Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The main objective of the project is to develop a start-up company named "Commercial Bay Production" by development and distribution of original audiovisual products. 
The specific objective aims the collection of a team of qualified personnel who will create the products and support their realization; purchase of equipment, development of marketing plan and market anysis and development of web site that will impose our brand. Through the project we will develop the capacity of the company to create new products with high added value and according to the current tendencies in consumer attitudes.
The project covers two main activities: 
1) activities for implementation of the entrepreneurial idea 
2) visualization of the project activities. 
By implementing the first activity, we will be able to secure the key resources to start the business: 
- Human resource - experts that will have the necessary knowledge to create new products and their subsequent development. 
- Technical resources - fast editing stations, server, professional software, that will enrich the available equipment and will ensure the effeciency, contenious proceses and products with high quality. In addition, we will also create a website to provide a direct connection to the viewers. 
Through the second activity we will ensure visualization of all stages of the project implementation, with an emphasis on the EU contribution.
The implementation of the project will bring many positive results for our young organization. We will be assisted in the most important areas for the existence of one new company. Through the implementation of the project we will develop new business entities which have sales revenue, creates new jobs and creates original audio-visual products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 1 (дейността ще се изпълни чрез наемане на 4 бр.експерти, закупуване на 2 бр.ДМА и 2 бр.НДМА, създаване на маркетингов план и пазарен анализ, посещение на изложения, създаване на интернет страница, наем на помещение): Целта на настоящата дейност е да осигури необходимите човешки и технически ресурси за развитието на дейността на ""Камършал Бей Пръдакшън". Чрез изпълнението на проекта ще създадем оригинални формати, които ще развият нишата на продуктовото позициониране като същевременно са интересни за зрителите. Чрез изпълнението на дейността ще получим подкрепа, чрез която ще постигнем пазарна реализация на оригинално и качествено съдържание за което сме идентифицирали търсене. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Назначаване на екип от квалифицирани специалисти и създаване на съдържание Като организация, която ще се развива в сферата на креативните индустрии, наличието на екип от квалифицирани специалисти е определящо за успешното ни налагане на пазара. Екипът, който ни е необходим, за да стартираме дейността си се състои от: 1 Режисьор на монтажа 2 Редактор 3 Оператор 4 Асистент продукция Формирането на така посочения екип е основано на същността на процеса по създаване на качествени аудио-визуални продукти, за което е необходима компилация от различни творчески експертизи. Редакторът в комбинация с режисьор на монтажа са много важни звена за създаване и развитие на концепцията на продукта и неговото правилно оформяне и финализиране като краен продукт с високо качество. Ролята на оператора също е съществена за правилното и качествено заснемане на кадрите, получаването на подходяща картина и звук, което е определящо за спазването на бюджетираните снимачни дни. Режисьорът по монтажа, операторът и редакторът ще бъдат подпомагани от асистента продукция, което ще улеснява и ускорява цялостния процес на обработка на материала. Екипът от експерти ще назначим в следната последователност Редактор - 6-ти - 18-ти м Режисьор на монтажа - 6-ти - 18-ти м Оператор - 6 -ти - 12-ти м Асистент продукция - 12-ти - 18-ти м Екипът ще започне работа от месец 6-ти, което се определя от необходимото време за провеждане на процедура за избор на изпълнител и доставка на активите, които ще са необходими за работата на експертите. Единствено асистента продукция ще започне работа от месец дванадесети, тъй като ще е необходимо време за разработване на концепциите от редактора, заснемането на пилотни версии, които да бъдат представени на клиентите, едва след това ще се стигне до снимане на цялостно предаване. 2. Закупуване на оборудване За създаването на качествени аудио-визуални продукти е необходимо и закупуването на техника. Планираните инвестиции са преносима монтажна станция, настолна монтажна станция с контролен монитор, бекъп, софтуер за управление на видео проекти и бин-локинг функционалност и софтуер за автоматизиран бекъп към мрежови масиви. Монтажните станции са от ключово значение за работата на режисьора по монтажа и неговия асистент. Използването на съвременни и бързи компютри за монтаж ще осигурят непрекъсваемост на процеса и голяма ефективност. Преносимата монтажна станция ще може да се използва и на терен за сваляне на материал, описи и други функции, което ще спести много време. Настолната станция ще е много по бърза от преносимата, а контролният монитор ще подсигури качество на крайния продукт. Много често при снимките се получават обърнати филдове, които не могат да бъдат забелязани на стандартните монитори, но при изпращане на продукта за излъчване, мониторинга в телевизията вижда проблемните кадри и връща продукцията за преработка. Освен филдовете контролният монитор може да извършва и цветни корекции, когато има необходимост от такива, което при липсата на подобен монитор се възлага на външен изпълнител. Софтуерът за управление на видео проекти и бин-локинг функционалност ни е необходим за да създаде връзката между монтажните станции и сървъра, така че да може да се работи с една база данни. Това ще позволи работа от няколко монтажиста по един и същ проект, което ще доведе до спестяване на ресурси и време за обработка. 188 507.00 139 764.11
