Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

This project is aimed at improving the working environment "Zapryanov-03" Ltd by:
Providing a good and safe working conditions, increasing the efficiency of the labor process and human resource management.
Creating preconditions for increasing labor productivity, rational use of labor and material resources and reduce pressure on the environment;
Providing quality and modern Personal protective equipment (PPE), special work clothes (SWC) and collective protection in accordance with risk assessment and limiting occupational accidents;
Providing organized transport for employees, consistent with the working time and their place of residence;
Improving adaptability and promote mobility of employees commuting to and from work, but are unable to use public transport;
Planned activities for the project:
Action 1: Development, adaptation and implementation of a system, improving  human resource management and development in "Zapryanov-03" Ltd;
Activity 2: Provide organized transportation to and from work for employees;
Activity3: Providing safe and healthy working conditions, improve work and health status of employees through:
3.1.Providing a staff for collective protection.
3.2. Purchase a Personal protective equipment and special work clothes;
The project activities for organize and management, and information and publicity. 
Expected results:
Forming teams for project management;
Progress a transport for 162 employees for 12 months;
Secure processes and provided funds for collective defense;
Provided quality personal protective equipments and special work clothes corresponding to the dynamics of the workflow and risk assessment;
A system and measures to improve the management of human resources;
Risk prevention of occupational injuries;
Implemented publicity and visualization of the project;
Successful realization of the project in accordance with the principles of good governance;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Разработване,адаптиране и въвеждане на Система за подобряване управлението и развитието на човешките ресурси в "Запрянови-03" ООД. : Процесите на глобализация, динамичния напредък на технологиите и иновациите в различни научни сфери, се отразява не само на социалния живот на отделната личност, но рефлектират осезаемо на пазара на труда. Ситуацията в Европа изглежда много сложна по отношение състоянието и тенденциите в областта на заетостта. За всички социално-пенсионни системи на държавите част от Съюза са изправени пред сериозно предизвикателство. От една страна възрастните заети лица се налага да работят до по-късна възраст. От друга страна бизнес средата се променя непрекъснато, а това влияе на очакванията на работодателите към трудовото представяне и резултатите, които постигат от работата си. Работниците и служителите имат нужда от подкрепа,ориентиране и информиране за различните възможности, чрез които биха могли да удължат своя професионален живот. По-възрастните служители, чиито трудов опит преминава през два вида коренно различни икономически практики, са силно застрашени от отпадане от групата на активно заетите, поради липса на умения и нагласи за адаптиране към променената среда. Служителите,които са над 54 години често притежават огромно количество твърди знания за различни процеси от работния цикъл. Но често работодателите установяват, че имат сериозен дефицит по отношение на “меки” умения –управление на времето и сериозни трудности има при работа с по-млади колеги.Често поколенческите различия вземат превес и това води до влошена комуникация с по-млади колеги, които са постъпили на работа. Това води до трудности при осъществяване на въвеждащо обучение по модела менторство от по-опитни служители на новоназначени. Затруднената комуникация, негативно отношение, води до изолираност между колегите, а това от своя страна възпрепятства ефективната екипна работа. Работодателят има нужда да изгради систематизирана политика с различни видове обучения на работното място и извън него, които да подпомогнат възрастните служители да изградят нови умения, чрез които да менторстват младите колеги, а комуникират ефективно с цел обмяна на социален и професионален опит. Подобряването на личните отношения между различните служители ще се отрази благоприятно на продуктивността от работата, а тя от своя страна в измерими и конкретни бизнес резултати. По-възрастните служители са свикнали работните им задължения да се осъществяват в строго подредено ежедневие с рутинни задачи. Днес подобна нагласа към работния ден не е продуктивна, а по-скоро възпрепятства кариерното развитие. Служителите с дългогодишен трудов опит е важно да възприемат без излишни съпротиви съвременните нагласи за проектен тип работа,с лимитирани крайни срокове, едновременно изпълнение на няколко задачи. Служителите освен професионална роля имат и допълнителни социални функции, ангажираност към общността и семейството.