Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

This project proposal is linked to the creation of new jobs in " Telecom " Ltd. ensuring jobs and employment for a period of 12 months to persons from the following target groups: four persons from unemployed youths under 29 years of age; unemployed persons with low education level (below average - ISCED 3) one person; long-term unemployed and inactive persons aged between 30 and 54 – two persons. The activity of the company is sale and servicing of fiscal devices, intercom systems manufacturing, metal processing. The production of the company runs its own manufacturing base in Priselci village, municipality of Avren. The project activities include: 1. Activities for the organization and management of the project; 2. Selection of unemployed and inactive persons to participate in the project; 3. Hiring unemployed and / or inactive persons for a period of 12 months. Organization of subsidized employment for a period of 12 months; 4. Purchase of equipment, furniture and fixtures and fittings associated with the creation of new jobs 5. Activities for information and publicity 6. Project Reporting. The expected results of the project are: 1. providing employment to seven persons for a period of 12 months during the project 2. providing employment to a minimum of five persons after leaving and completion of subsidized employment from the following target groups: unemployed youths under 29 years of age; unemployed persons with low education level (below average - ISCED 3), long-term unemployed and inactive persons aged between 30 and 54. 3. providing appropriate equipment and working environment necessary for creation of new jobs 4. inclusion of different target groups to actively participate in the project 5. publicity and information on the project 6. transparency in project implementation. The project duration is expected to be 14 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление имат за цел: • установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реали­зация и постигане на заложените цели. • ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта. За целта ще се създаде екип за организация и управление на проекта /ЕОУП/, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Екипът се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Екипът за организация и управление на проекта ще: • Ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели; • Отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг; • Изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган; • Изготвя и представя отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган; • Контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта; • Изготви финалния доклад за отчитане на проекта. Всеки от екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител - 3200.00 лв. • Изготвя подробен цялостен план график (времеви) за реализирането на дейностите по проекта; • Планира и изработва оперативни графици и планове; • Разпределя отговорностите по изпълнение на задачите по съставения план и следи за точното им изпълнение; • Участва активно в информационната кампания за разгласяване на проекта сред целевите групи; • Осъществява връзката между екипа на проекта и Ръководствтото на кандидата; • Изготвя длъжностните характеристики съвместно с Ръководството на дружеството; • Подготвя оценъчните формуляри и участва в организацията и провеждането на оценките от работата на новонаетите съвместно с Ръководството на дружеството; • Изготвя ежемесечни отчети към Ръководството на дружеството за етапите на изпълнение на проекта. Координатор - 1760.00 лв. • Организира дейността на екипа; изготвя протоколи от заседанията на екипа; съхранява оригиналите; поддържа документацията в надлежен вид; • Участва активно в информационната кампания за разгласяване на проекта сред целевите групи; • Съдейства за изработването на длъжностните характеристики; • Съвместно с ръководителите на звената разработва система за адаптация на новите служители, която се провежда в рамките на изпитателния период на служителя; • Участва в планирането, изработването и реализирането на оперативни графици и планове; • Изпълнява и други задължения, възложени от ръководителя на проекта, свързани с цялостната дейност за реализиране на проекта; • Организира разпространяването на резултатите от проекта Счетоводител - 1020.00 лв. • Приема и подготвя необходимите документи, свързани с възникването, протичането и прекратяването на трудовите правоотношения в съответствие с разпоредбите на трудовото законодателство; • Изготвя и поддържа трудовите досиета на персонала, в съответствие с установените изисквания; • Обработва първични трудови документи – отпуски, болнични, присъствени форми; • Съвместно с ръководителите на звената разработва система за адаптация на новите служители, която се провежда в рамките на изпитателния период на служителя; • Изпълнява и други задължения, възложени от ръководителя на проекта, свързани с цялостната дейност за реализиране на проекта. 6 580.00 5 782.06
