Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

ES SI ES SLtd. applies in this grant scheme as an employer intending to provide four new jobs in the design and installation of security systems. The project proposal envisaged to be covered 4 people, representatives of the target group - unemployed and/or inactive people, half of them aged under 29 incl. Each of them will pass training KC 4 - Digital Competence in view of the specific requirements of the positions to which they are assigned (Analyst, computer network technician and Maintenance of computer networks). For the new jobs will be purchased the necessary equipment. Within the framework of the project will be included activities such as information and publicity and organization and project management. The candidate will provide employment for persons for a period of 12 months and after completion of the project will retain at least 50% of newly created jobs for a minimum of 12 months. The planned activities will lead to the achievement of the objectives of the project proposal related to supporting the process of integration into the labor market for unemployed and inactive persons, by creating new jobs and providing appropriate training. In particular, will increase the number of young people involved in employment aged under 29 - representatives of one of the vulnerable groups in the labor market. This will improve the availability, adaptability and their competitive presence in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 4 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 4 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са: - Техник, поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) - 3 лица; - Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) - 1 лице; Изграждането на системи за сигурност (във всичките им разновидности) и последващата им поддръжка са тясно обвързани с използването на ИКТ. Новоназначените лица в ЕС СИ ЕС EООД следва да анализират, разработват, оценяват компютърни мрежи, хардуерни, софтуерни, комуникационни и операционни системи. За да могат да изпълняват качествено бъдещите си отговорности и задължения, след наемането им 4-мата нови служители ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност КК 4 - Дигитална компетентност. Предвижда се 2-ма от представителите на целевата група да са част от специфична категория "безработни младежи на възраст до 29 г. включително". ЕС СИ ЕС EООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение според изисквана за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови знания и умения и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. 38 425.92 39 136.20
Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 4 от новонаетите лица по проекта (Техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3 лица и Аналитик, компютърни мрежи - 1 лице) да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения: 1. Лицата, заемащи длъжност "Техник, поддръжка на компютърни мрежи" имат следните задължения: - работи, поддържа и отстранява неисправности в мрежи; работи и поддържа информационни и комуникационни системи, различни от мрежи; подпомага потребители при проблеми с мрежи и обмен на данни; определя области за увеличаване възможностите на оборудване и софтуер; инсталира хардуер, мрежов, системен и приложен софтуер; извършва стартиране, затваряне и операции по дублиране и възстановяване на данни след срив в компютърни мрежи. 2. Лицата, заемащи длъжност "Аналитик, компютърни мрежи" имат следните задължения: - проучва, анализира, проектира, тества и препоръчва стратегии за мрежовата архитектура и разработване. Внедрява, управлява, поддържа и конфигурира мрежов софтуер и хардуер, като контролира, отстранява проблеми и оптимизира работоспособността им. Следва да тълкува и оценява сложни компютърни разработки и архитектурни спецификации, модели на данни и диаграми за разработване, конфигуриране и интегриране на комп. системи. В допълнение, ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. 4-те новонаети лица ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати. В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда: - Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; - Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст; - Създаване на документи, тяхното редактиране, въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици; - Възможностите за изпращане на документи по електронен път; - Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. 1 000.00 1 000.00
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 5 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на ЕС СИ ЕС EООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 150 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на 9 бр. стикери, които ще бъдат поставени за закупените по проекта ДМА; - Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация; - 1 публикация; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 1 350.00 1 350.00
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на ЕС СИ ЕС EООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. 6 772.90 6 585.27
Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осигуряване на оборудване, необходимо за разкриването на нови работни места за представителите на целевата група в ЕС СИ ЕС EООД. Дейността на компанията е в областта на проектиране и инсталиране на системи за сигурност. По тази причина лицата ще бъдат назначени на длъжности: Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) – 1 лице и Техник поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) – 3 лица, които условно ще формират два работни екипа. Задълженията на горепосочените длъжности са подробно разписани в Дейност 2 "Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица". Предвиденото по проекта оборудване ще покрие частта от задълженията, включваща: поддръжка на мрежи, информационни и комуникационни системи; подпомагането на потребителите при проблеми (на място при клиента); инсталиране на хардуер и софтуер при клиента; възстанпвяване на данни и др. По тази причина е предвидено закупуването на: Стълба – 2 бр. (за всеки от двата екипа); Акумулаторен винтовeрт голям – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на отвори в метал при полагане на кабелни трасета; Акумулаторен винтовeрт малък – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване и монтаж на оборудване; Перфоратор лек – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на малки отвори при полагане на кабелни трасета; Преносим компютър – 2 бр. (за всеки от двата екипа); Комплект тресчотки, вложки и елементи – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За монтаж на оборудване; За останалата част от оборудването е предвидено закупуването по 1 бр. от всеки актив, който ще се ползва при нужда и от двата екипа: Перфоратор тежък – 1 бр. - За пробиване на големи отвори в бетон или тухла; Лазерна ролетка – 1 бр. - За индиректно измерване на дължина или височина; Скенер за стени – 1 бр. - Детектор за откриване на проводници в стени, служещ да се избегнат повреди при пробиване; Заваръчен апарат - 1 бр. - За монтаж на стойки, кабеловодещи системи и др.; Монофазен генератор – 1 бр. - За осигуряване на захранващо напрежение за работа с ел. машини на обекти без захр.напрежение; Фреза за канали в стени – 1 бр. - За полагане на кабели и тръби скрито под мазилка; Индустриална прахосмукачка – 1 бр. - При използването на фрезата за канали или перфоратор не позволява запрашаване на помещението; За нуждите на новоназначените служители е предвидено и закупуването на Лазерно многофунционално у-во (Принтер, скенер и копирна машина) – 1 бр., както и работно облекло (лятно и зимно) за всяко от четирите лица. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 20 350.00 20 350.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).