Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Ciela Norma AD needs to set up a high-tech production center intended to facilitate the production of part of products currently released.
The enterprise is challenged by the lack of sufficient production capacities adequate to meet market demand volumes. 
Currently, the enterprise has got two production facilities.
The first facility – Ciela Norma AD printing house, is producing printed materials. 
The second facility – Ciela Norma AD office, is releasing 12 products of Legal Information Systems (LIS). 
The project idea of the company is to make initial investments into long-term tangible assets and intangible assets connected with setting up of a new production facility in the town of Pleven, where the production of three of the products (legal information systems) shall be transferred. These shall be Ciela Info, Ciela Euro and Ciela Law products (legal information system translated into English), which as the company believes have got the highest potential for market growth and to be launched at foreign markets because of the nature of their respective content.
The basic objective of the project is to enhance production capacity and strengthen export potential of Ciela Norma AD through an initial investment into tangible and intangible assets for setting up a new business facility in the town of Pleven. The implementation of this project would result in increased production volumes, production cost reduction, improved quality of the products, reduced material stock and would alter the capacity of used equipment. The anticipated results would improve the competitiveness and market reach at the regional and intracommunity European market through implemented technologies for the improvement of production process of company products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствените процеси в Сиела Норма АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр. 1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за подобряване на производствените процеси са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW. Дейността „Подобряване на производствените процеси в Сиела Норма АД“ и свързаното с нея закупуване на активи няма да доведе до въвеждане/предоставяне и т. н. на нови (иновативни) услуги и продукти. Дейността ще доведе до производството на вече съществуващите продукти, но в нов обект. 2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва: - Обработка на базите данни - Обработка и включване в продуктите на текстове/документи - Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др. Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен. 3. Необходимостта от подобряване на производствените процеси се налага по две основни причини – желанието на фирмата да увеличи обемите си на производство, както и да разнообрази асортимента си, с цел да задоволи нарастващото търсене на клиентите към продуктите си, както и да засили износа им. 4. Инвестицията (в ДМА и ДНА) ще допринесе за изпълнението на конкретната дейност, като в резултат на внедряването на сървърите (ведно с операционната им система) и сториджа (ведно със суичовете), доведе до увеличение на обема на производство – с над 50%, съкращаване на производствените разходи с (запазване на разходите като абсолютна сума, но вече отнасящи се за по-голям обем производство), намаляване на запасите на материали (ще се спестят на годишна база – около 5000 диска (CD и DVD); 200 флашки; близо 5000 опаковки за дискове – виж.т.11 Допълнителна информация за оценка на проектното предложение), увеличаване на качеството на продукцията (посредством стабилни производствени мощности), промяна в капацитета на използваното оборудване, както и дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и доставка на активите 1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец); Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г. 1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец); 1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец); 1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец) 2. Управление на проекта - Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец - Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец - Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец - Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец) 796 768.00 751 000.00
Разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на Сиела Норма АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр.): Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Сървъри за виртуализация - 2 бр., Операционна система за сървърите - 2 бр., Сторидж – устройство за съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр. 1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за разнообразяване на асортимента, са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW. Дейността и свързаното с нея закупуване на активи няма да доведе до въвеждане/предоставяне и т. н. на нови (иновативни) услуги и продукти. Дейността ще доведе до разнообразяване на асортимента на вече съществуващите продукти в нов обект. 2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва: - Обработка на базите данни - Обработка и включване в продуктите на текстове/документи - Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др. Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен. 3. Необходимостта от разнообразяване на асортимента на продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW се налага поради желанието на клиентите на Сиела Норма АД да потребяват различни видове от изброените продукти – например за продукта Сиела Инфо, клиентите желаят да потребяват продукта в различни видове „дефолтни“ настройки. Т.