Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

"ULTRACOM" Ltd. is a company that provides high-quality services in the field of information technology, data processing, hosting and others. The portfolio contains a variety of services that are offered to more than 1000 customers at home and abroad. The market requirements to software services are highly inflated due to highly competitive business environment and the dynamics with which the sector is developing.The companies are looking for modern solutions to optimize processes and expand opportunities in order to be able to offer customers quality, quantity and safety of the provided goods and services. "ULTRACOM" Ltd. deals with rich nomenclature which requires hiring and managing staff; cash flow management, marketing and advertising, working with customers and suppliers and others. This and the business volumes to be handled, often leads to dispersion of information resulting in wrong managerial decisions, lost customers, inability to quickly provide certain services in a timely manner, delays and an overall more expensive business process from the additional operating costs, especially in regards to environmental protection activities. All that makes the company face the need to build a united, using a common database software system that covers all business processes - planning, budgeting and control in the field of provision of services, sales resources, accounting, and an unified system of standardization the quality of the offered services. To meet this identified need it is necessary to purchase and introduce an integrated system for business processes management - 1 pc. accompanied by a server - 1 pc., 1 pc. environmental management system ISO 14 001 and 1 pc. management system ISO 9001, which will cover all business processes and offer a wide range of functionalities and will lead to highly effective innovative inter-company organization, improved market position, increased export earnings.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет: (ще бъде постигната чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001): Настоящата дейност е необходима за постигане на разписаните проектни цели. Основната дейност на "УЛТРАКОМ" ЕООД е далекосъобщителна дейност чрез фиксирани мрежи. Фирмата извършва главно доставка на интернет и поддръжка на трасетата за пренос. Освен това се занимава и с окабеляване на сгради и съоражения, поставяне на видео камери и системи, както и всички съпътстващи ги дейности. През 2016 г. дружеството разшири дейността си в ИТ сектора с услуги по съхранение на данни, като направи инвестиция в специфична софтуерно- хардуерна инфраструктура за пренос и съхранение на данни, която се използва активно за предоставяне на специализирани информационни и комуникационни услуги. Разширената номенклатура на предлаганите услуги постави фирмата в стресова ситуация по отношение на вътрешно-фирмената организация за предоставяне на постоянно високо качество на услугите, чрез проследимост и документираност. За да преодолее тези препятствия в развитието и в дейността си, "УЛТРАКОМ" ЕООД е идентифицирала като ключово въвеждането и сертифицирането на система за управление на качеството БДС EN ISO 9001. Така определената система е избрана след задълбочен анализ на нуждите на фирмата, като ще има пряк положителен ефект върху нея. Тя ще допринесе "УЛТРАКОМ" ЕООД да се превърне в сериозен партньор пред доставчици и клиенти. Към момента дружеството не разполага с внедрена система по ISO, като многократно е усещало нуждата от такава пред клиенти и партньори, нещо което би спомогнало да се разшири пазарния дял на фирмата, да се достигнат нови групи клиенти, да се повишат приходите от основна икономическа дейност. Това е и допълнителна мотивация за дружеството да желае стандартизиране на повече процеси и дейности. Внедряването и сертифицирането на СУК съгласно стандарт ISO 9001 ще се реализира от компетентентни външни изпълнители. Съгласно насоките за кандидатстване, дейностите за получаване на сертификат трябва да бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 български национален орган по акредитация – Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация”, от национален орган на друга държава-членка на ЕС от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, кандидат за пълноправно членство в ЕС, които са страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление и/или орган по акредитация на друга държава – член на IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). Изпълнението на дейността е свързано с подготовката на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнители по правилата на ПМС 160/01.07.2016 г. В съответствие с условията по ПМС 160/01.07.2016 г., "УЛТРАКОМ" ЕООД ще изготви съобщението за набиране на ценови предложения в ИСУН с цел осъществяването на избор на доставчици на услугите по въвеждане и сертифициране. Съобщението ще съдържа описание на услугите, за които бенефициентът заявява интерес, прогнозна стойност и срок за подаване на ценовите предложения. Въз основа на извършеното класиране, ще бъдат сключени договори за извършване на услуги. Този етап ще се изпълнява в рамките на 10 месеца, като изпълнението ще започне втори месец от изпълнението на проекта и ще приключи дванайсти месец от изпълнението на проекта. 7 000.00 7 000.00
