Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project proposal aims to exchange knowledge and best practices from France in the field of personnel training and human resources development to enhance the capacity of employees in "Life 2002" LTD. A set of measures for active cooperation between partners from 2 countries are expected to improve the performance and competence of employees through the implementation of innovative approaches. The main project activities are: 1.Research of the specific needs and requirements of company policies and testing of applicable experience of foreign partners in the application of innovative methods and approaches for for lifelong learning, including distance learning, as well as management and development of human resources in the sector of real estate. 2. Analysis of the results of the studies and proposing models for the transfer of applied practices. 3. Introduction of new models for distance training of employees employed in the sector of  real estatebrokering and adaptation and implementation of innovative practices identified for the organization of workflow by improving the management of human resources. 4. Activities to assess the results in terms of the applicability of its innovative features. 5. Activities for the dissemination of the results different from the activity of information and communication. 
With the implementation of these activities two innovative practices will be identified and transferred.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Проучване на специфичните нужди и потребности на фирмените политики и изследване на приложимия опит на чуждестранния партньор в прилагане на иновативни методи и подходи за учене през целия живот, включително дистанционно обучение, както и за управление и развитие на човешките ресурси в сектора на посредничеството при сделки с недвижими имоти.: Дейността кореспондира пряко с общата и следните специфични цели на проекта: - Осъществяване на транснационалното сътрудничество за развитие на знанията и уменията на заетите в сектора на посредничеството при сделки с недвижими имоти; - Установяване на потребности за нови подходи за подобряване на качеството на работа и компетентността на заетите лица чрез идентифициране на областите на "дефицитни" знания сред заетите; Основната цел на дейността е да идентифицира проблемите и нуждите по отношение на обучение на кадрите, организация на труда и мотивиране на служителите за успешно изпълнение на задълженията, кариерно израстване и успешно съчетаване на професионалния и личния живот. С реализиране на дейността ще бъдат идентифицирани иновативни модели и успешни практики от Франция в областта на системите за развитие на човешките ресурси(ЧР) и обучение на персонала. Ще се очертаят начините за внедряване на иновативни практики и обмен на опит.В тази дейност се включва и задължителната, съгласно условията за кандидатстване дейност „Повишаване на капацитета на партньорите и заинтересовани страни по отношение разработването, прилагането, мониторинга и оценката ... заинтересованите страни”, тъй като в рамките на дейността се предвижда провеждането на работни дискусии, обмен на информация, добри практики и иновативни подходи с партньора с цел съвместно разработване на план за действие, идентифициране на основните направления за работа, проучване на основните работни практики на чуждестранния партньор, често срещани проблеми, както и предоставяне на информация за политиката на управление на ЧР. С детайлното проучване ще се идентифицират основните проблеми и иновативни практики, а чрез изготвянето на специфичния анализ ще се очертаят възможностите за внедряване на иновативните практики в областта на развитие на ЧР и възможности за иновативни форми на обучение на персонала. Ще бъдат проведени съвместни проучвания на опита на кандидата и чуждия опит в две основни направления, които отговарят на два от инвестиционните приоритета (ИП), съобразно описанието в Условията за кандидатстване: 1. В съответствие с ИП 5: „Приспособяване на работниците...” ще бъде извършено проучване на добри практики и модели за развитие на ЧР и подобряване на организацията и условията на труд с цел увеличаване броя на заетите и задържане на персонала на работа. Тук като основен проблем се очертава ниската мотивация на заетите и липсата на ясна и последователна система за кариерно развитие на служителите, липсата на атестационни механизми, които биха довели до ясни правила за кариерно израстване, изграждане на система за оценка на постигнатите резултати, която да е пряко обвързана с определяне на възнаграждението на служителите, нуждата на част от заетите да съвместяват служебните си ангажименти с отглеждането на децата си.Планира се и проучване на опита на партньора по отношение на възможностите за работа на служителите от дистанция, което би довело до по-лесното съвместяване на личния и професионалния живот и повишаване на тяхната мотивация. 2. В съответствие с ИП 6: „Подобряване на равния достъп до възможностите за учене през целия живот ...” ще бъде реализирано проучване на добри практики и за повишаване знанията и осигуряване на възможности за учене през целия живот. Основна цел в това направление е идентифициране на основните „дефицити” в знанията на персонала и видовете и начините за обучаване, които биха довели до повишаване на неговите компетенции и възможности за кариерно израстване. Ще бъде проучен опита на партньора за провеждане на дистанционни видео обучения като ефективен и иновативен метод за обучение.Проучванията имат основополагащо значение за следващите дейности по проекта - обучения и трансфер на иновативните практики. В този смисъл тази част от проекта има базов характер по отношение на постигането на неговите цели. 1 734.00 0.00
