Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The overall objective of the project is to:Promote the professional and career development of the current staff of ALPHA SOT SECURITY and of an unemployed / inactive person through trainings for improving the skills in the field of economy, the use of modern information and comm. technologies and competencies in a foreign language.To achieve it, the following specific objectives have been formulated: CC1: To increase professional qualification by forming new knowledge, skillsof employees and of an unemployed / inactive person by providing and training in the professional field"USE OF COMPUTERS"SC 2:Forming new knowledge in foreign languages ​​to employed persons and to one unemployed / inactive person by including them in training under CC2 "Communication in foreign languages"CS 3: Yes provide conditions for sustainable empland professional real of one person up to 29 years.These goals will be achieved through the following activities:1. Conducting trainings for the acquisition of a professional quill. in the "USING COMPUTERS"2.Conducting training to acquire KC 2 "Communication in foreign languages" - German. Providing non-subsidized employment to an unemployed / inactive person up to 29 years of age. The project includes measures to implement visualization and publicity of the activities and performance results.The project is in line with the needs of the company and the specific needs of the representatives of the target groups: formation and upgrading of the knowledge and skills corresponding to the occupation, professional and career development in the long term, motivation to work, foreign language knowledge - will contribute to the ompetitiveness of empl will enable the qualification and empl of the unemployed / inactive person - will increase the adequacy of the skills of the employed persons in the company and of an unemployed/inactive person,taking into account the current needs of the business, create conditions for sustainable employment and better jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация в направление " ИЗПОЛЗВАНЕ НА КОМПЮТРИ ": Целта на дейността е придобиване и надграждане на професионалните знания и умения в ежедневната дейност на заетите лица в „АЛФА СОТ СЕКЮРИТИ“ ООД и на 1 безработно/неактивно лице чрез обучения: - по професия с код 482010 ИКОНОМИСТ-ИНФОРМАТИК“ по 3-та квалификационна степен по специалност " ИКОНОМИЧЕСКА ИНФОРМАТИКА“ код 4820101, професионално направление – " ИЗПОЛЗВАНЕ НА КОМПЮТРИ " на 86 служители, заети на различни длъжности: 76-охранител, ръководител, оператор техник и др, като 1 безработен/неактивен, който ще бъде назначен на длъжност охранител , код 54141007 Като модерна и разрастваща се компания е необходимо да разполага с кадри с професионална квалификация и познания, техники, технологии. Това се обуславя от факта, че компанията обслужва и много чуждестранни клиенти и заема водеща пазарна позиция в предлагането на услуги в своята дейност - охрана. В условия на висока конкуренция се стреми да поддържа високи темпове на развитие и да отговори на настоящите и бъдещите предизвикателства, пред които е изправена. Предвид тези обстоятелства назначава нови служители, цели все по-качествено ниво на обслужване на своите клиенти и има все по-високи изисквания към заетите лица.Фирмата желае да прекв. част от служителите си, като дообогати и надгради техните знания и умения, подобри съответствието им с работните места, а от друга страна да предостави адекватно обучение и на новопостъпилите такива. Предвидените обучения са идентифицирани на база нуждите на фирмата и целевите групи и са насочени към сферата на дейност и заеманата длъжност. Те са необходими, тъй като фирмата се нуждае от квалифицирани кадри, чието образование да съответства на техните задължения и отговорности. Така ще се даде възможност на лица със средно или по-ниско образование (мин. 50 %) и на 1 безработно/неактивно лице до 29 г. да се квалифицират в перспективна специалност, което ще стимулира ученето през целия живот и ще повиши качеството на познанията им, би им дало по-голяма увереност за справяне със задълженията им, което ще повлияе положително и на фирмата. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител - ПМС 160/2016г. Обучаващата организация трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност, да отговаря на изискванията на НАПОО. Обучението ще е в теоретична и практическа част според изискванията на Рамкова програма "Б" за придобиване на конкретни знания, умения и компетентности според критериите в ДОИ (ДОС) за професиите. За да се улесни процеса на обучение на заетите, без да се отразява на тяхната трудоспособност и профе.задължения, се предвижда формата на обучението да е смесена – теоретичната част да е под дистанционна форма чрез използването на онлайн платформа и присъствено – производствена практика. Онлайн платформата би дала възможност на обучаваните по всяко едно време да имат достъп до учебни материали, дори от дома си и да не се отделят от работния процес. Това е предимство за обучаемите, защото ще могат да съчетаят успешно обучението със заетостта. Чрез общуването в системата те могат да работят по групови задачи и казуси и се опознават социално. Избраната обучаваща организация ще трябва да предложи подробна програма на обучението, утвърдена от НАПОО. Ще бъде изготвен предварителен график за провеждане на производствената практика и за изпитите за приключване на обучението. Обучението завършва с изпити по теория и практика на професията. В края на обучението успешно завършилите ще получат Свидетелства за професионална квалификация 3-та кв. ст. за съответната професия. Етапите са: 1. Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител/и; 2. Избор на изпълнител/и ; 3. Подготовка за обучението: Избраният/те изпълнител/и ще трябва да предостави/ят подробна учебна програма и график; 4. Провеждане на професионално обучение; 5. Провеждане на изпити и връчване на Свидетелства за професионална квалификация . 156 600.00 0.00
Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ немски език.: Целта на дейността е да предостави възможност на общо 86 човека, заети на различни длъжности: 76-охранител, ръководител, оператор техник и др, и 1 безработно лице да придобият ключови компетентности по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" –немски език Предвиденото обучение е съобразено с идентифицираните нужди на фирмата - обогатяване на техните познания по чужди езици, увеличаване на техния кръгозор, личностно усъвършенстване и създаване на увереност у заетите, че са пълноценни в работата си. „АЛФА СОТ СЕКЮРИТИ“ ООД се стреми винаги да отговаря на нуждите на клиентите си и да дава качествено и съвременно обслужване на своите клиенти, съобразно развиващата се икономика и конкуренция. Като развиваща се компания е необходимо да разполага с кадри, владеещи чужди езици на всички нива: мениджъри, експреси, специалисти,охранители, оператори и др. Това се обуславя от факта, че компанията обслужва и много чуждестранни клиенти и заема водещи пазарни позиции в предлагането на услуги.Фирмата внимателно е съобразила и оценила необходимостта от това обучение, защото ще даде възможност на заетите лица да получат знания по езика, което е пряко обвързано с изпълняваните от тях задължения. В тези курсове ще бъдат включени и служители, които имат познания по друг чужд език, но за изпълнение на техните служебни ангажименти се изисква и владеене на немски език. Познанието по още един чужд език ще дообогати и надгради техните знания и умения. Освен това хората, владеещи повече от един език, са много по-адаптивни в работната среда, с добра концентрация и фокус върху поставените задачи. В днешно време това е един от най-разпространените езици в Европа. Към момента служителите на фирмата изпитват затруднения в общуването с чуждоезични клиенти, предимно на немски език.Обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ –немски език се предвижда да се проведе изцяло през платформа за дистанционно обучение, поради заетостта на служителите и затрудненията, които изпитват от отделяне от работния процес. Обучаващите следва да преминат последователно през нивата А1, А2, В1. Обучението трябва да е 300 учебни часа, разделени на 3 нива, по 100 часа на ниво. Преди началото на обучението курсистите трябва да преминат през тест, с резултатите от който да се съобразят методите и средствата на обучение и да се сформират групите, съобразно нивото на компетентност. • немски език – ниво А1. При изучаването на това ниво се въвежда базисни граматични категории. Паралелният аудиокурс способства развиването на умения за слухово възприемане в ежедневните разговорни практики. След преминатото ниво трябва да могат да общуват с елементарни изрази, да задават и отговарят на прости въпроси по позната тематика. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове, да разбират познати думи и основни изрази, да водят кратък разговор. • немски език – ниво А2. След приключване на нивото курсистите трябва да могат да разбират най-често употребявани думи и изрази от области, свързани с всекидневието (напр. основна информация за семейството, пазаруване, работа, непосредственото обкръжение, настоящата или предишната си професионална дейност). Усвоените основни граматически категории трябва да са надградени и усъвършенствани. Трябва да могат да схващат същественото от кратки и ясни послания и съобщения, могат да четат и разбират кратки текстове. • немски език – ниво B1. След приключване на нивото курсистите трябва да могат да разбират актуални теми и въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират специализирани статии. Да могат да използват езика без предварителна подготовка и успешно за социални и професионални контакти. Етапите са:1) Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител; 2) Избор на изпълнител; 3) Одобряване на учебен график и учебна програма и подготовка за обучение 4) Провеждане на обучение по ключови компетенции; 5) Полагане на изпити и издаване на сертификати . 60 900.00 52 500.00
Осигуряване на несубсидирана заетост на безработно/неактивно лице до 29 години: За изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурена несубсидирана заетост на 1 младеж до 29 години, който след успешно завършване на обученията ще бъде назначен на длъжност – охранител, код 54141007 Целта на дейността да предостави възможност на 1 лице от целевата група (безработни/ неактивни младежи до 29 години) да усвои знания и умения в сферата на икономиката, теоретични знания и практически умения за работа с компютърна техника, култура при боравене с информация, както и използването на съвременни информационни и комуникационни технологии, както и по чужд език, чрез което да му се осигури устойчива заетост в „АЛФА СОТ СЕКЮРИТИ“ ООД за период от 3 месеца. Кандидатът ще трябва да отговаря на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга да отговаря на нуждите на целевата група. Планирането и разпределението на необходимия брой лица е направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на „АЛФА СОТ СЕКЮРИТИ“ ООД и интензитета на дейността. Компанията поставя акцент на даването на шанс на безработни/неактивни младежи до 29 г. За избора на безработно/неактивно лице ще се използват различни методи: - Изискванията за необходимото ново работно място ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове в Интернет мрежата; - при необходимост ще се използват услуги и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда. След успешното завършване на обученията с него ще бъде сключен срочен трудов договор при непълно работно време (4 часов работен ден), спрямо Българското Законодателство. На лицето ще бъде осигурено месечно възнаграждение, съгласно Минималния осигурителен доход при непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период от 3 месеца. Заплатата ще бъде на база МОД за съответната длъжност и ще бъде поета от работодателя, а осигуровките за негова сметка за непълно работна време са заложени като разход по проекта. На новоназначеното лице ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията му за длъжността за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицето, което ще бъде включено в заетостта по проекта ще има възможност да прилага своите новопридобити знания и умения от преминатите обучения за работа с клиенти и ще се учи допълнително чрез опита си. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетото лице ще има и ръководителя на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободното работно място; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните/неактивни кандидати, отговарящи на формалните критерии; - Избор на безработно/неактивно лице; - включване в обучения по професионална квалификация и КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език; - сключване на договор за несубсидирана заетост при успешно преминати обучения. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетото лице. Отговорност за това ще носи счетоводителя на проекта. Компанията си поставя за цел да запази заетостта за още 6 месеца след приключване на дейностите по проекта. 159.78 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).