Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

This project proposal is oriented towards supporting people with disabilities and elderly who in a crisis have difficulties in moving and limited possibilities for supplying themselves with essential commodities and medication and for paying their utility bills. 
The main objective of the project is to improve the quality of life and remove barriers to social inclusion of people at risk, for whom in a crisis there is a big risk to not satisfy their current needs, as well as to have additional needs. Additionally, the inclusion of people, directly affected by the crisis (people most threatened by COVID-19 and people in quarantine) in the project will contribute to direct support, not just for them, but also for prevention of a spread among the community. The expected short-term effects of the achievement of the project’s goal are related to providing support to vulnerable elderly people with and without disabilities in the municipality of Apriltsi for dealing with everyday life. 
The activities in the project are:
1. Selection and hiring of staff for provision of services to overcome the effects of Coronavirus;
2 Delivery of food, groceries and essentials, including medication (purchased with the resources of the beneficiaries or other resources, different from those in the contract), payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative services;
3. Transport of the staff, providing the services from/to the homes of the people. Providing personal protective equipment and disinfectants for the staff of the services. It is expected that the number of users will be 22 people in the municipality of Apriltsi, entified by the managing authority as acceptable. The duration of the project is 10 months and the services will be provided hourly, depending on the needs of the target groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса.: Подборът на персонал гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата. Основната цел е осигуряване предоставянето на услугата. Трудовите взаимоотношение на персонала по проекта ще са пряко обвързани с времето за предоставяне на услугата. Екипът по предоставяне на услугата от/до домовете ще се състои от: диспечер, шофьори и доставчици до домовете на ползвателите на услугата.. 0.00 0.00
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.: Дейността включва два основни етапа - подготовка и реализиране на подкрепата. Предвижда се услугата да се предоставя в 4 населени места - гр.Априлци, с.Велчево, с.Скандалото и с.Драшкова поляна, като селата се намират в голяма отдалеченост от административния център на община Априлци, където са позиционирани аптека, кабинети на лични лекари, социална служба, банка, общинска администрация и др. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 22 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. Предоставянето на услугата ще започне веднага след назначаване на персонала по проекта. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Априлци и ще се изиска информация за най-нуждаещите се в населените места от местните кметове и кметски наместници. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. След идентифицирането на потребителите ще се изготви график за посещенията, който ще се актуализира ежеседмично/ежемесечно. Услугите, които ще се предоставят ще са почасови. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва от 1 диспечер, 2-ма шофьори и 2-ма доставчици по домовете. Диспечерът ще приема заявките на потребителите, ще координира и контролира процеса на предоставяне на услугите. Дейността ще се извършва от доставчиците и шофьорите с автомобили, собственост на Община Априлци. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Изпълнението на горе изложеното е пряко задължение на ръководителя на проекта, който одобрява ползвателите на услугата и гарантира, че всяко лице от целевата група не получава същата подкрепа от националния бюджет, Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. 0.00 24 876.71
Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите: Община Априлци разполага със собствени автомобили, които ще предостави за изпълнението на дейност-2. Те ще се ползва по предварително изготвен график от диспечера и одобрен от ръководителя на проекта. Ръководителят на проекта ще контролира целесъобразното използване на средства, покриващи разходи за гориво, допустими в бюджетен ред 2.1. Отчитането на изразходваното гориво ще е на база утвърдената норма на общинския автомобил и изминати километри. Също така проектната дейност ще осигури лични защитни предпазни средства на проектния екип. Закупуването на хигиенни материали, дезинфектанти, медицински изделия и лични предпазни средства е обусловено поради нуждата от ограничаване разпространението на корона вируса. Използването на лични предпазни средства и медицински изделия от персонала по проекта е превантивна дейност срещу заразяване с нежелани вируси и инфекции, като същевременно се изпълняват мерките за защита на обществения интерес и нуждите на населението на територията на община Априлци от ограничаване на разпространението на корона вирус. 0.00 7 845.18

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).