Сформиране на екипа за управление на проекта и организация на неговата работа през периода на реализация на проекта или в домашна среда.: 1/.Издава се заповед на кмета на общината за назначаване на екипа по проекта.
2/. Сключване на допълнителни споразумения за всеки един член от екипа по проекта.
3.Провеждане на работни срещи на екипа за управление на проекта и екипа на ЦУДС (когато започне дейността), с изготвяне на протокол за проведената среща – ежемесечно;
4.Изготвяне на правилник за работа и график за изпълнение на поставените задачи
5. Провеждане на процедура по ЗОП за доставка на канцеларски материали. |
43 907.73
|
46 183.91
|
Създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда на определените от Общински съвет за целта помещения: Съгласно докладна записка на Кмета на Община Неделино на основание чл. 21 ал.1 т.23 и ал.2 във връзка с чл. 17. ал.1, т.7 от ЗМСМА, входирана с № 650 /18.06.2015г. до Общински Съвет - Неделино и съгласно Решение № 689 на основание протокол № 62 / 29.06.2015г на основание чл. 21 ал.1 т.23 и ал.2 във връзка с чл. 17. ал.1, т.7 от ЗМСМА, Общински съвет гр. Неделино: - Дава съгласие на Община Неделино да кандидатства по открита процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90PO001-2.002 „Независим живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2015 – 2020, Дава съгласие за създаване на „Център за услуги в домашна среда” към Община Неделино с административен адрес гр. Неделино, ул. „Александър Стамболийски“№80, Дава съгласие за поддържане на услугите за социално включване или в домашна среда, за срок не по-малко от 6 месеца без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта.
Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда ще се предоставя в сграда публично общинска собственост с Акт за публична общинска собственост № 949 / 20.07.2012г., намираща се на адрес: - гр. Неделино, ул. „Александър Стамболийски“ №80, парцел I, кв.92. Центъра ще разполага с три стай намиращи се на втория етаж на сградата. Помещенията освежени за сметка на Община Неделино и оборудвани за нуждите на проекта.През първия месец ще се проведе обществена поръчка по ЗОП да се доставят канцеларски материали за обслужване с документи при управление на проекта. |
7 216.07
|
7 387.18
|
Подбор и наемане на персонала: След подписване договора за изпълнение на проекта между финансовия донор и Община Неделино, дейностите по подбора и наемане на персонала работещ в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и лица предоставящи услугите ще се реализират като следва:
Ще се изготви обява за подбор на персонала на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, която ще бъде поставяна на обществени места. Същата ще бъде документирана със снимков материал.Ще бъдат разработени критерии за за подбор на персонал и изготвяне на длъжностни характеристики за социален работник и психолог( той/тя е управител на центъра). Процедурата за провеждане на подбора ще бъде утвърдена от Кмета на Община Неделино. Издава се заповед на Кмета се назначава комисия за провеждане на подбора на персонала. Извършване на подбора. Протоколите се предават за одобрение от Кмета; С одобрените кандидати се сключват допълнителни споразумения съгласно ПМС 119 / 20.05.2014г. С договор за предоставяне на услуга съгласно ЗОП ще бъде нает доктор невролог, който ще извършва консултативни прегледи и снемане на общото състояние на потребителите за обективизиране на съществуващото здравословно състояние при необходимост предписване на терапия или корекция на съществуващата терапия.
Механизмите за подбор на лицата желаещи да предоставят интегрирани услуги на потребителите:
В общинския център и в центровете на населените места от Община Неделино ще бъде направени и поставени обяви за подаване на заявления от желаещите да предоставят интегрирани услуги. В обявата ще бъде посочени управляващият орган на оперативната програма, оперативната програма, финансовия донор, процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, срока и мястото където ще се приемат заявленията от потребителите желаещи да ползват интегрираните услуги . Обявите ще бъдат документирани със снимков материал. Ще се подадат заявление от желаещи да предоставят услуги. Кмета на Община Неделино ще издаде Заповед за създаване на комисия за подбор и класиране на лицата желаещи да предоставят услуги на потребителите. Комисията разглежда подадените заявления прави подбор и класира лицата желаещи да предоставят услуги на потребителите.Комисията изготвя списък на класираните и одобрени лицата желаещи да предоставят услуги на потребителите който го поставя на видно място пред сградата на Община.Изготвя се протокол с резултатите от класиранията на лицата желаещи да предоставят интегрирани услуги на потребителите и се прави предложение до кмета на Община Неделино Да сключи договори с одобрените и касирани лица. Изпращане на писмо до кандидат желаещи да предоставят интегрирани услуги на потребителите с резултата от класирането им от комисията , а за класираните покана за подписване на трудов договор за предоставяне на интегрирани услуги за лична помощ, за социална подкрепа, за помощ при комунално –битови дейности и здравни услуги.
Сключват се трудови договори с класираните и одобрени лица желаещи да предоставят интегрирани услуги на потребителите. |
21 896.84
|
22 838.23
|
Обучение на персонала: Дейността ще се реализира по етапи, както следва:
С договор за услуга по ЗОП ще се сключи договор с юридическо лице, което да проведе въвеждащо-мотивиращо обучение за 60 от служителите,за формиране на положителни нагласи към професията: Мотивиращото обучение ще е съобразено с особеностите на обучаемите, както и с иновативността на професионалната роля. Въвеждащото обучение е за част от служителите без необходимия опит и квалификация.
