Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project provides support for the activities of the existing Center - branch of "Help at Home" service for social inclusion in the community and at home in the municipality of Ivaylovgrad. Provided services for inclusion in the community or at home will contribute to overcoming the lack of access to basic social and health services and achieve independence through integration. The project aims at improving the quality of life and access to services for inclusion in the response of complete needs, including health, people with disabilities and people over the age of 65, unable to self in order to overcome the consequences of social exclusion and poverty. The project implementation will complement and build implemented by the municipality and other social projects will provide a wide range and scope of activities towards providing integrated social and health services. Seniors and persons with disabilities will have a choice of services for their specific needs. The center will provide these integrated social services - "Personal Assistant", "Social assistance"; "Domestic assistant" and "Health Assistant". The project envisages the inclusion of 120 representatives of the two target groups. In addition to basic services will be provided and motivational, psychological and other support. The implementation of the activities at the Center will be provided by: Manager - 1; Psychologist - 1; Social Worker - 1; Doctor / paramedic - 1; Physiotherapist / rehabilitation therapist- 1; Mediator - 1; Total personnel: Accountant - 1; Driver - 1; Technical Assistant - 1; Personal Assistant - 37 +23 number; Domestic Assistant - 14 pieces; Social assistant - 4; Healthcare Assistant - 2. The team of the Center will be provided - basic and advanced training and supervision. Their activity will be supported by the development of rules and methodology for offering social services provided. To provide access for people with disabilities will be delivered specialized vehicle.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПОДКРЕПА ЗА ДЕЙНОСТТА НА СЪЩЕСТВУВАЩ ЦЕНТЪР-ЗВЕНО КЪМ "Помощ в дома": Основна цел е да се осигури интегриран достъп до основни социални и здравни услуги и постигане на независимост и социална интеграция на 120 възрастните хора над 65г. в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания от Община Ивайловград. Предоставянето на интегрирани услуги за представителите на целевата група ще се осъществи чрез предоставяне на подкрепа за дейността на съществуващ Център - звено към "Помощ в дома" - за услуги за социално включване в общността и в домашна среда в Община Ивайловград. В зависимост от индивидуалните потребности са планирани да се предоставят следните почасови услуги: „Личен асистент”; „Социален асистент”; „Домашен помощник” и „Здравен асистент”. „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“ се създава, преобразува и закрива с решение на общински съвет във връзка с чл.18, ал.2 от ЗСП и реализиране на проекта по ОПРЧР. Персоналът на Центъра ще бъде назначен след извършване на подбор, съгласно изискванията. Минималният набор от експерти, необходими за цялостното функциониране, управление и предоставянето на услугите в Центъра е: Асистенти (общо) 80 лица: 2015г.-57, 2016г.-80 (след м.март ще се включат 23 лица от „Нови Алтернативи”), 2017г.-80; Екип за функциониране на Центъра – 8 лица. За функциониране на Центъра ще се използва материалната база на „Дом за стари хора – Ивайловград”. Подборът и наемането на персонал от Центъра ще съответства на изискванията на българското трудово и антидискриминационно законодателство и ще осигурява защита на потребителите. За всеки експерт/асистент ще бъдат изготвени длъжностна характеристика като част от трудовия/гражданския договор, с описание на неговите задължения, отговорности и подчиненост. Дейността на Центъра ще стартира с подготовка и предоставяне на информация за предвидените услуги и информация за Центъра; информация за процеса на предоставяне на услугата (оценка на потребностите от социални услуги, оценка на риска, планиране на услугата, периодична преоценка на потребностите); описание на правата и задълженията на предоставящите услугите лица и на потребителя, описание на процедурите за подаване на жалби и обратна връзка. Планираните социални услуги ще се предоставя след оценка на потребностите на потенциалния потребител. Оценката на потребностите ще се извърши от персонала