Description
Needs will be addressed for: diversifying the provided social and health services; development of skills for adequate and flexible care of children, equal access of children to quality education and pre-school preparation, prevention and prevention of future diseases, training in parenting skills, improvement of health and civil culture, acquisition of knowledge and skills among employees. 304 children in need and their families from 0 to 18 years, and 18 employees of providers of social and/or integrated health and social services will be included. General goal: Improving the quality of life of children in need and their families in the territory of the municipality of Avren through an integrated and sustainable provision of a complex of quality and accessible social, health, educational and other services that meet their needs, in a stimulating family and social environment . Specific objectives: Increasing health and civic culture Creating a suitable environment for raising babies and children Provision of a complex of social and health services to users according to their needs for overcoming emotional-psychological, communicative and educational difficulties and disease prevention Formation of knowledge and skills in employees to provide high-quality services Results: conducted information campaigns, support and counseling of families, health prevention, active inclusion of users in the social life of the community, conducted trainings and supervisions Activities: Selection and hiring of personnel to carry out activities under SG2 and SG3 Planned activities under SG2 - information campaigns and events Planned activities under SG3 1. Early childhood development services for children from 0 to 7 years old, 2. Integrated health and social services for children from 8 years old and young people, 3. Introductory and upgrading trainings, incl. and supervision of staff providing services
Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Подбор и наемане на персонал за извършване на дейности по СЦ2: Цел: Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. За дейност 3. Планирани дейности по СЦ2 и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: организатор информационни кампании и събития, педагог, медиатор | 18 540.58 | 0.00 |
Подбор и наемане на персонал за извършване на дейности по СЦ3: Цел: Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Дейността предвижда наемане на персонал, предоставящ услуги по СЦ3: Ръководител на центъра, с организационно-координационни и контролни функции по отношение на услугите. Хигиенист, осигуряващ поддръжката в хигиенен план на помещенията в Центъра. Шофьор, необходим за функциониране на мобилните групи. За дейност 4. Планирани дейности по СЦ3 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.1. Формиране на родителски умения и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: гинеколог, педиатър, медицинска сестра, социален работник, медиатор. За дейност 5. Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.2. Семейно консултиране и подкрепа и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: медицинска сестра, психолог, юрист, социален работник, медиатор. За дейност 6. Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.3. Здравна профилактика и превенция на заболяванията и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: педиатър, медицинска сестра, медиатор. За дейност 7. Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.4. Индивидуалната педагогическа и логопедична подкрепа за деца с увреждания и затруднения в развитието и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: специален педагог, логопед, медиатор. За дейност 8. Планирани дейности по СЦ3- продължение 2. Интегрирани здравно-социални услуги за деца от 8 г. и младежи до завършването на средно образование, но не повече от 20-годишна възраст, вкл. с увреждания и с потребност от постоянни медицински грижи и описаните в нея услуги са необходими следните специалисти: педагог, психолог, семеен консултант, социален работник, медицинска сестра, гинеколог. | 260 863.71 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ2 : Цел: повишаване на здравната и гражданската култура чрез информационни кампании и събития В началото проекта ще бъде създадена фейсбук група/страница на проекта, където в онлайн среда достъпът до лицата от целевите групи, потенциални потребители на услугите по СЦ3 ще бъде улеснен, и където ще бъдат провеждани част от предвидените информационни кампании. 1.1. Здравна профилактика и превенция Цел: Адресиране на идентифицицирания висок риск от социално-значими заболявания. Във фейсбук страницата, както и присъствено ще бъдат провеждани беседи и предоставяни информационни материали относно социално значими заболявания като наднормено тегло, сърдечно-съдови, рак, хронични респираторни, диабет и др.; имунизационния календар, достъпа до здравни грижи. 