Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project has the goal to provide all research and development activities necessary for the design, development and test of My Warranties web-based platform in an operating environment. The innovation supported under the project represents a customized software product-web-based platform with the goal to offer strictly specific services to both buyers and vendors. This platform will help to achieve accelerated, easily accessible and fully automated management of all activities related to the warranty repair service irrespective of the party involved in this process–the user or the provider of the warranty service. This goal will be achieved by:
-creating a personal host for the storage of digital documents referring to specific conditions for the provision of the warranty services;
-automation of the process of monitoring and tracing the warranty service through the text recognition technology and the message sending mechanism for coming events related to the warranty;
-options enabling to group the various warranties by common feature;
-provision of access to analysis, databases and market adviser for the product quality and their warranty service;
Taking into account the focus of the innovation under the project, it shall be defined as a product-focused (service).Currently, the innovation service has been shaped out as a concept only, which is developed on the base of conducted study and analysis of the available technologies in the field of these types of services. The strategic goal of the project is at the end of the period this innovation to reach the technology readiness level of TRL7-prototype, demonstrated in an operating environment. For this purpose, within the project we will conduct the relevant Ramp;D, technical, technological and development activities. With the perspective of achieving the proper implementation of these activities, it is planned to purchase specific software and use special external services, described in details in Section 7.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на специализиран софтуер (разработване на софтуер), представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктовата иновация "Моите гаранции".: Дейността се явява ключова за успешното реализиране на проекта и постигане на заложените цели. В рамките на дейността ще бъде придобит специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, който ще бъде разработен и внедрен от външен изпълнител, избран за целта съобразно разпоредбите на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. Планираният за закупуване специализиран софтуер е необходим за разработването на продуктовата иновация "Моите гаранции", тъй като: 1. Чрез него ще бъдат извършени проучвания, анализи и изследвания, относно бъдещите работни процеси и функционалности на уеб платформата "Моите гаранции"; 2. Специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия ще бъде основополагащ компонент на прототипа на "Моите гаранции"; Съобразно важността на специализирания софтуер и неговото пряко отношение към разработваната иновация, се предвижда той да бъде използван и в двете основни дейности по настоящия проект (Дейности 2 и 3). По отношение на нуждата от специализирания софтуер на етапа, включващ изследвания, изпитвания и измервания (Дейност 2), то целта е чрез него да се събере критична маса от информация от Интернет за специфицирани по атрибути (име, баркод) търговски продукти. Събраната информация ще послужи за извършването на анализ и дефиниране на бъдещите работни процеси на „Моите гаранции“ и конкретно за функционалности, чрез които информационния масив ще се класифицира и типизира, съхранява в подходящ за търсене и анализи формат. Въз основата на акумулираната и подробно анализирана информация ще се създаде първоначалната техническа спецификация на иновационната платформа. В следващия етап от реализацията на проекта (Дейност 3) се планира въз основа на Специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия да бъде изграден първоначалния прототип на уеб базираната платформа "Моите гаранции". С оглед на това в техническата спецификация на специализирания софтуер са заложени следните функционални модули: - Модул „Редактор на номенклатури“ - Предназначен е за създаване, редакция и поддръжка на номенклатури от продукти в удобен вид; - Модул „Търсене на информация в Интернет“ - Предназначен е да търси информация по различни критерии за даден продукт в публичната част на интернет. Търсенето е асинхронно и контролирано от модул „Настройки и администриране“ - Модул „Хранилище за данни“ - Модула отговаря за структурирането на информацията получена от търсенето в Интернет и записването й в подходящ вид за генериране на отчети, експорти и търсене. - Модул „Анализатор на данни“ - Модула анализира данните от хранилището и създава връзки и зависимости между отделните