на Центъра(социален работник или експерт с необходимата квалификация) с участието на потенциалния потребител и/или на негов законен представител. Въз основа на направената оценка ще се изготви конкретен план за предоставяне на услугата и ще се разпишат конкретни дейности, които са насочени към постигане на най-пълно задоволяване на индивидуалните потребности на потребителите. Между Доставчика и потребителите ще бъде подписан Договор, който ще регламентира правата и задълженията на доставчика и потребителя на социалната услуга. Ще бъде изготвен Индивидуален план за предоставяне на предвидените социални услуги и ще се опишат дейностите, които доставчикът се ангажира да извършва за удовлетворяване на индивидуалните потребности на потребителя. Екипът на Центъра ще наблюдава редовно работата на асистентите и ще оценява нейното качество веднъж годишно. Експерти ще посещават потребителя веднъж месечно, за да наблюдават на място предоставянето на услугата. Резултатите от проведените срещи и предприетите действия ще се документират. Веднъж годишно работата на асистентите и техните потребности от обучение ще се оценяват от екипа на Центъра. За гарантиране на дългосрочност и устойчивост на предлаганите услуги Общински съвет е взел решение за поддържане на предлаганите услуги за срок не по-малко от 6 месеца без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта. В бюджета на проекта ще бъдат предвидени средства за възнаграждения на персонала, режийни разходи, материали и консумативи, транспортни разходи за посещения на потребители в населените места извън града. 301 800.00 361 043.26
ПОДГОТОВКА И ОРГАНИЗИРАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ: Основна цел на дейността: Провеждане на въвеждащо и поддържащо (надграждащо) обучение на лицата, предоставящи услугите (асистенти) за придобиване на познания и умения за работа с потребителите. Потребителите трябва да са сигурни, че асистентите, които предоставят различните социални услуги, притежават умения и знания, необходими за удовлетворяване на техните потребности. 1)Обучителният процес следва бъде ориентиран практически и да се основава на добри практики от българския и международния опит. Въвеждащото обучение ще се проведе преди сключване на договорите с избраните асистенти, преди да започнат работа в дома на потребителите и ще бъде за всички, които не са преминали идентично обучение по други програми. Допълнително ще се проведе поддържащо (надграждащо) обучение, включващо решаване на конкретни казуси, индивидуални консултации, споделяне на добри практики. Темите на поддържащото (надграждащо) обучение ще се определят в процеса на реалното предоставяне на услугите, както и от актуалните потребности на потребителите на услугите и на персонала за предоставяне на тези услуги. Обученията ще имат интерактивен характер и ще включват теоретични и практически подходи. 2) Участници в обученията: Назначения персонал на Центъра и включените в проекта „Личен асистент”, „Социален асистент” , “Домашен помощник” , „Здравен асистент”. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1: Определяне на участниците в отделните модули: Попълване на заявления от асистентите за включване в предвидените обучения; Изготвяне на списък с участниците. Етап 2: Съгласуване и одобрение на учебната програми, план и графика за всеки модул: Представяне на окончателен график и програма, презентации, и анкетна карта за всеки учебен модулна хартиен и електронен носител. Етап 3: Провеждане на обученията: Осигуряване на лектори и модератори за всеки модул от обученията, Лекторите са експерти в областта, съответстваща на отделните модули на обученията. Обученията ще се осъществяват от преподаватели, не по-малко от двама за всеки модул и група. За всеки модул от обученията ще бъдат осигурени минимум по 1 едно координиращо лице, което ще се грижи за правилното протичане на учебните занятия и осигуряване на нужния комфорт на участниците. Подготовка и визуализиране на залите за обучение, осигуряване мултимедиен проектор, лаптоп, флипчарт, резервни листа и маркери за писане, фотоапарат и работните материали за всеки участник; Осигуряване на кафепаузи – чай/кафе, безалкохолни; Регистриране на участниците и изготвяне на присъствени списъци. По време на обученията ще се предоставят предварително изготвените регистрационни форми, в които участниците ще попълват своите данни и ежедневно ще отбелязват присъствието си; Предоставяне на пакет материали за всеки участник. Изпълнителят ще осигури фото заснемане по време на обученията и ще предостави снимков материал на Възложителя като приложения към изготвените доклади. Изготвяне на анкетни карти в края на всеки модул от обучението, всеки участник ще попълни предварително подготвени анкетни карти, които Изпълнителят ще обобщи в своите доклади; Изпълнителят ще издаде и връчи поименни сертификати на участниците за проведените обучения. При оформление на сертификатите задължително ще се спазят изискванията за информираност и публичност на ОПРЧР. 3 972.00 3 960.00
