Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

With the implementation of the project "Social and professional integration of persons from risk groups through employment in a social enterprise", 32 persons from the target group will be employed in the territory of the municipality of Opaka within one year. A social enterprise will be created with two directions: "Landscaping and Public Works" and "Social Activities" - provision of social service Home Assistant. According to the envisaged activities of the project will be organized and carried out motivation training, vocational training in the profession "Landscaping Worker", specialty "Landscaping and Floriculture" of 16 persons for acquiring first degree of professional qualification, which will work in the first direction and training on Key Competence 6 "Public and Citizenship Competencies" of 16 persons who will be in the position of Home Assistant. The project proposal "Social and professional integration of persons from risk groups through employment in a social enterprise" is aimed on the one hand to preserve and improve the environment of the middle and municipal property and on the other to provide a social service to people with disabilities and their families to reduce the consequences of social exclusion and poverty. Activities of social and professional integration of representatives of vulnerable groups are also envisaged in order to facilitate adaptation to the new jobs and the team in the social enterprise. Social services will be selected for the provision of the social service and the contract will be concluded with the beneficiaries. Through the established social enterprise, the living standards of the vulnerable groups will be improved by providing employment and providing support, the ultimate result being their effective social inclusion in society.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на Социално предприятие "Озеленяване, благоустройство и предоставяне на социална услуга "Домашен помощник": За започване на дейността на социалното предприятие е необходимо да се създаде структура в рамките на Община Опака, която да отговаря за постигането на основната му цел. Социалното предприятие ще работи основно за постигане на измеримо, положително социално въздействие, ще предоставя услуги, които генерират социална възвръщаемост. То ще работи за постигане на положителен финансов резултат, като ще използва своята печалба на първо място за участие на хора от целевите групи в стопанска дейност (чрез създаване на заетост), за създаване на възможности за професионална и социална интеграция, за създаване на социална добавена стойност и спестяване на социални разходи. Основната цел на социалното предприятие е да се развие като организация, да се стреми към постигане на максимални приходи, за да може да изпълнява балансирано и социалните си задължения. За да бъде гарантиран успехът му, ще бъде изградено административно тяло, което ще структурира дейностите, основните цели и задачи, ще създаде организация и правила на работния процес. Друга основна задача при стартирането на настоящия проект е изготвянето на документацията по осигуряване на статута на социалното предприятие в рамките на структурата на кандидата. За целта екипът по проекта ще подготви всички необходими документи, съгласно Условията за кандидатстване и Ръководството за бенефициенти по процедурата, които ще бъдат представени на Общински съвет. 0.00 2 492.89
Подбор на целевата група и информиране за дейностите по проекта: Целтта на дейността е прозрачно, ясно и безпристрастно извършване на подбор на желаещите лица от целевата група да бъдат включени в предвидените дейности по проекта. Планираният брой лица, на които ще бъде предоставено психологическо подпомагане, мотивационно и професионално обучение, мерки за социална и професионална интеграция и осигуряване на заетост в социалното предприятие са 32 лица. За насърчаване участието в дейностите по проектното предложение ще бъдат проведени информационни кампании в по - големите населени места на територията на общината, както и публикуване на информация на сайта на общината. В рамките на един месец ще бъде предоставена възможност на хората с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица да подават заявления за участие в офиса на екипа по проекта или в съответното кметство на населеното място. След изтичането на кампанията по набиране на заявленията, екипа по проекта ще извърши подбор на лицата, които ще бъдат включени в дейностите по проекта. 0.00 0.00