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет: (ще бъде постигната чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001): Разработката и въвеждането на Система за управление на околната среда в "УЛТРАКОМ" ЕООД има за цел да управлява всички значими аспекти, възникващи като резултат от фирмената дейност, които оказват негативно влияние върху околната среда, както и да подобри ефективността при използване на природни запаси от страна на дружеството, въвело системата. С внедряването на СУОС в дейността на "УЛТРАКОМ" ЕООД ще се постигне: • Оптимизиране на използването на ресурсите в организацията, което води, както до по-високи икономически резултати за самата организация, така и до икономия на изчерпаеми природни ресурси; • Минимизиране на риска от аварийна ситуация или инцидент, свързан със замърсяване на околната среда или друга локална или глобална екокатастрофа, която би имала фатални последствия върху имиджа на организацията; • Повишаване на конкурентните предимства на организацията в национален и международен план, особено на Европейския пазар, където фирмите имащи отношение към опазването на околната среда се приемат с приоритет. Консултантските услуги по разработването, внедряването и сертифицирането на СУОС съгласно стандарт ISO 14001:2015 ще бъдат възложени на специалисти с международно призната квалификация, притежаващи богат опит в областта на системите за управление. За целите на дейността, "УЛТРАКОМ" ЕООД ще избере организации, които да внедрят и сертифицират СУОС, съгласно изискванията на стандарта, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и ПМС № 160/01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, "УЛТРАКОМ" ЕООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване на договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на заложените проектни цели – разработена, внедрена и сертифицирана СУОС. 7 000.00 7 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги (ще бъде постигнато чрез закупуване и внедряване на Интегрирана система за управление на бизнес процесите - 1 бр.): Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели. Проектът предвижда придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "УЛТРАКОМ" ЕООД, който ще въведе иновационни управленски практики в дружеството. Чрез закупуването на 1 бр. Интегрирана система за управление на бизнес процесите значително ще се подобрят всички управленски процеси в предприятието и ще се осигури лесно приспособяване при промени в организационната структура, като фокусът ще бъде върху организация на предлаганите продукти и услуги. Въведената система ще способства за мащабно оптимизиране на всички бизнес процеси, ще осигури надежден достъп до точна и пълна база данни, с възможност за генериране на разнообразни отчети, които ще носят надлежна и навременна информация за моментната картина в "УЛТРАКОМ" ЕООД. Прилагането на ефективна Интегрирана система за управление на бизнес процесите ще доведе до следните ползи: - Планиране на ресурсите и дейностите на базата на действителните потребности и възможности за пазарна реализация при предоставянето на продукти и услуги; Видимост и проследимост на действията; Оптимизиране на материалните и финансовите ресурси; Подобрена вътрешна комуникация; Статистика и анализи в реално време; Контрол и мониторинг на бизнес процесите; По-бързо изпълнение на поръчки от клиенти; Намаляване и оптимизация на разходите за материали и труд; Улеснено проследяване на финансовия резултат по услуги и продукти; Ефективно управление на ресурси – човешки и материални; Увеличаване на продуктивността на персонала; Подобряване отчетността в компанията; Подобряване на обслужването на клиенти; Улесняване на комуникацията между служители, клиенти, доставчици и бизнес партньори; Намаляване на времето за въвеждане на информация; Намаляване на риска от грешки и/или двойно въвеждане; Повишаване на контрола върху протичащите бизнес процеси в компанията; Улеснено отчитане и проследяване на извършваните дейности; Планиране на работните процеси; Сигурност на данните на компанията; Осигуряване на лесен и бърз начин за бюджетиране, прогнозиране и планиране; Богати възможности за справки и отчети (всички данни да са налични в системата); Консолидиране на резултатите от различни дейности с цел получаване на глобален поглед; Намаляване на документооборота и документите на хартиен носител с използването на онлайн форми за бързо въвеждане и обработване на информацията; Намаляване на изразходвана електрическа енергия; Намаляване цялостното вредно въздействие на околната среда. Въвеждането на Интегрирана система за управление на бизнес процесите ще има пряк ефект върху оптимизацията на протичащите в „УЛТРАКОМ” ЕООД процеси, като стандартизира и ускори извършваните дейности съгласно ISO 9001 и ISO 14001, консолидира цялата налична информация и предложи бърз достъп до необходимите данни, като същевременно ще позволи на фирмата своевременен контрол и пренастройка, в отговор на постоянно променящите се условия и пазарните предизвикателства. Предимствата от използване на такава система са много и ефектът в предприятието ще бъде силно положителен, като ще се решат реални проблеми поставени пред дружеството - трудна за управление номенклатура на предлаганите услуги, богат набор от клиенти, които изискват индивидуален подход, нарастване на персонала и управление на ефективността му, хаотичен документооборот, липса на важни записи и информация, липса на аналитична отчетност и свързан подход. Интегрирана система за управление на бизнес процесите ще бъде инсталирана на предвидения сървър в техническото помещение на фирмата в гр. Монтана. 