Изготвяне на анализ на резултатите от направените проучвания и предлагане на модели за трансфер на прилаганите практики.: В резултат на направеното проучване ще бъде изготвен обобщен анализ на събраните данни, идентифицираните проблеми и иновативни практики в сектора на посредничеството при сделки с недвижими имоти и методите за прилагането им в Б-я и Франция.Дейността е концентрирана върху систематизирането и обработването на информацията и резултатите от проведените интервюта, както и върху формирането на концепция за внедряване на иновациите в по-нататъшните проектни дейности. Чрез дейността на база анализ на резултатите от проучването ще бъдат разработени документи с приложен характер, чрез които се очертават основните теми за организиране и провеждане на обучения и предложения за въвеждане на иновативни практики, позоваващи се на опита на кандидата и партньора. В тази връзка, разработения по тази дейност аналитичен материал, ще бъде ключов по своето значение, тъй като чрез него ще се начертаят системните стратегически действия за внедряване на новите идентифицирани успешни практики. Накратко комплексният аналитичен документ ще съдържа следните раздели: • Информационен обзор – състояние на компаниите, предлагащи услуги в сектора на посредничеството при сделки с недвижими имоти в Б-я и Франция; • Идентифицирани проблеми в областта на системите за развитие на ЧР и системите за обучения на персонала и учене през целия живот, както и за кариерно развитие; • Примери за добри практики; • Изводи, които да очертаят възможностите за трансфер на иновативните практики. Изпълнението на дейността ще осигури възможност за обмен и въвеждане на добри практики, обмяна на знания и придобиване на умения за решаване на идентифицираните проблеми, за всички страни- участници в проекта. 3 721.20 0.00
Адаптиране на нови подходи за подобряване на системата за управление на човешки ресурси : В рамките на дейността ще бъдат адаптирани и приложени практики, попадащи в обхвата на ИП „Приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените“. В резултат от обменения опит и добри практики в сферата на управление на човешките ресурси и с оглед по-дългото задържане на служителите във фирмата, ще бъдат приложени нови модели за управление на човешките ресурси в двете организации-партньори. С реализирането на дейността се цели въвеждането на нови практики в организацията на работния процес, чрез подобряване на системата за управление на човешки ресурси и въвеждане на пътеки за продължаваща квалификация и кариерно развитие. В рамките на проекта (дейност 1) са изследвани възможните модели за оптимизиране работните процеси с оглед постигане на повече успехи в работата и кариерно развитиеза персонала и при двата работодателя. Предвижда се да бъде въведен нов модел за цялостно управление на човешките ресурси вкл. свързани с подбор, развитие, целеполагане, оценка (атестация), обучения, възнаграждения и мотивация на служителите. Предвижда се разработване на цялостна стратегия за развитие на ЧР,вземайки предвид добрия опит на партньора и отчитайки спецификите на дейността и целевите групи на българския партньор.По модел на чуждия партньор в стратегията ще се предвиди идентифицирането на механизми за мотивация на персонала, кариерно израстване,атестиране. Партньорът е въвел система, даваща възможност на служителите за възможности за продължаващо обучение на база постигнатите резултати в работата и тяхната ефективност. Френският партньор е въвел система за ключови показатели на ефективност на консултантите си, който е обвързан с планиране на техните обучения и кариерно развитие за тях на база на показателите. Такива възможности не са въведени за персонала на Лайф 2002 ООД. Предвижда се по проекта да бъдат приложени тези иновативни практики, като по този начин ще се подобри микроклимата компанията, а за заетите лица ще бъдат налични нови възможности за развитие По модела на партньора в Лайф 2002 ООД ще бъде разработен и въведен софтуер за ключови показатели на ефективност на консултантите с оглед с планиране на последващи обучения и кариерно развитие.Така практиката ще бъде пиложена в Лайф 2002 ООД, като в резултат ще се очертаят положителните ефекти за целевите групи и фирмените процеси, както и евентуални недостатъци на тествания модел. Оптимизирането на организацията на работния процес, включително чрез подобряване на системата за управление на човешки ресурси, ще доведе до повишаване на мотивацията на персонала и подобряване на работната среда. Въпреки идентифицираните дефицити в системата за управление на ЧР Лайф 2002 ООД прилага упешни практики при набирането и въвеждането на нови служители. Във фирмата се прилагат практики за въвеждане, обучение на новите консултанти, както и предоставянето на пакет с информация, която да улесни тяхната по-лесна адаптация във фирмата. Фирмата е разработила кариерен наръчник, което според вътрешнофирмено проучване се оказва от изключителна полза за новопостъпилите служители, както и за дългогодишните такива. Лайф 2002 ООД ще промотира и предложи за внедряване на тази добра практика сред служителите на френския партньор, като ще им предостави ноу-хау във връзка с разработения наръчник. Документът ще бъдат преведен на френски език. 12 481.20 0.00