информационни единици – страници, документи и други. - Модул „Генератор на отчети“ - Модула генерира отчети базирани на данните и зависимостите в хранилището. - Модул „Търсене“ - Модула позволява намиране на информация в хранилището по дадени критерии. В резултатите от търсенето се показват извадки от информационните единици и техните зависимости. - Модул „Настройки и администриране“ - В модула се настройват параметри, необходими за работата на другите модули. - Модул „Експорти на данни“ - Дава възможност за експорт на данни от хранилището в удобен за импортиране или обработка вид от трети системи. Експортите могат да бъдат ръчни или периодични, позволяващи високо ниво на интеграция и автоматизация. Представената информация до тук доказва, че специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, който ще бъде разработен за целите на проекта, е определящ фактор и важен инструмент за изграждането на продуктовата иновация "Моите гаранции" 99 650.00 99 500.00
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата (услуга) иновация - уеб базирана платформа "Моите гаранции".: В рамките на дейността ще бъде реализиран комплекс от работни задачи, включващи проучвания, натрупвания на знания, анализи и научно-изследователска развойна дейност, чрез които ще се удостовери техническата концепция за разработване на уеб базирана платформа "Моите гаранции". Предвижда се дейността да е с продължителност 14 месеца и ще бъде осъществена съвместно от всички експерти на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД и Институтът по информационни и комуникационни технологии към БАН. Комплексът от работни задачи включва: 1. Анализ на наличната информация и формулиране на концепция за технологичните процеси за разработване на платформата – В изпълнението на работната задача ще бъдат използвани първични и вторични научно-технологични данни, нужни за разработката на платформата. Ще се изпълни първоначална оценка на възможностите за техническа реализация на иновацията. Резултатът от работната задача ще е формулирана концепция на технологията (от 3-ти до 4-ти проектен месец); 2. Извършване на проучвания и изследвания за дефиниране на работните процеси и функционални взаимовръзки на модулите на платформата – Работната задача включва изключително научно-изследователска дейност, чрез която ще бъдат натрупани нужните знания и информация, необходими за определяне обхвата на платформата и разработване на детайлна техническа спецификация. Ще бъде създаден първоначален технически дизайн на платформата. За изпълнението на работната задача ще се използва от членовете на екипа разработения специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, чрез който ще извършат първоначални експерименти. Експериментите ще имат за цел да потвърдят бъдещата реализация на функционалностите на платформата. Резултатът от работната задача ще е концепция, доказана с експеримент (от 5-ти до 10-ти проектен месец); 3. Обобщаване на натрупаните данни и знания от предходните работни задачи и дефиниране на окончателен детайлен обхват на разработката на платформата – В рамките на работната задача ще се определи финален детайлен обхват на разработката, който ще послужи за разписване на подробна техническа спецификация на иновационната платформа. На този етап ще бъде изследван и определен технологичния инструментариум, чрез който ще се разработи прототипа на "Моите гаранции". За целта чрез закупения специализиран софтуер ще се проведат технологични изпитания за съвместимост и резултатност на различни технологии за програмиране. Резултатът от работната задача ще е технология, валидирана в лаборатория (от 11-ти до 13-ти проектен месец); 4. Разработване детайлна техническа спецификация на иновационната платформа – Въз основа на всички данни от изпълнените до момента работни задачи, експертите на Кандидата и Партньора ще разпишат детайлна техническа спецификация на платформата. Спецификацията ще включва софтуерната архитектура на платформата, подходящите технологии за програмиране, подробно описание на работните процеси и функционалните взаимовръзки между отделните модули, възможностите за интегриране на допълнителни база данни. (от 14-ти до 16-ти проектен месец); В края на дейността технологичната готовност на уеб базираната платформа „Моите гаранции“ следва да отговаря на ниво TRL 4 - Технология, валидирана в лаборатория. 258 440.00 260 587.49