270 000.00 270 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на Интегрирана система за управление на бизнес процесите (ще бъде постигнато чрез закупуване и инсталиране на 1 бр. сървър, необходим за функционирането на интегрираната система за управление на бизнес процесите): Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените в проекта цели. "УЛТРАКОМ" ЕООД разполага със значителна информационна и комуникационна инфраструктура, чрез която осъществява основната си дейност. За да е в състояние да внедри Интегрирана система за управление на бизнес процесите е необходимо да бъде закупен специализиран хардуер - сървър 1 бр., който технически и технологично да отговаря на изискванията за инсталиране и поддържане в експлоатация на софтуерната система, без да бъде експлоатиран за други дейности на дружеството. В тази връзка е планирано закупуване на 1 бр. сървър, който представлява ДМА и има за цел да създаде условия за функциониране на Интегрирана система за управление на бизнес процесите във фирмата. Неговото инсталиране е неделима част от реализацията на цялостната идея по проекта. Хардуерът, необходим за пълноценното функциониране ще бъде изцяло съобразен с функционалностите на системата. В съответствие с Постановление № 160/01.07.2016 г. на Министерския съвет, за изпълнението на настоящата дейност по проекта, ще се подготви и публикува съобщение за набиране на ценови предложения в ИСУН за избор на изпълнител за доставка на необходимия хардуер, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал. В публикуваното съобщение ще се посочат минималните технически характеристики на оборудването, прогнозната стойност и срока за подаване на ценовите предложения. Екипът по управление на проекта от "УЛТРАКОМ" ЕООД ще публикува съобщение за набиране на ценови предложения само след изричното одобрение от страна на Договарящия орган. Със спечелилия търга кандидат ще бъде сключен договор за извършване на предвидените дейности за доставка, инсталиране и изпитване на хардуера. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, на база на получените ценови предложения комисията ще извърши оценката и класирането на офертите. Въз основа на извършеното класиране, ще бъде сключен договор за доставка на предвиденото оборудване. Предвидената доставка на сървър - 1 бр. ще допринесе за подобряване на управленските процеси във фирмата чрез инсталиране на хардуер за функционирането на системата в "УЛТРАКОМ" ЕООД, с цел осигуряване на богата функционалност в областта на доставките, запасите, продажбите, счетоводството и финансите на компанията. Предвиденият финансов ресурс за дейността е 21 000,00 лв. Сървърът ще бъде доставен и инсталиран в техническото помещение на фирмата в гр. Монтана. Разходът за закупуването на сървър - 1 бр., допринасящ за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "УЛТРАКОМ" ЕООД, ще бъде използван единствено в стопанския обект, който получава помощта, ще бъде амортизируем, ще бъде закупен при пазарни условия от трети страни, несвързани с купувача, ще бъде включен в активите на дружеството, както и ще остане свързано с настоящия проект за срок от мин. 3 години от окончателното плащане към фирмата. 21 000.00 21 000.00
Визуализация и публичност: Настоящата дейност е необходима с цел осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „УЛТРАКОМ” ЕООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Фирмата ще приложи подходящи мерки за визуализация, разпространение на информация и популяризиране на проектните дейности, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1303/2013 г. за ЕФРР, ЕСФ и КФ. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменаван финансовият принос на ЕС. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕС на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При изпълнението на тази дейност ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. Върху доставеното по проекта оборудване ще бъдат поставени визуализиращи стикери, които да удостоверяват, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на оперативната програма, съфинансирана от ЕС. На видимо за обществеността място ще бъде поставена информационна табела, която ще замени плаката по време на изпълнение, която ще указва, че във фирмата се реализира проект, съфинансиран от ЕС. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени на възлово място, където има най-голям поток от хора и най-голяма посещаемост. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 120.00 120.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).