ОКАЗВАНЕ НА ПОДКРЕПА И СУПЕРВИЗИЯ НА ПЕРСОНАЛА: Основна цел на дейността е подкрепа на персонала на Центъра за подобряване на качество на услугите, на професионалното им развитие , емоционална подкрепа , както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипите. Дейността е насочена към консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. Проектът предвижда предоставяне на екипна, групова и индивидуална супервизия. Екипната супервизия - улеснява и подпомага развитието на отношенията на работното място и реализирането на мултидисциплинарност, като преди всичко създава условия на сътрудничество и екипна подкрепа при обсъждането и решаването на практически въпроси и проблеми в работата по индивидуалните случаи на потребителите. В началния етап се предвижда сесия за екипна супервизия за обсъждане на нов случай; сесия за екипна супервизия за преглед на оценката на потребностите и обсъждане на индивидуалния план/плана за предоставяне на услугата в етапа преди пристъпване към активна работа по случая. В работния етап : ежемесечни сесии за екипна супервизия на работата по случай, при която се обсъждат наблюденията от текущия мониторинг и развитието на случая; Предвидени са сесии за екипна супервизия на всеки 6 месеца – за преглед на изпълнението на индивидуалните планове/плановете за предоставяне на услугата; обсъждане на резултати, пречки, възможности; установени благоприятстващи и противодействащи изпълнението фактори; действия, подходи, мерки при актуализиране на плановете и продължаване на работата, и др. В етапа на приключване на случая/прекратяване на услугата: сесия за екипна супервизия, на която се оценява изпълнението на индивидуалните планове и се прави заключение: постигнати ли са заложените в съответния план цели, подобрено ли е качеството на живот и нивото на независимо социално функциониране на клиента и т.н. Предвижада се и Екипна супервизия, насочена към членовете на екипа , която да подпомага координацията в начина на работа; дава възможност за обмен на информация и опит; развива уменията за вземане на екипни решения в дух на сътрудничество; подпомага разпределянето на ролите и функциите в екипа, техните граници и съвместимост. При необходимост се осигурява веднъж месечно. Групова супервизия служи за подкрепа; обмен на познания, гледни точки и професионален опит; получаване от всеки участник в групата на обратна информация от по-широк брой източници; споделяне на преживявания и взаимна емоционална подкрепа; придобиване на групов опит в хода на динамиката на груповите отношения. Практикува се в групи, формирани от по-тесния (специализирания) или по-разширения състав на персонала, както и в групи съвместно с други специалисти (външни експерти от сходни структури за социални услуги и др.) Индивидуална супервизия - цели да даде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа; да провери усещанията и чувствата си; да изясни ролите и очакванията си във връзката си с клиента. Индивидуалната супервизия може да се осигурява при необходимост по заявка на специалиста или по преценка на доставчика. 15 360.00 14 040.00
МОТИВАЦИОННА, ПСИХОЛОГИЧЕСКА И ДРУГ ТИП ПОДКРЕПА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИТЕ, СПОРЕД ТЯХНАТА ИНДИВИДУАЛНА ПОТРЕБНОСТ: Основна цел на дейността е да се подпомогнат потребителите на социални услуги в търсене на алтернативи, както и да се работи в посока на намаляване чувството на обреченост, безпомощност и безперспективност. Проектът включва следните видове подкрепа: Психологична подкрепа: след психологични изследвания на всеки от потребителите се изготвя психологична характеристика, съобразно която се набелязва включване в другите мероприятия и занятия; индивидуална работа с цел мотивация, установяване на самоувереност и ясна себеоценка на възможностите, толерантност към нуждите на другите, по-добро вграждане в група и социализиране; придобиване на познания за психичния живот и умения у човека; приучване