Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 693 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project is aimed at increasing the qualification of the employees for successfully implementation of the company projects, because, thanks to our experience, we know what happens when a person is commissioned to manage projects without pre-training and, worse, when there are no formal processes or on-the-spot controls - and this leads to the failure of the project and the whole organization. Data about the employee's ability to "divert" project management does not always give the best result. All organizations want to improve the success of their projects which is why more and more of them started investing in the training and recognition of their project managers. Well-trained managers for projects with globally recognized qualifications are motivated to succeed and build a career. The new professional development obligation is not based solely on training and qualification - it is and is a must-have professional development and ability to demonstrate the skills needed for the competent management of complex projects.
In order for our 7 staff to become good project managers and acquire professional certificates of excellence, such as the RPM from the Project Management Association-RPP, they will through to a specific trainings - PRINCE2 Foundation and PRINCE2 Practitioner, which training is in the specific areas needed for professional project managers to gain recognition as experienced project managers and meeting the company's needs. It is also envisaged and organization of foreign language training for 12 persons and 7 persons under part of the third DPQ "Graphic Design" as the occupied positions and the implemented projects also include international ones. The trainings will be designed and presented in such a way that they are in harmony with the main goals related to the human factor and the specifics of activity of SIS HR Ltd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ВКЛЮЧВАНЕ НА 7 ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВАТА ГРУПА В СПЕЦИФИЧНO ОБУЧЕНИЕ ЗА КОНКРЕТЕН РАБОТЕН ПРОЦЕС: Фирмата разширява своето портфолио, като започва да предлага нови и разширени видове на своите услуги, за която са необходими специалисти, които да могат да се запознаят с особеностите на бъдещи начинания и да управляват предстоящите етапи на строително-инвестиционния процес. Опитът от последните години, в т.ч. икономическата ситуация, кризата на квалифицирани кадри в строителния отрасъл и наличието на голям брой фирми на пазара, са основателни причини за всеки клиент да потърси професионална помощ с цел елиминиране на рисковете, които неминуемо съпътстват всяко инвестиционно начинание. За постигането на добри резултати и ясно поемане на отговорностите е препоръчително цялостното управление на процесите – от инвестиционното намерение до получаването на разрешение за ползване на обекта. СИС Ейч Ар започна да предоставя на своите клиенти цялостен пакет от консултантски услуги, необходими за пълното обслужване на строително-инвестиционни проекти. За реализация на това ново бизнес начинание заетите лица в предприятието се нуждаят от специфично обучение, което включва подготовка, която е пряко и главно приложима към настоящата длъжност на заетите лица в предприятието. Ще им осигури квалификация, която само в ограничена степен може да се използва в други предприятия и/или области на дейност/икономически отрасли, тъй като е насочено главно към точно определн сектор и вид дейност, а също така попада и извън обхвата на системата за професионално образование и обучение, както и извън обхвата на обученията за придобиване на ключова компетентност съгласно ПМС № 280/2015. За да се реализира всичко това 7 заети лица в СИС Ейч АР ще преминат обучение /PRINCE2 Foundation и PRINCE2 Practitioner, включващо следните специфични области и модули: - Оценка на проекта - оценка на икономическата жизненост на проект; - Предварителни проучвания - планиране и определяне възвръщаемостта на инвестицията; - Проучване и анализиране на различни методи за строителство; - Планиране на строителството - разработване на схеми и общ план на проекта; - Oценка на риска - оценка на риска за инвеститора при реализацията на проекта, като анализът включва оценка на основните (строителен, оперативен и пазарен риск), както и на съпътстващите рискове (законодателен, финансов и политически риск); - Контрол на проектирането-професионално управление във всички фази, изготвяне на становище за съответствието на проектните разработки – идейна, техническа, работна и пр.; - Сигурност, че проектът продължава да има бизнес обосновка; - Гъвкави точки за взимане на решения; - Контрол върху отклоненията от плана; - Работещи комуникационни канали между заинтересованите страни. - Строителство-качествен контрол, консултира и регистрира хода на строително-монтажните работи; - Въвеждане в експлоатация-тестове за въвеждане в експлоатация, строителния надзор при изготвянето на необходимата документация, запознаваме с технологичното оборудване и инструкциите за експлоатация и предаваме завършеното съоръжение или сграда; - Услуги за финансови институции-партньорство на финансовите институции при контролиране на усвояването на кредити, оценка на проект и др. Всеки един проект се различава значително по размер и сложност дори в рамките на една и съща организация, като още в самото началото на проекта трябва да бъде определено как с управлението на редица задачи, с помощта на правилен подбор на персонал и други необходими ресурси да се постигне реализирането на успешен резултат. За съжаление, понякога дори и най-добрият метод за управление на проекти не отговаря на реалната ситуация. 13 300.00 13 300.00
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБУЧЕНИЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ НА 12 ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВАТА ГРУПА - ЗАЕТИ ЛИЦА , СЪГЛАСНО ИНДИВИДУАЛНИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЛИЦЕТО И СПЕЦИФИКАТА НА РАБОТНОТО МЯСТО. : Дейността е насочена към организирането и провеждането на обучение за придобиване на познания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” по английски и немски език на 12 заети по трудово правоотношение лица във фирмата. Спецификата на дейността на компанията, постоянната работа с клиенти - местни и чуждестранни лица, документи и електронна обработка на информация и работа с различни софтуерни приложения, изискват служителите да притежават и определени познания по чужд език за безпроблемното осъществяване на ежедневните ангажименти. Актуализирането на знанията и уменията е от съществено значение за постигането на равнопоставеност между служителите, за повишаване на мотивацията и възможност за кариерно развитие. За постигането на заложените цели е предвидено организирането и провеждането на обучения по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" по английски език и немски език за служителите на компанията, както следва: - Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - английски език на 9 лица и 3 лица по немски език: * Хорариум на обучението - 300 часа (учебни часове от 45 минути) и три нива; * Брой на обучаваните лица - 12 лица; * Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат; * Обучението ще протече след обособяване на групи, в зависимост от нивата на владеене, определени чрез входящ тест преди започването на фактическите занятия. В зависимост от притежаваното ниво, ще бъдат формирани различни групи на различни нива, за да може да бъде постигнато ефективно и целесъобразно обучение. Всеки участник, след успешно завършване на обучението, ще придобие документ обвързан с постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. На 12 наети лица ще им бъде осигурено висококачествено езиково обучение, съобразявайки се с резултати от входящото ниво. Обучението ще осигури възможност да се придобият необходимите нива на владеене на език от всяко лице, включено в обучение за безпроблемно и професионално изпълнение на поетите професионални отговорности и ще спомогне за кариерното и личностно развитие. Същевременно ще бъде насърчено и самостоятелно професионално развитие на обучаемите. Нивата на изучаване и използваните методи ще бъдат съобразени с програмата им, ще бъде с точно определени цели и постигане на определени резултати. За нуждите на компанията обучението трябва да получат знания по английски и немски език. В курсовете ще се разглеждат и следните основни теми: • Специфични фразеологични съчетания, използвани в хода на работните срещи; • Специфични фразеологични съчетания, използвани при водене на разговори за обмен на практики и опит; • Специфични фразеологични съчетания, използвани в хода на дискусията – изразяване на мнение, обобщаване на предходни изказвания; • Запознаване с някои международни аспекти на деловата комуникация. Курсовете ще предлагат практически ориентирана програма за вербална комуникация между партньори.Ще развиват уменията за презентиране, подготовка на резюме, отговор на възникнали въпроси по време на презентация. Целевата група ще се запозне със специфичните изисквания за структура и организация на съдържанието на презентацията, език и стил на презентацията, средства за визуализация/илюстрация, специфични фразеологични съчетания и изрази за постигане на интерактивност. Чрез практическите упражнения ще се развиват уменията за управление на дискусии. Повишаването на квалификацията ще им помогне да изпълняват безпроблемно трудовите си задължения, продуктивност, увереност и възможности за кариерна реализация. Придобиването на нови знания и компетенции ще стопи бариерата между отделните лица, а от своя страна това ще доведе и до намаляване предпоставките за дискриминация. Обученията по английски и немски език, ще бъдат проектирани и поднесени така, че да са в хармония с основните цели свързани с човешкия фактор и спецификата на дейност на "СИС Ейч Ар" ЕООД. 8 400.00 8 400.00
