Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

   ‘’Construction group’’ Ltd. has got a main economic activity code: 4120 - Construction of residential and non-residential buildings. The company owns a machinery park, which is in a good condition. There are machines used for earthworks - excavations, embankments and ramming; machines for manual, hydraulic and mechanical crushing of monolithic concrete, coverings and brickwork; vehicles; welding tools and others.
  The company carries out its activities on building sites across Bulgaria. It has completed many building projects in Northwestern Bulgaria since 2012. In order to improve the efficiency of future commissions, ‘’Construction group’’ Ltd. has rented a base located in the drill-ground area of the Traffic Police in Bukovlak, Pleven Municipality. The machines will be transported to and used in the aforementioned base when not in use on any other building site across the country. Maintenance and repair of the equipment will be carried out in the base.
  ‘’Construction group’’ Ltd. is planning to improve its energy efficiency and to decrease its expenses through the purchase of new high-capacity and diverse construction machines, such as: dumper, excavator, vibrating roller, tracked excavator with waste-handling attachment, mini tracked excavator, crusher that can also be used for construction waste recycling, a compressor station with tools as well as a hydraulic station. The company will make use of consulting services for implementation and certification of an energy management system in accordance with the BDS EN ISO 50001 standard as well as Energy audit services for establishment of energy-efficient measures.
  Through the project the company is planning to expand its range of activities, to decrease the construction cost price and thus, to become more competitive. This is a prerequisite for stable development, which will improve the market position of the company in the construction industry.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на нови строителни машини: Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр.; Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр.; Комбиниран багер челен товарач-1бр.; Вибрационен валяк-1бр.; Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр.; Мини Верижен Багер-1бр.; Трошачка-1бр.; Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр.; Хидравлична станция-1бр.; : Като част от дейността по проекта ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните активи (строителни машини): 1.Самосвал тристранно разтоварване 4 оси-1бр. Сега се използва амортизиран самосвал на възраст повече от 25 години с голям разход на гориво. Новият самосвал който ще служи за транспорт на инертни материали за строителството, ще намали разходите и ще подобри ефективността на машинният парк на фирмата. 2.Самосвал тристранно разтоварване с кран - две оси-1бр. Старата машина е на повече от 25 години, с голям разход на гориво и е с големи разходи за експлоатация. Новият камион с кран сам ще извършва товарно- разтоварни работи и ще транспортира материали и съоръжения необходими за строителната дейност на фирмата. 3.Комбиниран багер челен товарач-1бр. Придобитата нова строителна машина ще замени стария амортизиран товарач, като по този начин значително ще намалят експлоатационните разходи на машинния парк. Комбинирания багер ще служи за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и многофункционална. 4.Вибрационен валяк- 1бр. Използваният валяк е стар, амортизиран и неефективен с висок разход на гориво. Фирмата планира да го замени с нов, енергийно ефективен и високопроизводителен. Новата вибрационна машина контролира силата на натиск, така че да е гарантирана плътността на изгражданата настилка, което ще подобри качеството на настилката и ще снижи разходите при уплътняването и. 5.Верижен багер с щипка за първично разрушаване и рециклиране-1бр. Сега фирмата използва амортизиран багер с висок разход на гориво. Новата машина е многофункционална с различни прикачни приспособления необходими за строителните дейности на фирмата.Строителната машина ще е комплектована с щипка за първично разрушаване и рециклиране на бракувани и стари строителни материали. След разрушаване на груби късове строителните материали се зареждат в новозакупената от фирмата трошачка, където в зависимост от необходимостта се произвеждат фракции, които отново се влагат в строителството за насипи, настилки, бетонови и други изделия. Така фирмата намалява зависимоста си от първични суровини и си намалява разходите за депониране на строителни отпадъци. 6.Мини Верижен Багер-1бр. Сега се използва стар амортизиран и неефективен багер. Новата машина е високопроизводителна и много маневрена. Мини багера ще се използва за изкопи, насипи и товарни дейности. Машината е универсална и много необходима за бързото извършване на строителни работи на трудни терени. Лесно се транспортира с камион по строителните обекти на фирмата в различни райони на страната. 7.Трошачка-1бр. Досега фирмата използваше подизпълнители за натрошаване на инертни материали, което е свързано с големи разходи. Фирмата планира да закупи модерна високопроизводителна нова трошачка, която да снабдява бързо и на ниска цена компанията със строителни материали. Трошачката е мобилна и не са необходими големи транспортни разходи за зареждането и. Модерната машина може да рециклира бракувани или стари строителни материали, като ги натрошава на определени фракции, пресяват и почистват. След като постигнат необходимото качество, рециклираните строителни отпадъци отново се влагат в производството. 8.Компресорна станция с инструментална екипировка-1бр. Посредством новата компресорна станция, окомплектована с необходимата екипировка и инструменти, ще могат да се извършват специализирани строителни и ремонтни работи. 9.Хидравлична станция-1бр. е с къртач необходим за строителните и ремонтни дейности на фирмата. Инвестициите се отнасят за мерки 1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8 и 9 от енергийния одит Стъпките за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7-чрез „Избор с публична покана“ за мерки 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 (от 1 до 4 месец); 2 Избор на изпълнител за мерки 8 и 9-чрез съобщението за набиране на ценови предложени (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка (от 4 до 10 месец); 3. Въвеждане в експлоатация (от 10 до 12 месец). 1 584 352.63 1 584 248.38
Консултантски услуги- ( като част от дейността ще бъдат извършени следните услуги: въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт- EN ISO 50001, услуги за Енергиен одит който е извършен предварително, Публичност и Визуализация).: Като част от дейността по проекта ще бъдат ще бъдат извършени следните услуги: 1.Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; 2.Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията- стандарт ISO 50001; Стандарта създава рамка за управление на енергийните характеристики и контрол и намаление на енергийното потребление.Системата за управление на енергията обхваща следните основни процеси: -Енергийно планиране; -Енергиен преглед – включващ енергийното потребление и анализ на използваната енергия; -Енергийно обследване – включващ данни за енергийните характеристики на дейността и определянето на енергийна базова линия; -Планиране на управлението на енергията. Стандартът определя изискванията за създаване, внедряване, поддържане и подобряване на системата за управление на енергията, чиято цел е да даде възможност на фирмата да следва систематичен подход за постигане на непрекъснато подобряване на енергийните характеристики, включително енергийната ефективност , енергийната сигурност, използването на енергия и потреблението. Стандартът има за цел да помогне на компанията непрекъснато да намалява консумация на енергия, и следователно разходите си за енергия и емисиите на парникови газове. Ползите от стандарта са намаляването на разходите за енергийни ресурси и ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда. Това води до подобряване на енергийната ефективност, намаляване на себестойността на произвежданата продукция и повишаване на конкурентоспособността на фирмата. 3.Услуги за Публичност и Визуализация. Планира се изработка и доставка на 2 броя табели които трябва да се монтират на видно място във фирмата. 4.Консултантски услуги за Енергиен одит. Това е единствената дейност по проекта, която се извършва предварително с цел да предпише енергийно ефективни мерки, които да помогнат на кандидат бенефициента да планира инвестициите си. Съгласно указанията във формуляра за кандидатстване се бележат че започват в първия месец със срок на изпълнение 2 месеца. Стъпките за изпълнение на дейностите: 1. Избор на изпълнител - ще се осъществи чрез съобщение за събиране на ценови предложения за избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Сключване на договор и доставка на услугите (от 4 до 10 месец); 35 950.00 35 378.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).