Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The aim of the project is to ensure opening of sustainable jobs for unemployed and/or inactive people. Within the project 35 new jobs will be opened for unemployed and/or inactive people, who will be provided with employment and vocational training. At least 50% of the new job positions will be preserved for at least 12 months after the end of the project. Twenty seven of the new job positions will be equipped as part of the project.  For the achievement of the planned results the following activities and measures will be implemented:

- Hiring of unemployed and/or inactive people for a period of 12 months
- Provision of vocational training to the people already employed under the project
- Purchase of equipment associated with the creation of new job positions
- Activities for information and publicity
- Activities for project organization and management
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на дейността е да се осигури трудова заетост на 35 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица". Минимум 50% от наетите лица ще бъдат от поне една от следните специфични категории уязвими лица (специфични целеви групи): - Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3); - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни или неактивни лица с увреждания; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Индикативният брой на наетите безработни младежи до 29 г. вкл. ще бъде 3-ма човека. За минимум 18 от наетите по проекта лица Екошууз ще запази работните места за минимум 12 месеца след приключването на проекта. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Осъществяване на контакти с представителите на целевата група Етап 2: Подбор на безработни или неактивни лица Етап 3: Наемане на 35 безработни или неактивни лица Етап 4: Осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица Дейността ще бъде изпълнена за 16 месеца включващи общо до 7 месеца за Етапи 1, 2 и 3 и до 12 месеца за Етап 4. Сроковете за осъществяване на контакти, подбор и наемане са определени според досегашния опит на кандидата в наемането на безработни и неактивни лица и са съобразени с броя на работните места, които ще бъдат открити. Не е представена разбивка на периода на изпълнение за Етап 1, 2 и 3 тъй като тези етапи ще се застъпват - когато част от лицата са вече на етап подбор и наемане, с друга част от хората все още ще се осъществяват първоначални контакти, т.е. не е реалистично подборът и наемането да се извършат едновременно за всичките 35 лица. 207 750.00 214 272.39
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица: Целта на дейността е да се осигури професионална квалификация на 34 безработни и/или неактивни лица, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица", тъй като наличието на професионална квалификация е основен фактор за успешна реализация на пазара на труда. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Изготвяне на техническо задание за професионално обучение (месец 6) Етап 2: Избор на изпълнител и сключване на договор за професионално обучение (месец 7) Етап 3: Провеждане на професионално обучение (месец 8-11) Етап 4: Провеждане на изпит и издаване на удостоверение (месец 10 и месец 12) Дейността ще започне в месец 6, тъй като през първите 5 месеца от началото на проекта кандидатът ще бъде ангажиран с ключовите дейности по установяване на контакти с представители на целевата група, подбор и наемане. Дейността ще бъде изпълнена общо за 7 месеца, като обучението по професионалното обучение по „Производство на облекло от текстил” ще приключи през месец 10, а обучението по „Конструиране, моделиране и технология на облекло от текстил” - през месец 12. Срокът за изпълнение на дейността включва един месец за Етап 1, един месец за Етап 2, четири месеца за Етап 3 и три месеца за Етап 4. Сроковете са определени на база предварително проучване, проведено от кандидата и с отчитане на хорариума на най-дългото обучение. Началото на професионалното обучение е предвидено да съвпада с началото на трудовата заетост на последните новонаети лица по Дейност 1. В срока за изпълнение на Етап 4 е включено време за подготовка на обучаемите за изпита. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и ще включва: ■ провеждане на обучение по част от професия по втора квалификационна степен както следва: 1. Професия: Оператор в производството на облекло (код съгласно СПОО: 542050), Специалност - „Производство на облекло от текстил” (код съгласно СПОО: 5420501) 2. Хорариум на обучението (в учебни часове по 45 минути): 300 уч. часа 2.1. Теория: 150 уч. часа 2.2. Практика: 150 уч. часа 3. Брой на обучаваните лица: 32 човека 4. Документ, доказващ завършено обучение: Удостоверение за професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професия ■ провеждане на обучение по част от професия по трета квалификационна степен както следва: 1. Професия: Моделиер - технолог на облекло (код съгласно СПОО: 542040), Специалност - „Конструиране, моделиране и технология на облекло от текстил” (код съгласно СПОО: 5420401) 2. Хорариум на обучението (в учебни часове по 45 минути): 600 уч. часа 2.1. Теория: 300 уч. часа 2.2. Практика: 300 уч. часа 3. Брой на обучаваните лица: 2 човека 4. Документ, доказващ завършено обучение: Удостоверение за професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професия Необходимостта от посоченото професионално обучение произтича от поставените изисквания на работодателя Екошууз ЕООД за заемане на длъжностите: "Машинен оператор, шиене на облекла" и "Моделиер-конструктор, облекла". За заемане на длъжността "Гладач, ютия", работодателят няма изискване за професионална квалификация, затова лицето, което ще бъде назначено на тази длъжност, няма да бъде включено в професионално обучение. 21 450.00 16 650.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват 27 от новооткритите работни места, което пряко допринася за постигане на целта на проекта - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица", тъй като наличието на оборудвано със съвременна техника работно място е основен фактор за придобиване на трудови умения и успешна реализация на пазара на труда. С оборудваните работни места, наетите лица ще могат да приложат придобитите в рамките на професионалното обучение компетенции и да натрупат опит в работата с модерно производствено оборудване. Това ще повиши тяхната адаптивност и пригодност за заетост на пазара на труда. Дейността включва закупуване на 27 бр. машини, с които ще бъдат оборудвани следните новооткрити работни места: 25 раб. места за "Машинен оператор, шиене на облекла", 1 раб. място за "Моделиер-конструктор, облекла" и 1 раб. място за "Гладач, ютия". Предвидено е да се закупи оборудване както следва: За длъжност "Машинен оператор, шиене на облекла" - 25 оборудвани работни места: 1. Автоматична едноиглова машина за прав шев (15 бр. с единичен и 5 бр. с двоен транспорт) - ще бъдат оборудвани 20 новооткрити работни места. 2. Автоматична двуиглова машина за прав шев - 2 бр. за 2 новооткрити работни места. 3. Илична машина - ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. 4. Машина за шиене на копчета - ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. 5. Електронна понд машина за подсилващи шевове - ще бъде оборудвано 1 новооткрито работно място. С тези машини ще се извършват съответно операциите по: шиене на облекла с единичен шев, шиене на облекла с двоен шев, ушиване на илици, шиене на копчета и изработка на подсилващи шевове. Всички тези операции са приложима към обхвата на длъжността "Машинен оператор, шиене на облекла", тъй като са част от технологичния процес за производството на облекла. За длъжност "Моделиер-конструктор, облекла" - 1 оборудвано работно място: 1. CAD система за предкроялна подготовка с дигитайзер и плотер - 1 бр. Оборудването ще бъде използвано за операцията по конструиране на облеклото преди кроене - с него ще се създават и обработват в цифров вид кройките на моделите, които ще бъдат произвеждани. Тази операция е приложима към обхвата на длъжността "Моделиер-конструктор, облекла", тъй като създаването на моделите и предкроялната подготовка са част от технологичния процес за производството на облекла. За длъжност "Гладач, ютия" - 1 оборудвано работно място 1. Професионална гладачна маса с парогенератор и ютии - 1 оборудвано работно място Оборудването ще бъде използвано за изглаждане на вече ушитите облекла. Операцията по гладене е приложима към обхвата на длъжността "Гладач, ютия", тъй като тя е част от технологичния процес за производството на облекла. Общо в рамките на проекта ще бъдат оборудвани 27 от 35-те новооткрити работни места, за които кандидатът не разполага с оборудване. Екошууз ЕООД поема ангажимента да оборудва със собствени ресурси останалите 8 работни места. ЕТАПИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: Етап 1: Избор на изпълнител (месец 6-8) Етап 2: Сключване на договор (месец 8) Етап 3: Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол (месец 9-11) Дейността ще бъде изпълнена общо за 6 месеца, включително три месеца за Етап 1 и 2 и три месеца за Етап 3. Срокът за доставка е определен на база на предварително проучване на сроковете, както и на база на предварителни оферти от потенциални доставчици и предишния опит на кандидата. Планирано е след обучението новонаетите лица да има оборудвани работни места. 114 600.00 114 451.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигури информиране и публичност по проекта съгласно изискванията на процедурата. При изпълнението на проекта Екошууз ще прилага мерките, предвидени в Единния наръчник на бенефицента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., включително: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - емблемата на ЕС; - упоменаване на фондовете, които оказват подкрепа на проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020. Период на изпълнение: месец 1-16 2. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще постави минимум един плакат с информация за проекта (формат А3), в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на входа на административната сграда на предприятието. Период на изпълнение: месец 1 3. Ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за финансирането от ЕС. Период на изпълнение: месец 1-16 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или участниците, ще се посочва, че финансиращата го ОПРЧР се осъществява с подкрепата на фондовете на ЕС. Период на изпълнение: месец 1-16 5. На всяка единица закупено оборудване по проекта ще бъде поставен информационен стикер. Период на изпълнение: месец 11 6. При публични изяви и интервюта на представители на бенефициента, свързани с проекта, ще се подчертава ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПРЧР. Период на изпълнение: месец 1-16 0.00 0.00
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се изпълни успешно проекта, което да осигури постигането на неговата цел - "Създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица". Дейността включва цялостна организация и управление на проект "Откриване на устойчиви нови работни места в Екошууз ЕООД", включително: ■ Цялостно управление на проекта, включително управление на графика, разходите, обхвата, проблемите и рисковете; ■ Осигуряване постигането на резултатите на проекта и реализирането на планираните ползи за представителите на целевата група; ■ Осигуряване спазването на Договора за безвъзмездна финансова помощ; ■ Осигуряване спазването на изискванията за информираност и публичност; ■ Осигуряване спазването на процедурите за възлагане на подизпълнение; ■ Комуникация с ръководството на Екошууз, Управляващия орган и изпълнителите; ■ Комуникация с членовете на целевата група, включени в проекта; ■ Изготвяне на календарен график за изпълнението на проекта; ■ Провеждане на срещи във връзка с изпълнението на проекта; ■ Извършване на дейности по мониторинг и контрол на проекта и предприемане на коригиращи мерки; ■ Организиране на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори; ■ Управление на договорите с изпълнителите; ■ Изготвяне на документи за отчитане на изпълнението на проекта; ■ Изготвяне на доклади за изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление ще се извършва по време на изпълнението на целия проект. Конкретно ще бъдат обособени следните етапи: Етап 1: Мобилизация на проекта (месец 1-4). През този етап ще се избере изпълнителят по "Дейности организация и управление на проекта" и кандидатът ще осигури Ръководител на проекта, офис на проекта и необходимите технически ресурси за организацията и управлението на проекта. Етап 2: Основни дейности по организация и управление на проекта (месец 2-15). Етап 3: Приключване и отчитане на проекта (месец 16). В дейностите по организация и управление ще бъдат ангажирани както следва: - Ръководител на проекта - 1 - Външен изпълнител по "Дейности за организация и управление на проекта" При изпълнението на тази дейност задълженията и отговорностите на Ръководителя на проекта и външния изпълнител ще бъдат разпределени по следния начин: 1. Задължения и отговорности на Ръководителя на проекта - Носи цялостна отговорност за управлението на проекта, включително за управлението на графика, разходите, обхвата, проблемите и рисковете. Отговаря за постигане на резултатите на проекта и за реализиране на планираните ползи за представителите на целевата група; - Отговаря за спазване на процедурите за възлагане на подизпълнение; - Осъществява комуникация с ръководството на Екошууз, Управляващия орган и изпълнителите; - Поддържа непрекъсната комуникация с членовете на целевата група, включени в проекта. 2. Задължения и отговорности на външния изпълнител за организация и управление на проекта - Подпомага Ръководителя на проекта във всички аспекти на управлението на проекта; - Изготвя календарен график за изпълнението на проекта; - Организира срещи във връзка с изпълнението на проекта и координира комуникациите със заинтересованите страни при изпълнението на проекта; - Следи за спазването на ДБФП; - Организира извършването на дейностите по информираност и публичност; - Извършва дейности по мониторинг и контрол на проекта и при нужда предлага на Ръководителя на проекта коригиращи мерки; - Изготвя тръжни документи за избор на изпълнители; - Участва с представител(и) в оценителни комисии за избор на изпълнители; - Подготвя договорите с изпълнителите; - Следи за изпълнението на договорите с изпълнителите; - Изготвя документи за отчитане на изпълнението на проекта; - Изготвя доклади за изпълнението на проекта. 38 200.00 34 942.17

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).