Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

"Bulmak 2005"LTD was founded in 2005. Its main activity is production of metal structures and equipment, repair and restoration activities in the shipbuilding, ship and cabinet work, ship metal equipment installation and repair of power generation equipment; repair, rehabilitation and installation of all types of equipment and installations for thermal power plants, thermal insulation of pipelines; manufacture, supply and installation of power equipment. Currently the company employs 43 people, 13 of them are over 54 years old, and 1 of them is disabled.
The company's management is clear about the importance of the human factor in the work process and therefore constantly strives to improve the working conditions of their employees. It is aware that this will increase their performance and motivation to work, which in turn will have a direct influence both on the company's financial results and on the employees' salaries.
The following project activities are required:
1. Providing organized transport from the employer to and from employees' workplace for a period of 12 months;
2. Providing safe and healthy working conditions, improving employees' professional and health status;
3. Providing social benefits for the employees, including repair and equipment of rooms for rest and recreation, sport facilities, etc.
4. Project organization and management.
5. Information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на транспорт на служителите на Булмак 2005 ЕООД: В рамките на тази дейност ще бъде извършван транспорт до и от работното място на 20 представители на целевата група. Основната цел на дейността е повишаване на мотивацията и повишаване нивата на устойчива заетост на служителите, чието място на живеене и месторабота са различни. При подготовката на проектното предложение са идентифицирани тези лица и са разработени маршрути, които да обхванат всички служители, чиито достъп до работно място е най-труден. При изпълнението ще се наблюдава маршрутите да бъдат изпълнени по най-краткото възможно разстояние и ефикасността на изразходваните средства да бъде оптимална. Дейността ще бъде възложена на изпълнител. Булмак 2005 ЕООД е предвидил в рамките на тази дейност да има превоз на пътници по 2 маршрута, които ще превозват служителите от местата им на живеене до местоработата им в с. Езерово. По всеки маршрут превоз ще бъде осъществяван в рамките на работните дни през годината, а именно 252 работни дни. Движението ще бъде сутрин от мястото на живеене на служители до местоработата и вечер по обратна посока. И в двата маршрута ще се превозват по 10 служителя на фирмата, общо 20. Маршрути, по които ще бъде осъществяван превоз: Маршрут 1:Провадия - Девня - Езерово. Разстоянието изминавано по този маршрут е 50 км в едната посока, следователно за един ден общото разстояние е 100 км. За 252 раб. дни общото разстояние за една година ще бъде 25 200 км. Разходите на км ще бъдат 0,50 лв, което прави общо разходи по този маршрут 12 600 лв. Маршрут 2:Варна - Езерово. Разстоянието изминавано по този маршрут е 20 км в едната посока, следователно за един ден общото разстояние е 40 км. За 252 раб. дни общото разстояние за една година ще бъде 10 080 км. Разходите на км ще бъдат 0,50 лв, което прави общо разходи по този маршрут 5 040 лв. 17 640.00 17 006.67
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите; : Дейността е свързана с предоставяне на ЛПС и специално работно облекло на служителите на Булмак 2005 ЕООД. Със закупуването на ЛПС и СРО ще се постигне: - предпазване от професионални рискове; - свеждане до минимум възможностите за трудови злополуки по време на работа. Във връзка със специфичната основна дейност на кандидата са идентифицирани, някой специфични рискове за работниците с вероятност за множество трудови злополуки, описани в Оценката на риска на предприятието. Съгл. чл. 10 от ЗЗБУТ: "При работа с риск за здравето и безопасността, който не може да се отстрани по друг начин, се използват лични предпазни средства". Във фирмата съществува утвърден "Списък на работните места и видовете работи", при които се използват лични предпазни средства. Въз основа на извършената оценка на риска във фирмата има утвърден списък на работните места и видовете работи, при които се използват лични предпазни средства, който е приложен към настоящото проектно предложение. Подбраните за закупуване по проекта ЛПС отговарят на изискванията на чл. 10(2) от ЗЗБУ: „ Личните предпазни средства трябва да осигуряват защита срещу опасностите, да не са вредни за здравето и да не пречат на извършването на работата”. Във връзка с подготовката на проектното предложение е извършена оценка и подбор на включените в списъка ЛПС съвместно с КУТ, обслужващата СТМ, проучване