Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

Main activity of "SVEMAR" Ltd. is a design, construction and maintenance of green areas. 12 years of experience SVEMAR Ltd. is proved to be a reliable partner in the design and implementation of both medium-sized and large-scale urbanization and landscape projects. Since its establishment, the company has successfully developed and progressed, thanks to a young and creative team of professionals, and innovative ideas, views and solutions. In its activity "SVEMAR" Ltd. strives to meet market trends and implement appropriate policy delivery. To ensure high quality to its customers and responsibility to employees and partners, the company has introduced and is certified in accordance with ISO 9001: 2008; ISO 14001 and OHSAS 18001.
This project proposal entitled "Creating new jobs in SVEMAR Ltd." is aimed at creating sustainable employment of 12 unemployed and inactive persons to carry out their job in the Department of maintenance of green areas - activity with the most dynamic development in the past years and the greatest market potential. Will be created 12 jobs for  "Worker landscaping" with a commitment to continuing the sustainable employment of 50% of them and after implementation of project activities. This project proposal is in accordance with the procedure, namely to ensure the prerequisites for the creation of sustainable jobs for the unemployed and inactive persons. The specific objectives of the project are in line with investment priorities and specific objectives of the procedure. With envisaged in this project proposal activities the management of the company will meet the requirements on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. Realizing and affirming its position as a competitive economic entity and fair employer "SVEMAR" Ltd. owns and will provide additional opportunities for economic viability in order to ensure the sustainability of jobs created.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 12 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. : Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 12 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 7 лица от код 102 и 5 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 12 нови работните места за Работник озеленяване, които ще бъдат с месторабота в североизточен регион. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 12 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. Ще бъде сключен договор за абонаментно обслужване със слжба по трудова медицина за новонаетите служители за периода на реализация на проекта. 71 425.44 75 819.79
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен пътнически автомобил на планирана стойност 23850,00 лева и оборудване, пряко необходимо за извършване на дейността от новоназначените служители, както следва: - моторен трион - 1 брой на стойност 750,00 лева; - храсторез - 1 брой на стойност 900,00 лева; - прътова кастрачка - 1 брой на стойност 1300,00 лева; - роторна косачка - 1 брой на стойност 1000,00 лева; - тримери - 8 броя на единична стойност 1120,00 лева. Реализацията на дейностите по поддържането на озеленените площи включва следните дейности и манипулации: косене на тревни площи и събирането на изкосената трева - за тази цел ще бъдат доставени тримерите и косачката; резитба, кастрене и оформяне на дървета и храсти - ще бъдат закупени храсторез, моторен трион и прътовидна кастрачка, която извършва манипулации от земята на височина от 5 метра и се управлява само от едно лице без да е необходима правоспособност. С цел осигуряване на свободното придвижване на служителите, наети на новосъздадените работни места за длъжност "Работник озеленяване" се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 7 седящи места с възможност за премахване на последните две седалки и превозване на инструменти и материали. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. На доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат направени застраховки срещу всички рискове на стойност 1989,00 лева. 38 749.00 35 163.52
Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 16 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 630 часа, а координаторът - счетоводител - 625 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 11 300,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 977 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 16 кашона х 30,00 лева - 480,00 лева; - папки с перфорация - 2 опаковки х 50,00 лева - 100,00 лева; - класьори - 30 броя х 3,50 лева - 105,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 115,00 лева - 230,00 лева; - джобове - 4 опаковки х 8 лева - 32,00 лева; - химикали - 20 броя х 1,50 лева - 30,00 лева. 12 277.00 12 456.77
Дейности по информиране и публичност: За да изпълни ангажимента си по осигуряване на публичност на финансовата подкрепа от ЕС фирма СВЕМАР ООД ще изпълни следните дейности: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 500,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 13 самозалепващи се стикери на стойност 650,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева. 1 550.00 1 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).