Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

REMOTEX-M LTD is one of the largest repair and production support companies in Bulgaria. Its operations encompass full activities cycle - iron foundry, forging, thermal treatment, mechanical works, finishing operations, build of welded constructions and complete development of new facilities, both for country customers and for abroad.
 
The effort to achieve sustainable company growth and accelerated pace in the implementation of projects of the company, determine the need for team growth and the creation of new jobs associated with the repair and manufacture of spare parts for heavy mining and power equipment.
 
By implementing this project, REMOTEX-M LTD will enable the employment of 26 unemployed and inactive persons, 14 of which represent the designated priority groups, and at least half of those will be sustainably retained after project is completed. Project scope also includes provision of necessary equipment, personal protection tools and a new vehicle for job creation, as well as carrying out project management and public relation activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: След подбор ще бъдат наети 26 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Всички лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжност съгласно НКПД 2011 г. по посочената по-долу групи, съответстваща по МОД на клас 4 "Помощен административен персонал", клас 7 "Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии" 4 клас 8 "Машинни оператори и монтажници" за общо 26 нови работни места. Длъжността по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група е изведена след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: - 1 лице, на длъжност: 4321 2015 "Снабдител, доставчик" - 4 лица, на длъжност: 7211 2053 "Топилчик" - 2 лица, на длъжност: 7221 1001 "Ковач" - 4 лица, на длъжност: 7211 2057 "Формовчик" - 2 лица, на длъжност: 7132 1003 "Бояджия, промишлени изделия " - 3 лица, на длъжност: 7212 2009 "Оксиженист, газозаварчик" - 8 лица, на длъжност: 7212 2004 "Електрозаварчик" - 1 лице, на длъжност: 7549 2011 "Дефектоскопист, лаборатория" - 1 лице, на длъжност: 8122 2018 "Оператор, оборудване за почистване на метал" Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 26-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. 146 640.00 146 640.11
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в РЕМОТЕКС М ООД. Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които дружеството разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползва наличната производствена база в гр. Раднево, която е определена за място за изпълнение на проекта и за месторабота на новоназначените по проекта служители. Разполагаемите активи и технологична обезпеченост на дружеството към момента се състои от множество съоръжения, специализирани машини и оборудване - стругове, преси, валогъващи машини, установки за монтаж, закаляване и заваряване, заваръчна колона и полуавтомати, пламъчна нагревателна пещ, камерни пещи, шахтова пещ, ковашки машини, преобразователи, универсални машини с ЦПУ, щос машини, зъбонарезни машини, плоско- и кръглошлифовъчни машини, фрези и фрезхобели, борверзи, обработващи центри, шлицефрезов полуавтомат и протяжна машина, гилотини, газорезни машини за плазмено и безкислородно рязане, мостови кранове, техника за боядисване с безвъздушно и въздушно нанасяне на покритието и множество други инструменти, включително и богато лабораторно оборудване. Въпреки настоящата обезпеченост, за всяко от новите работни места е необходимо да се създаде нова организация на труд, както и функционално да се осигурят ползваните от лицата технически ресурси и лични предпазни средства, без които няма как работните места да бъдат създадени. Ето защо след извършения анализ, за всяко от изброените нови работни места по длъжности по-долу са посочени техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост, а именно: - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжността 4321 2015 "Снабдител, доставчик" е необходимо да бъде осигурено 1 бр. транспортно средство със сертификат N1. - за създаването на общо 4 бр. нови работни места по длъжността 7211 2053 "Топилчик" е необходимо да бъдат осигурени 2 бр. ръкохватки и ЛПС - антифони, очила - огледални, каски; - за създаването на общо 2 бр. нови работни места по длъжността 7221 1001 "Ковач" е необходимо да бъдат осигурени ЛПС - антифони, каски, шлем; - за създаването на общо 4 бр. нови работни места по длъжността 7211 2057 "Формовчик" е необходимо да бъдат осигурени ЛПС - антифони, каски, антивибрационни ръкавици; - за създаването на общо 3 бр. нови работни места по длъжностите 7132 1003 "Бояджия, промишлени изделия" и 8122 2018 "Оператор, оборудване за почистване на метал" е необходимо да бъдат осигурени ЛПС - маски с клапи срещу прах и аерозоли; - за създаването на общо 3 бр. нови работни места по длъжността 7212 2009 "Оксиженист, газозаварчик" е необходимо да бъдат осигурени ЛПС според изискванията - очила и маски; - за създаването на 1 бр. ново работно място по длъжността 7549 2011 "Дефектоскопист, лаборатория" е необходимо да бъде осигурен 1 бр. осезател; - за създаването на общо 8 бр. нови работни места по длъжността 7212 2004 "Електрозаварчик" е необходимо да бъдат осигурени 1 бр. заваръчен апарат и ЛПС - маски срещу прах и шлем; Съгласно изискванията е предвиден и разход за осигуряване на застраховка за оборудването по проекта, необходимо за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата. 55 000.00 54 882.00
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление,организация и координация на дейностите по проект "Подкрепа за създаване на устойчива заетост".В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект,ще бъде сформиран екип,състоящ се от Ръководител проект,Координатор проект и Счетоводител проект.В съответствие с нормативните изисквания и при необходимост ще бъде избран външен подизпълнител,който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчети към администратора на програмата от РЕМОТЕКС М ООД. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: -ръководи цялостно проекта,като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа; -планира месечната дейност и предоставяне на информация; -контролира подготовката на финансови и технически доклади; -контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите,при необходимост поставя нови,възникнали в хода на реализация на проекта задачи; -следи за провеждането на тръжните процедури,входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП РЧР 2014-2020; -следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ. Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово.Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта,Ръководителят ще предприема всички необходими действия по управлението,без оглед на изразходвания времеви ресурс като очаквана месечна заетост ще възлиза на четиридесет часа.Според изискванията,автобиография на експерта,предложен за Ръководител проект,е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване,а в точка 9"Екип"от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта.Важно е да се отбележи,че лицето,предлагано за Ръководител проект има подходяща квалификация и дългогодишен опит в управлението на човешките ресурси и работата по проекти,провеждането на обучения и семинари,сформирането и ръководенето на екипи по проекти,включително и по сходни,с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица и дейности по организацията и администрирането на проект по оперативна програма. Координатор проект: -ще участва в подготовката на тръжните досиета,необходими за провеждането на съответните тръжни процедури; -ще координира комуникацията между бенефициента и избраните доставчици; -ще отговаря за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение на проекта; -ще следи за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект,като ще бъде ангажиран с дейностите по проекта почасово с очаквана месечна заетост по проекта от осемдесет часа. Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта: -ще участва в срещите на екипа по проекта; -ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация; -ще обобщава,събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; -ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект,като ще бъде ангажиран почасово с очаквана месечна заетост от осемдесет часа. Управителите на дружеството ще отговарят основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта,в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по КТ и КСО,начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020,приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство. 20 332.00 19 818.82
Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и РЕМОТЕКС М ООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, РЕМОТЕКС М ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се укаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта в брошури, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС; - ще бъдат поставени плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се посочва финансовата подкрепа на ЕС, на видно място в централния офис и производствените помещения в гр. Раднево, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира - и то нееднократно - всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., Европейския социален фонд и националния бюджет на Република България. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки презентационен продукт (стикер, брошура и пр.) по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма. 2 002.00 2 002.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).