Трансфериране на иновативен модел за осигуряване на равен достъп на заетите до възможностите за учене през целия живот – внедряване на нови модели за дистанционно обучение на служителите, заети в сектора на сделки с недвижими имоти: В рамките на дейността ще бъде адаптирана и внедрена идентифицираната в предходните дейности иновативна практика, попадаща в обхвата на ИП „Подобряване на равния достъп до възможностите за учене през целия живот за всички възрастови групи във формален, неформален и неофициален вид, осъвременяване на познанията, уменията и компетенциите на работната ръка, както и насърчаване на гъвкави процеси на учене, включително чрез професионална ориентация и валидиране на придобитите компетенции на работната сила “. В рамките на тази дейност се включва и задължителната, съгласно Условията за кандидатстване дейност „Повишаване на капацитета на партньорите и заинтересовани страни по отношение разработването, прилагането, мониторинга и оценката на добри практики и иновативни подходи чрез организация на обучения с цел насърчаване обмена на опит, обмен на информация, добри практики и иновативни подходи между партньорите и другите заинтересованите страни”. По тази дейност се предвижда: - Организиране на обучение и обмяна на опит между кандидата и партньорската организация; - Разработване и въвеждане на иновативна система (модел) за придобиване на знания от дистанция (онлайн трейнинг), както за новопостъпили служители, така и за вече заети във фирмата лица, както и пилотното й тестване (системата ще бъде нововъведение за кандидата). Към момента на кандидатстване, обученията за новоназначени служители се провеждат инцидентно, т.като кандидатът не е в състояние да обезпечи с човешки и финансов ресурс провеждането на обучения веднага след назначаване на работа на новите служители, което забавя усвояването на професионални знания и умения, отдалечава ги от постигането на добри резултати, демотивира и води до текучество във фирмата на кандидата. Въвеждането на онлайн трейнинг ще: - подобри знанията, производителността и мотивацията на заетите лица, ще доведе до повишаване качество на тяхната работа; - допринесе за по-бързото въвеждане и адаптация на работното място на новоназначени служители с или без опит в професията; - подобри основната дейност на предприятието и ще доведе до повишаване качеството на предлаганите услуги от заетите лица; - спести време, човешки и материални ресурси; - доведе до придобиване на трайни знания от служителите; - доведе до непрекъснато усъвършенстване на уменията им; - осигури непосредствена възможност за успешен старт в професията на новоназначени служители на кандидата. Въвеждането на онлайн трейнинг е изключително иновативно и с висока добавена стойност и от гледна точка на ресурсната ефективност и опазването на околната среда. Изполвзайки този метод на обучение, ще бъдат спестени ресурси, материали, време, като в същото време ще се създаде и отговорност към опазването на околната среда сред заетите във фирмата. Ще бъде поставен акцент върху фирмената политика по опазване на околната среда и ресурсната ефективност, като давайки този позитивен пример, се очаква той да бъде мултиплициран, както сред други партньорски организации, така и сред самите заети и тяхното съзнание и отговорност към околната среда. Планира се да бъдат заснети не по малко от 14 клипа с обучителен характер в категории, идентифицирани и определени в анализа по дейност 2. Дейността предвижда след като бъдат изработени клиповете да започне да функционира тази система пилотно като бъдат проведени поне 5 дистанционни обучения на служители на кандидата. Заснемането и тестването ще продължат 7 месеца, като обученията ще бъдат заснети в България, а тестването ще се осъществи в двете партниращи си организации. Тестването е описано в следващата проекта дейност, затова и продължителността на двете дейности съвпада. Чрез пилотното тестване на иновативните обучения служителите ще придобият отлична възможност да си сътрудничат с останалите членове и да извлекат максималното от опита на колегите си в бранша. 0.00 0.00
Трансфериране на иновативен модел за осигуряване на равен достъп на заетите до възможностите за учене през целия живот – внедряване на нови модели за дистанционно обучение на служителите, заети в сектора на сделки с недвижими имоти - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Дейността е продължение на дейност 4 Всички предвидени обучения за представяне на установените на база анализа добри практики и моделите на тяхното прилагане, ще се фокусират върху подготовката на кадри с цел ускорено и разширено въвеждане на идентифицираните добри практики и придобити умения сред служителите в Лайф 2002 ООД. В обученията ще бъде засегната темата за екологична устойчивост – ще бъде представена набиращата все по-голяма популярност тема за търсенето и предлагането на енергийно ефективни сгради, пасивни сгради и природосъобразни жилища. Темата е иновативна за кандидата, тъй като в България все още няма утвърдени практики за предлагането на подобен тип имоти и е обвързана с въвеждане на мерки за насърчаване развитието в областта на политиката по околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсна ефективност. За провеждане на обученията и разработването на концепцията за видеоклиповете се планира десетдневно посещение във Франция. При посещението експертите, изготвили анализа по дейност 2 ще представят пред партньора резултатите от него, идентифицираните добри практики, възможни области на сътрудничество, идеи за подобрения в работата, както и за бъдещи съвместни проекти 95 626.68 0.00