Дейност 3 - Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация – създаване, валидиране и демонстриране в релевантна и операционна среда на прототипа на платформата „Моите гаранции“: Дейността е логично продължение на постигнатите резултати от предходната дейност. В реализацията на дейността отново ще бъдат ангажирани всички 12 експерта на двете организации. Основната цел на дейността е да бъде разработен прототип на уеб базирана платформа „Моите гаранции“, който да бъде валидиран в лабораторна среда, след което да се изпълнят експериментални демонстрации в релевантна и операционна среда. Съществена част от дейността ще е извършването на тестове и анализ на информационна сигурност на прототипа, което ще бъде възложено на външен изпълнител. Работните задачи на дейността включват: 1.Реализиране на процесите по разработване на прототипа на платформата и валидиране на технологията – Въз основа на техническата спецификация ще се програмират модулите на платформата и функционалните им възможности. След това ще се извършат тестове на работните процеси на платформата и внасяне на нужните корекции, при необходимост. Процесът на програмиране ще се изпълни от експертите на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД. Експертите от Института по информационни и комуникационни технологии ще имат за задача да следят спазването на техническата спецификация, както и да разработят и осъществят тестовите сценарии. При провеждане на тестовете ще се симулират всички процеси и работни процеси с примерни клиентски данни и документи. В края на работната задача ще бъде приета цялостната структура на платформата и нейните функционалности. Крайният резултат ще бъде валидиране на технологията на платформата в релевантна среда. (от 16-ти до 18-ти проектен месец); 2. Извършване на тестове на технологията на прототипа на платформата в релевантна среда – Прототипът и неговите функционалности ще бъдат демонстрирани в релевантна среда, като за целта ще бъдат интегрирани реални данни и документи за широк набор от продукти и процеси по гаранционното им обслужване. Въз основа на тази демонстрация ще бъдат извършени окончателните корекции и съответните настройки на платформата. Крайният резултат от работната задача ще демонстрирана технология на платформата в релевантна среда. (от 18-ти до 20-ти проектен месец); 3. Извършване на тестове и анализ за установяване на информационната сигурност на прототипа – За изпълнението на задачата ще бъде избран външен изпълнител, притежаващ нужния капацитет. За целта ще се проведе избор реда на чл. 50 от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. Изпълнителят ще извърши следните специфични услуги: Класификация на информацията (информационни слоеве); Определяне и анализ на информационни източници; Анализ на сигурността на системния софтуер (средата в която Прототипа функционира); Анализ на информационни канали; Анализ на сигурност на информацията; Определяне на потенциални проблеми и мерки за тяхното преодоляване (вреден софтуер, нелоялни служители, конкуренти, човешка грешка, външни атаки). Изпълнителят на задачата ще представи Доклад за резултатите от изпълнението, съдържащ оценка на риска, описващ източниците и уязвимостите, както и препоръчителни методи за имплементация. Съобразно препоръките от доклада ще се извършат корекции в прототипа. Крайният резултат от работната задача ще е потвърдена информационна сигурност на прототипа на платформата; (от 20-ти до 22-ри проектен месец); 4. Демонстрация на прототипа в операционна среда – Екипът от експерти на Кандидата и Партньора ще извърша комплексна демонстрация на прототипа в операционна среда. Целта е да се тества как прототипа управлява отделните модули, правилно ли се дефинират и изпълняват работните задачи при различна натовареност, как функционират вътрешните работни връзки, обработване на входяща и изходяща информация, интуитивен ли е потребителския интерфейс. Крайният резултат от работната задача ще е прототип на платформата, демонстриран в операционна среда. (от 22-ри до 24-ти проектен месец); В края на дейността технологичната готовност на уеб базираната платформа „Моите гаранции“ следва да отговаря на ниво TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда. 264 780.00 245 820.96
Визуализация на проекта: Основната цел на дейността е създаване на информираност за целите, напредъка и резултатите на проекта, както и за оказаната подкрепа от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Европейския фонд за регионално развитие. Всички документи, създадени в рамките на проекта, ще носят съответната визуализация в съответствие с изискванията. За осигуряване на планираната публичност в рамките на дейността ще се предприемат следните мерки: 1. Изработване и монтаж на две постоянни информационни табели (по една за Кандидата и Партньора) – 600 лв. (2 бр. х 300 лв.); 3. Поставяне на информация за проекта на уеб страницата на Кандидата („Айсиджен Корпорейшън“ ООД); Изработката на табелите ще се възложи на външен изпълнител, като същите ще бъдат разположени на видимо място в основния стопански обект на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД и централната сграда на Института по информационни и комуникационни технологии към БАН. Съобразно спецификата и обхвата на дейността, нейното реализиране ще обхване целия период на проекта. 600.00 180.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).