е. продукта Сиела Инфо ще се разнообрази, посредством разновидността на настройките по подразбиране, които се предоставят на клиента – (на български език или на английски език на интерфейса; видове настройки на модул „Маркет експорт“ и др.). Тези разновидности на асортимента, както и възможността за поддръжка на различни серии (версии на продуктите). 4. Инвестицията (в ДМА и ДНА) ще допринесе за изпълнението на конкретната дейност, като в резултат на внедряването на сървърите (ведно с операционната им система) и сториджа (ведно със суичовете), доведе до разнообразяване на асортимента - с възможността за поддръжка на различни серии (версии на продуктите) Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW – серия/версия 5.0; 5.1 и последващи; разнообразяване на видовете продукти Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW, различаващи се по своите „дефолтни“ настройки, както и дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и доставка на активите 1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец); Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г. 1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец); 1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец); 1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец) 2. Управление на проекта - Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец - Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец - Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец - Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец) 0.00 0.00
Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на "Сиела Норма" АД (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Сторидж – устройство за управление и съхранение на данни - 1 бр. и Суичове за сториджа - 2 бр., Сървъри за виртуализация - 2 бр. и Операционна система за сървърите - 2 бр.): Внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на "Сиела Норма" АД ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. сървъри за виртуализация, Операционна система за сървърите - 2 бр., 1 бр. сторидж - устройство за управление и съхранение на данни, 2 бр. суичове за сториджа (мрежови комутатори) 1. Съществуващите продукти, които към момента Сиела Норма АД произвежда и които ще се засягат от дейностите за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес, са продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW. 2. Производствения процес за предоставянето на тези продукти (с новото оборудване този производствен процес няма да се промени), включва: - Обработка на базите данни - Обработка и включване в продуктите на текстове/документи - Актуализация на съществуващите текстове/документи (ежедневна), въз основа на измененията на данните в Търговски регистър, Регистър Булстат, Официален вестник на ЕС, Държавен вестник и др. Описаният производствен процес за продуктите Сиела Инфо, Сиела Евро и Ciela LAW ще бъде пренесен в новият обект в гр. Плевен. 3. Инвестицията допринася за изпълнение на дейността посредством внедряване на нови технологии (ДМА и ДНА) за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес, като бъде изграден високо технологичен производствен център. Новите технологии ще намалят използването на суровини и материали, което респективно ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Към момента Сиела Норма АД използва при производството на правноинформационните си продукти суровини и материали от вида – ел. енергия; хартия (картон), мастила (за опаковките на дисковете); CD и DVD-дискове (по 4 броя на продукт за всеки един клиент); флаш носители и др. След като внедри активите по този проект, необходимостта от тези суровини и материали ще отпадне и ще се премине към предоставяне на продукта към клиента единствено он-лайн. Ще се спестят на годишна база – около 5000 диска (CD и DVD); 200 флашки; близо 5000 опаковки за дискове; печат на опаковките; печат на матриците за дискове. Инвестицията допринася за изпълнение и на дейностите водещи до подобряване на показателите, предмет на оценка по критерий III „Ефект от изпълнението на проекта“ – постигане на Вътрешна норма на възвръщаемост 49,32%; Нарастване на производителността с 18,20%; Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с 32,27% и Повишаване на ефективността на производствените разходи с 16,51%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител и доставка на активите 1.1 Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти проектен месец); Ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба, залегнала в ПМС 118/20.05.2014 г. 1.2. Сключване на договор за доставка с избраният изпълнител (от 3-ти до 4-ти проектен месец); 1.3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4-ти до 6-ти проектен месец); 1.4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 7-ми проектен месец) 2. Управление на проекта - Сформирането на екип по проекта - 1-ви проектен месец - Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите - 1-ви проектен месец - Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението - 1-ви проектен месец - Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Координационни, административни и счетоводни дейности (от 1-ви до 7-ми проектен месец) - Дейностите за информация и комуникация (от 1-ви до 7-ми проектен месец) Допълнителна информация може да се намери и в описанието на т.11 "Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес". 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).