Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

Company-candidate with this project proposal apply for financial support from the ESF, which aims to provide 12 months of employment of 16 unemployed and inactive persons on newly outfitted jobs. The company has the potential and ambition for development, but insufficient resources to significant changes in the short term. As a first step it has invested in building a new manufacturing facility and office. On the other hand, many unemployed and inactive have a need to work to satisfy the needs of their career and earnings. This project provides new workshop and office to reveal 16 jobs in 8 different positions, which are furnished and equipped with technical and tooling. Jobs will be offered after selection of them will be appointed for a term of up to 1 year unemployed and inactive persons. The jobs will be offered and after selection will be appointed for a term of 1 year unemployed and inactive persons. It is envisaged that at least 8 of the new hires are from vulnerable groups in the labor market, including 3 youths under 29, as well as persons with low education, unemployed or inactive for more than 12 months, persons over 54, and on the opportunity to work and persons with disabilities. Employees within 1 year will acquire professional experience and will recover or acquire work habits. Regular and adequate remuneration of labor, material and technical secured working environment will enhance motivation and their labor activity. After completion of the project the included individuals will have more chance of subsequent employment, incl. and in the candidate-company, which will retain at least 8 of the jobs for at least 12 months.
OBJECTIVES AND EXPECTED RESULTS OF THE PROJECT: 16 new jobs secured by new Equipment, furniture and equipment; 16 unemployed and inactive persons, including 8 of vulnerable groups provided employment to 12 months; 8 jobs stored for at least 1 more year.
"New Horizons" for new employees and employer.
Seeking financing - 202 900 lev
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 16 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца във фирма АЛЕКСНАДЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД: ЦЕЛ на дейността: Разкриване на 16 нови работни места и наемане на 16 безработни и неактивни лица за срок до 12 месеца. СЪДЪРЖАНИЕ: В съответствие с главната и конкретни цели 1 и 3 на проекта, в рамките на тази дейност ще се изпълнят необходимите процедури по разкриване и обявяване на 16-те работни места, извършване на подбор сред целевите групи по настоящия проект, сключване на трудови договори с избраните кандидати, изпълнение на задълженията по трудовите правоотношения, удължаване или приключване на заетостта след изтичане срока участието на наетите по проекта лица. По проекта ще се разкрият 16 работни места по следните длъжности с код по НКПД 2011: Асистент, офис (код 3343 3011) – 1 бр. Експерт, стопанска дейност (2421 6001) - 2 бр. Експерт, инженеринг (2421 6004) - 3 бр. Икономист, търговия (2631 6022) - 1 бр. Монтажник, кабели (8212 2005) - 1 бр. Монтажник, електрооборудване (8212 2004) - 2 бр. Електротехник, строителен (7411 2005) - 4 бр. Общ работник (9622 0001) - 2 бр. Комбинацията от длъжности е съобразена с фирмените цели за разширяване на производствения капацитет, както и с възможността да се предложи работа на безработни и неактивни лица с различни образование и професионална квалификация. За безработни лица ще се считат, регистрираните в бюрото по труда като такива, както и лицата без регистрация, но неработещи, търсещи и готови да започнат работа. Неактивните, т.е. тези, които не са нито заети, нито безработни към момента на кандидатстване също имат възможност и шанс да се включат в проекта. Критериите при подбора на лицата ще бъдат свързани само с допустимите, а именно: статут на безработно или неработещо лице, подходящи образование и/или квалификация и/или опит, мотивация за труд. Приоритет ще се даде на представителите на т.