Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

METRON EAD is a leading Bulgarian furniture company. In recent years the company has expanded its product range and demand for its products is constantly increasing, which led to the decision to expand the production capacity of the company.
This would be successful implemented mainly through subsidized employment of Human Resource Development Operational Programme, as the company plans to open 22 new jobs, which will be kept long-term.
The project proposal covers four target groups - long-term unemployed and inactive persons, unemployed persons aged over 54, and the young unemployed to 29. 
The main objective of the project is to provide employment opportunities and raise wages through active involvement in the labor market, the sub-objectives are the creation of new jobs for persons of the above target groups and by their implementation to help achieve the objectives Axis 1 of the “Human Resources Development” Operational Programme: Improving access to employment and job quality. The main activity in the project: employment of unemployed and / or inactive for a period of 12 months and the expected results of its implementation are creating sustainable jobs, employment and income, providing opportunities for professional development. The project includes also the purchase of equipment needed for new jobs. Overall implementation of this project will contribute to improving the adaptability of unemployed and increase competitiveness on the labor market in Sofia region.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността пряко кореспондира със заложените в проекта цели - създаване на нови работни места и подобряване на достъпа до заетост. Фирмата ще разкрие 22 нови работни места, както следва: - монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 8 работни места;. - административен секретар - 1 работно място; - производител, мебели - 4 работни места; - организатор, производство - 3 работни места; - търговски представител - 2 работни места; - общ работник - 4 работни места. Средствата, заложени за тази дейност са за възнаграждения на наетите лица, които са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Предвидени са и средства за разходи за прослужено време; за извънреден труд, който се налага при спешни поръчки; за неизползван отпуск; за обезщетения за временна неработоспособност, които са за сметка на работодателя. 148 200.00 110 269.91
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. В случая ще се обособят: 8 работни места за монтажник на мебели от дърво и други подобни материали, за които се предвижда да бъде закупено необходимото за работата им оборудване: - 4 акумулаторни винтоверта, 2 потъващи циркулярни триона, 2 водещи шини за ПЦТ, 2 прободни триона, 2 прахосмукачки, 2 перфоратора, 2 циркуляра с наклонен диск, 2 ъглошлайфа, 2 комплекта: отвертки, стеги, нивелир. 4 работни места за производител на мебели, за които се предвижда да бъде закупено необходимото за работата им оборудване: - пробивна машина с локална аспирация и 4 комплекта: отвертки, стеги, нивелир 1 работно място за административен секретар , за което се предвижда да бъде закупено следното: - 1 настолен компютър с монитор; - 1 мултифункционално устройство (принтер,скенер, копир и факс). Компютърът ще бъдат с операционна система. 3 работни места за организатор производство, за които се предвижда закупуването на: - 3 настолни компютъра с монитор, с включена операционна система. 2 работни места за търговски представители: - за които се предвижда да бъде закупен 1 лаптоп с високи параметри, с които на място да показват продуктовата гама на "МЕТРОН" ЕАД, да изготвят и представят проекти с 3-D визуализация, да изготвят оферти на място при конкретните клиенти, да поддържат актуализирана информацията за клиентите на фирмата и други. Основната цел на "МЕТРОН" ЕАД е да предоставя качествени мебели и услуги по доставката до дома и офиса и монтаж на място. На този етап автопаркът, с който фирмата разполага не е достатъчен, за да осигури доставката и монтажа на място на изработените мебели от новоназначените работници. В тази връзка, за удовлетворяване на допълнителните нужди, в рамките на проекта, се предвижда закупуване на товарен автомобил с вид каросерия "ван", с 4+ 1 места, две странични плъзгащи се врати и единична задна. С автомобила ще се доставят мебелите до заявен адрес от страна на клиента, както и ще се пренасят необходимите инструменти за монтаж на място - акумулаторен винтоверт, потъващ циркулярен трион, водеща шина за ПЦТ, прободен трион, прахосмукачка, перфоратор, циркуляр с наклонен диск, ъглошлайф, отвертки, стеги, нивелир и други. Както мебелите, така и инструментите са обемни и тежки и не е възможно да се използва обикновен лек автомобил. Автомобилът ще се използва от наетите по проекта монтажници, както и при необходимост от новоназначените търговски представители, в случаите, когато клиентите на фирмата са извън територията на гр. София. Придобитото МПС по проекта ще бъде застраховано. 72 500.00 71 891.91
Oрганизация и управление на проекта: За управлението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се събира ежемесечно, за да обсъжда текущото изпълнение на проекта, срещнати трудности и да дава насоки за работа. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, което ще гарантира добросъвестното изпълнение на проекта, чрез упражняването на постоянен контрол на дейностите, мониторинг на графика за тяхното изпълнение, както и финансовото управление на проекта, включващо разплащания, осчетоводяване, финансово-счетоводна отчетност и други. Екипът за управление ще изготви всички необходими междинни и финален отчети за изпълнението на проекта. 24 000.00 20 346.29
Информиране и публичност: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с цел да се повиши обществената осведоменост по отношение на финансирането на проекта от ОП "Развитие на човешките ресурси"; да се информира широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускане на помощта и за резултатите от нея; да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност. Дейността ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото и за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - информационна табела, която ще се използва за визуализация и ще популяризира проекта, оперативната програма, ЕСФ и ЕС; - изготвяне на информационни брошури, които ще представят синтезирана информация за проекта, целите, дейностите и резултати; - изготвяне на стикери за поставяне върху закупеното оборудване; - изготвяне на рекламни химикалки; - публикация на интернет страницата на "МЕТРОН" ЕАД, която ще представя кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати. Ще бъдат предприети необходимите мерки за обозначаване на всеки документ, свързани с реализацията на проекта, че проектът е финансиран от оперативната програма "Развитие на човешките ресурси" и е съфинансирана от Европейския съюз. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответстват на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 1 000.00 905.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).