Предоставяне на мотивационно обучение и оказване на психологическа подкрепа: Цел: Във връзка със засилване мотивацията на 32 лица от целевата група за обучение и работа е предвидено оказване на психологическо подпомагане и консултиране, и провеждане на мотивационно обучение. Психологическото подпомагане включва основно техники за справяне със стреса и повишаване самооценката на включените в дейността представители на целевата група. Мотивацията на целевата група е насочена към предоставяне на знания за професиите, изискванията и тенденциите на пазара на труда и изграждане на умения за себеизследване и себеутвърждаване. Придобиването на реални трудови и/или професионални умения на уязвими социални групи на пазара на труда е важна предпоставка за преодоляване на социалната им изолация, повишаване на качеството на живот и стимулиране на конкурентоспособността им в работна среда. В проекта е предвидено предоставянето, както на индивидуални консултации със всяко едно от лицата, така и провеждане на групови консултации. Индивидуалното психологичното консултиране е работа с едно лице с конкретни жизнени проблеми, чрез регулярно им изследване и обсъждане. На съответното лице се предоставя възможност да говори свободно за своите важни поведенчески и емоционални проблеми с квалифицирано и независимо/обективно лице по начин, който е различен от доброжелателния светски разговор на обичайната социална ситуация. Психологическата консултация е насочена към уязвими хора, изпитващи трудности и мотивирани да преодолеят негативни, мъчителни преживявания. По време на консултацията, специалиста помага на потърсилия подкрепа да види своя проблем отстрани, в една, нова, по-позитивна светлина. Дава му се възможност да мисли за своите ресурси и да избере нови цели. Участниците в груповото консултиране се включват в групата, за да добият повече знания или умения за решаването на даден проблем – обществен, образователен, професионален, превантивен. Консултативната група борави със създавани проблеми и е ориентирана към разрешаването на краткосрочни въпроси или подготовка на умения за определени социални роли, професионално ориентиране. Груповото психологическо консултиране е процедура за оказване на помощ на всяко лице, което има желание да се освободи от непродуктивно поведение, нежелани мисли и чувства, водещи до себеразрушение като се научи да ги замесва с позитивни по пътя на самопознанието. В тази връзка са предвидени провеждането както на индивидуални, така и на групови психологически консултации. В тази дейност е планирано провеждането и на мотивационно обучение, което ще се реализира в рамките на 30 учебни часа, т.е. за една седмица ще премине курса на обучение. Лицата, които са преминали мотивационно обучение за адаптиране в пазарните условия ще: - придобият умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходяща заетост и/или адаптиране към условията на вече заето работно място. - усвоят умения за подготовка на документи за кандидатстване за работа - автобиография, писма, формуляри, въпросници и др.; - усвоят на умения за ефективно използване на различните източници за информация за свободни работни места; - се мотивират и усвоят умения и за представяне пред работодател и проследяване на всяка възможност за работа; 0.00 0.00
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика: В рамките на тази дейност ще бъдат включени мерки насочени към поощряване участието на лицата в социалния и професионалния живот съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Това може да бъде постигнато чрез (но не само): • Развитие на умения за общуване и работа в група; • Развитие на различни навици и умения за живот; • Дейности, които поощряват автономността и независимостта (помагане на лицето да поддържа личната си автономност, помагане на лицето да осъзнае индивидуалните си способности и ресурси, помагане на лицето да намира собственото си жизнено пространство). Голяма част от хората с увреждания и другите уязвими групи изпитват големи затруднения да се интегрират професионално, поради това, че те не притежават изискваните в трудовите среди социални компетенции. Целта на дейността е да се развият посочените по долу умения на социалните компетенции необходими за по-лесното интегриране. 1. Самостоятелност • Умения за съобразяване с някои социални норми-да се грижиш за себе си и да спазваш наложено разписание; • Умения за изпълнение на задача или дейност в предвидените срокове- търсене на работа или предаване на свършена работа или административни документи; • Умения за организиране на придвижването си в заобикалящата ги среда; • Умения за аргументиране на своя избор с ясни мотиви; • Умения за прилагане на стратегии, адаптирани към собствените си нужди 2. Себеутвърждаване • Умения за изразяване - Да се осмелиш да задаваш въпроси - Да се осмелиш да изразиш мнението си - Да се осмелиш да говориш за себе си - Да умееш да реагираш на вербални или невербални послания, които те дестабилизират • Умения за представяне на самия себе си