Description
Day Care Center for Children with Disabilities-Asenovgrad was established in 2009 under a Phare project.Since March 2010 by Order No RD 01-84 of 25.01.2010 of the ASA the social service functions as a state delegated activity with a capacity of 30 children.The target group is children with disabilities and with specific educational needs,aged between 3 to 18 years. At present the center is housed in two buildings with a total built-up area of 138 sq.m. The rooms at the Day Care Center for Children with Disabilities are small and insufficient, there is no functional connection between the two buildings. The lack of enough premises in the DCCCD and their small area violates the rhythm of the work of the specialists with the children, which influences the quality of the services and it is an obstacle for their development. By decision №2018 / 17.06.2015. of the Asenovgrad Municipal Council was agreed to relocate Day Care Center for Children with Disabilities - Asenovgrad from address: Asenovgrad, Banski Square to the address: Asenovgrad, 14, "Sixth January" Str., 1st floor, as of 01.01.2016. The aim of the present project is to move the DCCCD on the first floor of the building at the closed down Home for children deprived of parental care "Tanyu voyvoda" with the address: Asenovgrad, 14, "Sixth January" Str. The following functional changes will be made: will put on new windows, replace the internal doors, new light partition walls will build to redistribute the necessary premises, providing access for physically handicapped children,external thermal insulation of the building (first floor only),repair of internal electrical and water supply installations,repair and new finishing works - pavements, plasters, painting and others.
Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
„Инженеринг – проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор“: Дейността ще бъде изпълнена чрез следните основни етапи: Етап 1: Работно проектиране: На проектантския екип на избрания изпълнител за изпълнение на дейността ще бъдат предоставени изготвеното енергийно обследване и цялата друга налична техническа документация за обекта като: технически паспорт, чертежи схеми и др. на сградата. Ще бъде изработен РП съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. Етап 2: Съгласуване и одобрение на работния проект и издаване на разрешение за строеж (Времето за съгласуване на работния проект и издаване на разрешение за строеж няма да бъде включено в срока на договора за инженеринг, тъй като не е в компетенциите на бъдещия изпълнител по договора). Етап 3: След издаване на разрешение за строеж ще бъде подписан Протокол образец 2/2а за откриване на строителна площадка и ще започне строителството. СМР ще се изпълнява при спазване разпоредбите на ЗУТ и подзаконовата нормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа. Изпълнението на строителството ще включва: подмяна на настилки, саниране на първи етаж от сградата, смяна на всички вътрешни врати, обособяване на необходимия минимум помещения с изискваната по нормативи площ. Ще бъдат изпълнени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания, Предвидено е новопроектираните помещения да обслужват около и над 30 деца, във възрастова група от 3 до 18 год. За правилното функциониране на строежа по новото му предназначение ще се извършват следните функционални промени: затварят се някои отвори за врати; разширяват се в широчина някои отвори за врати, пробиват се нови отвори за врати; изграждат се нови леки преградни зидове за преразпределяне на необходимите помещения; частично се подменят прозорци и се подменят вътрешните врати; ремонт (при доказана необходимост при проектирането) на вътрешни електро и ВК инсталации; осигуряване на достъп за деца с физически увреждания; външна топлоизолация на сградата (само при първи етаж); частични ремонтни и нови довършителни работи – настилки, мазилки, бояджийски и др. работи; частичен ремонт на дворно пространство и поставяне на обезопасителни парапети; Строителството ще приключи с изпълнението на строежа и съставянето на всички актове съгласно Наредба № 3/31.07.2003г., въвеждане на обекта в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване. В рамките на инженеринга ще бъде осъществяван авторски надзор при изпълнението на СМР по проекта. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството; наблюдение на изпълнението на строежа относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени, заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. Стойността на инженеринга е: 78 541.67 лв без ДДС, или 94 250.00 лв. с ДДС (Раздел II., т.5. Разходи за инженеринг от бюджета на проекта - 78 541.67 лв. без ДДС), към настоящата дейност са добавени 708.99 лв. , които представляват разходи за въвеждане на обекта в експлоатация (Раздел II., т.13. Разходи свързани с въвеждането на обекта в експлоатация от бюджета на проекта). Прогнозната стойност на процедура „Инженеринг – проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор“ от Плана за външно възлагане е 78 541.67 лв. без ДДС, представляваща заложената по бюджет сума за инженеринг. | 78 541.67 | 84 715.60 |
„Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работен инвестиционен проект и осъществяване на независим строителен надзор при реализация на проекта”: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на проект „Подобряване на социалната инфраструктура за деца с увреждания в Община Асеновград”. Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на предстоящия за изработване проект в съответствие с чл. 142, ал. 6 и ал. 8 от ЗУТ. 2. Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: отговорност за законосъобразно започване на строежа; отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; отговорност за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия за труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; отговорност за оценка на енергийната ефективност; отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. Стойността на настоящата дейност е: 2 500,00 лв без ДДС, или 3 000.00 лв. с ДДС, която е формирана от: (Раздел II., т.9. Разходи за оценка на съответствието - 400,00 лв. без ДДС) и (Раздел II., т.12. Разходи за строителен надзор - 2 100,00 лв. без ДДС). | 2 500.00 | 1 440.00 |
„Осъществяване на дейности за информация и комуникация по проекта”: С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Дейността представлява разработка и разпространение на материали за публичност и визуализация, свързани с изпълнението на проект: „Подобряване на социалната инфраструктура за деца с увреждания в Община Асеновград”. Дейността има за цел да се информира общността, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. При разработването на всички материали Изпълнителят ще бъде длъжен да изпълнява насоките и указанията за популяризиране на съфинансирането и мерките за осъществяване на информация и комуникация от бенефициенти по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г., представляващи неразделна част от общите условия за изпълнение към договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и насоките на единния наръчник за информация и комуникация. Ангажименти по изпълнение на предвидената дейност ще имат както бенефициента община Асеновград, така и външен изпълнител, който ще бъде избран. В рамките на дейността се предвижда да бъде извършено следното: - Публикации на интернет страницата на община Асеновград при одобряване на проектното предложение и при провеждане на предвидените начална и заключителна пресконференция; - Преди стартиране на СМР, бенефициентът ще даде пресконференция за ефективния старт на проекта и запознаване на общността с предвидените за изпълнение дейности; - При приключване на проекта ще бъде дадена заключителна пресконференция за оповестяване на постигнатите резултати от изпълнените дейности. На пресконференциите ще бъде осигурено присъствието на представители на медиите. Всички доказателства за провеждането на пресконференциите ще бъдат представяни от Изпълнителя на Възложителя за целите на последващ мониторинг на проекта: списъци с участници, дневен ред/програма, снимки, копия от печатни издания на осъществените публикации, свързани с пресконференциите, аудио/видео записи на телевизионните или радио предавания, линкове до архивите на новинарските интернет информационни агенции. Пресконференциите ще бъдат предварително анонсирани, следвайки указанията от единния наръчник за информация и комуникация. - Изработена 1 бр. информационна табела, която ще бъде поставена на видно място в близост или на обекта на интервенция и изработени 400 бр. брошури. Брошурите ще дават информация за дейностите по проекта и че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. При разработването на всички материали Изпълнителят ще бъде длъжен да изпълнява насоките и указанията за популяризиране на съфинансирането и мерките за осъществяване на информация и комуникация от бенефициенти по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г., представляващи неразделна част от общите условия за изпълнение към договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и насоките на единния наръчник за информация и комуникация. | 332.78 | 325.00 |
„Организация и управление на проекта”: Дейността стартира със сформиране на екип за управление на проекта, който е отговорен за организацията и изпълнението на всяка конкретна дейност, заложена в проекта. Екипът ще осъществява организация и контрол върху провежданите процедури за възлагане на обществени поръчки по ЗОП за избор на външни изпълнители на основните дейности по проекта. Екипът ще отчита проекта пред Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020 г.” съгласно указания за изпълнение на договори за предоставяне на Безвъзмездна финансова помощ по ОПРР; ще отговаря за правилното разходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; за подготовка на искания за плащане по проекта; за изготвяне на технически доклади (шестмесечни, годишни, междинни и окончателни) и финансови отчети (междинни и окончателни); за предоставяне на необходимата информация по отношение на последващ контрол на документации за провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители на дейности. Екипът на проекта е отговорен за организацията по отношение на осъществяваната комуникация с изпълнителите на основните дейности по проекта, за организиране на работни срещи и пряк контрол на място върху изпълняваните дейности, както и за координация и проверка на всички необходими документи, представяни от изпълнителите и доказващи напредъка на дейностите. Екипът на проекта има ангажимента за окомплектоване и поддържане на цялата документация, касаеща изпълнението на проекта във вид, изпълняващ указанията на УО на ОПРР, както и за осигуряване на достъп до документацията на проекта и представяне на необходимата информация при извършване на проверки на място от представители на УО на ОПРР, Сертифициращия орган, Одитния орган, Европейската сметна палата, органи на Европейската комисия, Дирекция „Защита на финансови интереси на Европейския съюз“, МВР (АФКОС) и други национални одитни и контролни органи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат организирани работни срещи между членовете на екипа, на които ще се обсъжда напредъка на изпълнение на отделните дейности, ще се отчита извършената през текущия месец работа и ще се изготвя работен план по отношение на организацията на предстоящите за изпълнение дейности. По време на цялостното изпълнение на проекта екипът ще е ангажиран с прякото съблюдаване на потенциални нередности и тяхното своевременно предотвратяване. Екипът на проекта е отговорен за проследяване изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор с конкретен изпълнител, както и за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ОПРР съгласно крайния срок, заложен в договора за предоставяне на БФП. Механизмите, които екипът по проекта ще прилага по отношение на осъществяването на вътрешния мониторинг и контрол върху изпълнителите на договорените дейности са следните: - Проверка на документация – предварителна и текуща; - Провеждане на регулярни проверки на място и работни срещи; - Анализ на рисковете и оценка на събраната информация по напредъка на дейностите; - Отправяне на препоръки към изпълнителите при констатирани проблеми и нередности в хода на реализация на съответната дейност, както и за по-ефективно изпълнение и отстраняване на дефекти при необходимост. - Проверка и контрол по отношение на техническото съответствие на изпълнението със заложените изисквания в договора и техническите спецификации. В рамките на дейността логически са групирани всички дейности, които имат пряко отношение към доброто изпълнение на проекта, финансовото и техническо управление и контрол, както и към вътрешния мониторинг на проекта. | 1 641.67 | 1 428.45 |
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN