Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

"WhyBN Sofia" Ltd. is among the market leaders in the field of advertising and audio-visual projects. Since its creation the company has built a reputation for flawless partner, offering world-class quality and wide scale in the realization of their projects. In professional circles are recognizable high creativity, excellent quality of work and tight deadlines.
The main activities that will be realized by this project proposal are:
- Purchase and implementation of software for managing customer relations (CRM system);
- Investments in the purchase of tangible fixed assets - hardware needed for operation of the control system
- The introduction and certification standard for Quality Management (BS EN ISO 9001: 2015) and a system for environmental management (BS EN ISO 14001: 2015)
With the project we aim to improve and develop the management capacity of the enterprise, consolidate its market position. Its successful implementation will help us meet these needs:
- Manage customer and all related activities;
- Improving communication between departments;
- Manage relationships with associates and partners;
- Management and systematization of the document in the company;
- Maintaining a consistently high production quality assurance through implementation and system certification for Quality Management (BS EN ISO 9001: 2015);
- Ensure compliance of the company's activity with the requirements of the management of the environment (BS EN ISO 14001: 2015).
The whole investment with its own resources is impossible for us due to the lack of available financial resources. At the same time the continued delay of the project would lead to a backlog of serious competitors in the market that have better organization of their relationships with customers and not lose time in several data entry and technical errors.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности по въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - Дейността ще бъде изпълнена с въвеждането и сертифицирането на стандарт за управление на качеството (БДС EN ISO 9001:2015) и система за управление на околната среда (БДС EN ISO 14001:2015): С цел повишаване конкурентоспособността на международния пазар, компанията е заложила в бъдещите си планове за развитие придобиването на сертификати за два от най-важните международно признати стандарти - за управление на качеството и за управление на околната среда. Това ще затвърди репутацията на "Уай Би Ен София" ЕООД като клиентски ориентирана организация и ще отговори изцяло на изискванията за качество при изпълнение на поетите задължения към местните и чуждестранни фирми, а именно: ще намали оперативния риск, ще удовлетвори договорните изисквания и ще гарантира постоянно сигурност и високо качество на предоставяните услуги на оптимизирана цена. Внедряването на система за управление съгласно международен стандарт БДС EN ISO 9001:2015 ще даде възможност да се увеличи печалбата на дружеството, тъй като съблюдаването на неговите процедури води до непрекъснато подобрение на процесите в организацията и повишаване на качеството на предлаганите услуги. Очакваме да достигнем ново по-високо равнище на удовлетвореност и доверие от страна на клиентите чрез гарантирано по-добро управление на ресурсите в организацията. Международните стандарти насърчават разширяването на компетентността и познанието на служителите в организацията, което е основно изискване при прилагането им. Чрез въвеждането на система за управление на качеството ръководство на организацията може да постигне по-добър контрол, благодарение на инструментите на стандарта. Не на последно място е и фактът, че придобитият сертификат е рекламно средство за всяка организация която го притежава, в страната и чужбина, както и ефективен начин, организациите да се представят на пазара пред потенциалните си клиенти и да застанат пред конкуренцията. Възможностите за работа с клиенти и партньори в Европа и целия свят се подобряват значително, кото те им се доверяват, виждайки че фирмата е сертифицирана по международен стандарт. Въвеждането на системата за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015 е изцяло в съответствие с политиката на "Уай Би Ен София" ЕООД по управление на околната среда и ангажимента за непрекъснато подобряване и предотвратяване на замърсяването. Управлението на околната среда в дружеството се разглежда като част от цялостния управленски процес. Използвана пълноценно, системата може да подпомогне организацията ни за минимизиране на отпадъците, предотвратяване на замърсяването, посрещане на нуждите на заинтересованите страни, както и намаляване на разходите за енергия и суровини. Изпълнението на дейността се състои от следните основни етапи: 1. Дейности, свързани с предварителен анализ, разработване и внедряване на системите: Анализ на състоянието и определяне на процесите и структурата на стандартите; Разработване на графици за изпълнение на разработката и изготвяне на всички необходими документи – заповеди, програми и др. 2. Разработване на стандартите, включващо: Запознаване на персонала с предстоящата работа и изискванията на стандартите; Разработване на процедури; Разработване на Наръчници по управление на стандартите, описващи политиката на фирмата по осигуряване на качеството и синтезиращи основните изисквания на системата за управление на околната среда. 3. Внедряване на системите в практиката: Разработените и приети системи за управление се внедряват в пробна експлоатация, по време на която се проверява изпълнението на разработените изисквания и ефективното им функциониране. При необходимост се провеждат коригиращи действия за подобряване на ефективността им. 4. Вътрешен одит: Провеждането на вътрешен одит (проверка и оценка на системата) се извършва под ръководството на екипа по въвеждането и обучени специалисти на фирмата. След като екипът по въвеждането на стандарта и ръководството на фирмата се убедят в ефективното функциониране на системите се пристъпва към избор на независим сертифициращ международно признат орган, който да проведе Сертификационен одит. Крайната цел е придобиването на международно признат сертификат. 14 000.00 6 400.00
Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието. Дейността ще бъде изпълнена чрез разработване и въвеждане на софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) - 1 брой: Осъществяването на проекта ще позволи на „Уай Би Ен София” ЕООД да прилага в работата си най-съвременните методи за управление на цялостния търговски процес и процесите по обслужване на клиенти, като създаде възможност за бързо намиране на информацията, проследяване на отчетността, управление на продажби и маркетинг активности, изпълнение на разумни кампании и изготвяне на по-ефективни справки от наличната база данни. По този начин ще се преодолеят всички трудности в работата на дружеството и ще се гарантира икономически растеж и затвърдени пазарни позиции. Предимствата, които очакваме да придобием от използването на CRM са: - Ефективно обслужване на клиентите - CRM прави информацията, достъпна и класифицирана, помага при организирането на бази данни с клиентите по предпочитания, интереси и търсенето им на конкретни продукти или услуги; дава възможност за разпределяне и анализи на данни; - Осъществяване на сделки с клиенти - чрез CRM се осъществява бързо и лесно обслужване и подобряване на комуникацията, познаване на клиентските предпочитания, интереси и търсене; - Ефективен маркетинг - CRM спомага за проучване на пазара и статистически изследвания, за презентиране на услугите на фирмата; всяко проведено проучване на пазара има запазена статистика в CRM, която е лесна и достъпна за ползване; - Повишаване на продажбите - чрез контролиране изпълнението на конкретен план, анализиране и прогнозиране на продажбите, контрол върху организирането на сделки и продажби, налагане на уеднаквен и стандартизиран подход при извършване на продажба и т.н.; - Обмен на информация - това включва адреси, телефони, лица за контакти, проведени разговори и срещи, постигнати споразумения с клиентите. Също така регулиране на всички входящи информационни потоци, съхраняване и предоставяне на фирмената документация, която може да е документи, договори, обаждания, имейли , събития и т.н. Възможност за достъп до информация от мобилни телефони от всяка точка. CRM е инструмент, позволяващ вземането на информирани решения и контрол на всички различни нива; - Намаляване на разходите – оптимизиране процеса на планиране и прогнозиране на продажбите, управление на продажби и клиентски сметки, оферти и поръчки, ценообразуване. Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) ще съдържа следните функционални модули: 1. Управление на клиенти: Регистър на клиентите – данни на фирмите, лица за контакт, контакти (имейли, телефони, уеб сайт), статус (активни/неактивни) Брой изпълнени договори, на каква стойност, дали са осъществени плащания по тези договори, период на изпълнение, вид на договорите (адаптация, изработване на реклами и т.н.); Потенциални клиенти – данни за контакт, описание на проведени срещи и статус 2. Комуникация между отделите: Управление на оперативната работа по договорите – графици, екипи, отработени часове, извършени плащания; Регистър на ангажиментите на членовете на екипа по изпълнение на договорите 3. Управление на взаимоотношенията със сътрудници и партньори: Въвеждане на договорите с актьори и съответните изплатени хонорари, Регистър актьорите и партньорите – лични данни за изработване на договори, данни за контакт, банкови сметки за плащания, Регистър на ангажиментите на сътрудниците към договорите; 4. Управление и систематизиране на документи: Управление на плащанията; Организация на цялостния документооборот; 5. Генериране и управление на справки: По брой, вид и стойност на договор, по статус на клиент, справки за неплатени суми по договори; Справка за ангажиментите на сътрудници и партньори по договори (по вид договор, по клиент и т.н); Справки за отработени часове по договори (индивидуални и за екипите); Справки за потенциални клиенти и партньори • Разработване на 1 бр. потребителски екрана, Конфигуриране,настройка и обучение за работа със системата. Пакет основни софтуерни продукти с: • 10 бр. лиценза за операторски места с CTI • 1 бр. лиценз за администратор 402 000.00 401 550.00
Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията и допринасящи за постигане на съответствието с изискванията на въвежданите стандарти - Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на: Работна станция - 3 броя; Система за проследяване на движенията - 1 бр.; Звукова система - 1 брой;: За да се обезпечи нормалното функциониране на CRM системата е необходимо инвестирането в следните материални активи: Работни станции - 3 бр. Наличните към момента компютърни конфигурации са с ограничен капацитет, съществува риск от загуба на информация и не дават възможност за работа с ново поколение софтуер, какъвто е софтуера за управление на връзки с клиенти. Закупуването на ново компютърно оборудване се налага от по-високите системни изисквания на CRM системата към работещите с нея компютри. Съществуващите компютри не могат да работят в пълна съвместимост с всички драйвери и приложения на новия софтуер, както и не са достатъчни, за да отговорят на системните изисквания на операционната система на сървъра бази данни и специализирания софтуер и поради тази причина се налага закупуване на нови. За постигане на съответствието с изискванията на въвежданите стандарти за управление на качеството (БДС EN ISO 9001:2015) и система за управление на околната среда (БДС EN ISO 14001:2015) е необходимо закупуването на следните материални активи: Система за проследяване на движенията - 1 бр.; Звукова система - 1 брой. Инвестицията ще осигури по-бърза и гъвкава система на продажби, по-високо качество на произвежданата продукция и ще даде повече време за развитие и осигуряване на нивото на обслужване. Новото оборудване ще позволи на „Уай Би Ен София” ЕООД да подобри цялостно организацията си на дейност и качеството на предоставяните услуги. 140 000.00 99 875.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).