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея - част 2 (дейността ще се изпълни чрез наемане на 4 бр.експерти, закупуване на 2 бр.ДМА и 2 бр.НДМА, създаване на маркетингов план и пазарен анализ, посещение на изложения, създаване на интернет страница, наем на помещение): Софтуерът на автоматичен бекъп е определящ за сигурността на заснетия материал, който ако бъде загубен, ще доведе до редица проблеми. Автоматичният бекъп на материала ще елиминира участието на екипа, което ще създаде надеждност на цялостния процес. 3. Създаване на маркетингов план за пазарна реализация Създаването на маркетингов план е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. За да се развием, да дефинираме точно правилната стратегия, планираме разработването на такъв план от външен изпълнител. Той ще ни осигури дългосрочна визия и планове за действие. Чрез маркетинговия план ще получим един задълбочен анализ на средата, ще дефинираме маркетинговите си цели и стратегия, която ще доведе до изпълнение на визията ни за бизнес развитие. Ще набележим и конкретните стъпки, за изпълнение на стратегията. Чрез създаването на маркетингов план ще успеем да създадем рамката за налагането ни на пазара, което е ключово за привличането на нови клиенти. 4. Създаване на пазарен анализ Разработването на пазарен анализ ще ни помогне да получим задълбочена и обективна информация за състоянието на пазара в България, което ще помогне вземането на стратегически решения и постигане на заложените цели. Чрез анализа ще получим информация за основни икономически показатели на България в последните години, както и прогноза за тяхното развитие, подробна информация за ТВ индустрията, SWOT анализ, обем и количественото изражение на пазара, анализ на потенциалните клиенти и партньори на фирмата, конкурентните продукти и техните цени, както и действащата нормативна база. Този етап от дейността ще ни помогне да получим препоръки за конкретни действия, направени въз основата на наличната информация и особеностите на бранша на създаване на ТВ продукция. 5. Наем на помещение Като нова организация, фирма "Камършал Бей Пръдакшън" не разполага с офис. За да започнем дейността си предвиждаме наемане на офис в гр. Ловеч, където ще бъдат разположени закупените активи и ще работи екипа. Събирането на екипа в едно пространство е важно за насочването на творческия потенциал на експертите в насоката, която предприемача има като визия за развитие. 6. Създаване на интернет страница За да можем по-пълно да използваме силата на интернет и привличане на аудитория, ще създадем уеб сайт на фирмата и продукциите. Така младата аудитория, която е особено активна в интернет пространството, ще има възможност да се запознае по-подробно с форматите и техните герои, да се следят новините за нашите продукти, да се дава обратна връзка и т.н. или всичко което предлага една интернет страница на кандидата. Създаването на сайт е много важно за компании опериращи в сферата на креативните индустрии. При успех на дадено предаване или сериал, зрителя постоянно търси информация за героите, актьорите, бъдещото развитие на продукта. Без подобна страница, няма да бъдем добре позиционирани на пазара, като това може да доведе до отлив на зрители и по-малък рейтинг на продукциите. Затова е важно нашата интернет страница да бъде изработена качествено при наличието на разнообразна функционалност. 7. Посещение на изложения Посещението на изложения е много важно при стартиращи фирми като нашата. Изложенията на ТВ продукция, които сме идентифицирали като важни за нас са Mipcom и Discop. Събитията се провеждат в чужбина и се организират от години. На тях присъстват много компании занимаващи се с ТВ продукции, както и представителите на самите медии. И двете събития са много подходящи за създаване на контакти, за събиране на информация, а също така за предлагане на нашите идеи за формати и идентифициране на чужди такива, които могат да бъдат адаптирани в България. 0.00 31 775.51
Визуализация на проектните дейности: Проектът е свързан със създаването и разпространението на аудио-визуални продукти. Визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване сред голяма аудитория на подкрепата, която фондовете на ЕС оказват при създаване и разпространение на творчески продукти. Визуализацията по проекта ще изпълним при спазване на всички правила на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните: 1. Създаване на публикации в местен интернет сайт С цел постигане на по-голяма популярност на проектните дейности, ще бъде направена публикация в интернет при приключване на проекта, за да се популяризира приноса на ЕС, като структура подпомагаща стартиращи организации. Чрез публикацията обществеността и потенциални клиенти ще се информират за проекта. Изборът на локалната медия се определя от увереността ни, че креативните индустрии могат да се развиват успешно и извън столицата. Чрез публикацията ще даде пример и на други предприемачи в региона, които не се осмеляват да създадат свои компании. 2. В офиса на "Камършъл Бей Продакшън" ще бъде поставени 2 бр. плакати, съдържащи всички изискуеми реквизити, указващ, че фирмата изпълнява проект, финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Те ще бъдат поставени на видно място, така че всички, които посещават офиса, да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще бъдат поставени стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС. 3. Визуализиране на документацията, създадена по проекта Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще притежават знамето на ЕС, логото, избрано за програмния период с обозначаване на финансиращата оперативна програма и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с екипа по проекта, с партньорите и с изпълнителите също ще бъдат визуализирани по надлежния начин. 4. След като бъде създаден сайта на фирмата ще бъде създадена специална секция, в която ще се публикува информация за проекта. Планираме създаването на финална публикация, където по-подробно ще се опишат постигнатите резултати. Дейността е предвидена с продължителност през цялото изпълнение на проекта и ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител за изработка на плакат, стикери и публикация (6-ти месец); 2. Визуализиране на документация - постоянно 3. Създаване на секция на сайта на "Камършъл Бей Продакшън" със съобщение за проекта – 18-ти месец 4. Публикуване на съобщение в локален интернет сайт - 18-ти месец; 500.00 470.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).