Определяне на целевите групи: В рамките на проекта ще функционират осем обществени трапезарии, чрез които ще се осигурява обяд на 240 потребители - представители от следните целеви групи:
- лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
- лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“;
- самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност;
- скитащи и бездомни деца и лица.
Трапезариите са в следните населени места от общината със съответно предвиден брой потребители:
от началото на проекта:
с. Карапелит - 20 потребители;
с. Победа - 20 потребители;
с. Житница - 30 потребители;
с. Смолница - 20 потребители;
с. Овчарово - 20 потребители;
с. Дончево - 20 потребители;
с. Стефан Караджа - 20 потребители;
с. Стожер - 20 потребители;
от февруари 2018г.:
с. Методиево - 10 потребители;
с. Паскалево - 20 потребители;
с. Владимирово - 20 потребители
с. Ведрина - 10 потребители
с. Божурово - 10 потребители.
Неполучен топъл обяд, ще бъде разпределян на следната допълнителна целева група:
1. Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта;
2. Майки (осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД);
3. Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД;
4. Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето.
5. Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение.
6. Лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване. |
0.00
|
0.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Карапелит: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Карапелит ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 170.30
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с.Победа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Победа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 042.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Смолница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Смолница ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 042.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Овчарово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Овчарово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 041.34
|
15 041.34
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Дончево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Дончево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 042.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Стефан Караджа: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Стефан Караджа ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 042.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Стожер: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Стожер ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
15 042.00
|
15 042.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Житница: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 15 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2017 г. и да продължи до 30.04.2017, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2017г. и да приключи на 30.11.2017г., да се възобнови от 01.02.2018г. и да приключи на 30.04.2017г., да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Житница ще предоставя топъл обяд на 30 лица в рамките на общо 313 дни /всеки работен ден в рамките на 15-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
22 563.00
|
22 434.70
|
Осигуряване на топъл обяд: В рамките на проекта ще функционират тринадесет трапезарии, за потребители от Община Добричка, които се намират в съответните звена на Домашен социален патронаж – кухни за приготвяне на храна, които са с дългогодишен опит в предоставянето на социалната услуга обществена трапезария, изразяваща се в ежедневна доставка на топла храна за потребители в съответните райони.
Обществена трапезария – с.Карапелит – адрес: с. Карапелит, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Хранителен блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Победа– адрес: с. Победа, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Кухня към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Смолница – адрес: с. Смолница, община Добричка, област Добрич, „сграда кметство“ – Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Овчарово - адрес: с. Овчарово, община Добричка, област Добрич, Кухня ДСП на Община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Дончево– адрес: с. Дончево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Стефан Караджа– адрес: с. Стефан Караджа, община Добричка, област Добрич, „сграда детска градина“ – Кухня към ДСП на Община Добричка; разполага с домакин, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Стожер– адрес: с. Стожер, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин, помощник готвач, готвач и шофьор;
Обществена трапезария – с.Житница– адрес: с. Житница, община Добричка, област Добрич, „сграда училище с кухненски блок и трапезария“ – Кухненски блок към домашен социален патронаж на Община Добричка; разполага с домакин-помощник готвач, готвач и шофьор.
Обществена трапезария - с. Методиево - адрес: с. Методиево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж
Обществена трапезария - с. Паскалево - адрес: с. Паскалево, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок домашен социален патронаж
Обществена трапезария - с. Владимирово - адрес: с. Владимирово, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж
Обществена трапезария - с. Ведрина - адрес: с. Ведрина, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж
Обществена трапезария - с. Божурово - адрес: с. Божурово, община Добричка, област Добрич, Кухненски блок към домашен социален патронаж
Храната ще се приготвя в кухненски блокове на ДСП и ще се разнася със специализиран транспорт до домовете на нуждаещите се.
Всички обекти разполагат с подходящо кухненско обзавеждане и оборудване за предоставяне на качествена услуга както следва:
В обществените трапезарии в селата Карапелит, Стожер, Ст.Караджа, Житница, Победа, Дончево, Смолница, Овчарово, Методиево, Паскалево, Владимирово, Ведрина, Божурово кухненските бази са оборудвани с топлинни и хладилни съоръжения , което включва – ел. печка с 6 плочи , ел.фурна , хладилник -фризер и хладилник кухненска посуда и необходими съдове за предоставяне на храната.
Базите разполагат с топла кухня , подготвителни за месо, зеленчуци , риба и яйца, умивалня за кухненска и трапезна посуда , складови помещения и други.
|
8 251.57
|
8 221.57
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Добричка разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки на представителите на целевите групи и ще предоставя тези мерки самостоятелно. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: информиране и консултиране на потребителите относно възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината и ползването на административни общински услуги. При необходимост ще се осъществят и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите.
Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучването на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти, в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки, които се предоставят по проекта. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от социален работник. |
8 251.56
|
8 221.56
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Методиево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Методиево ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
5 225.00
|
5 225.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Паскалево: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Паскалево ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
10 450.00
|
9 400.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Владимирово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Владимирово ще предоставя топъл обяд на 20 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
10 450.00
|
10 450.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Ведрина: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Ведрина ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
5 225.00
|
5 225.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Обществена трапезария - с. Божурово: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в Община Добричка. Сключени са следните договори за доставки с избрани изпълнители по ЗОП: №247/07.09.2015г. - „Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца“ и „Пресни и замразени плодове и зеленчуци“ – „Тръст-92“ЕООД – до 07.09.2018г.; №248/07.09.2015г. – „Мляко и млечни продукти“ и „Пакетирани стоки и други“ – „Триада ГТ“ ООД – до 07.09.2018г.; №150/14.09.2015г. – „Хляб и тестени изделия“ – „Добруджански хляб“ АД – до 15.09.2018г.; №166/01.06.2016г. – „Плодови и зеленчукови консерви“ – „Тръст-92“ ЕООД – до 23.09.2018г.
Община Добричка ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни.
Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 10 месеца, като се предвижда да стартира на 01.02.2018 г. и да продължи до 30.04.2018, а след прекъсване да се възобнови от 01.10.2018г. и да приключи на 30.11.2018г., да се възобнови от 01.02.2019г. и да приключи на 30.04.2019г., да се възобнови от 01.10.2019г. и да приключи на 30.11.2019г.
Обществена трапезария - с. Божурово ще предоставя топъл обяд на 10 лица в рамките на общо 209 дни /всеки работен ден в рамките на 10-те месеца на предоставяне на услугата/.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 851135, и № на договори с избрани изпълнители - №106,107,108 и 109 от 17.09.2018г. и №110,11,112,113,114,115,116 и 117 от 19.09.2017 r. |
5 225.00
|
5 225.00
|