Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез наемане на екип от квалифицирани експерти – 7 бр., придобиване на оборудване (ДМА) необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 9 бр. и придобиване на ДНА, необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 1 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания необходими за разработването на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини.
Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два научно-изследователски етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един научно-изследователски етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след всеки осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Научно-изследователските етапи в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите на научно-изследователската работа в тази дейност, включват:
Д1 - ЕТАП 1. Анализ на изискванията и разработване на иновационно задание (от 1-ви до 5-ти месец, вкл.)
Задача 1.1.1 Проучване и анализ на изискванията (2 месеца) - Тази стъпка обхваща цялостно изготвяне на изискванията, които продуктът трябва да спазва - неговата главна функционалност. Това включва проучване на конкурентните системи, реакцията на потребителите при ползването им и изготвяне на максимално удобни и носещи полза характеристики.
Задача 1.1.2 Разработване на иновационно задание и създаване на база данни от съществуващи решения (3 месеца) - Тази част от етапа представлява превръщането на изискванията в конкретно техническо задание. Експертите в областта трябва да сведат всички изисквания и функционалности до конкретни изисквания и започват проучване за съответните им имплементации.
Д1 - ЕТАП 2. Анализ на база данни и създаване на параметрични модели за симулация на иновативната баланс система (от 6-ти до 10-ти месец, вкл.)
Задача 1.2.1 Анализ на бази дании (2 месец) - – Това е един от основните процеси в изграждането на новата система. От неговото правилно реализиране до голяма степен зависи крайният резултат. Синтезирането на информацията, и обвързването и с формули, условия и ограничения, създава само по себе си параметрична база данни, с възможност за редактиран на всеки параметър от системата в реално време.
Задача 1.2.2 Създаване на параметрични модели за симулация на иновативната баланс система (3 месеца) - Създаването връзки от средата с база данни към софтуера за 3D моделиране и симулации, само по себе си създава виртуален модел, чиито габарити и конструкция могат да се управляват посредством въвеждане на входни данни, в таблица в среда на Microsoft Excel. След симулиране на системана във виртуална среда, същата се преглежда за възможни конструктивни и технологични оптимизации, и след създаване на модела се пристъпва към създаване на конструтивна документация.
Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват:
- Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец)
- Период на заетост на наетия персонал – 6 експерта (от 1-ви до 10-ти месец) и 1 експерт (от 1-ви до 5-ти месец)
- Провеждане на процедура за избор на доставчици на оборудване (ДМА) (1-ви месец)
- Сключване на договор и доставка на оборудване (ДМА) – 9 бр., включващо Сървър за съхранение на база данни - 1 бр., Компютърна конфигурация за създаване на опитна система - 6 бр, Рутер за изграждане на мрежа за опитна система - 1 бр. и Плотер за създаване на конструктивна документация - 1 бр. необходими за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (от 1-ви до 3-ти месец).
- Провеждане на процедура за избор на доставчици на специализиран софтуер (ДНА) (1-ви месец)
- Сключване на договор и доставка на специализиран софтуер (ДНА) – 1 бр. Специализиран софтуер за 3D моделиране, симулация и създаване на 2D документация, необходим за изпълнение на дейностите по проекта.
|
265 100.00
|
250 441.54
|
Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт (ще бъде от експертите на дружеството - екип от квалифицирани експерти – 6 бр.,): Цел на дейността: Основната цел на дейността е създаване и тестване на прототипи на разработения иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини.
Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Етапите в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите в тази дейност, включват:
Д2 - ЕТАП 1. Създаване на прототип на системата (от 11 до 15 месец, вкл.)
Задача 2.1.1 Създаване на системата ( 2 месеца) - Тази задача включва моделиране дизайна на системата, като целта е да се постигне най-добрия краен вариант за използване.
Задача 2.1.2 Интеграция на крайните компоненти (3 месеца) - Тази фаза представлява изготвянето на цялостен модел на продукта, като води до финализиран прототип.
Д2 - ЕТАП 2. Тестване на разработените прототипи (от 15 до 19 месец, вкл.)
Задача 2.3.1 Тестове за изправност на системата (1 месец) – По време на тази задача експертите ще тестват в реални условия изправността на системата и надежността на конструкцията.
Задача 2.3.2 Тестове на системата чрез демонтиране от опитна установка (2 месец) – Демонтиране на системата от опитната установка, разглобяване и обмерване на всички детайли от конструкцията с цел събиране на информация за последващ анализ.
Задача 2.3.3 Тестове за доказване на проектната функционалност (2 месец)– Тестове на системата в реална машина с цел доказване проектната функционалност.
Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват:
- Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец)
- Период на заетост на наетия персонал – 6 експерта ( 4 експерта от 11-ти до 18-ти месец и 2 експерта от 11-ти до 20-ти) .
|
116 400.00
|
105 600.00
|
Изработване на икономическа, финансова и техническа оценка на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга): Цел на дейността:
Основната цел на дейността е извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини.
Описание на дейността:
Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт.
За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури икономическа, финансова и техническа оценка, която е изключително важна за реализацията на иновативния продукт.
Етапите в тази дейност, включват:
Д3 - ЕТАП 1. Извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец)
Задача 3.1.1 Подготовка за получаване на услуга за извършване на икономическа, финансова и техническа оценка – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване.
Задача 3.1.2 Изготвяне на икономическа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове.
Задача 3.1.3 Изготвяне на финансова оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове.
Задача 3.1.4 Изготвяне на техническа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове.
|
29 000.00
|
25 900.00
|
Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга).: Цел на дейността:
Основната цел на дейността е разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини.
Описание на дейността:
Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт.
За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с маркетингово проучване за пазарната реализация продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури маркетингово проучване, което е изключително важно за реализацията на иновативния продукт.
Етапите в тази дейност, включват:
Д4 - ЕТАП 1. Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец)
Задача 4.1.1 Подготовка за получаване на услуга за разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване.
Задача 4.1.2 Изготвяне на маркетингово проучване за пазарната реализация - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове.
|
19 500.00
|
18 900.00
|
Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (ще бъде изпълнена чрез поставянето на информационни табели 2 бр. и информационни стикери – 9 бр.): Цел на дейността:
Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности.
Описание на дейността:
Дейността се изпълнява през целия проект с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности.
За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности.
Дейността се изпълнява съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация", вследствие на което се осигурява успешната визуализация на проекта
Етапите в тази дейност, включват:
Д5 - ЕТАП 1. Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (През целия проект)
Задача 5.1.1 Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване.
Задача 5.1.2 Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, свързани с популяризиране на разработвания иновативния продукт - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове.
|
1 150.00
|
1 100.00
|