Съчетаването на различни социални и житейски роли води до усещане за пълноценност и завършеност.Постигането на вътрешен баланс се отразя благоприятно на трудовото представяне, удовлетвореност от работата и производителност на индивида. В съответствие с идентифицираните нужди и проблеми на целевата група е планирано разработване,адаптиране и въвеждане на Система за подобряване управлението и развитието на човешките ресурси в "Запрянови-03" ООД. Основните цели на Система за подобряване управлението и развитието на човешките ресурси е постигане на: Високо качество на труда и оптимизация управление на човешките ресурси; Прилагане на принципите за управление на дейността, заложени в нормативните актове и форми на “добра практика”, доказали своята ефективност; Мерки за подобряване управлението на човешките ресурси в предприятието; Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждане на гъвкави форми на заетост и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координация в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива; 10 000.00 9 450.00
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заети лица: ЗАПРЯНОВИ-03 ООД е едно от най-големите строит. предприятия в община Асеновград и област Пловдив.В компанията работят 273 човека ангажирани на пълно работно време.Седалището на фирмата е в гр. Асеновград,но поради спецификата на основната дейност-строителство,обектите които изпълнява са извън строителните граници на града.Осигуряването на ежедневен организиран транспорт на заетите лица е необходимо за нормалното протичане на производствения процес във фирмата и обезпечаването му с човешки ресурси,насърчаване на географската и професионална мобилност на заетите лица в компанията,до повишаване на мотивация им,адаптиране към променящите се пазарни условия и конкурентноспособността им.Трудовите пътувания ще се извършват от района на местоживеене до базата на фирмата и до строителните обекти.Маршрутите на 9 транспортни средства са с начална точка от произвдствената база на фирматаАсеновград, 2 от село Тополово и по 1 от с.Конуш,Мулдава и гр.Смолян.Маршрутите са предназначени да обслужват работниците на следните строителни обекти,по които „Запрянови”ООД е изпълнител:обект Изграждане учебен ц-р Аграрен университет;Реконструкция,модернизация на зоокът гр.Пловдив;Жилищна сграда ул.Христо Ботев гр.Пловдив;Улична мрежа раойн ТракияП-в;Район Тракия-направа тротоари, настилки, паркингиП-в Планираните маршрути са максимално оптимизирани по местоживеене на работници и тяхната месторабота,включително и работното им време и екипна организация при изпълнение на работните им задължения Маршрут1:с.Тополово-база Запрянови А-д /15км/- обект Улична мрежа р-н Тракия гр.Пловдив(25км) и обратно Дневен пробег 80км Автомобил Форд Транзит РВ 5197 МР(8+1)Пътуват 8 л. сутрин и вечер Маршрут2:с.Конуш-база Запрянови А-д(19км)-обект „Кризисен център“ грПловдив(25км) и обратно Дневен пробег 88км.Автомобил Форд Транзит РВ 8620 МС(8+1)Пътуват 8 лица, сутрин и вечер Маршрут3:с.Мулдава-база Запрянови А-д(9км)-обект П-в Изграждане учебен център в Аграрен университет(25км) и обратно Дневен пробег 68 км Мерцедес 212 Д (8+1) РВ9815РК. Пътуват 8 л. сутрин и вечер Маршрут4:гр.Смолян-обект П-в Изграждане учебен център в Аграрен университет(95км) и обратно Дневен пробег 190 км Автомобил Мерцедес312D,РВ7410РН(13+1) Пътуват 13 сутрин и вечер Маршрут5:база Запрянови А-д–обект гр П-в Изграждане учебен център в Аграрен университет(25км) и обратно. Дневен пробег 50 км.Автомобил Мерцедес Вито /8+1/ РВ 3569 РК. Пътуват 8 сутрин и вечер Маршрут6:база Запрянови А-д-обект Реконструкция,модернизация на зоокът гр.П-в(25км)и обратно. Дневен пробег 50км. Автобус«Сетра», РВ0901РР(55+1). Пътуват 55 сутрин и вечер Маршрут7:база Запрянови,А-д-обект „Кризисен център“ Пловдив(25км) и обратно Дневен пробег 50км Автомобил Мерцедес РВ 3516 МВ(6+1).Пътуват 6 лица, сутрин и вечер Маршрут8:база Запрянови,А-д- обект „Кризисен център“ Пловдив(25км) и обратно. Дневен пробег 50км. Автомобил Мерцедес РВ 7854 РР(5+1).Пътуват 5 лица, сутрин и вечер Маршрут9:база Запрянови А-д-обект Улична мрежа р-н ТракияП-в (25км) и обратно Дневен пробег 50км Автомобил Форд Транзит РВ 8619 МС(5+1)Пътуват 5 сутрин и вечер Маршрут10:база Запрянови А-д-обект Улична мрежа р-н ТракияП-в (25км) и обратно Дневен пробег 50км Автомобил Фиат Дукато РВ 2583 РН(14+1)Пътуват 14 сутрин и вечер Маршрут11:база Запрянови А-д- обект р-н Тракия-Направа тротоари, настилки, паркингиП-в (25км) и обратно Дневен пробег 50км Автомобил Форд Транзит РВ 4692 СВ(8+1)Пътуват 8. сутрин и вечер Маршрут12:с.Тополово - база Запрянови /15 км/,А-д- обект „Кризисен център“ Пловдив (25км) и обратно. Дневен пробег 80км. Автомобил Мерцедес РВ 2748 СН(8+1).Пътуват 8 лица, сутрин и вечер Маршрут13:база Запрянов А-д-обект р-н Тракия-направа тротоари, настилки, паркингиП-в (25км) и обратно. Дневен пробег 50км Автомобил Мерцедес 213 (8+1) РВ 9179 КН. Пътуват 8 л. сутрин и вечер Маршрут14:база Запрянови,А-д- обект „Кризисен център“ Пловдив(25км) и обратно. Дневен пробег 50км. Автомобил Мерцедес Спринтер РВ 9902 СР(8+1).Пътуват 8 лица, сутрин и вечер 135 118.30 70 953.96
