Организация и управление на проекта: Настоящата дейност цели да обезпечи и гарантира качественото, законосъобразно, ефикасно и ефективно административно и финансово упрвление на проекта. Дейността се състои във финансово и административно управление на проекта. При изпълнение на настоящата дейност, екипът за организация и управление на проекта ще изпълнява всички дейности за постигане на очакваните резултати, при стриктно спазване както на приложимото национално законодателство, така и на принципите за ефективност на вложените средства, добро стопанско управление и допълняемост. Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Основните задължения на екипа по проекта ще бъдат следните:
- Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график
- Координиране на проектните дейности и на екипа за организация и управление на проекта, вкл. разпределение на ролите и задачите между членовете на екип
- Подготовка и провеждане на процедури за подбор на нови служители в предприятието
- Подготовка на документите за процедури за възлагане на изпълнители на дейности по проекта
- Контрол по изпълнението на договорите
- Счетоводно отчитане и финансово управление на финансовите потоци по проекта, включително изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходящ счетоводен софтуер;
- Разработване и подаване на междинни и заключителен технически и финансови доклади за изпълнението на проекта;
- Администриране на договорите на новонаетите служители за успешното реализиране на проектните дейности;
- Вътрешен мониторинг и контрол върху постигането на резултатите по проекта;
- Комуникация с Управляващия орган (УО) и целевите групи;
- Изготвяне на месечни справки за напредъка на проекта
- Подготовка на доклади за напредъка на проекта
- Подготовка на междинни и заключителни доклади по проекта.
В екипа по проекта ще бъдат включени Ръководител проект, който има над 10 години опит в организация, управление и изпълнение на проекти, финансирани от национални, европейски и други донори. Също така ще бъде включен координатор, който ще съдейтва за по-бързото подготвяне на
документацията за предвижданите по проекта търгове, а също така ще извършват необходимите дейности по подготовка на справки и изготвяне на документи в процеса на изпълнение на проекта. В екипа по проекта ще бъде включен и счетоводител с дългогодишен опит, който ще следи всички изисквания за водене на счетоводната документация и завеждане на всички разходи по проекта в специално открита по проекта аналитична счетоводна сметка. |
22 027.50
|
20 770.18
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Описание Фирмата планира да наеме 24 безработни и неактивни лица по проекта за 12 месеца на следните длъжности:
1. Заварчик - КОД по НКПД: 72121001 - 6 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м. : 50 466,24 лева;
2. Оператор ПСМ (пътностроителни машини) - КОД по НКПД: 83422008 -6 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м. : 50 446,24 лева.
3. Мотокарист - КОД по НКПД: 83442004 - 2 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м.: 16 822,08 лева;
4. Шофьори на товарни автомобили - КОД по НКПД: 83322010 - 4 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м.: 33 644,16 лева
5. Монтьор верижни колесни машини - КОД по НКПД: 72332010 - 2 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м.: 16 822,08 лева
6. Водопроводчик (външно ВиК) - КОД по НКПД:71262001 - 2 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м.: 16 822,08 лева
7. Монтьор водопроводни тръби - КОД по НКПД: 71262009 - 2 служители - разходи за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 12м.: 16 822,08 лева |
201 864.96
|
184 981.17
|
Осигуряване на обслужване от служба по трудова медицина на новонаетите проекта за 12 месеца лица: Дейността по осигуряване на обслужване от служба по трудова медицина е необходима, тъй като поради спецификата на основната дейност на фирмата, а именно: услуги в сферата на строителството, пътното строителство и строителство и подръжка на съоръжения е необходимо служителите и да бъдат наблюдавани от служба по трудова медицина с цел да следи тяхното здравословно състояние с цел ефективно и ефикасно изпълнение на трудовите им задължения, предотвратяване на трудови злополуки, дава предписания за мерки при промени във физиологичните показатели на работниците и служителите, чрез:
- Наблюдение, анализ и оценка на здравословното състояние във връзка с условията на труд на всички обслужвани работещи, включително и тези с повишена чувствителност и намалена резистентност;
- Извършване на предварителни медицински прегледи и изследвания за преценка на пригодността на работещите при постъпване на работа;
- Периодични медицински прегледи и изследвания за ранно откриване на изменения в организма в резултат от въздействия на работната среда и трудовия процес.
- Предоставяне на информация на медицинските специалисти, извършващи периодични медицински прегледи, по отношение на едентифицираните опасности и установения риск за здравето и безопасността на работещите
- Уведомяване на избрания общопрактикуващ лекар за показатели или отклонение във физиологичните показатели на работещия, които се нуждаят от диагностично уточняване и лечение;
- Изготвяне на заключение за пригодността на работещия да изпълнява даден вид работа
- Предлага вида на медицинските специалисти, извършващи прегледи и необходимите изследвания, съгласно нормативните актове за осигуряване здраве и безопастност при работа и възоснова оценката на риска и конкретните условия на труд.
- Ежегодно изготвя обобщени анализи на здравословното състояние на всеки работещ във връзка с конкретните условия на труд
- Води здравни досиета за проследяване на здравословното състояние на всеки работещ във връзка с условията на труд.
Също така тази необходимост е обоснована и от изискването на чл. 25 на ЗЗБУТ /ДВ. бр. 124 от 1997/ относно задължението на работодателя да осигури обслужване от служба по трудова медицина на свойте служители, а от друга страна това е и част от социалната и кадрова политика на фирмата.
|
576.00
|
455.83
|
Закупуване на работно облекло, оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места: Фирмата планира да закупи следните активи, които са изцяло съобразени с нуждите на фирмата и с новоразкритите работни места по проекта, а именно:
1.Машина за челно заваряване на политиленови тръби Ф63 до Ф200 - Машина за челно заваряване на полиетилен – използва се при ново строителство на водопроводи и газопроводи - 1 бр.;
2. Протоколиращо устройство за челни заварки за машина за челно заваряване на PE, PP, PB , PVDF и PEHD - 1 бр.
3. Инвенторен заваръчен апарат 200А за заваряване на черни и цветни метали - 1 бр.
4. Количка с професионални инструменти за ремонт на и поддръжка на машини, оборудване и МПС - 1 бр.
5. Допълнително оборудване за багер (чук) - Оборудване към ПСМ (багер) за разрушаване на сгради, асфалт, бетон и др - 1 бр.
6. Комплект зимно работно облекло - зимно яке, гащеризон, обувки, каска, ръкавици и др. - 24 бр.
7. Комплект лятно работно облекло - лятно яке, гащеризон, обувки, каска, ръкавици и др. - 24 бр.
8. Моторен ъглошлайф за рязане на тръби във водна среда без електричество - 2 бр.
9. Специализиран инструмент за ВиК за обработка на водопроводни тръби - 2 бр.
|
55 900.00
|
54 979.18
|
Застраховка на закупеното оборудване: Застраховката на придобитото по проекта оборудване и стопански инвентар, ще гарантира устойчивостта на обурудването и при настъпване на евентуални повреди, кражби и други застрахователни рискове, закупеното обурудване ще може да се възтанови в първоначалното му количество и качество. Това ще допринесе за устойчивост и цялост на придобитото по проекта обурудване. Застраховката ще е за целия период на изпълнение на проекта.
|
600.00
|
469.66
|
Информиране и публичност: При изпълнението на дейностите за информираност и публичност ще се спазват всички изисквания, заложени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г.. Предвижда се доставката и монтирането на информационна табела на входа на административната сграда на Дружеството по време на изпълнението на проекта. В допълнение се предвижда публикуването на 2 прессъобщения в пресата – едно в началото на проектните дейности и едно при приключването им, с които да се информира обществеността и заинтересованите страни за планираните дейности и постигнатите резултати. Проектът предвижда и идентифициране по подходящ начин на всички документи създавани в резултат от изпълнението на дейностите в проекта. Фирмата ще закупи минимум 9 броя стикери за визуализация на новозакупените дълготрайни активи. Тези документи ще бъдат публикувани и на интернет страницата на Дружеството, така че всички заинтересовани страни да имат свободен достъп до резултатите от проекта. Ще бъде изработена и отпечатана и информационна брошура, която ще съдържа информация за дейностите в проекта, постигнатите резултати и свободния достъп до тях. Брошурата ще бъде отпечатана в 300 бр. и ще бъде разпространена до:
- Контрагенти 100 бр.
- Бюро по труда 100 бр.
Останалите 100 бр. от брошурите ще бъдат предадени в лични срещи от екипа на проекта на представители на посочените заинтересовани страни. На тези срещи ще се представят резултатите от проекта и ползите от тях за всички предприятия от сектора на икономическа дейност на дружеството - контрагенти на фирмата,които биха могли да се възползват от постигнатото и да мултиплицират постигнатите резултати. |
2 227.00
|
3 520.50
|