Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The main objective of the project is to promote transnational cooperation in the exchange of the best practices, know- how transfer and implementation of innovative practices contributing to the development of human resources and improving the organisation of labor in Global Advisiors corp. Participation in the project will take 15 persons, including persons in leadership positions, employees and temporary employees (outside experts) in Global Advisors and 20 employers and other employees. In tne project will be performed the following activities: 1 Organization and project management; 2.Information and communication; 3. Working visits in the Czech Republic for exchange of experience and good practices; 4. Adaptation and validation of innovative practices in human resource development and improving the organization of labor; 5.Training Task Force to work on the newly introduced innovative methods and use of developed software system; 6. Evaluation of the results achieved; 7.Roundtable presentation of the transferred and implemented innovative methods and creating a partner network. After implementation of the project activities are expected the following results: promoting the project and EU financial support; exchange experiences and best practices among partners and identify innovative practices to be adapted and transferred in Global Advisors SA; adaptation of two innovative method to the needs of target groups; developed and introduced methodologies; developed and implemented two software modules: Human Resource Management module and module for human resources development; delivered 2 laptops; transferred and validated two new innovative practices; conducted training for 15 employees of the candidate to learn about innovative practices introduced; An assessment of the results achieved; prepared report; disseminated results and set up a cooperation network. The main indicator of the outcome of the project - two identified innovative practices and two transferred.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се създадат предпоставки за ефективно и ефикасно управление на средствата от програмата, с цел гарантиране на ефективен контрол по изпълнение на дейностите, контрол по подготовка на отчетните документи и процедурите за избор на външни изпълнители, комуникация с партньора. За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип от: - Ръководител на проекта – ръководи цялостната дейност по реализиране на проекта и осъществява контрол; подготвя материалите за публичност по проекта; осъществява контрол върху останалите членове на екипа и експертите по проекта; организира избора на изпълнители; наблюдава заложените в проекта индикатори и вътрешни механизми за напредък на проектния цикъл; осъществява контрола по разходването на средствата. - Счетоводител на проекта - Контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Извършва разплащания с външните изпълнители. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя финансовите справки и отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред УО. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. Предвидено е провеждане и на онлайн срещи с партньора с цел разпределяне на задачите, съобразно планираните дейности по проекта и решаване на възникнали проблеми. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. 13 331.82 12 557.89
Информация и комуникация : Целта на дейността е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - информация за проекта, предвидените дейности и постигнатите резултати да се качва периодично на интернет страница на компанията. - информационен плакат – 1 бр., А 3 формат, отразяващ финансовата помощ на ЕС, поставен в офиса на компанията; - информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното по проекта оборудване – 2 бр. - 2 публикации в онлайн медиите, популяризиращи проекта и постигнатите резултати . Дейността предвижда популяризирането на дейностите от проекта и информиране на широката общественост и заинтересованите структури за предстоящите дейности. Дейността е заложена в проекта съгласно изискванията на програмата. 708.18 400.00
Работни посещения в Чехия за обмяна на опит и добри практики: Целта на двете работни посещения в Чехия е да се обмeни опит и добри практики, ноу-хау между партньорите и да се идентифицират иновативните практики и модели, които ще бъдат адаптирани и трансферирани в Глобал Адвайзърс АД. По време на работното посещение, служители на Глобал Адвайзърс АД ще се запознаят със съществуващите добри практики, методи и правила, които „Гарнетс Консултинг” АД прилага по отношение на организацията на труд и развитие на човешките ресурси. В рамките на тази дейност ще бъде идентифицирана и оценена приложимостта на две иновативни практики: - иновативна система за управлението на човешките ресурси, допринасяща за подобряване организацията на труд в компанията; - иновативна практика за развитие на човешките ресурси. По време на второто работно посещение ще се обсъдят конкретни подходи за внедряване на иновативните практики. Ще бъдат представени, обсъдени и утвърдени окончателните версии на методики, разработените от екипа на Глобал Адвайзърс АД. Въз основа на тях експертите ще дискутират и разработят техническото задание за разработване на софтуерната система посредством която ще се внедрят иновативните практики. 7 632.00 6 636.81