на потребителите да изразяват чувствата си и да ги владеят, насочвайки ги към съзидателни дейности. Социално консултативна дейност - обсъждането и решаването на трудни индивидуални ситуции, стимулиране и развитие на уменията за междуличностното общуване и отношения, групова солидарност. При осъществяването на груповата социална работа се обособяват отделни етапи, свързани с динамиката на процесите, както и посредничество за създаване на контакти с културни институции, общински и държавни администрации. Придобиване на нови и затвърждаване на придобити знания, умения и навици: умения за себеобгрижване; развитие на хигиенни и битови навици; придобиване на различни сръчности и умения; усъвършенстване на фината моторика и координиране на движенията; затвърждаване и развиване на знанията по четене, писане и смятане; добиване на самочувствие от сътвореното; развиване чувството на екипност и взаимопомощ;утвърждаване на социални умения. Трудотерапия и трудова реализация: Насочена е към изграждане на умения за преодоляване на трудности, овладяване на подходящи професионални умения, за интегриране в обществото чрез оптимално използване на наличните им възможности с акцент върху придобиване на самоувереност и социално утвърждаване. Рехабилитационни дейности: лечебна физкултура; спортни занимания; придобиване знания за функции на човешкото тяло и превенция на здравето; приучаване към здравословен начин на живот; закалителни процедури. Тези процедури се провеждат в зала за рехабилитация индивидуално, съобразно конкретните двигателни възможности на всяко лице. Музикотерапия: Потребителите се обучават във възприемане и възпроизвеждане на музикални произведения с различно темпо и динамика, в изпълнение на любими песни и мелодии. Тази терапия има изключително значение за включване в група, особено при тези с нарушена комуникативност – аутизъм, интелектуална недостатъчност, както и като компенсаторна работа при лица с нарушено зрение. Арт-дейности: Изобразителна дейност: рисуване с различни видове бои, самостоятелен избор на обекти за рисунки, изработване на живописни изделия от природни материали, изработване на картички, мартеници и др.; Конструктивна дейност: моделиране, апликиране, колажи, мозайки и др. Сензорна терапия: Оборудваната сензорна стая в Центъра се използва за развитие качествата на различните възприятия - зрителни, слухови, тактилни, обонятелни, чрез редуване на стимулите или възможността за комплексно въздействие върху всички сетива. За тази цел психологът работи индивидуално с всеки от потребителите, използвайки различни сетивни дразнители – обонятелни, слухови, зрителни и тактилни. Свободни дейности: Тук се включват занимания през свободното време - слушане на любима музика, гледане на телевизия, рисуване, занимателни игри, разходки, излети,екскурзии. За целта е необходимо организиране на минимум мероприятия през месеца –един излет или екскурзия месечно,спортни инициативи, културни участия съобразно интересите на клиентите. Дейности за подпомагане социализирането на потребителя и утвърждаване на социални умения и опитности, на социални контакти. За целта се организират редица прояви извън Центъра и в партньорство с други организации. Дейноста ще бъдат предоставени на всички 120 потребители, включени в проекта 56 914.20 0.00
ОСИГУРЯВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН ТРАНСПОРТ ЗА ХОРАТА С УВРЕЖДАНИЯ: Основна цел на дейността: Осигуряване на транспорт за интегриран достъпа на хората с увреждания до предлаганите в проекта социални, здравни и други услуги. По данни от последното преброяване през 2011 г. населението на община Ивайловград наброява 6 426. Административен център е Ивайловград с население 3739 жители. Децата под 18 годишна възраст са 1025, като от тях регистрираните в Дирекция "Социално подпомагане" деца с увреждания са 22. Лицата над 65-годишна възраст са 1467, като от тях 357 са с уреждания. Общият брой на възрастни хора с увреждания (над 18 години) е 756 лица. Самотно живеещите възрастни хора в общината са 1274, от които 147 са хора с увреждания. Във всички населени места в Общината населението намалява. Това е индикатор за общ спад в урбанистичното развитие както в количествено, така и в качествено отношение. То има своето пряко следствие за създаване на предпоставки за повишен риск от социална изолираност в определена възрастова група (най-възрастните и самотно живеещите), която с годините се разраства като относителен дял в общата численост на населението. Голямата територия на община Ивайловград и отдалечеността на населените места от общинския център са проблем при осъществяването и предоставянето на социални услуги. Всичко това показва необходимостта от по-добра организация, по-голяма мобилност и иновативен подход при обслужване на населението, което изисква подходящи транспортни средства (при липса на организиран обществен транспорт). Дейността ще позволи предоставяне на мобилна социална услуга на включените 120 потребители от община Ивайловград,от които 30 лица са от града , а останалите от населените места в общината.