Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

Pirin Tech Ltd. is a startup company dedicated to developing innovative technological solutions, which could be widely used in small and medium-sized businesses. With the implementation of this project, the company aims to develop product innovation (innovative service) - a cloud-based web software system, which helps companies from different industries to collect and analyze customer feedback. Based on this analysis, companies can improve their products and processes, as well as identify quickly and at an early stage problems that their customers encounter with products, services or any other touch points or aspects of their communication with the company.
With the implementation of this project, the applicant Pirin Tech Ltd. aims to encourage the development of innovations in the territory of Gotse Delchev - Garmen - Hadzhidimovo through the development of product innovation, which is classified within priority direction "web, hybrid and native applications, web based applications for creating and operating new services and products" in the ICT technological field from Innovation Strategy for Smart Specialization. The development of innovation will be accomplished by performing the following activities: 1 / Performing applied scientific research, testing, examining and measurement related to the development of product innovation; 2 / Development of market analysis and marketing strategy for market realization of product innovation; 3 / Information and Publicity activity.
As a result of the implementation of the project, the company is expected to develop eco-innovation with great potential for introduction into the economy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на продуктовата иновация: Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване на следното оборудване: - 1 бр. лаптоп. Лаптопът ще служи за разработване на иновацията от екипа и за създаването на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията. - Разработване на 4 софтуерни модули: Модул 1: Събиране и съхраняване на данни; Модул 2: Анализ и изготвяне на доклади; Модул 3: Потребители и достъп; Модул 4: Екологичен анализ, които ще се интегрират в иновацията. Разработването на софтуерни модули е напълно необходимо и допустимо, тъй като те ще бъдат имплементирани в иновацията - облачно-базирана уеб софтуерна система, която помага на компании от различни браншове да събират и анализират обратна връзка от клиентите си. Разработените модолу ще се имплементират в иновативната система и ще се ползват за ключовите й функционалности. Тези модули са ключови за функциониране на иновацията и без тях не би могла да се изпълни целта на проекта. - Наемане на софтуерен разработчик на 4 часа за 8 месеца. Експертът е необходим, за да разработва иновацията и да имплементира доставените модули. Той ще участва във всички етапи по разработката на иновацията. Етапи по изпълнение на дейността: Етап 1: Разработка на софтуерна архитектура и провеждане на процедура за избор на изпълнител. (1ви месец) Взимане предвид на потенциални ограничения към софтуерната архитектура, избор на технологии, изграждане на начален проект и дефиниция на всеки софтуерен модул. По време на този етап ще бъде дефинирана софтуерната архитектура, взаимодействията между отделните модули, входните и изходните данни и параметрите. Всички софтуерни модули следва да отговарят на софтуерната архитектура, за по-лесна интеграция и поддръжка на системата. Проведена процедура и избран изпълнител за разработка на модули. Етап 2: Разработка на софтуерни компоненти вътрешно, както и софтуерни модули от външен изпълнител. (2-ри до 5ти месец) В този етап екипът ще разработва активно структурата на системата, а модулите ще бъдат възложени на външен изпълнител. Целта е в края на етапа да има налични функционални и изтествани софтуерни модули, изпълняващи съответните си роли автономно и изградена структура за интеграции. Етап 3: Интеграция на доставените софтуерни модули и тестване на тяхната съвместна работа. (5ти-7ми месец) Предоставяне на обратна връзка на изпълнителите на съответните модули и отстраняване на дефекти при нужда. По време на този етап екипът ще интегрира различните софтуерни компоненти в цялостна система. При нужда ще бъдат отстранявани проблеми в общата работа между отделните модули. Доколкото те се подчиняват на софтуерната архитектура очакването е да има минимална нужда от корекции. Етап 4: Тестване на разработената иновация и валидация на анализа. (7ми месец) Ще бъде извършено чрез малки пилотни проекти с няколко близки до екипа клиенти, които да дадат обратна връзка и да оценят цялостната свършена работа до момента. Отстраняване на проблеми при нужда. В този етап предвиждаме тестове с реални клиенти, които да дадат обратна връзка за работата си с продукта, какви силни и слаби страни намират в него, предложения за допълнителни функционалности, открити дефекти и т.н. Етап 5: Финално тестване и завършване на прототип. (8ми месец) Целта на този етап е финално отстраняване на открити дефекти, както и разработка на допълнителни функционалности ако се открие нуждата от такива преди завършването на първия прототип. Накрая на този етап системата трябва да бъде напълно функционална, тествана и готова за доставка на реални клиенти. 191 953.29 146 061.11
Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на продуктовата иновация: Пазарния анализ и маркетинговата страгегия са ключов фактор за успешната пазарна реализация на всяка една иновация. В тази връзка те се явяват допустим и напълно необходим разход за проекта, тъй като чрез тях ще се определи как разработваната сиситема най-правилно и конкурентно да навлезе и да се позиционира на пазара. Пазарния анализ и маркетинговата стратегия следва да определят структурата на пазара, дистрибутори, търговци на дребно; таргет група; нивото на конкуренция; покупателната способност; ограничения, рискове и възможности пред разработванта иновация и продажбата на подобни продукти на съответния пазар. Дейността ще бъде изпълнена чрез изготвянето на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на разработванта продуктова иновация. 25 000.00 24 800.00
Визуализация: Целта на дейността е да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационна табела 1 бр. (размер А3) и стикери 5 бр. са необходими, за да се запознае обществото с целите на проекти и да популяризира резултатите от него. Информационната табела ще бъде поставена на входа на офиса, а стикерите ще се използват върху лаптопа. Заложени са 5 бр., за да могат да се подменят при армортизация. 105.00 25.92

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).