Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

“Signs” Ltd is a company that has been working in the IT sector since its inception.
Over the years, the company has been engaged in all activities in the industry to adapt and develop in a rapidly changing situation. The company offers consulting services in the field of assembling hardware configurations such as production, storage and data transmission and computer programing. 2017 the company ends with the code of economic activity 62.01 "Computer Programming". This enables the company to expand its capacity in an existing business site and provide more and better quality computer programming services.
The company plans to implement  1 number  "Specialized native application development server system" and 1 number  "Traffic Switch" to provide a virtual application development environment for Android iOS mobile operating systems. In recent years, with the massive incursion of smartphones and tablets, demand for "native" applications has grown at a very fast pace, offering various goods and services - from online shopping to all kinds of games.  The market for similar goods is unlimited in the world and emerges as a stable and reliable development sector for many companies in the industry. The penetration of many micro and small companies into application development is also due to relatively small initial investments compared to the development of heavy and large-scale staff and infrastructure services.
With the implementation of a specialized tangible fixed assets  on the project "Signs" Ltd. will be able to meet the challenges of the market by offering products with higher quality and lower cost to increase the market share and competitiveness. This will lead to sustainable development and ensure a solid future.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде постигната със закупуването и внедряването на 2 броя ДМА- Специализирана сървърна система за разработка на native приложения- 1 брой и Трафик суич- 1 брой): Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели: - увеличаване на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на "Сайнс" ЕООД. В рамките на дейността ще бъдат проведени процедури за избор на доставчик за закупуване на Специализирана сървърна система за разработка на native приложения- 1 брой и Трафик суич- 1 брой., съгласно изискванията в ПМС №160/2016 г. В съответствие с данните в подадените оферти на доставчиците и технологичното време, което им е необходимо за извършване на доставката, "Сайнс" ЕООД ще определи местоположението на съответните ДМА в съществуващия стопански обект в гр. Монтана, съобразено с изискванията за правилната им експлоатация, както и с логиката на производствения процес във фирмата. Ще се спазват изискванията на производителите, с цел осигуряване на оптимална работна среда за максимална производителност, дълга експлоатация и превенция срещу повреди, водещи да спиране на производствения процес на нашите продукти. Наред с това фирмата ще прилага в изпълнението на дейността всички изисквания за визуализация, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ - поставяне на стикери върху закупеното оборудване, графични и текстови елементи върху проектната документация, плакат за указване произхода на финансирането. Необходимостта от закупуване точно на тези ДМА е изведена след анализ на производството на софтуерни продукти и по- специално мобилни приложения. През последните години "Сайнс" ЕООД бележи увеличение, както в броя на клиентите си, така и в обема на предлаганите услуги. Именно този растеж определя необходимостта от по-бърз и надежден начин за предоставяне на услугите, чрез - Закупуване на Специализирана сървърна система за разработка на native приложения- 1 брой Процесите при създаване на мобилно приложение са: - Разработка и компилиране на сорс кода плюс тестване на функционалности и добавяне на такива; Разработваните мобилни приложения се изработват по задание на клиента и съобразявайки се с неговите технически изисквания. Това налага за всяко приложение по отделно да се създават бек енд (системата работеща зад приложението) и фронт енд (така наречения интерфейс или нещото, което виждаме на екрана) за Android и IOS операционни системи на мобилни устройства. Интеграцията на приложенията с различни външни системи към момента се извършва ръчно, което е бавен и ресурсоемък процес. Предвидената Специализирана сървърна система за разработка на native приложения- 1 брой ще генерира автоматично бек енд и фронт енд частта, както и ще разполага с голям брой типови