на каталози и обсъждане с представителите на целевата група за съществуващите проблеми при ползването на предоставените до сега ЛПС. Включените в списъка ЛПС: минимизират рисковете, за които се прилагат, отговарят за условията за съответното работно място и са съобразени с оценката на риска и ергономичните изисквания. Предвижда се закупуване на ЛПС и СРО на 40 служителя на компанията. Необходимостта от подмяна на съществуващите средства за защита се основава на бързото износване и амортизация на специалното работно облекло, както и на частичната обезпеченост на личните предпазни средства. Въпреки усилията на работодателят, сегашните ЛПС и СРО не отговарят на новите технологии и материали на производство, например с антиалергични подплати, физиологично съобразени материали, влаго и студоустойчиви, почистващи се лесно и др. Закупуването на ново специално работно облекло и лични предпазни средства отговаря на видовете работа и на точния брой на заетите лица, по длъжности, които ползват средства за защита, в съответствие с оценката на риска и съгласно утвърдения списък. Планираните за закупуване защитни облекла по проекта ще бъдат по-качествени – с повишена защита, модерни и удобни. Те ще се осигурят спазването на по- висок ергономичен стандарт по отношение на целевата група по проекта, за осигуряване на по- високи изисквания отношение на хигиенното, психофизиологично и естетично въздействие на факторите на работната среда, което ще допринесе за повишаване мотивацията и удовлетвореността от работа ще се повиши значително тяхната производителност. Новозакупените лични предпазни средства и специално работно облекло, ще подлежат на рециклиране и след употребата им няма да водят до замърсяване на околната среда. 32 101.00 32 100.70
Осигуряване на социални придобивки на работници и служители на Булмак 2005 ЕООД: В сградата на компанията има обособено помещение за почивка и съблекалня и отдих по време на работния процес. С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване: - шкафове - 40 бр; - кафемашина - 1 бр; - микровълнова печка - 1 бр; - хладилник - 1 бр. Закупеното оборудване ще бъде поставено в помещенията за почивка и всеки един от служителите на фирмата ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работните ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. Разходите, необходими за реализацията на тази дейност възлизат на 6 050 лв. 6 050.00 5 700.83
Организация и управление на проекта: Във връзка с изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от ръководител и счетоводител. Предвидено е двамата члена на екипа да бъдат служители, които са запознати с процесите и организацията на дейността във фирмата и напълно ще могат да обезпечат качественото изпълнение и отчитане на проекта. Основните задължения на всеки един от членовете на екипа са: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията; - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта; - организира процедурите за избор на изпълнители и следи за коректното изразходване на средствата по проекта. 2. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на Донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания; - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени договори. Режийни разходи не са предвидени, в случай, че такива се наложат, ще бъдат извършени за сметка на бенефициента. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. Часовата ставка, на която ще се изчислява възнаграждението на всеки един от членовете на екипа е както следва: ръководител максимум 10лв/ час и счетоводител максимум 6лв/час. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период от 15 месеца. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база изготвените отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. 6 000.00 6 006.86
Публичност и визуализация: Целта на дейностите по публичност и визуализация е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела - 1 бр. Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще бъде основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. Табелата ще бъде поставена на видно място на входа на производствената сграда на фирмата в близост до с. Езерово, общ. Белослав. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проекта оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства от ЕС по процедура "Добри и безопасни условия на труд". Стикерите имат за цел да информират настоящите и бъдещите служители на "Булмак 2005" ООД, че оборудването е закупено по проект финансиран с финансовата подкрепа на ЕС. Те ще бъдат с подходящ размер, поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и няма да пречат за нормалната му експлоатация. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 1 000.00 995.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).