Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 826 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project proposal will provide  hourly mobile - integrated health and social services in a home environment to the needy persons with disabilities and the elderly, which unable to provide self-care. In the context of pandemic situations, 22 persons will be covered. The project proposal  creating conditions for a dignified and independent life for the elderly and people with disabilities through the provision of quality social services tailored to the individual needs of users. The duration of the project  "CARE AT HOME"  will be for a period of 15 months, and 1 month is planned for preparatory work and selection in connection with the beginning of the project. The  project will integrate a complex of services, such as, social needs, cleaning, provision of social protection, medical services/which are not provided under the National Health Organization, in a home environment/, psychological support, delivery of food and food products and products from first necessity - including medicines, paying household bills, applying for and receiving administrative services/with user funds/ . The  users will not pay fee for the social service during the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома : Предоставянето на услугите ще бъде за период от 22 месеца, като ще стартира през месец 02.2023 г. За нуждата от качествен подбор ще бъдат организирани дейности в подготвителен период, който ще бъде в рамките до един месец. Услугата "Грижа в дома" ще обхваща нуждаещите се лица - възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания в селата на община Чупрене. По проекта ще бъдат обхванати 22 бр. потребители. УОИИ – Грижа в дома ще бъде възложена на звено в Общинска администрация - Чупрене - където ще се определи екип за управление - Ръководител, Координатор и Счетоводител за период от 15 месеца, считано от месец 02.2023 г. Процесите по подбор на потребители и персонал по проекта ще вървят паралелно. С извършен подбор за Екип предоставящ пряко услугите ще бъдат наети - 1 бр. координатор/диспечер, 1 бр. медицинско лице на граждански договор, 6 бр. домашни санитари по часово в зависимост от потребителите по населени места, както и 1 бр. психолог на граждански договор. На всеки потребител ще бъдат предоставени почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги по домовете и психологическа подкрепа в рамките на до 2 часа дневно. За всеки потребител ще бъде извършена процедура за проверка на двойно финансиране за ползване на сходни по вид услуги в дома. Услугите в дома ще бъдат насочени към социално битови дейности, здравни грижи и психологическо консултиране и подкрепа. На потребителите ще се предоставят и дейности по Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Също така ще осъществяват заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. Наетия медицински специалист от Екипа ще предоставя на лицата от целевата група информация относно превенция и профилактика на здравето и социално - значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимите. Той ще осъществява дейности по здравни грижи, като също така ще събира и дава информация на потребителите за промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, консултиране на потребителите за социално - значими заболявания, извършване на профилактика в областта на хигиената и на индивидуалното здраве и т.н. По проекта ще бъде осигурена супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги в домашна сред, като ще бъде извършено обучение на одобрения екип по проекта, които не са преминали сходно обучение. Обученията ще бъдат съобразени с разписаните условия за обучение в Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания, като наети двама обучителите, ще обучат персонала, преди стартиране на услугите. Обучението ще се извърши по предварително изготвени програми за обучение. По проекта се планира да бъдат извършени 2 бр. супервизии на екипа - в средата на изпълнение на проекта и в края . За ползване на услугите по проекта потребителите няма да заплащат месечна такса. За всички дейности и постигнати резултати по проекта ще бъде публикувана регулярно информация на сайта на общината и в местните медии, при спазване необходимите дейности за видимост, прозрачност и комуникация 211 545.52 60 027.58

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).