нар. специфични категории безработни и неактивни лица, като поне 8 от тях ще отговарят на някой от следните критерии: възраст до 29 или над 54 г., с ниска степен на образование (под средно образование), продължително безработни ли неактивни. Възможност за работа имат и хората с увреждания, ако предлаганата работа не е противопоказна за тях. С оглед създаване на повече възможности за работа в България на младите хора, минимум 3 от работните места ще бъдат заети от младежи до 29 години. Предложеният набор от длъжности ще отговори на ПОТРЕБНОСТИТЕ на безработни и неактивни лица за включване в реална заетост, с гарантирани възнаграждения и осигуровки, съобразно заеманата длъжност и с предпоставки за дългосрочна, устойчива и регламентирана трудова дейност. За младежите заемането на работно място по настоящия проект вероятно ще бъде възможност за първи трудов стаж и професионален опит. На хората, които преди включване в настоящия проект са били повече от година без работа, новите работни места ще подпомогнат за възстановяването или формирането на загубени професионални умения, трудови навици, работа в екип и др. Лицата над 54 години имат шанс да се установят трайно на работа, с което да отпаднат проблемите, произтичащи от нежелението на част от работодателите да ги наемат на работа поради предстоящо пенсиониране или по-зрялата им възраст. При осъществяване на дейността ще бъдат прилагани законовите и нормативни разпоредби в областта на трудовото и осигурителното законодателство и на тази основа ще се съблюдават правата и задълженията на двете страни по трудовите правоотношения. ЕТАПИ на изпълнение на дейността: - обявяване на 8 работни позиции по посочените длъжности за общо 16 работни места в специализираните електронни сайтове, в т.ч. на Агенцията по заетостта - първи месец; - извършване на подбор сред целевите групи по проекта - безработни и неактивни лица - първи - втори месец; - назначаване на избраните безработни и неактивни лица за период до 12 месеца - втори-трети месец; - изпълнение на задълженията по сключените трудови договори - втори - четиринадесети месец; - прекратяване или удължаване на трудовите договори - четиринадесети месец. 118 400.00 115 185.90
Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на 16 нови работни места във фирма АЛЕКСАНДЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД: ЦЕЛ на дейността: обзавеждане и обезпечаване с необходимото оборудване и стопански инвентар на 16 нови работни места във фирма АЛЕКСАНДЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД. Целта на дейността съответства на Конкретна цел 2 и нейното изпълнение ще допринесе за постигане на главната цел на проекта. ОБОСНОВКА: Планираните по проекта работни места, действително са нови за фирмата. Понастоящем се изгражда нова работилница, в която ще се извършват дейности като връзване, монтаж и сглобяване на табла, ремонт на осветителни тела и други, с които ще се допълни асортимента на фирмените услуги. В новото помещение ще се обособи и административния офис. Дейността на фирмата изисква наличие на съответната технологична и инструментална екипировка за всеки работещ във фирмата. Компанията е осигурила инструментариум и техника, но по обясними причини, не разполага с повече от необходимите за настоящия обхват на дейността. Фирмата няма собствен адмиминстративен персонал, както и експерти в областта на инженерингови услуги, организацията и управлението на стопанската и търговска дейност. Все по-осезателна е липсата на мобилност и собствено транспортно обслужване на фирмената дейност по управление, организация, договаряне и контрол на изпълнението на производствените дейности на обектите на работа, които са в много широк териториален обхват. Прогнозното разрастване на стопанската дейност налагат да се открият нови работни места и в тези направления и да се обезпечат по най-ефективен начин. СЪДЪРЖАНИЕ: Фирмата-кандидат е направила преценка на възможностите си да осигури и текущо допълва оборудване и обзавеждане. Чрез настоящия проект се търси подкрепа за обезпечаване на необходимия минимум екипировка за работа на новите работни места. Необходимо е закупуване на: - за всяко от работните места на длъжност Монтажник, електрооборудване (2 бр), Монтажник, кабели (1 бр.), Електротехник, строителен (4 бр.) и Общ работник (2 бр.) – Оборудване и инвентар: комбиниран перфоратор, винтоверт, куфар и лични инструменти; ножица за рязане на ламарина, пистолет за горещ въздух – по 9 бр. от всеки вид. Работно облекло и ЛПС: наколенки, летен и