Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project proposal is aimed at strengthening the municipal capacity and ensuring the authority of the municipality of Pomorie under the SSA, PDA, and PAA through the creation of jobs, hiring, training and supervision of the personnel necessary to fulfill the obligations and responsibilities of the municipality according to the PAA/PDA, as well as by the SSA in part related to referral for use of social services; preparation for research and analysis of the need for social services and support for planning and analysis for the provision of social and integrated health and social services. The target group covered by the project proposal consists of employees from institutions/organizations/administrations, engaged with politicians in the social sphere and employees of providers of social and integrated health and social services - 17 employees who, through their inclusion in project activities, will further improve their skills , which ensures a smooth and trouble-free introduction of the reform in the area of social services and personal assistance, as well as guarantees the provision of effective, efficient and quality services for the most vulnerable groups of the population on the territory of the municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обезпечаване правомощията на община Поморие по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП чрез създаване на работни места, наемане, обучение на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по и ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални и изготвяне на проучване и анализ от потребностите от социални услуги.: 1.Във връзка с изпълнението на дейността по подготовка за обезпечаване правомощията на общ.П-е по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП е предвидено извършването на ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд,помещение общинска собственост,находящо се на адрес гр.Пом-е, ул."Солна" №15, на което ще бъде извършен текущ ремонт,оборудване и обзавеждане на работни места.Текущият ремонт включва:смяна на дограма;преработка на ел.инсталацията;боядисване на стени и таван;монтаж на осветителни тела-2 бр.;монтаж на ламинат.Осн.цел е обособяване на подходяща мат.база с цел осигуряване и гарантиране добри,достъпни и безопасни условия в помещението,в което ще се предоставят услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП.В резултат ще бъдат обособени две работни места /фронт офис/,оборудвани със следните офис мебели и офис техника: раб. бюра-2 бр;раб. столове-2бр;офис маса;помощна маса;посетителски столове-4 бр;офис шкафове-3 бр;гардероб двукрилен;компютърна конфигурация-2бр;принтер-2 бр;копирна машина;скенер;маслен радиатор;модем за интернет;офис контейнери с чекмеджета-2 бр.;информационни табели-3 бр. 2. В частта, свързана с наемане и обучение на персонала,необходим за изпълнение на задълженията на общ.П-е по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП,се предвижда: 2.1.Назначени 2 лица на тр. правоотношение за срок от 22 месеца на длъжност "Соц. работник", които ще приемат, информират и консултират нуждаещите се кандидат потребители от цялата община в новооткрития фронт офис.Осн.цел е предотвратяване на соц. изключване посредством гарантиране на достъпа на граждани от територията на общината до ключови соц. услуги, регламентирани по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. За обезпечаване на дейността е предвидено и закупуване на материали и консумативи/канцеларски принадлежности, тонер, хартия и др. офис консумативи/. 2.2.Провеждане на обучение на новоназначените и настоящи служители, които участват в изпълнението на правомощията им по ЗСУ,ЗХУ и ЗЛП.Планирано е служителите да бъдат включени в едно двудневно обучение, в което ще участват общо 17 ч.-15 души настоящи служители,част от действащите соц. услуги в Община П-е и 2-ма, новоназначени в разкрития по проекта фронт офис.Темите в обучението ще бъдат определени спрямо идентиф. нужди на служителите.Цели се развитие на потенциала на общ. служители чрез повишаване на проф. умения и квалиф-я чрез адекватно и актуално обуч.,насочено към подкрепа на общината в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Назначаването на двете нови лица, както и провеждането на обуч. на служителите е свързано с изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ,както и по ЗСУ-в частта,свързана с насочването на потребители за ползване на соц. услуги. 3. Изготвяне на проучв. и анализ от потребностите от СУ на територията на Общ. П-е, вкл. изготвянето на методология. Част от задълженията на общините съгласно чл.25, ал.1, т.10 ЗСУ е изготвянето на проуч. и анализи на съществуващите СУ и евентуално предлагане на мерки за подобряване на качеството им, които следва да бъдат представени на общински съвет за решение.Предвижда се изготвяне на 8 бр. анализи на състоянието и ефективността на всяка от съществуващите соц. услуги – делегирано държавни дейности и 3 бр. анализи на състоянието и ефективността на всяка от съществуващите соц. услуги – местни д-ти.В рамките на тази поддейност ще бъдат ангажирани на граждански договори експерти в сферата на соц. услуги,с опит и познания на нормативните документи, които ще изготвят 11 бр. анализи и 1бр. списък с мерки за подобряване качеството и ефективността на СУ,както и Методология за насочване на потенциалните потребители в Общ. Поморие. За изпълнение на дейността са предвидени следните разходи с вкл. ДДС: -Разходи за възнаграждения за 2 лица на трудово правоотношение-74 488,66лв. -Разходи за граждански договори -12 934,20 лв - Текущ ремонт- 4 500 лв. с ДДС - Офис мебели и офис техника -11 390 лв. с ДДС - Обучение -6000,00 лв. с ДДС - Материали и консумативи- 2973,38 лв. с ДДС - Организация, управление и публичност-10 105,76 лв. с ДДС 122 392.00 17 242.12

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).