в добра светлина • Умения за откритост - Показване на заинтересованост по отношение на обкръжението си - Способност за критичен дух • Умения за преминаване към действие - Да останеш активен въпреки трудностите - Да поемаш отговорности - Да поемаш инициативата • Умения за прилагане в действие на образователен или професионален проект 3. Общуване • Умение да разбираш и да бъдеш разбран - Умение за декодиране на съобщение - Умение за изразяване по разбираем начин - Умение за предаване на преживяно събитие - Умение да водиш разговор по телефон • Умение да изслушваш останалите и самия себе си - Умение да оставиш другите да се изкажат - Умение да изслушваш другия - Умение да имаш предвид мнението на другите, за да разшириш собствените си представи - Умение да се договаряш с другите • Толерантност и уважение по отношение на другите - Приемане на различията - Спазване на правилата и кодовете на групата, колектива, в който се намираш • Работа в екип - Умение да приемаш работа в екип - Активно участие при работа в екип 4. Адптиране към живота в предприятието • Опознаване на живота в предприятието • Интегриране в живота на предприятието - Инвестиране в работата в предприятие - Умения за интегриране в групата, в бригадата - Уважение към труда на другите • Изпълнение на поставена задача - Умение за успешно изпълнение на дадена задача - Умение за организиране на работата Правила за живот и работа в групата (които всеки се ангажира да спазва) • Отговорност - Аз съм отговорен за това, което ми се случва или не в групата. ( Ситуации- емоции- разсъждения). • Дискретност - Думите на членовете на групата са само за тях. Аз не трябва да ги разпространявам извън групата. • Действие.Реакция- Осмелявам се да заемам позиция според мнението си. Поставям си цели (нещо, което искам за себе си). • Трансформиране на негативни критики в съвети - Имам право да не бъда удовлетворен и да го кажа, за да се вземе мнението ми под внимание. Но моята критика трябва да бъде последвана от съвет за подобряване. • Уважение към този, който говори в момента - Не прекъсвам говорещите, не монополизирам думата 0.00 0.00
Предоставяне на професионално обучение за повишаване на професионалната квалификация по професия „Работник в озеленяването“: Описание Дейността включва организиране и провеждане на обучение за повишаване на професионалната квалификация или придобиване на нова на 16 лица представители на целевата група. 1. Наименование и код на професията, и код на специалността : професия „Работник в озеленяването “ код по СППОО 622030 специалност „Озеленяване и цветарство“ код по СППОО 6220301 – първа степен на професионална квалификация 2. Хорариум на обучението: 300 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица: 16 4. Документ доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация Продължителността на обучението ще е 300 учебни часа, разпределени в два месеца. Професията, по която е предвидено да се проведе обучението е от списъка на професиите за професионално образование и обучение. Професионалните обучения ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). Обучението ще доведе до придобиването на първа степен на професионална квалификация, удостоверено със свидетелство за професионална квалификация. Изборът на специалност е направена от община Опака и при отчитане на няколко фактора и спазването на хоризонталните принципи: - Равни възможности и недопускане на дискриминация, равенството между мъжете и жените и интегрирането на принципа за равенство, устойчиво развитие. Специалността е съобразена така, че да е подходяща и за мъже и за жени, която ще допринесе за повишаване качеството на живот и насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото на групите в неравностойно положение и със специални потребности, както и на други уязвими групи. - Заетост за 12 месечен период предполага, че задачите с които наетите лица ще бъдат натоварени следва да бъдат краткосрочни, за да могат да се изпълнят. - Тъй като работодател ще бъде общината, то дейностите, с които ще бъдат ангажирани наетите лица трябва да са от нейните компетенции и да бъде подпомогната дейността на общината. - Не на последно място, целта на професионалното обучение и заетостта е да активира целевата група, да им даде възможност за професионално развитие. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“: Дейността включва организиране и провеждане на обучение по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“, съгласно Европейската квалификационна рамка за 16 лица, които ще бъдат назначени в Социалното предприятие на длъжност „Домашен помощник" 1. Хорариум на обучението: 30 учебни часа при 6/шест/ часа дневно 2. Брой на обучаваните лица: 16 3. Документ доказващ завършеното обучение: сертификат за придобити знания и умения Продължителността на обучението ще е 30 учебни часа, разпределени в рамките на една седмица. Обществени и граждански компетентности включват всички форми на поведение, които трябва да усвоим, за да участваме ефективно и конструктивно в социалния живот, както и да разрешаваме конфликти когато това е необходимо. Междуличностните умения са необходими, за да общуваме ефективно с един или повече хора, като са приложими както в обществения, така и в личния живот и които са от съществено значение за лицата, които ще предоставят социалната услуга. При обучението по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности ще бъдат придобити следните: ЗНАНИЯ • Общоприетите правила за поведение и маниери в различните общества. • Наличие на обща представа за лице, група хора, общество или култура, както и познания за историята им. • Знания за поддържане на добро лично и семейно здраве, хигиена и хранене. УМЕНИЯ • Способност за конструктивно общуване в различна социална среда (уважавайки гледните точки и поведението на околните; съзнаване на индивидуалната и колективна отговорност). • Способност за създаване на доверие и симпатии в околните. • Способност за изразяване на позитивно и градивно отношение в случай на слабост или объркване (контролиране на агресията, насилието или склонността за самоунищожение • Способност за отделяне на професионалната от личната сфера на живота, недопускане на влиянието на професионалните проблеми в личния живот. ОТНОШЕНИЯ/ПОДХОДИ • Да показваме интерес и уважение към околните. • Да се опитаме да преодоляваме стереотипите и предразсъдъците. • Да бъдем склонни към компромиси. • Да бъдем почтени. • Да отстояваме правата си. 0.00 0.00
Подбор на кандидат – потребители, на които ще бъде предоставена социална услуга: Ще се осигури възможност на всеки кандидат-потребител да заяви и участва при определянето на индивидуалните му потребности за ползване на основните почасови услуги за комунално битови дейности и за социална подкрепа и социално включване. Потребители на социалната услуга могат да бъдат: • Самотно живеещи възрастни хора; • Хора, които по здравословни причини не са в състояние сами да организират бита си и да поддържат хигиената в дома си; • Хора с увреждания; • Хора с трудна подвижност; • Хора в риск от попадане в институция; • Хора, които се нуждаят от помощ в грижата за себе си и дома си. Ще се направи анализ на техните нужди и проблеми, както и към решаването, на кои от тях е възможно да се ползват услугите предоставяни по проекта. Представителите на целевата група, включени в проектното предложение, ще бъдат описани с техните конкретни характеристики. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга подават заявление – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Подадените заявления се входират в „Дневник на заявленията от кандидатите за потребители на социалната услуга". Заявленията от лица, неотговарящи на определената по проекта целева група не се подават за оценка, като заявителите се уведомяват писмено за причините, поради които не могат да бъдат включени в проектните дейности. Кандидатите за потребители ще могат да подават заявленията си за включване в социалната услуга, както следва: •трети месец от стартиране на Проекта; •при възникнала необходимост през целия период на реализация на проекта. Сроковете за приемане на заявленията ще бъдат своевременно оповестявани на гражданите на общината.След приемане на съответното заявление за всеки кандидат-потребител се създава лично досие, в което се съхраняват подадените документи (архивира се след приключване на проекта). Оценките на потребностите на желаещите да ползват услугата се извършват от екипа на социалното предприятие. До 3 (три) работни дни след подаване на всяко заявление личните досиета на кандидат-потребителите ще се предоставят на определените специалисти за изготвяне на индивидуална оценка. Досиетата се предоставят с протокол за предаване и приемане. Специалистите извършват индивидуална оценка на потребностите на кандидатите след получаване на досието на кандидат-потребителя. Процедурата по оценяването се извършва с активното участие на кандидат-потребителя и/или на неговия законен представител, който заявява потребностите си от услуги, както и времето на тяхното предоставяне. Специалистът по оценка на потребностите консултира потребителя и професионално оценява видовете услуги и брой часове за тях. В индивидуалната карта на кандидата се вписва от оценителя (брой часове по видове дейности/за комунално битови дейности, за социална подкрепа и социално включване. Неизползваните през месеца часове не могат да бъдат прехвърляни за следващ месец. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост за 12 месеца на лицата от целевата група: Цел на дейността: Създаване на предпоставки за последваща заетост; формиране на активно поведение на пазара на труда на лицата от целевата група; придобиване на професионални и трудови умения; подобряване условията на живот чрез решаване на проблема за трудова заетост. На преминалите обучение за придобиване на професионална квалификация или обучение по ключова компетентност 6 „Обществени и граждански компетентности“ лица ще бъде осигурена заетост за 12 месеца, както следва: 1. Направление "Озеленяване и благоустройство" • Длъжност: "Работник в озеленяването" • Брой:16 • код по НКПД: 92140015 • бюджетен ред, в който са заложени – 1.1 Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения по реда на ЗДСл на всяко лице, включено в заетост при работодател - в размер на 100 % от сумата на минималния осигурителен доход за съответната длъжност (по професии в съответствие с НКПД 2011 г.) и всички дължими вноски за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство, за период от 12 месеца. 2. Направление " Социални дейности" -предоставяне на социална услуга "Домашен помощник" • Длъжност: „Домашен помощник“ • Брой:16 • код по НКПД: 5322 1001 • бюджетен ред, в който са заложени – 1.1 Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения по реда на ЗДСл на всяко лице, включено в заетост при работодател - в размер на 100 % от сумата на минималния осигурителен доход за съответната длъжност (по професии в съответствие с НКПД 2011 г.) и всички дължими вноски за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство, за период от 12 месеца. 0.00 237 861.50
Назначаване на екип на Социалното предприятие: За да бъде гарантиран успехът на Социалното предприятие ще бъде изградено административно тяло, което ще структурира дейностите, основните цели и задачи, ще създаде организация и правила на работния процес. Предвижда се екипът да се състои от управител на социалното предприятие, счетоводител, сътрудник социални дейности и технически организатор. Управителят ръководи и представлява социалното предприятие, съгласно изискванията на нормативната база на Република България, добрите практики в областта и стратегията му за развитие; решава всички ръководни въпроси по дейността на дружеството, ръководи и контролира работата на служителите, утвърждава графици за работа на персонала, провежда оперативни съвещания, контролира състоянието на финансовата отчетност, на качеството и същността на предлаганите услуги и други. Счетоводителят отговаря за пълното, вярно, точно и своевременно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи в съответствие с нормативните изисквания, като спазва хронологична и аналитична отчетност по съответните счетоводни сметки; отговаря за комплектоването и съхранението на всички счетоводни документи и приложенията към тях и предоставя необходимата счетоводна информация, свързана с отчетността и изготвянето на справките. Сътрудникът по социални дейности ще отговаря за назначените лица за домашни помощници, а техническия организатор ще отговаря за назначените работници по озеленяване. 0.00 28 308.06
Предоставяне на социална услуга "Домашен помощник" на територията на община Опака: Социалната услуга ще се предоставя от 16 лица от целевата група почасово на потребители, живеещи на територията на община Опака. Тя стартира за всеки потребител, считано от датата, регламентирана в Договора за предоставяне на социалната услуга. Договорът се сключва между Кмета на общината и потребителя и/или негов законен представител. Предоставянето на услугата ще се реализира по разработен индивидуален план за всеки потребител. Той включва дейностите, които са договорени с домашен помощник за подобряване качеството на живот на съответния потребител. Индивидуалният план се изготвя от представител на екипа за управление на проекта и домашен помощник, с активното участие на потребителя, а когато това е невъзможно и/или потребителят е дете - с участието на негов законен представител, роднина или близък.Планът се съобразява в максимална степен с начина на живот на потребителя и с неговите предпочитания за разпределяне на определените часове. Ограничения в избрания от потребителя начин на живот се предприемат само в негов интерес – при риск от самоувреждане или създаване на опасност за други хора. Индивидуалният план се изготвя на база оценката на потребностите от социални услуги, и оценка на риска. При изготвянето му ще се приложи подхода при който потребителят (или неговият представител), сам определя времето за ползването на всяка услуга – брой часове (вкл. от ... ч. до ... ч.), ежедневно, ежеседмично, веднъж на месец или друго. Разписаните конкретни дейности, разпределени във времето, са насочени към постигане на най-пълно задоволяване на заявените потребности на потребителя. Индивидуалният план се изготвя в три еднообразни екземпляра, които се подписват от потребителя (или негов законен представител), служител/и от звеното и служителя от екипа на проекта.