1.2. Превенция в най-уязвимите и маргинализирани общности Цел 1: Превенция на ранни бракове и раждания, борба с противообществени прояви. Във фейсбук страницата, както и присъствено ще бъдат провеждани беседи и предоставяни информационни материали относно семейно планиране, престъпления, извършвани от деца и младежи, злоупотреба с алкохол, наркотични зависимости. Цел 2: Адресиране на идентифицираната нужда от ангажиране на свободното време на децата и младежите чрез привличането им в спортни, граждански и художествено-творчески дейности. Ще бъдат организирани следните събития за деца и младежи от целевата група и от общността 1. Празник на талантите- 20 участника ще представят своите умения /пеене, танци, рисуване, др./ с цел насърчаване на личностното им развитие, чрез концерт, творчески ателиета и изложба на произведенията на участниците. 2. Спортен празник – спортът е чудесен повод за съвместни дейности, всяко дете и младеж има правото и заслужава да се забавлява и да изпита емоциите от игри с приятели, и в тези събития ще се включат 50 участника. Спортните занимания като състезание с чували, народна топка, битка с теглене на въже, надбягване и др., ще приповдигнат настроението на участниците, и ще им даде възможност да покажат състезателен дух. 3. Ден на отворените врати- посещение в общинския съвет и община Аврен за 15 души с цел запознаване с работата на местната власт. Участниците ще се запознаят с начина на работа на публичната администрация, историята и функциите на общината като структура. Посещението ще информира участниците относно важността на гражданската позиция и значението на местното самоуправление. 4. Провеждане на заключителна среща под мотото „Благодарим за грижите”, с участието на 40 лица- деца и младежи, родители, специалисти по проекта, медии, граждани, представители на местната власт. Срещата ще се проведе на презентационен принцип с модератор, като лица, взели участие в проектните дейности, ще изразят свои лични впечатления, ще се обсъдят резултатите от проекта и ефектите от неговото изпълнение. Съвместните участия в различните събития и мероприятия, съвместните преживявания като цяло ще оставят ярък спомен и ще спомогнат лицата от целевата група да се социализират с техните връстници и да се почувстват пълноценни членове на общността. 1.3. Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и равен старт в училище Цел: Помощ при затвърждаване на уменията на деца, включително от уязвими семейства чрез организиране на лятно училище. Работата с деца от семейства от уязвими групи е предизвикателство при справянето с бедността, неграмотността и ниската социална култура. Поради идентифицираните проблеми, чрез комбиниране на образователни елементи с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят, ще се оптимизира процеса на постъпване на децата в масови училища, ще се доразвият и съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Приобщаването на социални групи като тези към масовите образователни центрове и общност ще е крачка към справянето с едни от най-сериозните проблеми на нашето общество. | 33 320.00 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.1. Формиране на родителски умения: 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. Цели: Равен достъп на лица от целевите групи до услугите. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Специалистите ще провеждат срещи с деца от целевите групи на проекта и техните семейства, за да се осигури по най-добър начин проучването и удовлетворяването на техните потребности. Срещи ще бъдат организирани и с директорите на детски градини, както и с кметовете на населените места в общината. Дейностите по отношение на всеки потребител включват: изготвяне на оценка на потребностите; изготвяне на индивидуален план за работа; реализиране на индивидуалния план чрез индивидуална и групова работа. В дейността ще бъдат включени 162 деца в нужда от 0 до 7 г. и техните семейства, на които ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: 1.1. Формиране на родителски умения Цел: Подробно опознаване на нуждите на детето от родителя, насърчаване на правилното полагане на грижи от родителите, създаване на подходяща среда за отглеждане на бебета и деца, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Дейност 1 - Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители Наложително е да се постигне повишаване на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. Най-ефективно това може да стане чрез консултации относно репродуктивното здраве, контрацептивни методи, семейно планиране, обучение в родителски умения и грижи за бебето/бременни жени и млади майки. Дейност 2 - Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца до 3 г. Необходимостта от повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие (стандарти за ранно детско развитие), както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете ще бъде адресирана чрез работа с родители от уязвими групи. Дейност 3 - Групи за родители и бъдещи родители Чрез включването на родители- представители на всички целеви групи по проекта в групови сесии те ще научат: как да разбират по-добре потребностите на детето; как да се съобразяват с индивидуалните особености на детето си. Дейност 4 - Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца до 3 г. Тази дейност цели изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети,така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. По този начин ще бъде удовлетворена изведената потребност от изграждане и развитие на умения за адекватна и гъвкава грижа за деца, вкл. с увреждания, отглеждани в семейна среда; от информация на бъдещи родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители с три и повече деца, самотни бъдещи родители, бъдещи родители за първи път, бъдещи майки в рискова възраст, бъдещи родители с ниско ниво на образование, бъдещи родители, живеещи в лоши жилищни условия, бъдещи родители, при които има риск от изоставяне на бебето, бъдещи родители, които имат дете/деца в риск; самотни родители, безработни; родители с три и повече деца, родители в рискова възраст, родители с ниско ниво на образование, родители, живеещи в лоши жилищни условия, родители, при които е на лице риск от изоставяне на детето, родители за първи път, родители, които имат дете/деца в риск, родители, за които има данни, че не полагат достатъчна грижа за децата си (злоупотреби със забранени вещества, насилие или неглижиране на децата, други нарушения на правата на децата), родители на деца със здравословни проблеми, родители на деца във висок риск. | 78 441.71 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.2. Семейно консултиране и подкрепа: 1.2. Семейно консултиране и подкрепа Цели: Увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Дейност 1 - Групови и индивидуални сесии за семейно планиране за родители на деца от 0 до 3 г. Представя се информация относно репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране;осъществява се превенция на насилието върху деца и подкрепа на децата,които вече са преживели насилие и техните семейства.Чрез тази дейност се идентифицират децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността;оказване на подкрепа (емоционална, практическа, за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето; насочване към други услуги други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост;идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа-консултации, придружаване, посредничество. Дейност 2 - Консултиране и подкрепа на родители на деца от 0 до 3 г., които не полагат достатъчно грижа за своите деца и деца от 3 до 7 г., живеещи в рискова семейна среда. За запазване целостта на семейството и предотвратяване на изоставянето на деца следва да се осигури подкрепа – емоционална, практическа, ако е необходима такава на идентифицираните деца и семейства в риск чрез работа в общността; индивидуална работа и групова работа с родители, които не полагат достатъчно грижа за децата си – консултиране, придружаване, посредничество, психотерапия за деца - жертви на насилие или на доказано неглижиране. Дейността ще обхване както работата с деца в риск и техните родители, така и останалите деца и родители, за намаляване стреса и правилното приемане на деца от по-изолирани и проблемни семейства, деца със заболявания и деца от общности с езикова бариера. Ще се насочат усилия към намаляване на дискриминацията и изолацията на децата от масовите групи и общност. Правилното обяснение и подход, създадени с помощта на специалистите и създадените от тях дейности, ще помогнат да се направи по-плавен прехода на приемане както от проблемните групи, така и от реалните потребители на детските ясли и градини. Приобщаването от по–ранна възраст на децата, към реалната среда ще спомогне и за последващото преминаване в начално училище. | 0.00 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.3. Здравна профилактика и превенция на заболяванията: 1.3. Здравна профилактика и превенция на заболяванията Цел: Подобряване достъпа до здравеопазване, превенция на заболяванията и промоция на здравето чрез информираност за здравното обслужване на потребителите и достъпа до здравни грижи. Изведените проблеми налагат необходимостта от мерки за превантивна работа, като консултации за смущения в храненето, обучение по здравословно хранене, консултации по отношение на съня, обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Дейността предвижда наемане на специалисти в сферата на здравеопазването, които да бъдат трайно ангажирани с предоставянето на здравни консултации на деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск (Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; безработни с бебета и малки деца; родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца; семейства, живеещи в лоши битови условия; семейства с ниско ниво на образование), както и деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто: общопрактикуващ лекар не е педиатър; деца от семейства без здравна осигуровка; деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата; всички деца с увреждания; деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.), на родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Усилията ще са насочени към превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Ще бъдат прилагани превантивни мерки срещу детската заболеваемост, ще се приучават младите родители към полагане на достатъчна грижа към децата в ранна възраст. Ще се работи за достъпнoст до здравна грижа за родители на малки деца, които не са регистрирани при общопрактикуващ лекар. Ще бъдат осигурени посещения в домовете на родителите. Дейността включва следене на имунизационния календар, организиране на имунизациите в сътрудничество с личните лекари на децата, съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар; профилактика на детските заболявания; провеждане на консултации с родители за смущения в храненето, насърчаване на кърменето; провеждане на обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; провеждане на обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето и детето, практики за подобряване на общото здравословно състояние на детето; разработване на информационни материали, свързани с превенция и профилактика на детските заболявания; провеждане на консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на децата, консултиране при проблеми със съня и др.; създаване и поддържане на база данни относно потребителите и предоставените им здравни услуги. Консултантите в тази дейност ще бъдат и част от мобилните групи които в едно с другите специалисти ще предоставят комбинирано услугите по населените места и детските заведения на територията на общината. Специалистите ще провеждат и периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и постигане на устойчиви резултати в сферата на ранното детско развитие.Ще бъдат извършвани всички основни прегледи, плюс оказване на индивидуална помощ или насочване към специалисти, при нужда от такива. Физическото здраве е основна грижа водеща и до повишаване на мотивацията посещаване на детските образователни заведения. Така ще се премахне основен проблем, за не посещаването на детски ясли, градини и училища, чрез укрепване здравето на децата от целевите групи. Образоването и на родителите в тази област, и създаването на навици, за полагане на здравни грижи, за децата им, е стъпка към по – правилно прилагане на предоставеното ни държавно здравеопазване и намаляване на заболеваемостта. | 0.00 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3- продължение 1. Услуги за ранно детско развитие за деца от 0 до 7 г. 1.4. Индивидуалната педагогическа и логопедична подкрепа за деца с увреждания и затруднения в развитието: 1.4. Индивидуалната педагогическа и логопедична подкрепа за деца с увреждания и затруднения в развитието Цел: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Едно общество е толкова демократично, колкото е по-човешко отношението му към най-слабите, най-социално уязвимите групи от населението. В образователната среда най-уязвими са именно те – децата със специални образователни потребности. Те са неделима част от света на своите връстници и се нуждаят от толерантност и подкрепа, за да се намали социалната им изолация и да се адаптират в общността. Услугите се предоставят в естествената среда на детето- обстановката, която е естествена или нормална за връстниците на детето и включва неговия дом. Мобилната работа, при която услугите се предоставят в дома на семействата или друга обичайна за детето среда, е много важна, тъй като дава възможност за индивидуализиран подход към всяко дете. Специалистите, които посещават дома на семейството, се запознават със средата и помагат за адаптирането й към специалните потребности на детето. Индивидуалната педагогическа подкрепа за деца с увреждания ще бъде мост към правилното и устойчиво интегриране на деца с увреждания и децата със специални образователни потребности и затруднения в развитието към масовите детски учебни заведения. Ще бъде улеснено усвояването на знания и умения, необходими за първи клас. Освен децата ще бъдат включени и родителите, на които ще бъде оказана помощ подкрепа и предаване на умения, за справяне с проблемите възникващи при отглеждане на деца с увреждания и специфични проблеми. Логопедичната рехабилитация за потребителите ще бъде насочена към изследване езиковата и звуковата страна при различни дефицити, корекция плавността на речта: масаж (лицев), сензорна стимулация, корекция на четене и писане. | 0.00 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3- продължение 2. Интегрирани здравно-социални услуги за деца от 8 г. и младежи до завършването на средно образование, но не повече от 20-годишна възраст, вкл. с увреждания и с потребност от постоянни медицински грижи: 2. Интегрирани здравно-социални услуги за деца от 8 г. и младежи до завършването на средно образование, но не повече от 20-годишна възраст, вкл. с увреждания и с потребност от постоянни медицински грижи Цели: Равен достъп на лица от целевите групи до услугите. Предоставяне на комплекс от социални и здравни услуги на потребителите съобразно техните потребности за преодоляване на емоционално-психологически, комуникативни и образователни затруднения и превенция на заболяванията. Специалистите ще провеждат срещи с деца от целевите групи на проекта и техните семейства, за да се осигури по най-добър начин проучването и удовлетворяването на техните потребности. Срещи ще бъдат организирани и с директорите на училища, както и с кметовете на населените места в общината. Дейностите по отношение на всеки потребител включват: изготвяне на оценка на потребностите; изготвяне на индивидуален план за работа; реализиране на индивидуалния план чрез индивидуална и групова работа. В дейността ще бъдат включени 142 деца в нужда от 8 г. до 18 г. и техните семейства, на които ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: социална работа и семейно консултиране, които са свързани с превенция на изоставянето, превенция на насилието и отпадане от училище, психологичната рехабилитация, оказване на съдействие за продължаване на образованието, работа с децата и младежите с цел ограмотяване, мотивиране за продължаване на образованието, професионално ориентиране и