зимен гащеризон, работни връхни дрехи, каска, ръкавици, предпазни очила, колан за инструменти, обувки - по 9 бр. от всеки вид - за общо оборудване на работните места – нитачка (1 бр.), машина за сгъване на ламарина (1 бр.), настолна бормашина зеге (електрически трион) – 1 бр; стълби с височина 2 м (4 бр), стълби с височина 3 м (4 бр), стълби с височина 6,8-7,2 м (2 бр.), къртач комбиниран (1 бр), алуминиево скеле 12 м. (1 бр.), комплект ръчни инструменти (4 бр.) - за работните места на длъжности за експерти стопанска дейност, инженеринг и икономист, търговия - 1 бр транспортно средство, лек автомобил. Фактическата трудова дейност на всеки от тях се извършва основно на обектите на изграждане и инсталиране на електрическите системи и съоръжения. Всеки обект на работа е свързан с множество посещения на място от инженерния и икономически екип с цел извършване на оглед, замерване, заснемане, проектиране, договаряне, надзор и контрол на всяка фаза от изпълнението. Закупеното оборудване и обзавеждане ще бъде застраховано за срока на проектните дейности. ЕТАПИ: - актуализиране на пазарното проучване за параметрите и цените на планираните за закупуване техническо оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства; - конкретизиране на техническите изисквания за всеки артикул, целесъобразно разпределение на планираните средства; - избор на оптимални варианти на база количество, качество, срок за доставка, цена; - заявяване/закупуване на планираните активи и стопански инвентар; - доставка и инсталиране (при необходимост); - счетоводно документиране на активите съобразно изискванията за отчетност; - застраховане на придобитото оборудване; - разпределение по предназначение на екипировката за новонаетите работници и служители. 62 500.00 61 209.36
Дейности на фирма АЛЕКСАНДЪР ЕЛЕКТРИК ЕООД по информиране и публичност : ЦЕЛ: Изпълнение на ангажиментите от фирма АЛЕКСАНДЪР ЕЛЕКТРИК в качеството й на бенефицент по ОПРЧР за осигуряване на публичност и информираност за получената подкрепа от ЕС. НЕОБХОДИМОСТТА от изпълнение на тази дейност се формира от задълженията на бенефицицентите по схема "Ново работно място 2015", разписани в Общите условия към Договора за БФП, относно Мерките за информация и комуникация, насочена към обществеността. Във връзка със задължението по чл.6.1. бенефициентът да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира или съфинансира от Европейския социален фонд са планирани и конкретните действия в рамките на настоящата дейност. Същите се базират и на дадените указания в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. СЪДЪРЖАНИЕ: Имайки предвид стопанската дейност на фирмата-кандидат, обхвата на партньори и клиенти, както и анализирайки съвременните, масови и достъпни форми за информация и публичност, фирмата-кандидат планира да се изготвят и разпространят печатни и промоционални материали, както и да се публикува информация в сайта на фирмата. Ще бъде създадена организация и за оформяне на създадените или относими към настоящия проект документи, които следва да съдържат реквизитите и графичните параметри, посочени в Единния нааръчник. Закупеното оборудване и обзавеждане ще бъде маркирано с информационни стикери. Клиенти и посетители във фирмата ще отличават участниците в проекта по предоставените им шапка и тениска с емблемата, логото и наименованието на финансовия източник - ЕСФ и финансиращата програма - ОПРЧР. Аналогична информация ще получат ключовите и нови клиенти на фирмата чрез предоставените им промоционални пакети, съдържащи тефтер, химикал и визитник. Сключването на договора за БФП ще бъде отбелязано по подходящ начин във фирмения сайт www.alexanderelectric.eu., а текущо ще се публикува информация за осъществените дейности, постигнатите напредък и крайни резултати. Във всяка информация ще се насочва вниманието към източника и финансиращата програма, оказващи подкрепа за изпълнение на настоящия проект. В количествено измерение се предвижда: изготвяне и разпространение на: 2 бр. плакати (за офиса и работилницата), 100 бр. информационни листовки (за посетители и клиенти в офиса и работилницата), 16 бр. промоционални комплекти (шапка, тениска, чаша) - за участниците и работещите във фирмата, 100 промоционални комплекти (тефтер, химикал, визитник) - за