Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

With the realization of this project aims to create jobs for the unemployed and inactive persons by providing opportunities for their professional development and improve their skills. In this sense, this project focuses entirely on improving access to employment and quality jobs through a combination of activities to integrate unemployed and inactive job seekers. With the implementation of project activities will invest in human capital through adequate measures to create new jobs with long-term sustainability.
Implementation of the project provides for increased economic activity, adaptability of the labor market and permanent employment for 11 unemployed and inactive persons who will be employed. Creating new jobs "Lirex BG" Ltd. is directed entirely to the needs of the target group related to the need to create opportunities for their professional realization and exercise their right to work. With the implementation of the project activities will also provide an appropriate working environment necessary for successful implementation of the professional duties of the newly representatives of the target group, through the purchase of equipment and furniture in order to organize their jobs.
Ultimately, the implementation of this project will contribute to improving the adaptability of unemployed and inactive people, which will lead to an increase in productivity of the workforce, the quality of services provided by "Lirex BG" Ltd. services and expanding the market positions of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. С правилната организация и управлението на проекта се цели осигуряването на: 1. Надлежно оформяне на документите свързани с изпълнението на дейностите по проекта; 2. Законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; 3. Стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на определянето на изпълнители; 4. Качествено и точно изготвяне на техническата и финансова отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; 5. Коректност, валидност и надежност на информацията на информацията за изпълнение на дейностите; 6. Качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта. Непосредствено след одобрението на проекта ще се разпределят ясно задълженията на всеки един от членовете на сформираният екип по проекта и ще се предприемат мерки за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, както и мерки за избор на изпълнители. Задачите пред екипа са: 1. Организиране на работни срещи между членовете на екипа, между представителите на целевата група, между обществеността и медиите. Срещите ще бъдат документирани, като действията, произхождащи от взети решения по време на тези срещи, ще бъдат съгласувани и одобрявани съответно от ръководителя на проекта. 2. Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще изготвя междинни и технически отчети, както и окончателен технически и финансов отчет. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДПФП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в ПМС № 119/20.05.2014 г. 3. Провеждане на процедури по ПМС 118/2014 г. за избор на изпълнители за дейностите по проекта, извършен в съответствие с действащото национално и с европейското законодателство. Предвидени са процедури за избор на изпълнител за: доставка на оборудване и обзавеждане необходимо за новите работни места и за изработване на информационни материали свързани с осигуряване публичността на проекта. 4. Наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно дефинираните индикатори за изпълнение включващо: - определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността; - определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението – връзка с изпълнителите по проекта, събиране на необходимите документи по изпълнението: предварителни и междинни доклади, счетоводни документи, премо-предавателни протоколи; - съгласуване на всички приключени етапи по изпълнението с ръководителя на проекта преди приемането на дейността; - изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението; - комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност. 10 020.00 9 346.76
Информираност и публичност: С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „Лирекс БГ” ООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. „Лирекс БГ” ООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Знакът на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, кратко описание, целите и резултатите, като се посочи финансовата подкрепа от ЕС. Върху доставеното по проекта оборудване и обзавеждане, ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейкия социален фонд. На видимо за обществеността място, пред трите офиса на дружеството, в които ще се изпълняват дейности по проекта, ще бъдат поставени информационни постоянни табели, които ще указват, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. Ще бъдат отпечатани и разпространени също така 5000 бр. информационни дипляни и 2000 бр. информационни листовки с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на „Лирекс БГ” ООД. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 971.00 799.00
Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходими за създаване на работни места за новонаетите по проекта представители на целевата група: С изпълнението на настоящата дейност се предвижда да се закупи и достави оборудване и офис обзавеждане, необходими за оборудване на работните места на новоназначените в рамките на проекта 11 бр. лица от целевата група, с оглед изпълнение на техните професионални задължения. В допълнение предвиденото за закупуване по проекта оборудване и офис обзавеждане ще обезспечи създаването на необходимите условия за нормалното и качествено изпълнение на работните задължения от страна на новоназначените служители. За целта по проекта се предвижда да се закупи следното оборудване: - 11 броя преносими компютри с минимум 15” матрица и операционна система В съвременните времена на развити информационни технологии компютърът се е превърнал в неразделна част от необходимото за всяка работно място оборудване. Обичайната дейност на всички предвидени за разкриване в рамките на проекта длъжности е свързана с ежедневна работа с компютър. Това включва достъп до интернет, електронна поща, обработване на счетоводна информация на специализиран софтуер, НАП, НОИ и други институции. Съгласно Закона за безопасни условия на труд е изключително важно, мониторите да са щадящи очите, тъй като 90% от трудовият процес е свързан с комютърна обработка на данни. - 11 бр. IP телефони, съвместими с телeфонна централа Cisco call manager Телефонните апарати са неразделна част от всяко работно място. Те са необходими на новоназначените представители на целевата група по проекта с оглед възможността за осъществяване от тяхна както на вътрешна комуникация с останалите служители и ръководството, така и за външните комуникации с клиенти, институции и организации. Комуникациите на дружеството са организирани през специализирана телефонна централа, което предполага апаратите за новите служители да са изцяло съвместими с нея. - 1 бр. мултифункционално устройство: копир-принтер-скенер Неразделна част от обичайнта трудова дейност е използването на периферни устройства към компютърнната техника. За да се оптимизира работния процес се търси устройство, което да може да сканира, принтира и копира бързо, ефективно и икономично. Предвиденото за закупуване мултифункционално устройстово ще се използва от всички новоназначени по проекта лица за изготвяне на справки и отчети на хартия. На него също така ще могат да се разпечатване документи и всичко необходимо свързано с трудовият процес на новонаетите. - 11 комплекта офис обзавеждане. Всеки комплект включва: 1 бр. бюро с контейнер, 1 бр. работен стол и 1 бр. шкаф Обичайната дейност на новонаетите лица е свързана с позициониране в офис. Поради тази причина за организиране на работното място на новонаетите лица е необходимо те да бъдат оборудвани с бюро и работен стол. Закупуването на работни столове от своя страна трябва да е съобразено с определени характеристики на обзавеждането произтичащи от изискванията за здравословни условия на труд. С така предвиденото за закупуване оборудване и обзавеждане ще осигурят нормални условия на труд за новонаетите по проекта лица от целевата група. 33 591.43 33 004.05
Подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта.: Дейността се състои в провеждането на процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се компания в областта на информационните технологии „Лирекс БГ” ООД, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала фирмата провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „Лирекс БГ” ООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация, дори и след приключването на проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост за безработни и неактивни лица: След проведен подбор на персонала кандидатът „Лирекс БГ” ООД ще сключи трудови договори на 8 часов работен ден с избраните лица от целевата група. Дейноста предвижда обезпечаване на „Лирекс БГ” ООД в рамките на проекта с квалифицирана работна сила, съобразно специфичните потребности осигуряване на средства за трудови възнаграждения и осигурителни вноски за новонаетите безработни и неактивни лица. За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии, като в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. По конкретно ще бъде осигурена заетост за следните длъжности: - Организатор, с код по НКПД 2011: 33433007 - 2 бр. лица от целевата група, за период от 12 месеца. Основни функции: Отговаря за доставките на оборудване и услуги. Подпомага административното, документално и организационно изпълнение на възложените проекти. - Организатор, стопански дейности, с код по НКПД 2011: 24216011 - 2 бр. лица от целевата група, за период от 12 месеца. Основни функции: Гарантира професионално и безупречно обслужване на клиентите съобразно стандартите за работа и осигурява рентабилност чрез постигане на продажбените цели. - Системен администратор, с код по НКПД 2011: 25226001 - 1 бр. лице от целевата група, за период от 12 месеца. Основни функции: Проектира, конфигурира и пуска в експлоатация мрежови услуги. Отговаря за цялостното решение или реорганизиране на инфраструктурата. Поддържа и конфигурира сървърни операционни системи. Управлява, конфигурира и извършва мониторинг на помощните среди/инструменти, използвани в процеса на разработка и поддръжка на софтуера. Извършва мониторинг на сървърни системи. - Техник, компютърни системи, с код по НКПД 2011: 35113003 - 4 бр. лица от целевата група, за период от 12 месеца. Основни функции: Отстранява проблеми, възникнали при експлоатация на програмните продукти. Изпълнява всички процедури и инструкции, свързани с подръжката на съществуващите продукти. Консултира потребителите на продукти във връзка с правилната и ефективна работа. Извършва мониторинг на сървърни системи. Извършва физически поддръжка на хардуер. - Счетоводител, с код по НКПД 2011: 24116004 - 2 бр. лица от целевата група, за период от 12 месеца. Основни функции: Съблюдава и прилага финансово-счетоводните процедури и политики. Спазва счетоводната политика на предприятието, като подпомага и консултира колегите в нейното прилагане и изпълняване. Извършва финансови, разчетни и кредитни операции. Отчита паричните средства на дружеството и се грижи за своевременното отразяване на движението им в счетоводните документи. В допълнение кандидатът ще запази за минимум 12 месеца, след приключване на дейностите по проекта, най-малко 50 % от разкритите в рамките на настоящото проектно предложение работни места. 89 946.04 74 297.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).