3.Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез: 3.1.Осигуряване на средства за колективна защита; : Строителството е един от отраслите с най-много трудови злополуки и тежки увреждания от тях в България и ЕС. Това произтича както от тежестта на извършената работа, така и от големия брой рискови фактори.Колкото и дейностите да са познати за работещите в сектора, всеки обект е уникален със специфични особености и опасности, работната среда се променя ежедневно, което я прави изключително динамична и криеща често трудно предвидими опасности. „ЗАПРЯНОВИ-03”ООД, в качеството си на работодател,извършва всички дейности по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд,съгласно изискванията на ЗЗБУТ, Наредба №7/1999 г. за минималните изисквания за ЗБУТ на работните места и при използване на работното оборудване,Наредба No 2 за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни и монтажни работи на МТСП и МРРБ, с което създава условия за по-голяма сигурност на трудовия процес и на работещите,съвременна организация на работната среда. Осигуряването на ЗБУТ е интегрирано в основните цели на бизнес политиката на компанията и е осъзната отговорност и приоритет за миниджърския екип.Намаляването на рисковете при работа е не само морално и правно задължение, но има стабилна бизнес мотивация, защото по-ефективният контрол може да доведе до подобрена кондиция на персонала,до повишаване на производителността и намаляване на материалните разходи,чрез по-малко отсъствия от работа, намаляване на текучеството,икономия на суровини,по-добро качество на предлаганите строителни услуги.Управлението на безопасността и здравето при работа има съществено значение при предотвратяване на трудовите злополуки, професионалните заболявания и психо-социалните проблеми,свързани с работната среда.Те допринасят както за общото подобряване на здравословното състояние на работещите,така и за снижаване на разходите на дружеството и повишаване на производителността и адаптивността на работната сила. Целта на дейността е да се подобрят условията на труд на заетите лица,като се минимизират и предотвратят напълно рисковете от трудови злополуки.Това ще се постигне чрез осигуряване на колективни средства за защита,съответстващи на динамиката на трудовия процес и Оценката на риска. Планираните за закупуване средства за колективна защита са необходими за обезопасяване на строителните обекти, на които компанията работи.Дейността е насочена и обхваща всички работещи лица в „ЗАПРЯНОВИ-03”ООД–273 човека. Идентифицираните опасности за които са планирани колективните средства за защита са: Работа на височина.При извършване на СМР,често се налага работещите да работят на височина,което ги излага на риск както от падане,така и от падащи предмети.Видовете СМР с риск за падане от височина са:кофражни работи,работа с повдигащо устройство,работа около отвори,СМР на силни или слабо наклонени покриви, работа на скеле, зидаро-мазачески работи и др.Особено висок риск от падане крие и целият външен контур на сградата,контурите на вътрешните й елементи,при използване на вишки, платформи и др.съоръжения и работа на покрив. •Изкопните работи.Изкопните дейности крият потенциални опасности като:сриване на изкопи,попадане на хора или превозни средства в изкопи,подкопаване на съседни конструкции. За недопускане на инциденти при работа както на височина,така и при изкопни работи е необходимо използване на колективни средства за защита:Мрежа защитна, Парапет защитен, Защитна бордова дъска.Осигурителните мрежи не предпазват работника от падане, а служат за улавянето му след падане или те подсигуряват мястото на работа.Освен това те,служат и за улавяне на падащи предмети.Защитните парапетите се използват за защита от падане,т.е. подсигуряват работниците, намиращи се в опасна близост до отвори, шахти, контури на покриви и т.н. Защитната бордова дъска -предпазват при кофражни работи,зидаро-мазачески дейности,работа около контура на сградата,около отвори. Платна за защитни системи за изкопи-предпазват от опасностите при изкопни дейности/дълбочина и ширина на укрепване 3м/. 117 953.75 116 580.25
