Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project is aimed at increasing the quality of the specialized environment for the provision of residential care for the elderly in the "Gavril Krastevich" nursing home, Pazardzhik.
The main activities planned for implementation are related to the renovation of the material and technical base, including the implementation of energy efficiency measures to achieve energy consumption class "A", reconstruction, internal and external restoration repair works and annex building, replacement and modernization of water supply and sewage , heating, electrical installations in the buildings, building a photovoltaic power plant for own needs, providing an accessible architectural environment and purchasing modern furniture and equipment for the needs of the home.
As a result of the implementation of the measures to improve the material and technical base, a suitable specialized environment will be provided, meeting all the requirements for energy efficiency, with the necessary material conditions for the provision of social services and reformation and in accordance with the quality standards of the care of residents for elderly people over working age, defined in the Ordinance on the Quality of Social Services.
An appropriate living environment will be created for users by providing sufficient accommodation for living, sleeping, day activities or common areas for other social contacts, eating and food preparation/distribution, including for respite care, which are accessible, furnished in accordance with their functional purpose and user needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Извършване на строително-монтажни работи за реконструкция и обновяване на сградния фонд на Дом за стари хора „Гаврил Кръстевич“ : Въз основа на извършени обследвания за ЕЕ и на техн.характеристики на сградите и доклади от обследвания, арх.заснемане, сертификат за ЕЕ и техн.паспорт са изготвени 2 технически проекта, които включват мерки за обновяване на сгр.фонд в съотв.с изискванията на Наредбата за качеството на соц.услуги (НКСУ) и за изпълнение на предписаните в обследванията задължителни мерки. ТП е изготвен в съответствие със ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и е съгласуван съгласно действащата нормативна уредба. Извършена е оценка за съответствието с основните изисквания към строежите. ИП са одобрени от гл.архитект на Общината. Към момента на кандидатстване няма влезли в сила разрешения за строеж. Описание на сградите: А. На ул. „Болнична“ №19 се намира комплекс от едноетажни сгради, от които ще бъдат обновени две сгради: - Подобект 1 - П-образна сграда за обитаване(стационар)-едноетажна конструкция с частичен сутеренен етаж. Фасадните стени са тухлена зидария.Покривната конструкция в по-голямата си част е скатен покрив с керемидено покритие. ЗП–1012,6м2. -Подобект 2 - Административна сграда- едноетажна конструкция без цокъл. Фасадните стени са изготвени от етернитови панели. Покривната конструкция е скатен покрив с покритие от ламарина. ЗП–109,15м2. Б. Подобект 3 - 5 ет.сграда за жилищно обитаване със сутеренен етаж на ул. „Болнична“ №22. Конструкцията е монолитна, сглобяема, със стени от бетонови панели. Покривът е студен, плосък покрит с хидроизолация в незадоволително състояние. В 1 етаж са поместени жил.помещения и стаи за администрацията и персонала, портиерна със стая за почивка и преддверие.В следващите етажи на сградата са поместени жил.помещения и обслужващи помещения. Помещенията за обитаване на всеки етаж са 8 двустайни апартамента с общ санитарен възел и 2 самостоятелни стаи със сан.възли към тях, сан.помещения за персонал и др. В първия етаж е разположена и трапезария с разливочно помещение и умивалник. В сутерена са разположени обслужващи и инсталационни помещения, стаи за персонала, изолатор, складови помещения и пералня. ИП за подобекти 1 и 2 предвижда обновяване, вкл.ново строит., на сградния фонд за да се отговори на мин.изисквания на стандартите за качество на услугата във връзка с процеса по привеждане на съществуващата специализирана среда в съотв.с изискванията на НКСУ. Предвидени са мерки за подобряване достъпа за хора с увреждания;мерки за ЕЕ на сградите;обособяване на санитарни възли към спалните; изграждане на ФЕЦ по покрива на сградата за обитаване за собствена консумация с инсталирана мощност 29.70 kwp и върху адм.сграда с мощност 4,95 kwp; Предвижда се изграждане на 2 пристр.–разшир. на сгр. за перално помещ.-метална констр. с термопанели и пристрояване на помещение с пл.20м2–за среща с роднини. ИП за подобект 3 предвижда саниране, изгр.на дост.среда за хора в неравн.полож., ремонт на санитарни възли и интер.ремонт. Изгр.на ФЕЦ за собств.консумация с инстал.мощност 29.70 kwp. В рамките на настоящата дейност е предвидено и изпълнението на авторски надзор и на строителен надзор. Авт.надзор ще се упражнява от проектанта, изготвил техн.проекти, за времето от откриването на строит.площадка до въвеждане в експл. Проектантския екип ще осъществ.авт.надзор за точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съотв. с одобр.ИП. Дейността по осъществ.на строит.надзор ще бъде изпълн. в съотв.с разпоредбите на ЗУТ и ще вкл.:контрол на строит.процес до въвеждането на строежите в експл.,вкл.контрол на количествата, качеството и съотв.на изпълняваните СМР, контрол за спазване на изискв.за ЗБУТ, своевр.съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. След приключване на СМР консултантът, упражняващ СН, ще изготви техн.паспорти на обектите, комплекти документация за въвеждане на сградите в експл. и оконч.доклади. Обектите са ІV и V категория и подлежат на въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж. 4 868 448.35 0.00
Дейност 2. Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Дейността цели да бъдат осигурени адекватни условия за предоставяне на качествена социална услуга и подходяща среда за обитаване в институцията, посредством доставка и монтаж на съответното обзавеждане и оборудване. Оборудването и обзавеждането са определени с оглед привеждането на съществуващата материална база на дома за стари хора в съответствие със стандартите за качество на резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услугата за да гарантира безопасна и сигурна среда. На база на идентифицираните потребности и за да се отговори на минималните изисквания на Наредбата за качеството на социалните услуги и Функционалните изисквания по отношение на материално-техническата база на услугата резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст (РГВХ) с оглед реформирането на домовете за стари хора е изготвен Остойностен списък с оборудване/обзавеждане. Предвидена е подмяна на остарялото и амортизирано обзавеждане с ново, доставка на съвременно офис и домакинско оборудване за нуждите на процеса на предоставяне на социалната услуга и за осигуряване на добри социално-битови условия за настанените в Дома потребители и подобряване на работната среда на персонала. По този начин ще се осигури изискуемото минималното обзавеждане за един потребител, осигуряващо безопасна и сигурна среда за възрастни хора в надтрудоспособна възраст. Мебелировката е избрана да осигурява домашен уют и комфорт, възможност на обитателите за уединение, самостоятелност, спокойствие и да осигурява пространство за съхранение на личните вещи и вещи за общо ползване, съобразно функциите на помещението. С цел създаване на възможности за повишаване двигателната активност на възрастните хора се предвижда закупуване на уреди за лечебна физкултура и рехабилитация, съобразени със спецификата на целевата група. За осигуряване на качествена грижа за потребителите е предвидена и доставка на медицински уреди за осъществяване на контрол на здравословното състояние на потребителите и уреди и приспособления за обслужване на трудноподвижни потребители на услугата. Доставеното и монтирано оборудване ще отговаря на съвременните изисквания за енергийна ефективност. 456 468.42 0.00
Дейност 3: Организация, управление на проекта и осигуряване на информация и комуникация: Дейността ще се изпълнява от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. Дейността обхваща: • Подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители съгласно ЗОП - разработване на тръжна документация от членовете на екипа, съобразно техните компентности, вкл.участие в комисии за провеждане на процедурите за избор на изпълнители; • Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта; • Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта; • Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и текущ контрол по отношение на изпълнението на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и осъществяване на превантивни и коригиращи действия; • Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители; • Комуникация със СНД и отчитане изпълнението на проекта; • Поддържане на архив и регистър на проекта. • Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на публичност и информация по проекта. Дейностите включват: кратко описание на инвестицията, нейните цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС на интернет страницата на общината; провеждане на две публични събития в процеса на изпълнение на проекта; поставяне на временен билборд за оповестяване приноса на МВУ по време на изпълнение на строително монтажните дейности и постоянна обяснителна табела след приключване на СМР. Разходите за организация и управление и за информация и комуникация са определени в размер до 3% от преките допустими разходи без ДДС, включени в предложението за ПИИ. 159 747.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).