функционалности, ще предлага голям брой интеграции на приложението с външни системи, като по този начин в процеса по разработка се пести между 50- 70 % от времето, респективно и от разходите за заплати, наеми, електроенергия, хардуерна поддръжка и амортизация. - Поддръжка и развитие (дебъгване, добавяне на нови функционалности и нови версии, което е същата услуга, но при разширен производствен капацитет) Етапите по поддръжка и развитие към момента се извършват ръчно от разработчиците, които трябва да качат приложението в App Store, iTunes Store и други виртуални места от където потребителите да го свалят. След това при всяка нова версия на приложението пак разработчиците трябва да го качат и потребителите да го свалят на ново за да имат работеща и с отстранени бъгове версия. Специализираната сървърна система за разработка на native приложения ще освободи разработчиците от тези ангажименти, като автоматично ще качва новите версии за потребителите. От другата страна ще предлага ъпдейти на потребителя, вместо да сваля и качва наново приложението. Освен това системата ще качва и ъпдейти на приложението съобразени с нови версии на операционната система на клиента, което ще предотвратява спиране на работа на приложението при ъпдейт на операционната система на мобилното устройство. По този начин ще се спести между 50- 70 % от времето за тези дейности и ще се реализира икономия на ресурси. 462 000.00 364 200.00
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде постигната със закупуването и внедряването на 2 броя ДМА- Специализирана сървърна система за разработка на native приложения- 1 брой и Трафик суич- 1 брой): Продължава от част 1: Закупуване на Трафик суич - 1 бр. За връзка със Специализирана сървърна система за разработка на native приложения е необходимо да има трафик суич, който да е интерфеисно съвместим и да осигурява необходимия достъп от всички точки на света посредством интернет. Трафик суича трябва да може да осигури достатъчен брой посещения при нормална скорост и сигурност на трафика. Трафик суича предвиден за закупуване е с около 40 % голяма пропускателна способност, която се постига чрез разделяне на колизиите на групи и селективно предаване на трафика към съответните сегменти. Инвестициите, обект на настоящия проект ще подпомогнат "Сайнс" ЕООД да постигне увеличение с над 70 % на капацитета на съществуващия търговски обект в Монтана, предвид над 50,00 % по-висока производителност на ДМА от последно поколение и отчитайки големия брой програмируеми функции и висока точност на изпълнение на производствените процедури и самостоятелните /саморегулиращи се /операции без ръчна намеса. Същевременно ще отпадне нуждата от извършване на извънредни ремонти поради технически неизправности, като ще отпадне и необходимостта от използване на външни сървъри и сторидж системи. Всички изброени ползи ще съкратят продължителността на операциите с още ≈ 50%, елиминирайки възможността за грешка при изпълнението и дефекти, направени при ръчни операции. Подобряването на предлаганите услуги ще се постигне чрез подобряване на качеството, подобряване на количеството и подобряване на цената им към клиентите. Подобряване на качеството ще се постигне благодарение на бързината и сигурността на предлаганите услуги благодарение на последното поколение оборудване предвидено за закупуване. В бъдещата поддръжка на разработените от Сайнс ЕООД продукти и след придобиване на предвидените активи, ще могат да се задават различните потребителски роли и ползватели на системата, ще бъде възможно автоматично надграждане на права и ограничаване на достъпи при нужда за обработка на информацията. Ще се предостави автоматизиран процес, който ще оптимизира времето на разработчиците и ще се гарантира ефективност на производствения процес. Управлението на корекции и версии на системите ще бъде лесно и оптимизирано, както и процеса от страна на потребителите на софтуерната система. Чрез новите дълготрайни активи, ще се постигне увеличаване с 50 % на капацитета на съществуващия търговски обект, предвид над 50 % по-висока производителност на новата Специализирана система и Трафик суича. Същевременно ще отпадне нуждата от извършване на извънредни ремонти поради технически неизправности на до момента използваните уреди и активи, като ще отпадне и необходимостта от технологичните операции, извършвани от външни изпълнители. Всички изброени ползи ще съкратят продължителността на операциите с поне 50%, елиминирайки и/или свеждайки до минимум възможността за грешка. 0.00 97 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).