Той се актуализира от Екипът на социалното предприятие чрез извършване на преглед на всеки 6 (шест) месеца от стартирането на услугата за съответния потребител, а при необходимост и по- често. Актуализираният план се подписва от лицата, с право и задължение за това, съгласно първоначалния индивидуален план. Управлението на основните рискове за потребителите е предпоставка за опазване на здравето, спазване на принципите, зачитане и защита на интересите и правата на хората с увреждания. Оценката на риска за потребителите се извършва преди изготвянето на индивидуалния план и преди да започне предоставянето на социалната услуга. Екипът на социалното предприятие ще изготви оценка на потенциалните рискове за потребителя и персонал/а от звеното при предоставянето на услугата. Екипът ще извършва и текуща оценка на динамиката на развитие на рисковите фактори в процеса на предоставяне на услугата. В оценката се акцентира на основни рискове, като: помощ при вземане на лекарства; физическа подкрепа; предпоставки от битовите условия на живот на потребителя; от злополуки; оценка на риска извън дома на потребителя - работно място, учебно заведение или други обществени места.На база направената оценка в индивидуалния план се залагат дейности за намаляване и предотвратяване на рисковете. Екипът на социалното предприятие ще прилага процедура за действие при възникване на кризисни ситуации. Инцидентите, предприетите действия и последващото развитие на всеки случай ще се протоколират и документът ще се съхранява в личните досиета на потребителя и съответния служител в социалното предприятие. Екипът на социалното предприятие ще прилага подробна инструкция, относно осигуряване на защита на имуществото и финансовите средства на потребителя, която включва и изрични забрани за домашния помощник, които минимизират риска от злоупотреба и експлоатация на потребителя и/или неговата собственост.С всеки потребител на услугата (или неговия представител), служител от екипа ще уговори в писмен вид правила за достъп на служител/и от соц. предприятие до дома на потребителя. Осигуряването на безопасността на дома му при предоставянето на услугата е ангажимент на служителя/ите от социалното предприятие. 0.00 0.00
Осъществяване на дейност озеленяване и благоустройство от Социалното предприятие: Социалното предприятие ще осъществява следните дейности в направление "Озеленяване и благоустройство" : 1. Хигиенизиране на територията на града и другите населени места в общината. 2. Подобряване на околната среда: • градинки, междужилищни, зелени площи, • детски и спортни площадки в чертите на града и другите населени места в общината; • косене на зелените площи , поречията и коритата на реките; • поддържане на зелените ивици и дървесните насаждания по улиците и пътищата на града и другите населени места в общината; 3. Извършване на ремонтни дейности в имоти общинска собственост; 4. Поддръжка на обществени паркове, улици, градини и др., в т. ч. поддържане на парковата мебел и елементите на градското обзавеждане. 0.00 0.00
Популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество.: Екипът по проекта ще организира и проведе работна среща за представяне на социалната икономика и социалното предприемачество пред обществеността на община Опака. Социалната икономика и предприемачество са един от ключовите инструменти, чрез които може да се допълни държавната политика за социална подкрепа на хора в неравностойно положение. Подкрепата и насърчаването на социалните предприятия могат да допринесат за максималното използване на техния потенциал за растеж и капацитет за създаване на социална добавена стойност, изразена чрез откриване на работни места, креативни подходи към малкия бизнес, нови възможности за социално включване и приходи за развитие дейността на гражданските организации. Целта на настоящата дискусия е да се повиши осведомеността на местния бизнес, неправителствени организации и другите заинтересовани страни за възможностите и условията за развитие на социално предприемачество. Ще бъдат популяризирани добрите практики на социалните предприятия, с цел да се открият възможностите пред работодателите. За участие във форума ще бъдат поканени представители на областна и общинска администрация, представители на местните работодатели, социални предприятия, както и представители на структурите на синдикалните и работодателски организации от областта и др. На срещата ще бъдат представени резултатите от изпълнението на проекта на община Опака., реализираните дейности и популяризиране на социалния ефект от неговото осъществяване. 0.00 107 464.97

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).