бизнес партньори и клиенти и 100 стикери за маркиране на оборудването. ЕТАПИ: - публикуване на сайта на фирмата на информация за сключения договор за БФП и проектните цели, дейности и очаквани резултати - до 2 дни след сключване на договора; - извършване на пазарно проучване за печатни и рекламни услуги - първи месец; - разработване на типови бланки за отчетни и други документи по проектните дейности - първи месец; - заявяване на информационните материали с посочени изисквания за формат, съдържане, графично изпълнение съобразно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - първи-втори месец; - поставяне на плакати, предоставяне на промоционални пакети на участниците - трети - четвърти месец; - разпространение на листовки, промоционални пакети на партньори и клиенти - трети - дванадесети месец; - публикуване на информация в сайта на фирмата при завършване на дейност или етап - първи - четиринадесети месец; - поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване и обзавеждане - втори-пети месец. 2 000.00 1 979.98
Организация и управление на проект "АЛЕКСАНДЪР ЕЛЕКТРИК - Нови хоризонти": ЦЕЛ: Обезпечаване на ефективен мениджмънт на проекта. Поставената цел на практика включва и ограничаване на евентуални рискове в хода на изпълнение на проектните дейности, координация на действията за гарантиране на качеството на проектните дейности и постигането на главната и конкретните цели на проекта, както и коректно изпълнение на задълженията по Чл. 4 и т.6.1 до 6.3 от Чл. 6 от Специфичните условия към Договора за безвъзмездна помощ по техническото и финансово отчитане и предоставянето на информация на ДО. Изпълнението на дейността се обосновава от необходимостта за осигуряване на наблюдение, анализ и оценка на съответствието на изпълняваните и планираните дейности и ресурси, както и за своеверемнно подаване на сигнали за възникнали или възможни отклонения от планираните параметри на проекта. Кандидатът счита, че тя е съществен фактор за достигането на планираните резултати по проекта. СЪДЪРЖАНИЕ: Дейността ще се осъществява от ръководител на проекта и консултантски екип. Процесът на управление в конкретика включва: - създаване на организационната структура, формите за комуникация, процедурите за администриране, отчетност, начините и периодиката на информационен обмен; - детайлизиране и актуализиране при необходимост на план-графика за изпълнение на дейностите на проекта; - разпределение на задълженията чрез възлагателни договори с ръководителя на проекта и консултантската фирма; - координация на действията на ангажираните и участващите в изпълнението на проекта; - непрекъснато наблюдение, периодично анализиране и прилагане на корективни действия при необходимост и/или по препоръка от Управляващия орган; - изготвяне в регламентираните формати и срокове на технически и финансови отчети с изискваните приложения към тях; - изготвяне и предоставяне на информация при поискване от управляващия или одитиращи органи; - обратна връзка за проучване на нагласата и ефекта от участието на целевата група в дейностите по проекта; - изготвяне, поддържане и съхранение на проектната документация в съответствие с изискванията на Договора за БФП и Ръководството на бенефициента; - организиране, провеждане и поддържане на регулярна и коректна документация, както и ясни и прозрачни счетоводни отчети относно изпълнението на проекта; - наблюдение и контрол за правилното и законосъобразно разходване на средства по проекта. ЕТАПИ: - избор на консултантски екип за подпомагане управлението на проекта - първи месец; - сключване на възлагателни договори и разпределение на отговорностите - първи месец; - изпълнение на поетите задължения в съответното направление - първи-четиринадесети месец; - регулярно провеждане на координационни срещи на ръководителя, екипа и ръководството на фирмата - текущо през периода първи-четиринадесети месец; - отчитане на извършената дейност - съгласно уговорената във възлагателния договор периодика, първи-чениринадесети месец; - изготвяне на техническа и финансова документация към междинни и окончателни искания към Управляващия орган - регулярно, при съгласуване с ръководството на фирмата, първи-четиринадесети месец. 20 000.00 19 453.86

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).