Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 246 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The present project proposal of "Lalev" Ltd will introduce high-tech machines and thereby will develop and strengthen a stable, strong, efficient and well-organized production structure. With the introduction of mechatronic machinery under the project an automation and optimization of production will be achieved and manual labor will be minimized. Conditions will be created to increase the production capacity will be increased and product assortment will be expanded. Besides expanding the domestic business, the planned investment under the project will contribute to the serious development of the export capacity of the company. 
There are special project activities, which will lead to improved production processes, adding new features or improve existing products and services, diversifying the range of products and services and improve resource efficiency and effectiveness in the production process, are planned. With the introduction of new technologies is expected to significantly improve of resource efficiency and effectiveness in the production process of "Lalev" Ltd., that will decrease approximately 15 tonnes of waste per year. In the project proposal are outlined the problems and constraints to enterprise development. It is described how the achievement of the objectives of the project will contribute to the development of the enterprise. After implementation of the project "Lalev" Ltd. will become a modern enterprise competitive to the all manufacturers of metal products in Bulgaria and to the majority of manufacturers of metal products in the European Union. The project will not only expand the capacity of existing production site of "Lalev" Ltd in the village Vedrare, but a new production site will be established in the town of Pleven.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствените процеси в "Лалев" ООД чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление.: Стъпки за реализация на дейността: 1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец. 2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително. 3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта. 4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително. 5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта. 6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Подейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. 853 590.47 577 948.00
Добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление, лентоотрезна машина и машина за заваряване.: Стъпки за реализация на дейността: 1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец. 2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително. 3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта. 4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително. 5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово и в град Плевен. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта. 6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Поддейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. 6 900.00 3 999.00
Разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на "Лалев" ООД чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление, лентоотрезна машина и машина за заваряване.: Стъпки за реализация на дейността: 1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец. 2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително. 3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта. 4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително. 5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово и в град Плевен. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта. 6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Поддейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. 0.00 125 800.00
Подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление: Стъпки за реализация на дейността: 1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец. 2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително. 3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта. 4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително. 5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово .Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта. 6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Дейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. 0.00 150 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).