развитие, обучение в умения на самостоятелен живот, консултиране и подкрепа на семейства в риск, консултиране и подкрепа на деца с противообществени прояви, здравни консултации. Децата ще получават помощ, информация и консултации в съответствие със степента на индивидуалното си развитие и нуждите от подкрепа както в Центъра, така и чрез работа на мобилен принцип, по предварително изготвени графици на специалистите. Дейностите по предоставяне на услугите са по модела на социална работа „Работа по случай” във философията на договорния подход. Договорният подход разглежда клиента като човек с проблеми, който трябва да бъде подкрепен в процеса на тяхното решаване, като активно участва във вземането на решения и тяхното реализиране. Работата по случай протича на няколко основни етапа – първоначален договор, оценка на случая, планиране, реализиране на плана, оценка на резултатите и ново планиране. Използват се различни методи и техники. Ще бъде разработена методология за предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги, която ще включва: описание на същността и принципите; цели; целевите групи; описание на дейностите по предоставянето им; описание на необходимите материални и човешки ресурси, вътрешни правила, с които децата и семействата ще се запознаят по разбираем за тях начин. Центърът ще поддържа подробна и актуална документация за предоставяните услуги, като за всяко дете и семейство, ползващи социални услуги, ще има досие. Досието ще съдържа актуална информация за: детето, родителите, настойниците или попечителите; план за действие; оценка на потребностите; изготвен въз основа на оценяването план за предоставяне на услугата; описание на вида, обхвата и постигнатите резултати при предоставяне на услугата; друга информация във връзка с предоставянето на услугата. В центъра ще се осигуряват условия за изграждане на отношения, основани на взаимно уважение и разбиране между децата и експертния екип: отношенията на експертния екип с децата ще са съобразени с тяхната индивидуалност и възпитават взаимно уважение; експертния екип ще е обучен и ще възпитава децата по позитивен за тях начин при спазване на личните им граници; при работата с децата експертите няма да проявяват толериране или антипатия към отделна личност или групата; децата, ползващи услуги, ще са информирани по достъпен за тях начин за правилата за вътрешния ред и за последствията от неспазването им. | 0.00 | 0.00 |
Планирани дейности по СЦ3- продължение 3. Въвеждащи и надграждащи обучения, вкл. и супервизия на служителите, предоставящи услуги: В дейността се включват специалистите, назначени по проекта, предоставящи услуги- 18 лица 3.1. Обучения Цел: Формиране на знания и умения у служителите за предоставяне на висококачествени услуги. Ще бъдат организирани и проведени въвеждащо и надграждащи обучения, по предварително изготвена програма, съобразена с нуждите на служителите и обратната им връзка с потребителите на услугите. По време на обученията ще се използват средства за презентация и визуализация, ще бъдат коментирани и разрешава възникнали казуси и ще съдейства за тяхното отстраняване. Въвеждащото обучение ще се проведе след назначаването на служителите, и ще включва следните теми: Права и задължения на служителите Потребности и права на потребителите на услуги Особености при работа с деца със специфични потребности Принципи при предоставяне на услуги Оценка на риска Първа помощ и справяне с кризисна ситуация Подкрепа за здравословна и безопасна среда Надграждащото обучение ще се проведе през проектен месец 9 и ще включват следните теми: - Общуване с потребителите и техните роднини - Развитие на професионалните умения на персонала, предоставящ услуги - Професионален стрес - Синдром на емоционално прегаряне Темите на надграждащото обучение ще се определят и от обратната връзка с потребителите. Обученията ще включват дискусии, споделяне на опит при решаване на възникнали казуси по време на работа. По този начин ще бъде удовлетворена идентифицираната нужда от изграждане на специфични умения за постигане на личностно и професионално развитие, и ще бъдат създадени условия за повишаването качеството на работната сила и за „учене през целия живот". 3.2. Супервизия Цел: Повишаване на професионалната компетентност на служителите, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Ще бъде осъществено въвеждане на служителите в работата, консултиране, мотивиране на служителите за активно участие в обученията и подкрепа за професионалното им развитие. Ще бъде провеждана екипна супервизия за осъществяване на профилактика на взаимоотношенията в екипа, ориентиране на професионалните действия към целите и към по-голяма степен на удовлетвореност. С всеки служител в зависимост от нуждите му ще бъде провеждана индивидуална супервизия, при която му се дава възможност да прегледа своята работа, да провери усещанията и чувствата си, да изясни ролите и очакванията си във връзката си с потребителите. Така чрез осъществяването на дейности, насочени към разрешаването на проблеми в процеса на работа ще бъде подпомогната изведената нужда от преодоляване на кризисни ситуации при нужда, и ще бъде осигурен професионализъм и качество при работа и оптимизиране на контактите. | 0.00 | 0.00 |
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN