Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Цели: Продължаване на подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса. Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи "хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19“ до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, живеещи на територията на община Аврен. Услугите ще бъдат предоставяни от следните лица: социален работник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", медицинска сестра, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори. В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месеци 1-3 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, персонала, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Ще бъде изготвена „Методика за подбор на потребители” съобразена с предоставената по Компонент 1 "Методика за предоставяне на патронажна грижа". Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник и медицинската сестра извършват оценка на потребностите. Комисия извършва първоначален подбор на 33 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите. На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите. В зависимост от индивидуалния план в периода 4-15 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора- оказване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; индивидуални, социални и адмнистративни консултации; организиране на свободното време; медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности, първа и доболнична медицинска помощ, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно, организиране и подпомагане посещения на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия- провеждане на психологична рехабилитация, мотивационна работа, подкрепа при кризи, ресоциализация, индивидуална супервизия. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Продължителността на дейността е 15 месеца, като първите 3 месеца са подготвителни, а предоставянето на услугата е 12 месеца. 0.00 51 306.37

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).