Въвеждащото обучение ще е за време от два дни. За Служителите с опит в предоставянето на услугите ще бъде проведено и надграждащо 2-дневно обучение за всички служители за усъвършенстване придобитите теоретични и практични познания, необходими за работа с хора в неравностойно положение и осигуряване възможност за овладяване на специфични умения, необходими за оказване.
С договор за услуга по ЗОП ще се сключи договор с юридическо лице, което да проведе 4 супервизия на персонала с цел подобряване на работата по отношение на качество на услугите, на професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне, както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипите. Според ситуациите супервизиите могат да бъдат индивидуални (обсъждане на работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, взаимоотношения с външни институции по случай, нормативни затруднения в конкретен случай), групови (за обсъждане на случай) и екипни (насочени към екипните взаимоотношения и функциониране).
В договора с лицето– обучител ще бъдат описани задължения по провеждане и отчитане на обучението, включително и съответствие на изготвените документи с Насоките за визуализация. |
1 660.00
|
1 660.00
|
Предоставяне на комплекс от социални и здравни услуги: През първият месец от стартирането на проекта Екипа на проекта ще разработят документи образци, които трябва да подадат желаещите потребители да ползват социални или здравни услуги. ще се изготви обява за прием на документите от от потребителите желаещи да ползват интегрирани услуги според специфичните им потребности: - в общинския център и в центровете на населените места от Община Неделино ще бъде направени и поставени обяви за подаване на заявления от желаещите потребители да ползват интегрирани услуги за лична помощ, за социална подкрепа, за помощ при комунално –битови дейности и здравни услуги. В обявата ще бъде посочени управляващият орган на оперативната програма, оперативната програма, финансовия донор, процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, срока и мястото където ще се приемат заявленията от потребителите желаещи да ползват интегрираните услуги . Обявите ще бъдат документирани със снимков материал. Служителите на центъра ще приемат и подпомогнат потребителите при подаването на заявление от тях да ползват на социални и здравни услуги. На база подадените заявления служители от центъра и ЦСРИ - Неделино ще направят оценка на потребностите подали заявления , с които желаят да ползват социални и здравни услуги, за потребителите включени по "Нови алтернативи"подаването на заявленията ще бъде през месец март и през този месец ще се направят нови социални оценки за да се направи анализ на техните нужди и проблеми. След като се направят оценките на потребителите Кмета на Община Неделино издаване Заповед за създаване на комисия за подбор на потребителите. Комисията прави подбор и касира потребителите в зависимост от степента на заболяванията, в зависимост от невъзможността да се самообслужва в зависимост от това дали живее сам и има ли близки, които да полагат грижи за него. След като комисията класира потребителите изготвяне на протокол с резултатите от класиранията на потребителите и изготвяне на списък с одобрените потребителите, а при необходимост разхлежда и актуализира списъка с класираните потребители. Комисията изпраща писма до потребителите с резултатите от класирането им, а за одобрените и покана за подписване на договор за ползване на социалните и здравни услуги. Подписва се тристанен договор между доставчика (Община Неделино) на услугите с потребителя и лицето наето да предоставя услугата. Разработват се индивидуалните планове за предоставяне на услугите изготвя се индивидуален работен план график, който ще указва: времето през което ще се предоставят услугите на потребител; видовете услуги, които извършват наетите асистенти или домашни помощници, време на предоставяне .Той ще се актуализира на всеки 6 месеца,като се прави актуализация за всеки отделен потребител. След изготвяне на горепосочените документи се предоставят на услуги според индивидуалните потребности на потребителя: - предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещите се, предоставяне на почасови услуги за комунално- битови дейности, предоставяне на почасови услуги в подкрепа на социалното включване на обслужваните лица и здравни услуги за консултативни прегледи и снемане общото състояние на потребителя и обективизиране на съществуващото състояние провеждане на терапия или корекция на съществуваща терапия. Провеждане на процедура по ЗОП за доставка на канцеларски материали. |
418 217.94
|
418 448.27
|
Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала предоставящ социални услуги. Мотивация и психологическа подкрепа за потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност.: С договор за услуга ще се сключи договор с юридическо лице, което да проведе 4 супервизия на персонала с цел подобряване на работата по отношение на качество на услугите, на професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне, както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипа. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала предоставящ социални услуги. Подпомага дейността на персонала по предоставяне на услугите на потребителите ще доведе до високо качество, професионализъм, етичност и култура на работното място. Персонала ще бъде консултиран как да работи с физическото и емоционалното състояние на потребителите. С провеждането на супервизията на персонала ще се надгради знанието, развие умението и нагласи за ефективност и ефикасност при предоставяне на услуги с по-добро качество, чрез стимулиране на екипната работа, развитие на професионализма и координацията.
|
2 600.00
|
1 950.00
|
Дейност по осигуряване на публичност: За постигане на целта на дейността ще бъдат използвани разнообразни подходящи форми: разпространяване на прессъобщения до регионален вестник – 3 бр.; работна среща на заинтересованите страни /общински власти; експерти от системата на социално подпомагане; сдружения на хора в неравностойно положение;. По проекта е предвидено изработването и поставянето на информационни табела пред офиса на проекта и Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда , подготовка печат и разпространение на информационна дипляна за проекта в тираж от 300 бр. , баджове за служителите на центъра 63 бр.. Ще се изготвят 100 тениски, 100 шапки и 100 химикала. Ще се спазват насоките за визуализация. |
4 443.75
|
4 443.47
|