Осигуряването на предвидените в проекта социални услуги може да се осъществи само ако Центъра разполага със специализиран транспорт. 94 800.00 94 800.00
РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРАВИЛА/МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ДЕЙНОСТТА НА ЦЕНТЪРА: Основна цел на дейността: Да подпомогне усилията на общинска администрация и доставчиците на социалната услуга за предоставяне на качествени и квалифицирани интегрирани услуги в общността и в домашна среда. Въвеждане на ефективна система за организация, мониторинг и контрол на социалните услуги в община Ивайловград. Описание на дейността: Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда. Ще бъдат разработени детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Екипът на Центъра ще включва експерти, които да имат различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно, педагогическо образование, както и други форми на професионална квалификация, за да се гарантира интегрирания подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги в Центъра трябва да се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях. Етапи за изпълнение на дейността: -Подготовка на спесификация и документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП ; -Разработване и обществено обсъждане на изготвения проект на Правила/ методика за дейността на центъра; -Приемане и въвеждане; -Изпълнение и отчитане на дейностите. 6 000.00 6 000.00
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Основна цел на дейността: Осигуряване на успешно управление и изпълнение на проекта. Гарантиране на целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансовите ресурси. Описание на дейността: За изпълнението на дейността ще бъде формиран екип включващ ръководител, координатор и технически сътрудник. Организацията и управлението на проекта включва: изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на договори с членовете на екипа; изготвяне на Работен план за изпълнение дейностите, с включен Времеви график и персоналните задачи на всеки член на екипа; отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта; изготвяне на План за разпределение и изразходване на средствата- паричния поток; организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на дейностите по проекта и сключване на договори с избраните изпълнители; Извършване на плащания към изпълнителите и изготвяне на искания за възстановяване на направените разходи - авансово, междинни и финално; провеждане на редовни заседания на Екипа за управление за осъществяване на текуща координация, наблюдение и контрол на извършените дейности; изготвяне на междинни, заключителен технически доклади; Създаване и архивиране на досие на проекта; Етапи за изпълнение на дейността: За организацията и управлението на дейностите, предвидени в настоящото проектно предложение ще бъде формиран екип от специалисти с ясно дефинирани права и отговорности, които дават възможност за цялостно наблюдение на дейностите по проекта и осъществяване на права и обратна информационно връзка. В началото на изпълнение на проекта ще бъдат уточнени функциите, задълженията и отговорности им; работната програма; методите за контрол, мониторинг и отчитане на дейностите, предвидени в проекта; комуникационни канали и процедури за документооборот с цел постигане на прозрачност на проектните дейности; системата за вътрешен финансов контрол, насочена към постигане на висока степен на отчетност и проследимост на изразходваните за изпълнението на проекта финансови средства. На работни срещи на екипа текущо ще бъдат дискутирани проблеми, свързани с напредъка на проекта, евентуалните пречки пред изпълнението на проекта, както и мерките за преодоляването им. Периодично ще бъдат извършвани насрещни проверки за целесъобразното изразходване на финансовите ресурси. 11 193.00 11 192.77
