Определяне на целевите групи за трапезария гр.Димово: При реализацията на настоящия проект в трапезария гр.Димово, топъл обяд ще получат потребители от следните основни целеви групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки;
3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. |
0.00
|
0.00
|
Определяне на целевите групи в трапезария с.Арчар: При реализацията на настоящия проект в трапезария с.Арчар, топъл обяд ще получат потребители от следните основни целеви групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки ;
3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си;
|
0.00
|
5 060.00
|
Закупуване на хранителни продукти за трапезария гр.Димово: Дейността по закупуване на хранителни продукти ще бъде извършена като общината сключи анекс към подписан на 28.04.2016г. договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти. Изпълнителя е избран след провеждане на открита процедура по реда на ЗОП (обн. ДВ бр.28, от 06.04.2004г.). Договора е в сила до 31.12.2019г.
Трапезарията ще започне приготвянето на топъл обяд от 04.07.2016г. и ще завърши на 31.12.2019г. Топъл обяд ще бъде предоставян общо 209 дни( юли 2016г. - 20 дни, август 2016г. - 23 дни, септември 2016г. - 20 дни, октомври 2016г. - 21 дни, ноември 2016г. - 22 дни, декември 2016г. - 21 дни, януари 2017г. - 22 дни, февруари 2017г. - 20 дни, март 2017г. 22 дни, април 2017г. - 18 дни Месец май 2017г. – 20 работни дни;
Месец юни 2017г. – 22 работни дни;
Месец юли 2017г. – 21 работни дни;
Месец август 2017г. – 23 работни дни;
Месец септември 2017г. – 19 работни дни;
Месец октомври 2017г. – 22 работни дни;
Месец ноември 2017г. – 22 работни дни;
Месец декември 2017г. – 18 работни дни;
през 2018 – 249 дни
през 2019 – 249 дни. Общия брой на лицата, които се предвижда да бъде предоставяна храна е 150 лица до 06.12.2019г. и 121 лица от 09.12.2019 г. до 31.12.2019 г., от следните целеви групи: лица на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки; Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00214-2018-0002 и договори с избрани изпълнители № 185 и №135 от 21.09.2018г. |
306 415.70
|
315 448.20
|
Закупуване на хранителни продукти за трапезария с.Арчар: Дейността по закупуване на хранителни продукти ще бъде извършена като общината сключи анекс към подписан на 28.04.2016г. договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти. Изпълнителя е избран след провеждане на открита процедура по реда на ЗОП (обн. ДВ бр.28, от 06.04.2004г.). Договора е в сила до 31.12.2019г.
Трапезарията ще започне приготвянето на топъл обяд от 04.07.2016г. и ще завърши на 31.12.2019г. Топъл обяд ще бъде предоставян общо 209 дни( юли 2016г. - 20 дни, август 2016г. - 23 дни, септември 2016г. - 20 дни, октомври 2016г. - 21 дни, ноември 2016г. - 22 дни, декември 2016г. - 21 дни, януари 2017г. - 22 дни, февруари 2017г. - 20 дни, март 2017г. 22 дни, април 2017г. - 18 дни Месец май 2017г. – 20 работни дни;
Месец юни 2017г. – 22 работни дни;
Месец юли 2017г. – 21 работни дни;
Месец август 2017г. – 23 работни дни;
Месец септември 2017г. – 19 работни дни;
Месец октомври 2017г. – 22 работни дни;
Месец ноември 2017г. – 22 работни дни;
Месец декември 2017г. – 18 работни дни;
през 2018 – 249 дни
през 2019 – 249 дни
Общия брой на лицата, които се предвижда да бъде предоставяна храна е 100 лица до 06.12.2019 г. и 81 лица от 09.12.2019г. до 31.12.2019 г., от следните целеви групи:
лица на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки;Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00214-2018-0002 и договори с избрани изпълнители- № 185 и №135 от 21.09.2018г. |
197 531.50
|
202 534.00
|
Осигуряване на топъл обяд: Община Димово ще реализира дейностите по осигуряване на топъл обяд в две трапезарии.
Едната трапезария се намира в гр.Димово, адрес: ул."Васил Коларов" №1, в сграда публична общинска собственост(в акта за публична общинска собственост няма вписан административен адрес, за което към Акта прилагаме Удостоверение за административен адрес). Сградата е масивна, състояща се от един подземен и два надземни етажа. В сградата се помещават : Домашен социален патронаж, Център за социална рехабилитация и интеграция и Дневен център за стари хора. Домашен социален патронаж гр.Димово разполага със следното оборудване за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене: две фурни, една пекарна, десет котлона и бойлер за топла вода. В социалната услуга работят : управител, домакин, касиер, две готвачки, две санитарки и двама шофьори. Домашен социален патронаж гр.Димово разполага с два автомобила, с които по утвърдени транспортни схеми се осъществява доставянето на храната в селата и на трудно подвижни потребители.
Втората трапезария се намира в с.Арчар, във филиал на Домашен социален патронаж гр.Димово. Помещава се в сграда, публична общинска собственост, находяща се на адрес : ул."Отец Паисий" № 20 (в акта за публична общинска собственост няма вписан административен адрес, за което към Акта прилагаме Удостоверение за административен адрес). Сградата е масивна, двуетажна. Домашен социален патронаж - филиал с.Арчар разполага със следното оборудване за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене: четири пекарни, шест котлона и бойлер за топла вода. В социалната услуга работят : домакин, калкулант, готвач, санитар и шофьор. Домашен социален патронаж - филиал с.Арчар разполага със служебен автомобил, с който по утвърдени транспортни схеми се осъществява доставянето на храната в селата и на трудно подвижни потребители. |
25 944.71
|
22 418.75
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Димово разполага с добре подготвени специалисти и експерти, както и с нужната материална база за осъществяване на съпътстващите мерки. Служителите, на които ще бъде възложено да изпълняват дейностите по предоставяне на съпътстващи мерки са добре подготвени и притежават нужния опит. Предвиждаме изготвяне и печат на брошури за информиране на обществеността и потребителите, относно възможностите за ползване на други социални и административни услуги, предлагани от община Димово. Изработка на табели, съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. Провеждане на консултации с потребителите на услугата, с цел запознаването им с други възможности за ползване на социални и административни услуги. Предоставянето на съпътстващите мерки за лицата от целевата група ще се осъществяват в отговор на индивидуалните потребности на лицата, ползващи социалната услуга "Топъл обяд". Общински служител и при необходимост консултанти ще оказват подкрепа и консултиране в отговор на конкретни нужди, ще оказват съдействие при попълване на документи за ползване на административни общински услуги и ще подпомагат достъпа до здравни, образователни и други социални услуги, предоставяни на територията на общината. С цел осигуряване на социална подкрепа на потребителите, съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно в отговор на установените конкретни потребности. От проведените срещи и индивидуални или групови консултации ще бъдат изготвяни протоколи. Съпътстващите мерки ще се предоставят от служител на общината. При необходимост ще бъдат ангажирани експерти и консултанти в зависимост от потребностите на целевата група. |
25 944.70
|
22 106.72
|