Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

With the successful implementation of the project satisfies the need to strengthen innovation activity of Bulgarian start-ups . The company represents precisely the target group of the procedure , enterprises experiencing regular difficulties associated with raising capital for the development of innovation, with this project is an innovative product in the priority area of ISIS - Mechatronics and clean technologies.

The main objective of the project proposal is to increase the innovation of Strength of Materials M Ltd. through the development of innovative products in the priority direction of the field Mechatronics and clean technologies - production of basic components , parts, assemblies and equipment, incorporated as part of a mechatronic unit or self- forming such unit.
The expected results of the project contribute significantly to increasing the capacity for innovation , scientific research capacity and knowledge, and deployment of technologies to achieve resource efficiency and efficiency to the development and successful implementation of viable and economically sustainable applicable globally level innovative product - an innovative ecological system for balancing the slide in mechanical press machines.

The results are achieved through:
1 ) Increasing the level of innovation activity through R amp; D investment and generate knowledge.
2 ) Creating the capacity to develop innovation through the introduction of modern and high-tech equipment .
3 ) Ensure the development and successful implementation of viable and economically sustainable applicable world-class innovative product .
4) Strengthening the research capacity and knowledge through provision of services to ensure market realization of innovative product .
5 ) Introduction of new technologies to improve resource efficiency and effectiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез наемане на екип от квалифицирани експерти – 7 бр., придобиване на оборудване (ДМА) необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 9 бр. и придобиване на ДНА, необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 1 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания необходими за разработването на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини. Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два научно-изследователски етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един научно-изследователски етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след всеки осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Научно-изследователските етапи в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите на научно-изследователската работа в тази дейност, включват: Д1 - ЕТАП 1. Анализ на изискванията и разработване на иновационно задание (от 1-ви до 5-ти месец, вкл.) Задача 1.1.1 Проучване и анализ на изискванията (2 месеца) - Тази стъпка обхваща цялостно изготвяне на изискванията, които продуктът трябва да спазва - неговата главна функционалност. Това включва проучване на конкурентните системи, реакцията на потребителите при ползването им и изготвяне на максимално удобни и носещи полза характеристики. Задача 1.1.2 Разработване на иновационно задание и създаване на база данни от съществуващи решения (3 месеца) - Тази част от етапа представлява превръщането на изискванията в конкретно техническо задание. Експертите в областта трябва да сведат всички изисквания и функционалности до конкретни изисквания и започват проучване за съответните им имплементации. Д1 - ЕТАП 2. Анализ на база данни и създаване на параметрични модели за симулация на иновативната баланс система (от 6-ти до 10-ти месец, вкл.) Задача 1.2.1 Анализ на бази дании (2 месец) - – Това е един от основните процеси в изграждането на новата система. От неговото правилно реализиране до голяма степен зависи крайният резултат. Синтезирането на информацията, и обвързването и с формули, условия и ограничения, създава само по себе си параметрична база данни, с възможност за редактиран на всеки параметър от системата в реално време. Задача 1.2.2 Създаване на параметрични модели за симулация на иновативната баланс система (3 месеца) - Създаването връзки от средата с база данни към софтуера за 3D моделиране и симулации, само по себе си създава виртуален модел, чиито габарити и конструкция могат да се управляват посредством въвеждане на входни данни, в таблица в среда на Microsoft Excel. След симулиране на системана във виртуална среда, същата се преглежда за възможни конструктивни и технологични оптимизации, и след създаване на модела се пристъпва към създаване на конструтивна документация. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец) - Период на заетост на наетия персонал – 6 експерта (от 1-ви до 10-ти месец) и 1 експерт (от 1-ви до 5-ти месец) - Провеждане на процедура за избор на доставчици на оборудване (ДМА) (1-ви месец) - Сключване на договор и доставка на оборудване (ДМА) – 9 бр., включващо Сървър за съхранение на база данни - 1 бр., Компютърна конфигурация за създаване на опитна система - 6 бр, Рутер за изграждане на мрежа за опитна система - 1 бр. и Плотер за създаване на конструктивна документация - 1 бр. необходими за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (от 1-ви до 3-ти месец). - Провеждане на процедура за избор на доставчици на специализиран софтуер (ДНА) (1-ви месец) - Сключване на договор и доставка на специализиран софтуер (ДНА) – 1 бр. Специализиран софтуер за 3D моделиране, симулация и създаване на 2D документация, необходим за изпълнение на дейностите по проекта. 265 100.00 250 441.54
Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт (ще бъде от експертите на дружеството - екип от квалифицирани експерти – 6 бр.,): Цел на дейността: Основната цел на дейността е създаване и тестване на прототипи на разработения иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини. Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Етапите в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите в тази дейност, включват: Д2 - ЕТАП 1. Създаване на прототип на системата (от 11 до 15 месец, вкл.) Задача 2.1.1 Създаване на системата ( 2 месеца) - Тази задача включва моделиране дизайна на системата, като целта е да се постигне най-добрия краен вариант за използване. Задача 2.1.2 Интеграция на крайните компоненти (3 месеца) - Тази фаза представлява изготвянето на цялостен модел на продукта, като води до финализиран прототип. Д2 - ЕТАП 2. Тестване на разработените прототипи (от 15 до 19 месец, вкл.) Задача 2.3.1 Тестове за изправност на системата (1 месец) – По време на тази задача експертите ще тестват в реални условия изправността на системата и надежността на конструкцията. Задача 2.3.2 Тестове на системата чрез демонтиране от опитна установка (2 месец) – Демонтиране на системата от опитната установка, разглобяване и обмерване на всички детайли от конструкцията с цел събиране на информация за последващ анализ. Задача 2.3.3 Тестове за доказване на проектната функционалност (2 месец)– Тестове на системата в реална машина с цел доказване проектната функционалност. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец) - Период на заетост на наетия персонал – 6 експерта ( 4 експерта от 11-ти до 18-ти месец и 2 експерта от 11-ти до 20-ти) . 116 400.00 105 600.00
Изработване на икономическа, финансова и техническа оценка на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга): Цел на дейността: Основната цел на дейността е извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини. Описание на дейността: Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури икономическа, финансова и техническа оценка, която е изключително важна за реализацията на иновативния продукт. Етапите в тази дейност, включват: Д3 - ЕТАП 1. Извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец) Задача 3.1.1 Подготовка за получаване на услуга за извършване на икономическа, финансова и техническа оценка – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 3.1.2 Изготвяне на икономическа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове. Задача 3.1.3 Изготвяне на финансова оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове. Задача 3.1.4 Изготвяне на техническа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове. 29 000.00 25 900.00
Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга).: Цел на дейността: Основната цел на дейността е разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт – иновативна екологична система за балансиране на супорта при механични пресови машини. Описание на дейността: Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с маркетингово проучване за пазарната реализация продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури маркетингово проучване, което е изключително важно за реализацията на иновативния продукт. Етапите в тази дейност, включват: Д4 - ЕТАП 1. Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец) Задача 4.1.1 Подготовка за получаване на услуга за разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 4.1.2 Изготвяне на маркетингово проучване за пазарната реализация - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове. 19 500.00 18 900.00
Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (ще бъде изпълнена чрез поставянето на информационни табели 2 бр. и информационни стикери – 9 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Описание на дейността: Дейността се изпълнява през целия проект с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация", вследствие на което се осигурява успешната визуализация на проекта Етапите в тази дейност, включват: Д5 - ЕТАП 1. Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (През целия проект) Задача 5.1.1 Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 5.1.2 Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, свързани с популяризиране на разработвания иновативния продукт - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Съпромат М ООД изисквания и срокове. 1 150.00 1 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).