Адаптиране и валидиране на иновативни практики за развитие на човешките ресурси и подобряване организицаията на труд. : В рамките на тази дейност е предвидено идентифицираните практики, използвани от партньора, да се адаптират за нуждите на Глобал Адвайзърс АД. Предвидено е експерти на кандидата със съдействието на експерт от партньора да направят описание на работните процеси и да разработят методики за прилагане на иновативни методи за управление и развитие на човешките ресурси. След като бъдат обсъдени с партньора по проекта, окончателните методики ще се утвърдят от ръководния екип на компанията. Използвайки събраната информация, описаните работни процеси и разработените и утвърдени методики, експертите ще разработят техническо задание за разработването на софтуерен инструмент, посредством който двете иновативни практики ще бъдат внедрени в Глобал Адвайзърс АД. Софтуерът ще има следните функционалности: 1.Модул управление на човешките ресурси, включващ: 1.1 База данни за експерти - Вътрешни експерти и външни експерти /служители на компанията и временно наети експерти на граждански договори/. Базата данни ще дава възможност за търсене по образование, квалификация и опит, публикации на експерта и др. Създаването на база данни от експерти ще доведе до: оптимизация на времето за подготовка на оферти /дейност, която отнема много време на служителите в компанията/; по-добро използване на човешките ресурси, които са външни Глобал Адвайзърс АД; оптимизиране работата по договори на Глобал Адвайзърс АД, в които са ангажирани предимно външни за компанията експерти. 1.2 Управление на ресурсите /човешки, времеви и финансови/ по договори, сключени между Глобал Адвайзърс АД и клиенти /Възложители/: Разпределяне на ресурсите; Определяне на роли по изпълнението на всеки договор /напр. всеки договор има асистент, мениджър и отговорен ръководител/; Описание на задачите по всеки договор по участници в изпълнението му; Възможности за обвързване на заплащането с изпълнението на задачите /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; Планиране на ресурси по договори, по които не е започнало изпълнението; Осигуряване на контрол на качеството на резултатите. Въвеждането на система за управление на човешките ресурси в компанията ще доведе до: оптимизиране на използването на ресурсите при обслужване на клиентите въз основа на сключен договор; по добро планиране на използването на ресурсите; възможност за обвързване на изпълнените задачи с възнаграждението /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; възможности за гъвкаво работно време, работа извън офис и др.; осигуряване на контрол на качеството чрез въвеждане на система за контрол. Модул 2: Развитие на човешките ресурси - Планиране на обучения, чрез заявка от служителите на база потребности; - Вътрешно обучение, чрез създаване на групи по теми /напр. група одит, правни анализи, държавна администрация и др./ - Организиране на външни обучения; - Система за атестиране и повишаване на мотивацията Модул развитие на човешките ресурси ще допринесе за: въвеждане в компанията на иновативна система за планиране и реализиране на обучения; споделяне на опит и теоретични познания по различни теми, чрез работа в групи по теми което ще повиши капацитета и познанията на експертите. Етапи на реализация на дейността: 1. Описание на работните процеси в Глобал Адвайзърс АД, разработване и утвърждаване на методики за управление и развитие на човешките ресурси (от м. 2 до месец 9) 2. Избор на изпълнител, които ще разработи и внедри система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 8 до месец 9). 3. Сключване на договор с избран изпълнител (месец 10); 4. Разработка и инсталиране на система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 10 до месец 14). 5. Тестване на софтуера и окончателно внедряване на системата (месец 15). Експертите към компанията ще тестват разработения софтуер преди неговото окончателно внедряване и при необходимост ще направят препоръки за промени в модулите. 106 000.00 105 364.00
Обучение на целевата група за работа по нововъведените иновативни методи и използването на разработената софтуерна система : Целта на дейността е да се повиши капацитета на 15 служители на компанията, в това число и временно заети лица, по отношение на прилагането на иновативните методи и използването на разработената система. Основни теми на обучението: - Представяне на добрите практики и резултатите постигнати от партньора при прилагането на иновативните методи за развитие на човешките ресурси и подобряване организацията на труд; - Запознаване служителите с разработените методики за управление и развитие на човешките ресурси, които са утвърдени и въведени в компанията; - Представяне на функционалностите на нововъведената софтуерна система и обучение на персонала за работа с нея; Етапи на реализация: 1. Избор на изпълнител, които ще организира провеждането на обучение – наем на зала, храна, кафе паузи, нощувки, транспор (от месец 14 до месец 15). 2. Сключване на договор с избрани изпълнители за организиране на обучението (месец 15); 3. Предоставяне на услугата – организиране на обучение (месец 16). 14 578.00 8 778.00
Оценка на постигнатите резултати : В рамките на тази дейност избран външен изпълнител ще направи оценка на постигнатите резултати, от гледна точка на приложимостта на иновативните елементи на проекта. Оценката ще обхваща: - Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетвореността на потребностите на целевите групи; - Особености при изпълнението на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта; - Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати. Етапи на реализация: 1. Избор на изпълнител, който ще извърши оценката на постигнатите резултати (месец 15). 2. Сключване на договор с избрани изпълнители (месец 15); 3. Извършване на оценка на постигнатите резултати (месец 16). 2 900.00 2 900.00
Кръгла маса за представяне на трансферираните и внедрени иновативни методи и създаване на партньорска мрежа : Целта натази дейносте: - да се представят трансферираните и въведените в Глобал Адвайзръс АД иновативни практики и да се разпространят постигнатите резултати и добрите практики; - да се създаде мрежа от партньори и да се осигури възможност за обмен на добри практики и сътрудничество за разработване на инструменти за адаптиране и прилагането в България на добрите модели, използвани в ЕС, за развитие и управление на човешките ресурси в малки и средни предприятия. На кръглата маса ще присъстват представители на партньора по проекта и ще бъдат поканени работодатели, бизнес партньори на компанията, външни експерти и други заинтересовани страни, които ще се запознаят с трансферираните иновативни практики. Те ще имат възможност да се запознаят с иновациите и ползите от тях, да създадат контакти и да се включат в партньорска мрежа за сътрудничество, обмен на опит и добри практики в областта на развитието и управлението на човешките ресурси в МСП. 1 500.00 1 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).