ГЪВКАВА ФОРМА НА ЗАЕТОСТ ЗА 19 ЗАЕТИ ЛИЦА ЗА ПЕРИОДА НА ОБУЧЕНИЕ.: В рамките на дейността работодателят ще въведе гъвкави форми на заетост за 19 заетите лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта, в завиимост от заеманата длъжност - работа на непълно и плаващо работно време. Това от своя страна ще спомогне за допълнително мотивиране на заетите лица да се включат и да завършат планираните обучения. 16 067.70 0.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия със специалност - "графичен дизайнер": В условията на пазарна икономика и динамично променящ се пазар на труда се налага приспособяване на заетите лица към него и постоянното повишаване и усъвършенстване на квалификацията на служителите. Професионалното образование и обучение е необходимо за всяко лице, стремящо се към придобиване и/или усъвършенстване на нови знания и умения, свързани с професионалната реализация. Повишаване на квалификацията на заетите лица в "СИС Ейч АР" е от съществено значение за по-пълноценното оползотворяване на човешкия капитал и финансови ресурси, което респективно ще доведе и до повишаване на конкурентоспособността и възможностите за кариерно развитие. Квалифицираната работна сила не допринася само за производителността, инвестирането в обучение покрива и икономическите разходи, произтичащи от недостига или липсата на умения. Динамичните процеси в бизнес средите водят до необходимостта, заетите лица да посрещат настъпващите промени в тях. В тази връзка непрекъснато се повишават изискванията от страна на работодателите към работната сила по отношение на уменията за работа с новите информационни и комуникационни технологии, особено в сфера, характеризираща се с изключително висока динамика. За да бъдат конкурентоспособни за нуждите на пазара на труда, лицата работещи в "СИС Ейч АР" се нуждаят да развиват непрекъснато уменията си не само поради по-голямата продължителност на работния живот, а и поради по-голямата мобилност между различните форми на услуги, които предлага предприятието и тяхното постоянно развитие. Ученето през целия живот е важен елемент в постигането на гореизложените предизвикателства за повишаване на качеството на работната сила. Измеренията на ученето през целия живот са значими както за самата личност, която независимо от своята възраст и получено образование има възможност да реализира пълноценно своя потенциал, така и за работодателят, който е ползвател на този ресурс. За тази цел човек непрекъснато придобива нови знания и умения. Осигуряването на допълнително подходящо образование за заетите лица и подобряването на нивото на професионална квалификация са от съществено значение, за да могат хората да придобият нови знания и умения, които са предварително условие за по-нататъшно им надграждане. Осъзнавайки необходимостта от постоянно инвестиране в човешкия капитал и възможността, която предлага настоящата схема, чрез настоящата дейност се предвижда да бъде проведено професионално обучения на 7 наети лица: - Обучение трета степен, част от професия на професионална квалификация на заети служители в областта на разработване и обслужване на предлаганите от компанията услуги: * "Графичен дизайнер" - код на професията 213070 и код на специалността "Графичен дизайн" - 2130701 , брой на обучаваните лица - 7; Хорариум на всяко обучение - 600 учебни часа с продължителност от 45 минути, от тях: Теория - 300 уч. ч. и Практика - 300 уч. ч. На лицата ще бъдат осигурени съответните учебни материали и помагала. На всички успешно завършили лица ще бъде издаден документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение за придобита професионална квалификация. Обученията ще се извършат в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Обученията водят до придобиване на част от трета степен по професионална квалификация. При успешно завършване на обученията на лицата, обучителната организация ще издаде документ, съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО. 7 875.00 7 875.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).