Дейности за оценка на постигнатите резултати от гледна точка на приложимостта на неговите иновативни елементи: Оценката на постигнатите резултати ще проследи логическата връзка между заложеното в проектното предложение и неговото реално изпълнение. Оценката ще проследи на практика следните параметри: • Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетворяване потребностите на целевата група; • Особености при изпълнение на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта; • Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати. Тази дейност съответства на последния етап от въвеждането на социалната иновация съгласно Условията за кандидатстване, а именно оценка на устойчивостта с цел определяне на потенциала за въздействие на иновацията. Оценката ще включва описание на подхода при реализиране на дейностите, както и изводи и препоръки. Ще бъде направена цялостната оценка на постигнатите резултати по проекта. Ще бъдат изведени основните констатации, изводи и научени уроци, които стават и основата за препоръки по отношение на бъдещи интервенции в същата област на проекта или други сродни области. Ще бъде изготвен доклад по оценка на резултатите по проекта с оглед неговата приложимост. Оценката и изготвянето на доклада ще бъдат възложени на външен изпълнител. При разработване на заданието за оценката екипът по управление на проекта ще осигури оценката да покрива основни показатели, като например ефективността и ефикасността на проектните дейности, устойчивостта на проекта. Ще бъде изследвана степента на поситгане целите на проекта, както и ползите от проекта и вероятността ползите от приложените практики да продължат и след неговия край. Обект на изследване ще бъде и потенциалът на проекта и резултатите му за мултиплициране на ефекта в дългосрочен план и сред други заинтересовани страни, както и въздействието върху целевите групи. Ще бъде направен преглед на цялостната реализация на проекта - как са реализирани дейностите във времето, какви ресурси са били разходвани, как се е осъществявала комуникацията с партньорите и др. 2 709.18 0.00
Разпространение на резултатите: В рамките на тази дейност се предвижда обмен на информация и добри практики между кандидата и партньора, както и други заинтересовани страни, чрез която те ще имат възможност да обменят добри практики, да решават проблеми, да споделят опит, както и да споделят резултатите от реализиране на проекта. \ Предвижда се организиране на семинар за популяризиране на резултатите от проекта. Семинарът ще бъде организиран в гр. Варнаи на него ще бъдат поканени представителите на целевата група, партньорски организации, клиенти и други заинтересовани страни. В рамките на дейността е планирано изработването на печатен материал за популяризиране на резултатите от проекта, в който ще се включи информация за успешни модели на работа, трансферирани иновативни практики. При разработването на материала ще бъдат използвани данни от проведените в предходните дейности проучвания, доклади и анализи. Ще бъдат представени част от разработените по проекта видеопклипове, като ще бъдат споделени и обсъдени първите резултати от тетсването на обученията и техния ефект върху целевата група. При провеждането на семинара за популяризиране на резултатите ще бъдат представени аналитичните документи и заключения от извършените дейности. Ще се акцентира върху обмяната на опит за прилагане на идентифицираните иновативни подходи в двете държави. Темите на семинара ще бъдат развитие на човешките ресурси чрез повишаване на компетенциите на заетите, усвояване на знания и умения за подобряването на квалификацията на служителите; улесняване на адаптивността им; повишаване на конкурентноспособността на работната сила. Ще бъдат застъпени и теми като стимулиране участието на заетите лица в компанията в обмен на добри практики, мотивирането им в изпълнение на ежедневните им задължения и желание да предават знанията и уменията на техни колеги и подчинени в бранша; задълбочаване и развиване на ефективното сътрудничество чрез взаимодействие за изграждане на мрежи за развитие на алтернативни перспективи, както и за идентифициране и осъществяване на приоритети и действия, за намиране на общи решения на общи проблеми и т.н. Дейността цели да създаде условия за провеждане на конструктивен диалог между участниците в проекта и кореспондира пряко с общата и следните специфични цели на проекта, а именно: - Установяване на реалните потребности за нови подходи за подобряване на качеството на работа и компетентността на заетите лица чрез запознаване с възможностите на видеообученията и възможности за кариерно израстванеОсъществяване на транснационалното сътрудничество, по отношение на възможностите за развитие на знанията и уменията на лицата; - Обмяна на опит идеи, знания, ноу-хау; - Трансфер от Франция на успешни, иновативни за България методи в областта на ефективното обучение на служители и иновативни модели за развитие на човешките ресурси; - Осигуряване на благоприятна среда за установяване на нови контакти и бизнес възможности между членовете на целевата група; - Осигуряване на прозрачност и публичност при изпълнението на заложените в проекта дейности. По време на семинара специално внимание ще бъде обърнато на ползите и добавената стойност от сътрудничеството между кандидата и чуждестранния партньор за намиране на иновативни решения в сферата на адаптиране на работниците, предприятията и предприемачите към промените и повишаване квалификация на персонала. 4 846.80 0.00
Организация и управление: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. То предполага екип от експерти, които имат задълбочени познания в различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности в проектен формат. Екипът за организация и управление, който организира дейностите по проекта, отговаря за спазване на договорените срокове, отговаря за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение и за резултат, целесъобразното разходване на средствата при спазване на принципите за икономичност, ефективност и ефикасност и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът е отговорен за отчитане на проекта в различни етапи от реализацията му. Поддържа и съхранява необходимата документация и управлява документооборота съгласно изискванията и при поискване предоставя наличната документация на Управляващия орган и Сертифициращия орган. С оглед успешното управление на проекта, екипът ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, с цел проследяване на цялостния напредък по проекта и своевременно вземане на решения за коригиращи действия. Екипът от експерти ще изпълняват и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Ръководителят на проекта се предвижда да отговаря за: - цялостното изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с предвиденото в проектното предложение и със заложените крайни срокове за изпълнение; - извършване на контрол върху работата на избраната външна организация, отговорна за подготовката на документацията, свързана с изпълнението на проекта; - ръководене на срещите с външната организация; - комуникацията с Управляващия орган и със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; - навременното изготвяне на междинните, окончателен технически доклади и всички относими документи по изпълнението на проекта. Координаторът ще отговаря за: - Извършване на координация при изпълнение на дейностите; - Осъществяване на комуникация с партньорската организация и външния изпълнител на дейността по организация и управление; - Организиране на графика за изпълнение на всяка от дейностите; - Следи за постигане на резултатите от дейностите и докладва за степента на изпълнение и евентуални проблеми на ръководителя; - Отговаря за организиране на срещи и обмен на информация между учатниците в проекта. Дейността гарантира ефективното и ефикасно изпълнение на проекта и допринася за постигане на заложените цели и положителни резултати. 12 314.46 0.00
Информация и комуникация: Дейността отговаря на изискванията, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността ще бъде изпълнена в пълно съответствие с правилата на Управляващия орган, заложени в Ръководството за бенефициента. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г. Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, общността и заинтересованите страни. При всички дейности по проекта, изрично ще се указва съфинансирането от оперативната прогама като се поставят емблемата на ЕС, упоменава се фонда, който финансира проекта, поставя се общото лого за програмния период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. Предвидени са следните действия: -Поставяне на два плаката с информация за проекта (размер минимум А3), в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място – съдържанието на плакатите ще бъде съобразено с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.; - включва на под-страницата на кандидата кратко описание на проекта, включително неговите цели, резултати, като се отбелязва финансовата подкрепа от ЕС; – в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ ще се публикува на под-страницата задължителната, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.; информация за проекта; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на ЕСФ – всички лога и изискванията за тяхното използване ще бъдат съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.; -Доставка и разпространение на информационни дипляни; - рекламно-информационни материали с логото на оперативната програма и ЕСФ за целевата група по проекта и партньорски организации – рекламните материали ще бъдат раздавани при посещението при партньора, както и по време на семинара) -Информационни стикери за закупеното по проекта оборудване. Ще бъдат изработени и разпространени информационни дипляни. На закупеното по проекта оборудване ще се поставят информационни стикери, с информираност, че оборудването е придобито със средства от ЕС. На създадената по проекта документация ще се постави нужната визуализация. Дейността ще бъде организирана при стриктно спазване на разписаните отговорности на бенефициента в процеса по информация и комуникация от задължителен характер, включени в единния наръчник. Дейността по визуализация, информираност и публичност ще допринесе за прозрачност на изпълнение на проектните дейности и разходените средства от безвъзмездната финансова помощ, както и ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на ползите от него. 2 025.54 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).