Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The realization of this project and the provision of public social service dining room aimed at the needy with persons at risk of poverty in Dobrichka. The project will be implemented in accordance with the requirements of the operational program and operation of direct grant aid. It will be made selection of 240 users of the target groups (170 - from the beginning of the project and additional 70 from 01.02.2018) which will be contracted and will be provided with hot lunch consisting of: soup, main dish, bread and savings - dessert. The service will be provided on working days by 13 (8 - from the beginning of the project and additional 5 from 01.02.2018)  units of the Home social patronage have adequate facilities and equipment for food preparation and transport to consumers. Food will be purchased under contracts in accordance with national law. The users will be provided a varied weekly menu will be provided balanced nutrition, subject to the requirements for food safety and national standards and norms for food.
Throughout the period of the service will be implemented and accompanying measures will consist in informing and advising consumers on the availability of social and administrative services for healthy and balanced diet, and other forms of support, assistance, individually or group counseling implemented in response to identified specific needs and problems.
As a result of the project 240 persons from the Municipality of Dobrichka will receive a hot lunch for 15 months will be improving their access to social services and will contribute to reducing poverty and social exclusion.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: В рамките на проекта ще функционират осем обществени трапезарии, чрез които ще се осигурява обяд на 240 потребители - представители от следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; - скитащи и бездомни деца и лица. Трапезариите са в следните населени места от общината със съответно предвиден брой потребители: от началото на проекта: с. Карапелит - 20 потребители; с. Победа - 20 потребители; с. Житница - 30 потребители; с. Смолница - 20 потребители; с. Овчарово - 20 потребители; с. Дончево - 20 потребители; с. Стефан Караджа - 20 потребители; с. Стожер - 20 потребители; от февруари 2018г.: с. Методиево - 10 потребители; с. Паскалево - 20 потребители; с. Владимирово - 20 потребители с. Ведрина - 10 потребители с. Божурово - 10 потребители. Неполучен топъл обяд, ще бъде разпределян на следната допълнителна целева група: 1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2. Майки (осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД); 3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 4. Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето. 5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение. 6. Лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Карапелит: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Карапелит ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 170.30
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с.Победа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Победа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 042.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Смолница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Смолница ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 042.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Овчарово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Овчарово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 041.34 15 041.34
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Дончево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Дончево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 042.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Стефан Караджа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Стефан Караджа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 042.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Стожер: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Стожер ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 15 042.00 15 042.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Житница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Житница ще предоставя топъл обяд на 30 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 22 563.00 22 434.70
Осигуряване на топъл обяд: В рамките на проекта ще функционират тринадесет трапезарии, за потребители от Община Добричка, които се намират в съответните звена на Домашен социален патронаж – кухни за приготвяне на храна, които са с дългогодишен опит в предоставянето на социалната услуга обществена трапезария, изразяваща се в ежедневна доставка на топла храна за потребители в съответните райони. Обществена трапезария – с.Карапелит – адрес: с. Карапелит, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Хранителен блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Победа– адрес: с. Победа, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Кухня към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Смолница – адрес: с. Смолница, община Добричка, област Добрич, „сграда кметство“ – Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Овчарово - адрес: с. Овчарово, община Добричка, област Добрич, Кухня ДСП на Община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Дончево– адрес: с. Дончево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Стефан Караджа– адрес: с. Стефан Караджа, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Кухня към ДСП на Община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Стожер– адрес: с. Стожер, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин, помощник готвач, готвач и шофьор; Обществена трапезария – с.Житница– адрес: с. Житница, община Добричка, област Добрич, „сграда училище с кухненски блок и трапезария“ – Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор. Обществена трапезария - с. Методиево - адрес: с. Методиево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж Обществена трапезария - с. Паскалево - адрес: с. Паскалево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок домашен социален патронаж Обществена трапезария - с. Владимирово - адрес: с. Владимирово, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж Обществена трапезария - с. Ведрина - адрес: с. Ведрина, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж Обществена трапезария - с. Божурово - адрес: с. Божурово, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж Храната ще се приготвя в кухненски блокове на ДСП и ще се разнася със специализиран транспорт до домовете на нуждаещите се. Всички обекти разполагат с подходящо кухненско обзавеждане и оборудване за предоставяне на качествена услуга както следва: В обществените трапезарии в селата Карапелит, Стожер, Ст.Караджа, Житница, Победа, Дончево, Смолница, Овчарово, Методиево, Паскалево, Владимирово, Ведрина, Божурово кухненските бази са оборудвани с топлинни и хладилни съоръжения , което включва – ел. печка с 6 плочи , ел.фурна , хладилник -фризер и хладилник кухненска посуда и необходими съдове за предоставяне на храната. Базите разполагат с топла кухня , подготвителни за месо, зеленчуци , риба и яйца, умивалня за кухненска и трапезна посуда , складови помещения и други. 8 251.57 8 221.57
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Добричка разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки на представителите на целевите групи и ще предоставя тези мерки самостоятелно. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: информиране и консултиране на потребителите относно възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината и ползването на административни общински услуги. При необходимост ще се осъществят и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите. Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучването на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти, в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки, които се предоставят по проекта. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от социален работник. 8 251.56 8 221.56
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Методиево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Методиево ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 5 225.00 5 225.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Паскалево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Паскалево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 10 450.00 9 400.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Владимирово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Владимирово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 10 450.00 10 450.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Ведрина: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Ведрина ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 5 225.00 5 225.00
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Божурово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г. Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г. Обществена трапезария - с. Божурово ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. 5 225.00 5 225.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).