Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project aims to provide a public commitment to disadvantaged people in difficulties for inclusion in active working and social life, as well as optimally meet the needs of persons from vulnerable social groups: lonely elderly people with low incomes, people on social support seriously ill, disabled and people with daily hot meals. 
In the specifics of Avren municipality, a small municipality countryside - predominantly aging population and people from minority communities, as well as relatively high but unemployment in the municipality, the aim is to provide financial assistance through which to alleviate the heavy social and financial position of majority of the population with existing health and economic problems. 
In order to achieve effective and sustainable social policy in Avren Municipality to support individuals who need daily care and optimally meet the needs of deprived comes the need for disclosure of the service.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи. : В Община Аврен има изработена процедура за информиране, набиране и подбор на потребители. Със заповед е определена комисия в състав: председател и двама членове. Единия от членовете на комисията е представител на Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Долни чифлик. Изисквания за подбор на потребителите: • да са с постоянен или настоящ адрес на територията на Община Аврен; • да са самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии/ за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии/ скитащи бездомни деца и лица • лица и семейства обект на месечно подпомагане с доход по-нисък от диференцирания минимален доход 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти : На 01.03.2016г. на основание чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №50 с фирма „Варна Оборот“ ЕООД с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. На 07.03.2016г. на основание чл чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №51 с фирма „Мариан 2004“ ООД с предмет „Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. Доставяните хранителни продукти задължително следва да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При доставката следва да се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. Началната дата за стартирането на проекта е 16.05.2016г, крайна дата - 31.12.2019г. Съответно топъл обяд ще се предоставя 913 дни , от които до 30.04.2017г. на 154 потребители и от 01.05.2017г. на 184 потребители. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 757642 от 16.11.2016г. и договори с избрани изпълнители - № 46 от 23.03.2017г., № 34 от 07.03.2017г. и №193 от 01.11.2017г. 379 013.06 379 021.50
Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя със собствен ресурс на община Аврен в обособен кухненски блок находящ се в с. Аврен. -част от сграда, представляваща „Социално предприятие за обществено хранене“, състояща се от фоайе, сервизни помещения, зала за хранене, коридор, кухня, помещение за съхранение и обработване на яйца, помещение за съхраняване и обработване на плодове и зеленчуци, подготвителна за местни продукти и риба, коридор, миялно помещение – 2 броя, тоалетни, баня и съблекалня за персонала. Помещението е санирано с PVC дограма, отоплява се с климатици, съобразено с изискванията по Закона за храните. С отделни входове за получаване на хранителни продукти и изнасяне на готовата продукция. Материална база: Фризери – 3бр., Хладилници – 4бр., Хладилник за проби – 1бр., Печка газова с фурна – 1бр., Печки електрически с фурни – 3бр., Конвектомат – 1бр., Картофобелачка/професионална – 1бр., Планетарен миксер – 1бр., Зеленчукорезачка/професионална – 1бр., Контейнер/сефертаси тройка/ - 600бр., Термоказани за пренасяне на храна – 4бр., Електрически фритюрници/професионални – 2бр., Електрически скари/професионални – 2бр., Тави за печени – 10бр., Казани неръждаеми с двойно дъно – 43литра – 6бр., Тенджери неръждаеми – 20литра – 5бр. , кухненска посуда – черпаци, решетъчни лъжици и др. Налични човешки ресурси: Административен и технически персонал – директор, финансист, трима шофьори за разнос на храна. Персонал кухня – двама готвачи, помощник готвачи – трима/ единия помощник готвач е назначен по програма за временна заетост за младежи до 29г. възраст/, кухненски работник, общи работници миална и разнос на храната– пет, двама работника на граждански договор за разнос на храна. Храната ще се приготвя по Рецептурник за заведения за обществено хранене. Доставяните хранителни продукти задължително са придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При приготвяне на храната ще се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. 18 950.66 18 951.07
Предоставяне на съпътстващи мерки: Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти/ веднъж на два месеца/ в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки които се предоставят по проекта - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и комунални услуги.. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от директора на социалното предприятие. 18 950.65 18 951.07

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).