Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

The project proposal is a set of measures, the implementation of which will provide the appropriate infrastructure for provision of social services for disabled persons and elderly people with mental disorders. The project activities are in line with the Action Plan for the period 2018-2021. for implement the National  Strategy for long-term care and contribute to the provision of access to quality social services for the target group. The project envisages the construction of a  Center for care of people  with mental disorders in Haskovo, with a capacity of 15 / fifteen / users. The activities to be implemented within the project are:
1. Designation of project management team and activities;
2. Preparation of documentation and execution of public procurement procedures  for selection of contractors;
3. Engineering for building a Center for Care of people with mental disorders in Haskovo;
4. Execution of construction supervision of the sites of intervention and assessment of the compliance of the investment projects;
5. Delivery and installation of equipment and furniture for social services in the community;
6. Providing information and communication related to the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Определяне на екип и дейности за управление и отчет на проекта.: Тази въвеждаща дейност цели да осигури подходяща среда за гладко изпълнение, добър мениджмънт и координация на проектните дейности, както и да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителен резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. Настоящата дейност включва следните задачи: - сформиране на екип по проекта и определяне на индивидуални задължения и отговорности; - утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; - организиране на регулярни срещи на членовете на екипа за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение; - поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган; - изготвяне на документации за провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на отделните дейности по проекта; - изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови доклади, искания за плащане; - приключване на проекта и архивиране; - управление и наблюдение на под-изпълнителите като биват използвани общи техники за скрийнинг като: редовни срещи, посещения на място и други. През целия период на изпълнение на проектните дейности, Община Хасково ще се стреми да осигури ясно и прозрачно изпълнение на проекта. 9 344.13 7 252.69
Дейност 2: Провеждане на процедури по ЗОП. Подготовка на необходимата документация.: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на обществени поръчки съгласно българското законодателство в областта на обществените поръчки– ЗОП и ППЗОП, като по този начин ще се гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. В рамките на проекта, ще бъдат проведени обществени поръчки със следния предмет на изпълнение: • Инженеринг ; • Строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти; • Доставка на обзавеждане и оборудване ; • Осигуряване на мерки за информация и комуникация на проекта; 0.00 0.00
Дейност 3: Изпълнение на инженеринг.: Реализацията на проекта е свързана с възлагането на инженеринг за изграждането на Център за грижа за лица с психични разстройства(капацитет 15 места. Дейността включва разработване на инвестиционен проект за обект Център за грижа за лица с психични разстройства (кв. 42 УПИ I, Поземлен имот с идентификатор №77195.518.192, по кадастрална карта улица „Болярска“ №2, по предходен план - 515.Изготвянето на проекта се извършва от правоспособни проектанти.Работния проект следва да са с обхват на и съдържание съгласно ЗУТ, Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и действащата нормативна уредба и е придружен от подробни количествени сметки по приложимите части“. Всеки работен проект трябва да включва следните части: 1. Част Архитектурна 2. Част Архитектурен интериор и обзавеждане с изработване на спецификация на обзавеждане и оборудване 3. Част Благоустрояване и озеленяване 4. Част Конструктивна 5. Част Геодезия 6. Част Електро+пожароизвестяване + сигнална инсталация и др. слаботокови инсталации 7. Част ВиК + пожарогасене 8. Част Енергийна ефективност 9. Част ОВК 10. Част Пожарна безопасност 11. Част ПБЗ 12. Част ПУСО 13. Част СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ – по всички части, в т.ч. подробни количествени сметки и количествено-стойностна сметка за видовете СМР. Проектите следва да бъдат надлежно съгласувани с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрени по реда на ЗУТ. Избраният изпълнител, по реда на ЗОП ще упражнява авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация. Изпълнението на СМР започва след издаването на разрешение за строеж за обекта от компетентния орган. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ. Новата социална услуга - Център за грижа за лица с психични разстройства се предвижда да бъде построена, съгласно утвърдени от МТСП Градоустройствени и ситуационни изисквания, в т.ч. изисквания към прилежащата социална инфраструктура (наличие и достъп до лечебни заведения и други социални услуги), минимални отстояния от уличнорегулационната линия на парцела към транспортни артерии с интензивно движение и т.н. Парцелът се намира в кв.Болярово, намиращ се в западната част на града.В квартала преобладават семейни къщи. Локацията на предвидената за изграждане инфраструктура се предпочита поради факта, че жилищния район е най-големият квартал в град Хасково и е изолирано от зони с прекалено интензивно движение и щумови натоварвания. Имота се намира в близост до „СБАЛПФЗ – Хасково“ ЕООД – Специализирана болница активно лечение на пневмо-фтизиатрични заболявания Хасково кв. Болярово, в която се разполага и регионалният център за психично здраве в квартала се намира също лъчетерапефтичен комплекс към "Специализирана болница за активно лечение по онкология”. Центъра ще бъде изграден в северната част на същия парцел. 405 480.00 371 871.85
