Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

Kyustendil is one of the districts with the highest unemployment rate in the Southwestern region. Activation of persons in long-term unemployment and inactive persons is an important priority of the labor market and is determined by the need to increase the workforce for economic growth and in terms of social inclusion. In addition, participation in the employment of persons over the age of 54 years supports the extension of working life. The overall objective of the project proposal is the creation of 6 sustainable jobs for the target groups - long-term unemployed and inactive people and unemployed persons over the age of 54 years. The main project activities are: employment of 6 unemployed and inactive persons for a period of 12 months in the field of building constructions and purchase of equipment, associated with the creation of new jobs. These activities will ensure quality and sustainable jobs, increase the capacity of the enterprise and support the integration into employment of the target groups. Through these actions will be achieved the following results:
- Employment of 6 individuals from the target groups for a period of 12 months;
- Purchased equipment for 6 resource-provided new jobs;
- Gained work experience and skills in the field of metal product manufacturing;
- Increased production, human and organizational resources in the company after the completion of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се сформира отговорен и компетентен екип за управление и изпълнение на проекта, за да се гарантира успешната му и навременна реализация. Един от най-важните фактори за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта ще бъде осигурен Екип за управление на проекта /ЕУП/. Подборът на ЕУП ще бъде направен на база професионален опит в областта на управлението на проекти, като Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Дейността включва: • Осигуряване на двучленен екип за управление на проекта – Ръководител и Счетоводител; • Сключване на договор с външен изпълнител за управление на проекта; • Изготвяне не детайлен план-график за изпълнение на проекта; • Изготвяне на регулярни доклади на екипа за напредъка; • Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане. Изпълнението на дейността може да се раздели най-общо на три етапа: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): • Възлагане на управлението на проекта на външен изпълнител, провеждане на работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите; • Изготвяне на договори, технически спецификации, други приложими документи; избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13): • Изпълнение и мониторинг на договорите с външни изпълнители по проекта; • Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението; • Дейности по информация и публичност. Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати. 5 733.00 5 733.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване за обезпечаване на новите работни места. Предвид спецификите на оборудването, обект на доставка, както и стойността му, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана), съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първия подготвителен месец: 1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1): Директно възлагане на дейността за изпълнение на външен изпълнител, съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договор с изпълнителя. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1): - Доставка на оборудване: машина за производство на улуци. Машината е ролформовъчна с електрическо задвижване. Притежава специални ролки с повишена твърдост и допълнителни полиуретанови ролки за осигуряване за изтеглянето на материала. Комплект с гилотина, авариен стоп, управление отпред и отзад, ролков път - опция, размоталка, комбинирана. Обработва ламарина - поцинкована, медна, алуминиева или с цветно полиестерно покритие. - Провеждане на първоначален инструктаж на работниците от страна на доставчика. 4) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1): Отчетност – маркиране на закупения актив с информационен стикер, изготвяне на съпътстващи разходооправдателни документи – приемателно-предавателен протокол, снимки, гаранционна карта, други приложими. Закупуването на посоченото оборудване е необходимо за създаването на новите работни места за представителите от целевите групи. Чрез пускане в експлоатация на машината предприятието ще разшири своята производствена дейност и ще гарантира устойчивост на работните места. Оборудването ще бъде запазено от „Велами Груп“ ЕООД за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 17 400.00 17 400.00
Наемане на 6 безработни и неактивни лица за период от 12 месеца на длъжностите от групата професии 9313 Работници по строителство на сгради, попадащи в една от двете категории: - продължително безработни и неактивни лица и - безработни лица на възраст над 54 г.: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимата целева група. Дейността включва: - Ангажиране на целевата група в субсидирана заетост на длъжност от Клас 9 Професии, неизискващи специална квалификация от групата професии 9313 Работници по строителство на сгради (съгласно НКПД). - Предоставяне на възнаграждения на лицата в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. - Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта. Етапи на дейността: 1) Подготвителен (месец 1): Ще бъде извършен подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейността. 100 % от целевата група влиза в една от следните специфични категории по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г. Селекцията ще се осъществи на база подадена автобиография и проведено интервю, като се отчитат професионалните качества и профил на работника. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-13) - Сключване на срочни трудови договори по чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с избраните кандидати и осигуряване на заетост за срок от 1 година. - Предоставяне на дейности по трудова медицина: консултация на работодателя за прилагане на превантивните подходи за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; наблюдение и оценка на здравното състояние на работещите; оценка на риска. 3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): - Прекратяване на субсидираната заетост и попълване на анкетни карти от целевата група. - Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. 34 320.00 38 370.61
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“ Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ на Европейския съюз. Дейността включва: - Поставяне на 2 бр. плакати (минимален размер А3) на видно за обществеността място – в офиса на предприятието и в производствената база; - Поставяне на 1 бр. информационна табела (с минимални размери 70 х 50 см) за осигуряване на видимост на полученото финансиране; - Поставяне на информационен стикер на подходящо място на повърхността на оборудването. Етапи на изпълнение: 1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): - избор на външен изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014г.; - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. 2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез разпространение на информационните материали и поставяне на информационната табела. 640.80 534.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).