Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 336 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The most important purpose of this project is to establish 18 workplaces for one year period, designed for permanently unemployed and unactive people with low levels of education and qualification who are suposed to get a course of professional qualification. To get it all done buying kitchen equipment is intended it would be used by the new employees recruited for this project. 
The following activities are provided by the managing unit:
1. Organization and management of the project, recruitment of personnel
- Establishment of managing unit
- Organizing and rules of controlling, coordination, self evaluation and analisis of the project activities
- Coordination to the Managing Authority
- Recruitment campaign, interviews and selection of personnel
2. Buy equipment to support the new workplaces
- To create procedure to choose suplier of equipment and to inform all persons of interest and the Managing Authority
- To choose the optimal offer
- To sign a contract for delivery, montage and run the equipment
3. Recruitment and qualification
- To recruit the chosen staff
- To proceed the initial instruction and induction
- To create the procedure of choosing a qualification center
- The training
- To do the documentary needed to describe the qualification process
- The qualified employees would get a certificate of qualification
4. Visualization of project 
- The project to get publicity
- To prepare, install and spread the information carriers pointing the sources of finance for the project
The result expected to be achieved by these activities is to secure ocupation for 18 representatives of the target group for 12 month in the project and to guarantee at least 9 jobs to last longer.
The unemployed and unactive persons, who are this project target group, will get more chances for employment and improve professional skills and qualification. These jobs will give them confidence in their later labour market performance and better life in present days
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта, подбор на персонал.: За целите на организиране, управление и осигуряване на необходимата отчетност на проекта се предвижда сформирането на екип от трима души - ръководител, координатор и счетоводител. Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневната работа по проекта и осъществяването на комуникацията със служителите на УО, изпълнителите по проекта, представителите на целевите групи. Ръководителя на проекта ще носи пълната отговорност за коректното изпълнение на планираните дейности и постигане на поставените цели. Ежеседмично ще се провеждат координационни срещи на екипа, като веднъж в месеца ще се осъществява и пълен преглед на изпълнението и напредъка по графика на проекта. Създаване на добре функциониращи канали на информация във всички посоки на организационната структура, така че, анализа на процесите, контрола върху изпълнението и коригирането му, когато е необходимо да са максимално улеснени, както за екипа по управление на проекта, така и за Управляващия орган за програмата. Ръководителя на проекта следи за неговото изпълнение според договора и изискванията за безвъзмездна помощ. Координира и съгласува дейностите с Управляващия орган, за да се гарантира коректното изпълнение на проекта. Ръководителя на проекта организира кампания по подбор и наемане на персонал съгласно критериите на програма "Ново работно място 2015". Целева група са всички търсещи, ненаети или трайно безработни лица, които проявят интерес към новосъздадените работни места. Кампанията по подбор се провежда при пълна прозрачност без да се допуска каквато и да било форма на дискриминация и неравенство между половете. Критериите за оценка са дефинирани от програмата Ново работно място 2015 и всеки избор ще бъде направен в контекста на успешното провеждане на проекта и постигане на заложените в него цели. 19 518.43 19 500.00
Закупуване на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места: За целите на обезпечаване на новоразкритите работни места в рамките на проекта се предвижда закупуването на кухненско обороудване, както следва: 1. Неръждаем стелаж с 4 плътни рафта и регулируеми крачета. 2. Работна маса крайстенна с вградени 2 УБ с размери 400/400/250, неръждаема с Душ-батерия, смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 3. Работна маса крайстенна с вграден 1 УБ с размери 400/400/250, Професионална батерия, смесителна с дълго рамо. 4. Шкаф с две врати за работен плот и междинен рафт, неръждаем. 5. Работна маса с 2 УБ с размери 500/500/300 с депо за миялна машина, неръждаема, Душ-батерия смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 6. Хоризонтален хладилник с 3 врати. 7. Вертикален хладилник - 2 бр., вертикален фризер - 2бр. 8. Фритюрник с 2 вани и база за фритюрник с долен рафт. 9. Гладка скара, ел. С база за скара с долен рафт. 10. Четворка котлони, газ с база за котлони с долен рафт, лесно разглобяеми за почистване. 11. Пароконвектомат за 6 тави със сензорен екран и База с водачи за тави. 12. Машина за вакуумиране с дигитално контролно табло. 13. Уред за вакуумно готвене на ниска температура във водна среда с LED дисплей за работната температура. 14. Съдомиялна машина, неръждаема с 2 цикъла за измиване. Пряко оборудването ще се използва при изпълнението на ежедневните служебни задължения от страна на 7 души, наети на длъжност "готвач", но всъщото време и целият останал новонает персонал е в пряка зависимост от използването на новопридобитите активи. Изборът на доставчик/доставчици ще се осъществи, чрез организирането и провеждането на открита процедура по реда на ПМС №160 от 1 юли 2016 г. за определяне на правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ. 52 800.00 50 540.00
Назначаване и обучение на персонала: Представителите на целевата група, подбрани в резултата на изпълнението на дейност 1 по проекта, ще бъдат назначени на следните длъжности: Готвач - 7 души Сервитьор - барман - 5 души Мияч кухня - 2 души Хигиенист - 2 души Снабдител - 2 души В рамките на проекта се предвижда пълна 12 месечна заетост за всеки един от новонаетите служители, в разкрит обект на дружеството - ресторант в гр. София.„Служителите на длъжности готвач и сервитьор - барман, се планира да бъдат включени в курс по професионална квалификация по част от професия, със следните параметри: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811070 Готвач, специалност 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 7; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 2. Наименование и код на професията, и код на специалността; професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 5; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 Обчението с предвижда да бъде възложено на външна обучаваща организация, притежаваща валиден лиценз по съответните професии издаден от Националната агенция за професионаално образование и обучение. Провеждането на обучението следва да се случва в рамките на установеното работно време на служителите, по изготвен график. 140 276.30 134 283.66
Визуализация на проекта: Съгласно указанията за информираност и публичност на прилаганите мерки по програма Ново работно място 2015, дейностите по тази точка целят да оповестят на обществеността Европейския социален фонд като източник на финансиране на конкретния проект. За целта се предвижда изготвянето и разпространението на следните материали: 1. Интернет страница на проекта, която ще съдържа пълно описание на поставените цели, очакваните резултати, дейностите и финансирането осигурено от програмата. На интернет страницата периодично ще се публикува информация за постигнатия напредък на изпълнението. 2. 1000 броя брошури с кратка информация за дейностите и целите на проекта, като брошурите се предвижда да бъдат изготвени в началото на проекта, така че да служат и като средство за информиране на целевите групи и привличането им за участие. Разпространението на брошурите ще се осъществи на места са голяма обществена посещаемост, вкл. и в Бюрата по труда. 3. Предвижда се изготвянето и поставянето на 2 обозначителни табели - една на офиса на проекта и една на обекта в който е поставено закупеното оборудване и са обособени новите работни места. 4.10 бр. стикери 5. Плакат 1 бр., който ще бъде изработен за сметка на Кандиддата. 2 108.00 2 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).