3.Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез: 3.2. Закупуване на Лични предпазни средства(ЛПС) и специално работно облекло (СРО);: Целта на дейността е да се подобрят условията на труд на заетите лица,като се минимизират и предотвратят напълно рисковете от трудови злополуки и професионални заболявания.Това ще се постигне чрез осигуряване на качествени лични предпазни средства(ЛПС)и специално работно облекло(СРО),съответстващи на динамиката на трудовия процес и Оценката на риска. Дейността е насочена и обхваща всички работещи лица в „ЗАПРЯНОВИ-03”ООД–273 човека, в т.ч. 97 човека над 54 годишна възраст. В зависимост от характера на извършваната дейност и специфичните фактори на работната среда в "ЗАПРЯНОВИ-03" ООД,за отделните длъжности са идентифицирани следните рискове, съответно проблеми на целевата група: Опасност от нейонизиращи лъчения – електромагнитни, оптични и опасност от пренапрежение на зрителния анализитор за работещи с компютри, т.н. синдрома на продължителна работа с компютър-26лица; Опасност от движещи се елементи на машини,съоръжения и транспортни средства-255 лица; Опасност от падащи тела (строителни материали,товари)-250лица; Опасност от режещи (пробождащи предмети)-259 лица; Опасност от удар в препятствие,подхлъзване,препъване и падане от едно ниво-258 лица; Опасност от подхлъзване,загуба на равновесие и падане от височина-258лица; Опасност от поражения от електрически ток-3лица; Опасност от неблагоприятен микроклимат и от въздействие на шум,ултразвук и инфразвук-259лица; На свое заседание Комитета по условия на труд се запозна с Оценката на риска и дискутира проблемите, свързани с обезопасяване на работните места, както и мерките, които трябва да се предприемат за създаване и подържане на работни места без риск за здравето на работещите. Оценка на риска и набелязаните в Програмата за ЗБУТ Мерки за минимизиране на риска са в основата на настоящото проектно предложение и обуславят необходимостта от: •Подобряване организацията на работното място, с цел превенция на трудовия травматизъм, в т.ч. и професионални заболявания; •Закупуване на съвременни, осигуряващи сигурност и защита ЛПС и СРО; Идентифицираните до този момент нужди и проблеми на целевата група,се отнасят до необходимостта от по-надеждни,с повишени защитни функции лични предпазни средства и специално(защитно)работно облекло.Въведените до момента ЛПС и СРО отговарят на законовите изисквания за наличието на такива,но тяхното качество не надгражда тези изисквания.В допълнение,по-голямата част от ЛПС,в т.ч.защитните облекла и обувки,с които разполагат работниците в „ЗАПРЯНОВИ-03”ООД са неустойчиви на атмосферни влияния и нямат достатъчно защитни функции,поради не достатъчно качествени материали,кройки и ергономичност,не създават необходимия комфорт и сигурност на работещите.Срокът на износването не съответства на интензивното им използване. Всички планирани за закупуване лични предпазни средства и специално работно облекло, техният вид и брой,са определени въз основа на карти за оценка на риска на работно място и утвърдения списък на ЛПС и специално работно облекло. Средствата са избрани на база определените конкретни опасности за всяко работно място.Подмяната им е необходима поради спецификата на дейността и необходимостта от превенция на гореизброените рискове.Закупуването на ново специално работно облекло и ЛПС за подмяна, се налага, поради бързото им износване и повреда. Работниците са изложени на непрекъснато въздействие, което е особено агресивно към работното облекло и ЛПС. Използваните към момента работни облекла и ЛПС, поради некачествени материали, загуба на предпазни средства, кройки и ергономичност,не създават необходимия комфорт и сигурност на работещите.Срокът на износването им не съответства на планираното в Списъка с ЛПС и специално работно облекло.Планираните за закупуване ЛПС и специално работно облекло ще бъдат по-качествени – с повишена здравина, по-добри защитни качества, студоустойчивост, модерни и удобни.Планираните за закупуване ЛПС ще бъдат с по-добри технически характеристики и по-добра ергономичност от използваните. 86 757.06 71 126.10
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на ДО и добрата управленска практика на компанията. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта – конструиране на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешната организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност, по отношение на срок, качество и законосъобразност. След одобрение на проекта и подписване на административен договор между Бенефициента и Управляващия орган ще бъде ангажиран екип от 4 човека – Ръководител на проекта, Координатор-2 човека и Счетоводител. Екипът ще осигури коректно изпълнение на предвидените дейности, съобразно план - графика на проекта, изискванията на УО, постигане на целите на проекта и отчитане му пред УО. Екипът ще организира всички административни, финансови и технически аспекти за изпълнение на проекта. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от административния договор с УО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение”. Предвиденият план за изпълнение на дейностите, съдържа необходимото време, така че да не се застрашава цялостното изпълнение на проекта. Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно административния договор ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП»Развитие на човешките ресурси» от «Запрянови-03»ООД и при поискване ще е на разположение на националните и европейски контролни органи за проверка и контрол. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използват отделни счетоводни аналитични сметки, позволяващи проследяване на счетоводните операции. Ще бъде изготвено досие на проекта, което да съдържа всеки един документ, свързан с изпълнението му. Предвиденото заплащане на членовете на екипа е съобразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП"РЧР" 2014-2020 г. Ръководител на проекта -10 лв/час; Координатор-8 лв/час; Координатор-8 лв/час; Счетоводител-6 лв/час; Предвидена трудова заетост: Ръководител на проекта-1030 часа; Координатор-825 часа; Координатор-825 часа; Счетоводител- 1030 часа; Методите на изпълнение на проекта са съобразени и взаимствани от добрата практика на компанията,при осъществяване на цялостната й икономическа дейност. Методиката се основава на: -Ефикасност и обоснованост на разходите- икономичност на разходите, добро съотношение на разходите спрямо резултатите; -Прозрачност и обективност при подбор а на доставчиците - ще се прилагат процедурите за избор на изпълнител съгласно ЗУСЕСИФ/ПМС 118/20.05.2014 г., "Запрянови-03" ООД ще спазва безусловно принципите на добро управление на средствата и ще гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. - Ефективност -конкретна съобразеност на целите, дейностите и резултатите със спецификата и потребностите на предприятието; - Устойчивост на резултатите - постигнатите ефекти да бъдат трайни и с дългосрочно икономическо и екологично въздействие; - Публичност- ще се осигури максимална разгласа за получената помощ от Европейската общност; 35 170.80 31 832.36
Публичност и визуализация на проекта.: Бенефициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с предвидените в Регламент (ЕС)№1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. е планирано използването на следните мерки за информиране и публичност: -Плакат - 1 бр. В периода на изпълнение на проекта Бенефициентът ще постави 1 бр. Плакат на входа на предприятието в гр.Асеновград, ПЗ „Север”, ул.“Строител“ № 33. Плакатът ще бъде с размери 1.5 -2 м и ще съдържа следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на плаката: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд(Европейски социален фонд); в)Общото лого за програмен период 2014-2020 г.,със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"); г) Наименование на проекта и главната му цел; д)Обща стойност на проекта, размер на европейското и национално съфинансиране, в български лева. е) Начална и крайна дата на изпълнение на проекта. -Листовки - 350 бр. Планирано е изработването и разпространението на 350 бр. листовки, които ще информират за основните цели на проекта, планираните дейности и очакваните резултати.В съответствие с изискванията , листовката ще съдържа: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд(Европейски социален фонд); в)Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"); г) Наименование на проекта; Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на листовката. - Публикация в печатна медия -2 бр. Бенифициентът ще изготви две публикации в печатна медия- при стартиране на проекта и в края на проекта, които ще съдържа информация за основните цели на проекта, планираните дейности и резултати. Публикацията ще съдържа: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд(Европейски социален фонд); в)Общото лого за програмен период 2014 -2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"); г)Наименование на бенефициента; д)Целите, дейностите и резултатите от проекта; - Стикери-475 бр. На стикерите ще бъдат визуализирани: а) Емблемата на ЕС б)Упоменаване "Европейски съюз"; в) Наименование на финансиращия фонд(Европейски социален фонд); г)Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"); д)Номера на административния договор за безвъзмездна финансова помощ; - Осигуряване на информация за проекта на всички заинтересовани страни;-Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще бъде посочено, че финансиращата програма(ОП"РЧР") се осъществява с подкрепата на съответния фонд(Европейския социален фонд). - Интернет-"ЗАПРЯНОВИ-03"ООД ще публикува на интернет-страницата си подробна информация за одобрения за финансиране проект. Публикацията ще бъде направена до 2 дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ.Тя ще съдържа: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд(Европейски социален фонд); в)Общото лого за програмен период 2014 -2020 г.,със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"); г) Наименование на проекта и главната му цел; д)Обща стойност на проекта, размер на европейското и национално съфинансиране, в български лева. 2 100.00 1 829.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).