Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

General goal to achieve this project is to improove the employment access and to increase the level of integration of unemployed and unactive people as new work places will be disclosed. The goals we have are to open 12 job vacancies for long term existance. Apart from that we need to purchase equipment meant to wide and improove services we offer and this is how hiring new people would be made possible.
This present project contains several significant activities finding realization through diferent operations and procedures. Fundamental part takes the activity of Organisation and management which is made by:
- building a project management team
- making of action plan
- management, coordination and control
- planning and observation of executing the action plan
- sharing tasks and obligations among the team members
- analytical meetings and activities
Recruitment activities
- announcement campaign for new vacancies 
- discussion with documents approved candidates
- signing contracts with approved candidates
Securing and suplly of resources for the new vacancies
- developing a procedure for selection of deliverers of equipment approved by the Managing authority
- delivery, montage and starting exploatation
Publicity and visualization activity
- developing a procedure for selection of executor
- producing, montage and spread of information cariers
Final result is achieving the specific goals - 12 new job vacancies, eqquiped with proper technical equipment. To target group of this project this is a real chance to get employed for a long time, to improve their life quality, to upgrade their professional experience. To join in a better way in to social and economical life. Realizing such projects as being part of programs for more jobs coresponds wit long term goals and strategies of EU for human resources development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Тази дейност стартира с формирането на екип за управление на проекта. Екипът се състои от: 1. Ръководител на проекта - ангажиран е да сформира екип от служители, които ще бъдат отговорни за администрирането и изпълнението на проекта; да запознае членовете на екипа с основните цели и структурата на Проекта, както и с индивидуалните задачи и длъжностни характеристики; да координира работата на екипа; да следи правилното извършване на планираните обучения; да отчита изпълнението на проекта като контролира периодичните отчети на отговорниците по отделните дейности и изготвя заедно със счетоводителя – междинни и финалния отчети по Проекта. Осъществява контакти с хора и организации, които са пряко въвлечени в изпълнението на проекта. Участва в подготовката и изпълнението на тръжните процедури. Отговорен е за коректната комуникация между всички членове на екипа и участници в проекта. 2. Координатор на проекта - ангажиран е да работи в тясно сътрудничество с участниците и управленския екип; да организира разпределението на участниците; съдейства за медийната популярност на проекта; провежда периодично анкети свързани с удовлетвореността на целевата група. Подпомага ръководителя и счетоводителя на проекта за организиране и реализация на всички, предвидени по проект, дейности. Отговаря поотделно за изпълнението на задачите, съобразно определените във времевия график дейности по проекта. Участва в изготвянето на отчетни междинни и финален доклади. Информира ръководителя на проекта за възникнали трудности и помага за навременното им решаване. Изпълнява и други конкретни задачи, възложени от ръководителя. 3. Счетоводител - отговаря за законосъобразността и целесъобразното изразходване на средствата от бюджета по проекта. Изготвя договори, ведомости, финансови доклади, отчети и други документи. Обработва всички първични счетоводни документи. Отговаря за финансово-счетоводната отчетност на всички дейности по проекта. Работа с банки и държавни институции. Подготвя договорите с административния персонал, изпълнителите. Изплаща възнагражденията на проектния екип. Изготвя бюджета на проекта и извършва корекции в него при необходимост. Следи за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта. Оформя необходимите документи и открива банкова сметка за целите на проекта. Подготвя и извършва всички плащания. Подготвя и представя в срок необходимите документи и отчети, изисквани в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът по проекта ще бъде пряко отговорен за ежедневната координация и организация на проектното изпълнение, работа с представителите на целевата група, изпълнение на дейностите за информиране и публичност. Всички дейности ще бъдат надлежно документирани с цел да се осигури правилното и коректно отчитане на изпълнението. 10 600.00 7 315.32
Наемане на служители: Дейността ще стартира с провеждане на избор за включване в проекта на представители от целевата група, чрез подбор и оценка от страна на Селект Мюзик Медия, като паралелно ще бъде отправена и заявка към Бюрата по труда в гр. София с информация за предлаганите работни места. Ще се проведе активна кампания за оповестяването на разкритите нови свободни работни места, ще се проведе предварителна селекция съгласно насоките за реализацията на програмата, касаещи принадлежността на наеманите лица към определена целева група. Приоритетно програмата си поставя за цел да осигури достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост, и подкрепа за мобилноста на работната сила. Също така устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора, изложени на риск от социално изключване, и младите хора от маргинализирани общности, включително чрез прилагане на гаранция за младежта. по конкретно целевата група включва: безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни или неактивни лица с увреждания, безработни лица на възраст над 54г, безработни младежи до 29г вкл. След първоначалната селекция ще се проведе събеседване за финален подбор съобразно длъжностните характеристики на новоразкритите работни места. Те са за следните длъжности: отговорник за връзки с обществеността, асистент на отговорника за връзки с обществеността, мениджър екип, офис мениджър, студиен работник, композитор, монтажист, оператор, осветител, озвучител, сценичен работник, шофьор. Веднъж осъществен подбора на кандидатите ще бъде последван от назначаването им на трудови договори съгласно изискванията на проекта и трудовото законодателство на страната. 71 923.96 77 648.12
Осигуряване и ресурсно обезпечаване на новоразкритите работни места: Ресурсно и материално осигуряване на новите работни места, чрез закупуване и доставка на оборудване и обзавеждане. Дейността се планира да бъде извършена през 1, 2, 3 и 4 месеци от реализацията на проекта и ще бъде възложена на изпълнител, съгласно ПМС № 118/20.05.2014г. Периодът е избран, за да може когато приключи подбора от целевата група, да бъдат подготвена и осигурена материалната база, необходима за работните места и да се осъществи изпълнението на дейността по наемане на служителите. Организиране на тръжни процедури по проекта: Изборът на външни изпълнители – доставчици и изпълнители по договори за закупуване ще бъде извършен при спазване на процедурите за определяне на изпълнител съгласно условията и реда, предвидени в ПМС № 118/20.05.2014г. на Министерски съвет за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на европейското икономическо пространство, Норвежкия финансов механизъм, Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност". Класирането и оценката на офертите ще бъде направено в съответствие със следните критерии: цена, качество, гаранция и обслужване. Договорите с избраните изпълнители ще бъдат изготвени съгласно българското законодателство и специфичните изисквания на Управляващия орган. Описание на планираното за закупуване оборудване може да се види в Начин на изпълнение на дейността. 33 000.00 33 000.00
Публичност и визуализация на проекта: Целта на тази дейност е популяризирането на дейността на европейските фондове, постигане на високо ниво на прозрачност при усвояването на финансовите средства, информиране на широки слоеве от обществото за ползите от членуване в общността и усилията на ЕС за постигане на високо качество на живот за своите жители, подобряване достъпа до заетост и достойно съществуване при отсъствие на дискриминация и при равнопоставеност на половете. Методите за осигуряване на публичност и разпространение на информация по отношение на конкретните цели и резултати от проекта, които ще бъдат прилагани са доказали своята ефективност за постигане на крайни резултати. - Задължително на всички документи по проекта ще се отбелязват финансовия принос на Общността и ще се поставят логото на ЕС и на Програмен период 2014-2020. - Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител - Изработване на информационна табела, която е предназначен за офиса на фирмата изпълнител и бенефициент по проекта - Изработване и разпространение на 1000 броя информационни брошури - Изработване и поставяне на информационни стикери върху закупеното оборудване 1 180.00 1 180.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).