ПОДГОТОВКА, СЪГЛАСУВАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: Основна цел на дейността: Целта на дейността е подготовка и провеждане на документи и процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта, съобразени с изискванията на ЗОП. Описание на дейността: Дейността е свързана изготвяне на документация за процедури за определяне на изпълнител на дейностите, съгласно изискванията на ЗОП. Предвижда се провеждане на 6 процедури за избор на изпълнители на основните дейности по проекта. Етапи за изпълнение на дейността: Дейността ще стартира през втория месец от началото на проекта и ще бъде изпълнена от външен изпълнител, след проведена процедура от Екипа на проекта по реда на ЗОП. Документацията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще съдържа: решението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка; обявлението за обществената поръчка; пълно описание на предмета на поръчката, включително на обособените позиции; техническите спецификации; минималните изисквания, на които трябва да отговарят вариантите, и специалните изисквания за тяхното представяне, когато това е приложимо, както и методология за оценка. 6 000.00 5 000.00
МЕРКИ ЗА ИНФОРМИРАНОСТ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА: Основна цел на дейността: Целта на дейността е да се информира обществеността, относно получената подкрепа от ЕС за изпълнение на проекта. Описание на дейността: Основните мерки за информираност и публичност на проекта включват: Изготвяне на линк на проекта към интернет страница на общината. Тази страница ще се използва за: а) информиране обществеността за проекта; б) провеждане на онлайн дискусии и обществени обсъждания, които са свързани най-вече с подготовката на ОПР, разработванет на механизизми и правилник за мониторинг и контрол на ОПР; в) отправяне на покани за участие в събития по проекта. Сайтът ще да бъде изготвен съгласно всички изисквания за осигуряване на информация и публичност. Публикуване на информация за проекта в местните медии - публикуване на най-малко 2 статии в местните медии, визуализирани съгласно изискванията за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвижда се публикациите да включват информационни материали по проекта - представяне на целите на проекта, извършените дейности, а последната следва да съдържа информация за постигнатите резултати от проекта. Изготвяне и разпространение на информационни материали: - Информационни дипляни – 200 бр.: (4+4, 115 гр./м2 хром-гланц), А5, до 8 стр. – пълноцветни и двустранни 100 бр. в началото на проекта с информация за целите и очакваните резултати по проекта и 100 бр. в края на проекта с информация за постигнати резултати по проекта, съдържащи и снимков материал от проведени събития. Дипляните ще съдържат всички необходими реквизити за информация и публичност, - Банери- банерите са предназначени за поставяне в залите, където е се провеждат пресконференции, работни срещи и др. с цел представяне на проекта и финансовия принос на ЕК. Технически параметри: Размер минимум 160 см Х 60 см.;Материал: винил; Цветност: пълноцветен едностранен печат; Комплект рол банер със стойка; Тираж на рол-банери: 2 бр.; - Информационна табела – 1 бр. Визия: ПВЦ подложка, цветност 4+0, размер 1300/900; - Папки- ще бъдат използвани в комбинация с дипляната и химикалките. Технически параметри: Размер: А3, сгънат до А4; Материал: картон минимум 300 г/м2; Печат: пълноцветен, едностранен (4+0); Тираж на папки: 100 бр.; - Химикалка клик - Материал – PVC, Цветен тампонен печат. На химикалката ще присъства флага на ЕС, логото и слогана на ОПРЧР, логото и слогана на Европейския Социален фонд. 100 бр.; Организиране и провеждане на начална и заключителна конференции. - Начална пресконференция – 1 бр. - Техническо обезпечаване /озвучаване, мултимедия и екран/; Кетъринг за 20 човека – минерална вода, дребни сладки и соленки, кафе и чай ; Осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; Медиен мониторинг за отразяването на събитието; Осигуряване на публикации във връзка с провеждане на събитието в регионално и местно издание. - Заключителна пресконференция – 1бр. - Техническо обезпечаване /озвучаване, мултимедия и екран/; Кетъринг за 20 човека – минерална вода, дребни сладки и соленки, кафе и чай ; Осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; Медиен мониторинг за отразяването на събитието; Осигуряване на публикации във връзка с провеждане на събитието в регионално и местно издание. 3 600.00 3 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).