Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 262 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

“WITMIND” Ltd. is operating in J62.01 “Computer programming” and is specialized in providing IT solutions and services, including software solutions, network and cloud technologies and in computer programming.
With this project proposal “WITMIND” Ltd. plans to implement and install a system for planning and resource management /ERP system/, and implement Quality Management Systems which will utilize planned server equipment  and will cover all main operational business processes in the company.
Currently the service delivery capacity of WITMIND is fully utilized and there are various inefficiencies in the business activities which prevent the company from improving its competitiveness. This requires company management to introduce a solution and to meet the constantly growing demand for services provided by WITMIND. Therefore, after an analysis and assessment of the needs the company focuses on the introduction of the ERP system and implementation of Quality management systems.
The project will immediately result in:
Increase of average generated export earnings as a result of the investment project with at least 20 %.
Increase in net sales revenue to Total project cost with at least 30%. 
Increase in plant productivity due to the implementation of the project with not less than 12%.
The following results are expected after the completion of the project:
Enhanced management capacity and growth of SME WITMIND, through the introduction of ERP system and implementation and certification of QMSs; The following processes will be improved: the process of planning and decision-making process of the organization of resources, the process of organization of the process of service delivery, process of realization of services and the process of internationalization of services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укпрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 20000-1 в Уитмайнд ЕООД: Като част от дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните поддейности: - въвеждане на БДС ISO/IEC 20000-1 в Уитмайнд ЕООД - сертифициране на въведеното в Уитмайнд ЕООД БДС ISO/IEC 20000-1 Въвеждането и сертифицирането на БДС ISO/IEC 20000-1, ще допринесе за развитие и укпрепване на управленския капацитет в компанията. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 20000-1 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 20000-1 (от 4-ти до 18-ти месец) 4. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол и издаване на сертификат за БДС ISO/IEC 20000-1 ( 18-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери (18-ти месец) 6. Отчитане на проекта (18-ти месец) 12 000.00 0.00
Дейности за развитие и укпрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 27001: Като част от дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните поддейности: - въвеждане на БДС ISO/IEC 27001 в Уитмайнд ЕООД - сертифициране на въведеното в Уитмайнд БДС ISO/IEC 27001 Въвеждането и сертифицирането на БДС ISO/IEC 27001, ще допринесе пряко за развитие и укпрепване на управленския капацитет в компанията. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 27001 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 27001 (от 4-ти до 18-ти месец) 4. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол и издаване на сертификат за БДС ISO/IEC 27001 ( 18-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери (18-ти месец) 6. Отчитане на проекта (18-ти месец) 12 000.00 0.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез закупуване на 6 броя сървъри, необходими за въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 27001 и БДС ISO/IEC 27001 и БДС EN ISO 9001 : Като част от дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните поддейности: - закупуване на 6 броя сървъри( 2 броя сървъри от вид 2 и 4 броя сървъри от вид 3) необходими за въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 27001 и БДС ISO/IEC 27001 и БДС EN ISO 9001 Закупуването инсталирането на 6 броя сървъри( 2 броя сървъри от вид 2 и 4 броя сървъри от вид 3) пряко допринасят за въвеждането и сертифицирането на БДС ISO/IEC 27001 и БДС ISO/IEC 27001 и БДС EN ISO 9001 , и ще допринесат за развитие и укпрепване на управленския капацитет в компанията. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г./ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за доставка на 6 броя сървъри( 2 броя сървъри от вид 2 и 4 броя сървъри от вид 3)(от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Закупуване и доставка на 6 броя сървъри( 2 броя сървъри от вид 2 и 4 броя сървъри от вид 3). Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол (от 4-ти до 6-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 6 бр. стикери (6-ти месец) 94 620.00 115 474.98
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на система за планиране на ресурсите (ERP) : Като част от дейността ще бъде въведена Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието. Въвеждането в експлоатация на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието, ще допринесе за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в компанията. Благодарение на внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г./ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за разработване и внедряване на система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/ (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработване и внедряване на ERP система (от 4-ти до 16-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на ERP система. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол ( 16-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери и 1 бр. обяснителна табела (16-ти месец) 6. Отчитане на проекта (18-ти месец) 293 500.00 293 500.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на система за планиране на ресурсите (ERP): Като част от дейността ще бъде закупен 1 брой сървър(вид 1), необходим за инсталиране и въвеждане на Системата за планиране и управление на ресурсите/ERP система/. Въвеждането в експлоатация на 1 брой сървър(вид 1) обезепечава въвеждането на Система за планиране и управление на ресурсите/ERP система/ , отговаряща на нуждите на предприятието, и ще допринесе за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в компанията. Благодарение инсталирането на 1 брой съврър(вид 1) и последващото внедряването на системата ще бъдат подобрени следните процеси: процес на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продуктите и процес на интернационализация на продуктите. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за закупуване на един брой сървър(вид 1)(от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор/и (от 3-ти до 4-ти месец)) 3. Закупуване на един брой сървър. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол (от 4-ти до 5-ти месец) 4. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 1 бр. стикери (5-ти месец) 4 900.00 4 660.00
Дейности за развитие и укпрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на БДС EN ISO 9001 : Като част от дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните поддейности: - въвеждане на БДС EN ISO 9001 в Уитмайнд ЕООД - сертифициране на въведеното в Уитмайнд БДС EN ISO 9001 Въвеждането и сертифицирането на БДС EN ISO 9001 , ще допринесе за развитие и укпрепване на управленския капацитет в компанията. Също така ще бъдат постигнати следните рзултати: Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта с не по-малко от 20 %. Нарастване на нетните приходи от продажби/Обща стойност на проекта с не по-малко от 30%. Нарастване на производителността на предприятието вследствие на изпълнението на проекта с не по-малко от 12%. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител/и, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г., ПМС 160/01.07.2016/ЗУСЕСИФ за въвеждане и сертифициране на БДС EN ISO 9001 (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Въвеждане и сертифициране на БДС ISO/IEC 9001 (от 4-ти до 18-ти месец) 4. Подписване на финален приемно-предаватлен протокол и издаване на сертификат за БДС EN ISO 9001 ( 18-ти месец) 5. Визуализация и публичност (за сметка на кандидата) - 2 бр. стикери (18-ти месец) 6. Отчитане на проекта (18-ти месец) 10 200.00 6 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).