Подбор на безработни и неактивни лица за участие в проекта: Дейността ще включва следните поддейности: 1.Създаване на ясни условия за избор на кандидатите, чрез изработване на ясни правила и критерии за първоначален подбор на персонал; 2. Определяне на необходимостта от работните места и разписване на ясни Длъжностни характеристки за всяка длъжност: 2.1.Понастоящем "ТЕЛЕКОМ" произвежда продукти, които са внедрявани поетапно през годините. Дружеството непрекъснато обновява съществуващите продукти, разработва и произвежда нови такива. От началото на 2015г. фирмата има разработени няколко нови продукта: цифрова домофонна система; ново входно звънчево табло от неръждаема стомана; кодова брава; модулни пощенски кутии и други. Тези разработки са на ниво електроника. За да придобият завършен вид, тези платки трябва да бъдат монтирани в подходящи панели (кутии). За целта трябва да се проектират и изработят матрици за различните пластмасови детайли, както и щанци за различните елементи, съставляващи новите продукти. Това ще се извършва от новоназначения ИНЖЕНЕР, ИНСТРУМЕНТАЛНА ЕКИПИРОВКА. В неговите задължения влиза също и проектиране на нови матрици, поддръжка и ремонт на наличната инструментална екипировка, което в момента се осъществява от външни фирми, шлайфане и полиране на нови и налични матрици, благодарение на което те стават годни за използване. 2.2.ИНЖЕНЕРЪТ ПРОИЗВОДСТВО ще работи с новозакупената SMD-линия. Основното му задължение е свързано с обслужването на SMD-машината и проверката на вече наситените печатни платки, като при необходимост ще коригира неправилно запоените SMD-елементи, като ръчно ги разпоява, а след това ги запоява. 2.3.С годините продуктите на „ТЕЛЕКОМ“ се утвърдиха като висококачествени стоки, с добър дизайн и на добра цена. За момента дружеството разчита предимно на стари клиенти, които познават добре продуктите му, както и на клиенти, на които са препоръчани или сами са стигнали до техните продукти. С увеличаването на износа през последните месеци, нарастването на обема на производство и планираното внедряване на нови продукти, дружеството ще има необходимост от по-агресивна маркетингова и рекламна политика. Ето защо фирмата има необходимост от разкриване на работно място за МЕНИДЖЪР, КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ, който ще разработва рекламната кампания и политика на фирмата; ще търси нови пазари и ще поддържа тесни контакти с клиентите. 2.4.Разработването на новата продуктова гама на фирмата - изработка на метални звънчеви табла, производство на цифрови домофонни системи (входното табло на цифровите системи се изработва от неръждаема стомана) и изработка на метални пощенски кутии и входни врати - обуславя необходимостта от разкриването на работно място за РАБОТНИК ПРОИЗВОДСТВО МЕТАЛНИ КОНСТРУКЦИИ (Работник, ПМК). 2.5.Произвежданите от фирмата нови продукти - входни врати и пощенски кутии пораждат необходимостта от разкриване на работно място за МОНТАЖНИК МЕТАЛНИ КОНСТРУКЦИИ (Монтажник, МК). 2.6.Внедряването на нови продукти, разширяването на обхвата на фирмената дейност, намирането на нови пазари и клиенти, повишеното търсене на вече съществуващите продукти, увеличения износ определят необходимостта от наемането на 2-ма РАБОТБИКА, СГЛОБЯВАНЕ НА ДЕТАЙЛИ (Работник, СД). 3. Предоставяне на информация на Бюрото по труда–гр.Варна за проекта и обявяване на свободните работни места по него 4. Публикуване на информация на електронната страница на дружеството за проекта; 5. Публикуване на обява в местен вестник за набиране на работници и служители по проекта; 6. Публикуване на свободните работни места по проекта на електронната страница на дружеството и на електронната търсачка за работа jobs.bg; 7. Подбор на 7 безработни и неактивни лица от следните целеви групи: безработни младежи до 29г. вкл.–4-ма работника; безработни лица с ниска степен на образование (под средното - ISCED 3)–1 лице; продължително безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54г. – 2-ма работника - за участие в проекта. 0.00 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. : Дейността включва организиране на субсидирана заетост за срок от 12 месеца. Дейността се разделя на следните поддейности: 2.1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца Поддейност 2.1 включва: - сключване на Трудов договор и оформяне на всички документи за назначение, съгласно изискванията на КТ; - сключване на договор с трудова медицина за новоназначените лица; - сключване на договор за застраховка за трудова злополука; - първоначален инструктаж и запознаване с правилника за вътрешния ред; - изработване на присъствени графици за новоназначените; - определяне на супервайзори за наблюдаване изпълнението на трудовите задължения на новонаетите както следва – дейността на Работник сглобяване детайли и Инженер производство ще се наблюдава от Инженер, организатор производство; дейността на Инженер, инструментална екипировка, Работник ПМК, Монтажник МК и Мениджър, ключови клиенти – ще се наблюдава от Управителя на дружеството. - запознаване и въвеждане в естеството на работа на новопостъпилите работници от техните супервайзори; - ежемесечни оценки от страна на Ръководството на дружеството съвместно с Ръководителя на проекта за работата на новозначените по проекта работници. Целта е да се измерва степента, в която работникът се справя или не с поставените му задължения. - създаване на файл за всеки работник и архивиране на цялата информация за работника за времето на изпитателния срок. 2.2. Подбор на 5 работники и назначаването им на работа в „ТЕЛЕКОМ“ ООД след приключване на субсидираната заетост. Дейността включва: - Оформяне на крайна оценка на степента, в която всеки работник се е справил с поставените му задължения. Оценката се формира на база месечните оценки, наблюдението на супервайзорите, личното наблюдене от страна на Ръководителя на дружеството за професионалните качества, умения и мотивация на всеки работник. - Избор на тези работници, които ще бъдат назначени след приключване на субсидираната заетост. Изборът ще се основава на горепосочената оценка, цялостното поведение и умение за вписване на работника в работната среда, икономическата ситуация в страната. 45 843.51 45 171.57
Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на тази дейност е осигуряване на подходяща работна среда и на необходимия инструментариум за осъществяване на професионалните задължения на новонаетите. Към момента собствената база в с. Преселци разполага с: - помещение 1- от 130кв.м., където е разположено машинното отделение на фирмата. То разполага с шприц-автомати ; хидравлична щанцова преса, колонна бормашина; отрезен циркуляр; електро-механична гилотина; електро-механичен абкант; фрезови център; ерозийна машина. - помещение 2 - от 12кв.м., където е разположен офисът на управителя; - помещение 3 - от 16кв.м., в него е монтирана новозакупена машина за SMD-насищане и - помощение 4 - от 16кв.м., в него към момента работят Инженер, организатор производство и Работникът, сглобяване на детайли. За разкриването на новите работни места е необходимо да се дооборудва с: 1.за Инженер, инструментална екипировка – бюро; стол; шкаф-етажерка; лентоотрезна машина, лентова шлайф машина и ЛПС. 2.за Инженер, производство – бюро; стол; шкаф-етажерка; станция за запояване (поялник); станция за запояване-горещ въздух; локална система за вентилация на въздуха. 3.за Мениджъра ключови клиенти – бюро; стол и лаптоп. 4. за Работника, производство на метални конструкции е необходимо да се закупи - апарат за точкова заварка; ъглошлайф; MIC MAG-заваръчен апарат и ЛПС . 5. за Монтажник, метални конструкции – електрожен; дрелка; ъглошлайф; куфар с инструмети; монтажна алуминиева стълба и ЛПС. 6. за Работниците, сглобяване на детайли – 2 броя – станция за запояване (поялник).; лампа с лупа – 2 бр. Работните места на работниците ще бъдат обособени в помещение 4, където и към момента се извършва тази дейност, тъй като то вече е оборудвано с голяма маса-плот, върху която могат да се нареждат елемнтите за серийно производство. На всички работници и служители с изключение на Мениджъра ключови клиенти ще им бъде закупено в съответствие с изискванията на трудовата медицина, работно облекло (гащеризон, яке, тениск,обувки) и ЛПС за длъжностите, за които се изисква. 7. Закупуване на ОФИС-ФУРГОН (ОФИС-КОНТЕЙНЕР) Разкриването на новите 7 работни места е пряко свързано с осигуряване на работно помещение за новите работници. В съществуващата производствена база на дружеството могат да бъдат настанени само 4-ма от новонаетите: - Инженерът, производство - в помещение 2, където е разположена SMD-линията и където няма възможност за настаняване на други работници, защото SMD-машината е обемна и заема значителна част от помещението; - Работникът ПМК - в помещение 1, където са разположени машините и където няма място, а и не е подходящо да се настаняват други работници; - Работниците СД - в помещение 4, където в момента работят Организаторът-производство и наличния Работник, сглобяване на детайли. С оглед оптимизация на производствения процес 2-та нови работника, сглобяване на детайли ще заемат мястото на работещия в момента Организатор-производство, в резултат на което за същия трябва да се обособи ново работно място. Целта е процесът по ръчно насищане на елементите, сглобяване, тестване и окомплектоване да се осъществява в едно помещение. Така на практика за 4-ма от работниците: - Мениджър, ключови клиенти - новооткрито; - Инженер, инструментална екипировка - новооткрито; - Монтажник МК (за времето в което не е на монтаж) - новооткрито; - Организатор-производство - работещ в момента във фирмата, но ще остане без работно място поради настаняване на неговото място на Работниците, СД; НЯМА място в наличната производствена база на фирмата. Това изисква да се обособи ново помещение, в което да се настанят изброените по-горе 4-ма служители. Това налага закупуването на ОФИС-ФУРГОН (контейнер), в който в две самостоятелно обособени помещения ще бъдат настанени тези 4-ма работници. В ОФИС-ФУРГОНА ще бъде разположен и шкаф, в който „Монтажника МК“ и „Работникът ПМК“ ще могат да си оставят личните вещи, инструменти и да се преобличат. 21 904.81 21 789.84
Дейности по информиране и публичност : Целта е да се осигури прозрачност в изпълнението на проектното предложение и да се отговори на изискванията, залегнали в Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР, във връзка с което осигуряването на информиране и публичност е изведено като самостоятелна дейност. Да се популяризира проекта и финансиращата програма, на основните изисквания и цели на програмата и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи . Цели се максимален ефект и въздействие върху целевите групи и заинтересованите страни. Дейността по информиране и публичност ще бъде изцяло съобразена с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 и ще включва: - публикуване на 2 броя съобщения в местен вестник - едно съобщение за старта на проекта, с поставените цели и срока на изпълнение и второ съобщение за приключването на проекта и отразяване на постигнатите резултати. - публикуване на информация за проекта на електронната страница на дружеството. - изготвяне на брошури за дейността на дружеството с информация за постигнатото от изпълнението на проекта. 1 087.00 1 087.00
Отчитане на проекта: Дейността включва подготовка на разходооправдателните документи, окончателните доклади и подаване на доклада и документите за изплащане на одобреното финансиране. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).