Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 481 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project proposal generates ideas and mechanisms aimed at raising the qualification of the labor force, encouraging the professional and career development of the employees in Sunny Consulting Ltd, to develop adequate labor market behavior related to the rapid changes occurring as a result of globalization, the current business needs and technological change. The project is aimed at providing training for the employees in the company to acquire or increase their professional qualification and training on key. The trainings are fully in line with the employer's need, the company's business and the current business needs of the sector for the provision of accounting and tax services. The project addresses intentions for initiatives in the context of the goals and priorities set out in the HRD OP 2014-2020 and is aimed at supporting employees to meet the changing changes and the ever-increasing requirements of the employer towards the workforce in terms of knowledge and skills. working skills.
Objectives of the project: to increase the qualification of the workforce, to encourage the professional and career development of the employees, to maintain a high level of professional skills and competences in line with the changing market and the development of technologies.
Target group: 10 employees.
Expected results:
-Approved and advanced knowledge and skills;
- Increased skill adequacy to the current needs of the employer and business;
- Increased labor productivity and sustainability of employment.
The main activities of the project are:
-Providing training to improve the professional qualification of part of a profession: "Office Manager". -Provide training to acquire KK2 "Communication in Foreign Languages".
-Information and communication;
-Organisation and Management.
The envisaged activities are entirely aimed at achieving the objectives of the project proposal and will have a positive impact on the target group, the employer and society.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Офис- мениджър“ на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД. : Общата цел на дейността е да се предостави възможност за повишаване квалификацията на заети лица и тяхното кариерно развитие. Дейността ще осигурят връзката между необходимата квалификация/умения и изискванията на бъдещия пазар на труда, с което ще се създадат необходимите предпоставки за постигане на конкурентна и развиваща се икономика, основаваща се на знанието и технологичното развитие. Дейността на кандидата се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството и финансово и данъчно консултиране на юридически и физически лица. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически секретар", "Отчетник", "Отчетник-инвентаризации" и "Архивист офис". През 2018 г. управителят на счетоводната къща е въвел иновация за клиентите, като е поръчал на IT специалисти разработването и внедряването на индивидуален софтуерен продукт за електронно архивиране на оперативната, счетоводната и техническа документация на всеки един от клиентите на фирмата, като за всеки клиент се изгражда индивидуален профил за достъп и се качва цялостната му документация за съответният отчетен период по години. Софтуерният продукт има модули: "Договори", "Картони", "Кореспонденция", "Регистри", "Клиенти", "Доставчици" и др. Персоналът на кандидата освен текуща счетоводна или отчетна дейност започва да работи и с новия софтуерен продукт. Работодателят е преценил, че служителите не притежават достатъчно знания и умения за административна работа, делова и бизнес кореспонденция, работа с архиви, картотекиране и организация на документооборота. Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Офис-мениджър", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата. Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици и професионална квалификация. Лицата участват активно в развитието на дейността на фирмата, извършват различни трудови дейности свързани с работата по електронното архивиране на отчетната документация на клиентите на дружеството, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения за административна и офис работа, работа с архиви, картотеки, електронни платформи, софтуерни продукти, сканираща и копираща офис техника. Предвидена е дейност по обучение по част от професията "Офис-мениджър" на заетите лица, която е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на: -способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на кариерното им развитие, производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта. Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост по време на обучението. Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, възможност за повишаване на квалификацията и участие в обучение, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот и обучителния курс. Етапи на изпълнение: -Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 1-2 м.; -Провеждане на професионалното обучение 2-9 м.; -Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на нужните документи съгласно КТ. 2-9 м 20 850.00 0.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД : Дейността има за цел да осигури включването на 10 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", Руски език, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по руски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на руски език. Заетите лица в „Съни-Консулт“ ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми на територията и извън територията на Р България, предимно турски граждани, работещи изделия от текстил, трико, изработка на чорапи предимно за износ за Русия, а и комуникацията с представителите на тези фирми е по-лесна на руски език. В района са налице различни фирми, чийто собственици са турци. Глобализацията и динамиката на пазара налага нуждата персонала на фирмите да придобие базови знания и умения по няколко езика, а нуждите на работодателя е персонала да притежава базови познания по Руски език. По-възрастните заети лица притежават минимални познания по руски език, но знанията са недостатъчни и неефективни, а при част от по-младите заети лица не са налични дори и минимални познания по езика. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език. В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта и за напред. Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост като работа на смени, почасова заетост ,работа от разстояние и т.н Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, намаляването на текучеството, намаляване на стреса на работното място, възможност за повишаване на квалификацията и обучения, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот, по-качествени работни места. Етапи на изпълнение на дейността: -Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 10 м.; -Провеждане на чуждоезиковото обучение 10-13 м.; -Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на документация съгласно КТ 10-13 м Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за добра комуникация и качествено обслужване на клиентите. Днес в условията на глобализация владеенето на чужди езици е предимство и е нужно за всяко едно лице, за да може да се водят успешни комуникации и е база и шанс за неговото кариерно развитие, заемане на по-качествени работни места и повишаване производителността на труда. 11 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).