Дейност 4: Оценка на съответствието на инвестиционните проекти: Дейността е в обхват и съдържания съгласно чл. 142, ал.5 и чл. 169 от ЗУТ за привеждане на обектите в съответствие с изискванията за енергийна ефективност. Оценка на съответствието обхваща проверка и одобрение на : - законността на заварените строежи в имота; - законосъобразността на издадената скица (виза за проектиране) с указан начин на застрояване, издадена в съответствие с влязъл в сила подробен градоустройствен план ; - съгласуваността на пред проектни проучвания или идеен проект; - спазването на изискванията на действащите нормативни актове за проучване и проектиране и БДС и Еврокодовете, към момента на изработване на проекта ; - пълнота и структурно съответствие на инженерните и други изчисления съобразно нормативните изисквания, а когато изчисленията са извършени с помощта на софтуерен продукт – пълни входно-изходни данни, както и данни за фирмата изработила лицензирания софтуерен продукт - спазване на изисквания за безопасност на проекта, които включват: носимоспособност, пожарна безопасност, хигиена, опазване на околната среда, топлосъхранение и икономия на енергия, безопасност на труда по време на строителството чрез работен проект за изпълнение на строителството; - съгласуваността на проекта с всички специализирани контролни органи и експлоатационни предприятия в зависимост от вида на строежа ; - съгласуваността между отделните части на проекта ; - проверка на правилно проектиране на инсталации и инженерни системи ; - проверка на пълнота на проектната документация; - проверка на издадените предварителни договори за присъединяване от експлоатационните дружества 4 034.80 0.00
Дейност 5: Строителен надзор по проекта.: Целта при осъществяването на строителния надзор е обектът да бъде построен в съответствие с всички нормативи, касаещи качеството му и бъдещата му експлоатационна дълготрайност. Избраният след провеждане на процедура по ЗОП, строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение по всички части. Услугата за упражняване на строителен надзор цели качествено изпълнение на СМР, контролирано от квалифициран консултант. Строителният надзор ще следи и носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания. Дейностите по извършване на строителния надзор ще приключат след окомплектоване и предаване на пълен комплект документи необходими за въвеждането на обекта в експлоатация и след издаване на съответния документ , при условия и по ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г, ЗУТ от органите на общинската администрация, за строежите от четвърта категория. 8 069.60 6 360.00
Дейност 6: Информация и комуникация.: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014г. При изпълнението на проекта се цели постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него. Прозрачност и широка информираност при изпълнение на проектните дейности, както и за популяризиране помощта на Общността ще бъдат постигнати посредством изпълнението на следните мерки: 1. Встъпителна пресконференция по проекта и церемония за ефективния старт на проекта "първа копка"- 1 бр.; 3. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично; 4. Публикации в медиите - 2 бр.; 5. Банер за многократна употреба с олекотена метална сгъваема стойка и калъф/куфар за пренасяне за целите на медийните събития- 1 бр.; 6. Плакат с информация за проекта /за проекти не надвишаващи 500 000 евро/- 1 бр.; 7. Изготвяне и разпространение на дипляни с информация за постигнати резултати по проекта- 400 бр.; 8. Заключителна пресконференция и официална церемония за приключване и приемане на обекта- 1 бр.; 9. Постоянна разяснителна табела- 1 бр. 10. Рекламни материали 4 500.00 3 204.00
Дейност 7: Обзавеждане и оборудване на социалната инфраструктура: След завършване на строителните процеси и почистване на съответните помещения, ще бъдат доставени и монтирани мебели и оборудване, които ще допринесат за създаване на условия на целевата група за нормално пребиваване в социалната инфраструктура. Предвидените за закупуване видове и количества артикули са в пълно съответствие с утвърдените от МТСП основни композиционни и функционални изисквания и спецификата на изградената социална услуга, както и ще отговарят на стандартните изисквания за хигиена и безопасност. Обзавеждането е съобразено с функциите на отделните помещения и с целевата група, които ще ги ползват. Разположението на мебелите ще бъде предвидено по начин, които да осигурява лесно преминаване на лицата със затруднена мобилност през отделните помещения. Избегнато е закупуването и монтажа на мебели, постелки, драперии и завеси, които позволяват събиране на прах и създават риск от алергии. 45 122.00 53 725.32

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).