Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

Regarding the implementation of the National Communication Strategy (NA), which was developed in accordance with Art. 116 of Regulation 1303 of the European Parliament and the Council from 17/12/2013 and it has the purpose to  increase the priority of the Partnership Agreement, to the beneficiaries and potential beneficiaries for the opportunities offered by the Community and public recognition of the role of the EU for regional development. These can be achieved by reaching different audiences with a wide range of active measures. Their implementation is intended to lead to increased transparency and openness in the management of the programs and the Partnership Agreement, which reflects on the increasing public confidence.
Preserving the good best practices in the field of public relations, carrying out the planned communication activities performed by AAP (Annual Action Plan) of OPTTI will enable the Managing Authority (MA) of OPTTI to meet the requirements of the European Commission regarding the information and publicity of the EU Structural Instruments and will lead to achieving the goals set in the AAPs.
The Annual Action Plan represents an operational document, which specifies the OPTTI information and communication measures. Before the start of each calendar year the MA prepares an Annual Action Plan (AAP) on a model developed by the Central Coordination Unit (Directorate "Programming of EU Funds").
Promotion of OPTTI by organizing and conducting public events.
Increasing the degree of awareness of OPTTI through the production and dissemination of information and promotional materials.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изработка и доставка на рекламни материали (сувенири): Предвижда се изработка, доставка и брандиране на различни рекламни материали, чрез които ще се полуляризира ОПТТИ след широката общественост и заинтересованите страни. Основно рекламните артикули са както следва: химикалки, тефтери, визитници, папки, шапки, тениски, календари, флаш памети, светоотразителни жилетки, силиконови гливни, чадъри, дъждобрани, чаши, торби, чанти за лаптоп, ключодържатели, запалки и тн. 750 000.00 811 756.59
Организиране на събития за нуждите на ОПТ и ОПТТИ: Подготовка, организация и провеждане на събития за нуждите на ОПТ и ОПТТИ. За целите на изпълнението на настоящата поръчка, събитията могат да бъдат следните видове: • заседание на комитет за наблюдение, • годишно (голямо) публично събитие, • информационна кампания, • пресконференция, • публична лекция, • кръгла маса, • дискусия, • конференция, • семинар, • форум, • работна среща, • обучения, вкл. за изграждане на умения и усъвършенстване компетенциите за работа в екип; • други дейности за реализиране на събитието 500 733.50 558 317.43
Изработка и доставка на печатни материали : Ще се изработят и доставят печатни материали банери, флаери, дипляни, знамена, брошури, табели, карти и др. за популяризиране на ОПТТИ сред широката общественост. Дейността ще се възлага на външни изпълнители при условията на ЗОП. 100 000.00 32 832.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).