Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The project is designed to provide better quality of life to people and children with disabilities and people over 65, who cannot satisfy their own needs by themselves and are in risk of poverty and social exclusion.
The project provides access to key social services for leading an independent and full-filing life to more than 65 citizens of municipality of  Chernoochene.
The development of home-based and community-based social services is the basic condition to insure equal and efficient access to key services for the citizens of municipality of  Chernoochene, which are in need of long-term care.
The project will provide conditions for independent and dignified life for 65 elderly and disabled people by improving their access to and the quality of social services, expanding their network across the municipality of Chernoochene, fostering integrated services provision. This will contribute to providing comprehensive support to 60 families currently giving care to disabled persons, disabled children and elderly.
The project will facilitate access to employment for 55 persons, providing possibility for active inclusion on  the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Дейността стартира със сформиране на екип за организация и управление на Проекта. Екипът се сформира със заповед на кмета на общината и се състои от ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник и експерт по ЗОП, всички служители на кандидата. Членовете на Екипа се назначават с допълнителни споразумения/заповеди/, като конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност са детайлно разписани в длъжностните характеристики, при спазване изискванията на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 година и Вътрешните правила за заплатите на община Черноочене. Ръководителя, координатора, счетоводителя и техническия сътрудник се назначават за срок от 22 месеца. Експертът по ЗОП се назначава за срок от 2 месеца. На всеки член от екипа се съставя досие, което съдържа: копие от основен трудов договор, копие от последното допълнително споразумение, акт /допълнително споразумение или заповед/ за възлагане на отговорности по Проекта, основна длъжностна характеристика, длъжностна характеристика по Проекта, месечни отчети за извършената дейност, месечни отчети за отработените часове, анкетна карта. Екипът за управление на проекта разработва:Процедура за вътрешен мониторинг; План за действие /времеви график/;график по ЗОП, тръжна документация. Дейността по организация и управление на Проекта включва: контрол върху навременното изпълнение на дейностите по проекта съгласно предварително изработеният План за действие /времеви график/; контрол върху коректното разходване на средствата по Проекта, в рамките на одобрения бюджет по съответните бюджетни пера; управление на риска и предприемане мерки и действия за минимализиране на риска от забавяне или неизпълнение на дейностите по Проекта; контрол върху вътрешното движение на технически и счетоводни документи чрез спазване на правилата на Процедурата за вътрешен мониторинг и контрол; контрол върху популяризирането на резултатите от всеки етап от изпълнението дейностите по Проекта; контрол върху визуализирането на документите в Центъра за социални услуги в домашна среда и офиса на Екипа; поддържане на актуална информация относно популяризирането изпълнението на дейностите по Проекта в сайта на общинската администрация; участие в работни срещи с медиите, неправителствени организации и обществеността, организиране и участие в информационни дни по кметства. В рамките на дейността се изготвя и поддържа техническо и финансово досие на Проекта; изготвят се междинни и окончателен технически доклад; искания за плащане; изготвя се и се актуализира Регистър на документите; визуализират се папките и класьорите със стикери, съгласно изискванията; изготвят се счетоводни документи и се извършват финансови операции. Дейностите по организация и управление на Проекта се обезпечават с техника, консумативи и материали, като техниката /компютри, телефони, факсове, принтер, скенер, копирна машина, офис оборудване/ се обезпечават от кандидата. В бюджета на дейността са заложени средства за материали и консумативи /хартия А4, класьори, меки папки, различни видове тонер касети, флаш памет, дискове, калкулатори, органайзери за бюро, телбод, перфоратори, кламери, телчета за телбод, химикали/. Снабдяването с материали и консумативи е предмет на договаряне по процедура по ЗОП, при спазване изискванията за "зелена поръчка". В изпълнение на дейността ежемесечно се организират работни срещи на членовете на Екипа по организация и управление на Проекта. На срещите се разпределят задачите за месеца и се отчита изпълнението на задачите от предшестващия месец. За всяка проведена среща се изготвя протокол, който се подписва от всички членове на Екипа. В рамките на дейността се изготвя тръжна документация за всяка дейност, която е обект на външно възлагане чрез процедура по ЗОП. В изпълнение на дейността се извършва архивиране на документацията, след приключване дейностите по Проекта 48 640.00 48 484.76
Информиране и публичност: Дейността стартира веднага след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с обява на сайта на общината за същността, целите, обхвата, дейностите и продължителността на Проекта, както и за размера на безвъзмездната финансова помощ. Дейността включва: -провеждане на информационни дни по кметства за информиране на широката общественост и представителите на целевите групи за дейностите по Проекта и за отговори на въпроси; -популяризиране на дейностите по Проекта чрез обяви и периодични платени информации в областен ежедневник; -популяризиране на дейностите по Проекта чрез провеждане на встъпителна презентация и заключителна пресконференция; -популяризиране на дейностите по Проекта чрез изготвяне на банер, плакати, табели, стикери; -визуализиране на документи, папки, класьори и събития чрез изготвяне на банер, плакати за разлепване из кметствата, стикери за папки и класьори, табели за визуализация на Центъра за социални услуги в домашна среда и офиса на Екипа; -изготвяне и отпечатване на брошури за популяризиране на изпълнение на дейностите по Проекта и споделяне на добри практики; -изготвяне и поддържане на 2 информационни табла, едно пред офиса на Екипа по организация и управление на Проекта и едно в Център за социални услуги в домашна среда. Дейността информиране и публичност ще бъде осъществявана съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. Всички документи по Проекта ще бъдат изготвяни на бланки съгласно утвърдените образци от управителния орган на ОП РЧР. 2 880.00 2 880.00
Изготвяне на Методология : Дейността включва изготвяне на "Методология за гарантиране качеството и мултидисциплинарния подход на услугите, предлагани от Център за социални услуги в домашна среда”. Методологията включва разработване на Процедури, Правила, План и приложенията към тях. Методологията се утвърждава от кмета на общината. 1 556.57 1 556.57
Кандидатстване, провеждане на конкурс и избор на управител на Център за социални услуги в домашна среда и социален работник: Дейността има за цел да се избере управител на Център за социални услуги в домашна среда и социален работник с качества и опит, които да гарантират коректното и навременно изпълнение на дейността на Центъра, както и да се обезпечи Проекта с качествен човешки ресурс. Нормативна база за изпълнението на дейността е Кодексът на труда. Управата на Център за социални услуги в домашна среда включва управител, социален работник и психолог. Управителят и социалният работник се избират с конкурс и се назначават за срок от 20 месеца на пълен работен ден. Управителят и социалният работник се назначават два месеца преди персонала на центъра, който ще предоставя социалните услуги за да организират и проведат приемането на заявления от кандидатите, оформянето на досиета на кандидатите, изготвяне на оценка на потребностите, извършване на подбор на кандидати за потребители и персонал, организиране на въвеждащо обучение съвместно с фирмата изпълнител, изготвяне на трудови договори, анкетни карти, длъжностни характеристики, договори с потребители, индивидуални планове и други необходими документи. Управителят и социалният работник приключват дейността си с прекратяване предоставянето на социални услуги. Психологът се назначава за срока на предоставяне на услугата - 18 месеца. Психологът се назначава за оказване на мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услуги в зависимост от индивидуалните им потребности. Посещенията в дома на потребителя за извършване на социална оценка, за предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа и за извършване на индивидуална супервизия на лицата предоставящи услуги, както и контролът по качеството на предлаганите услуги налага предвижването на управителя, социалния работник и психолога до домовете на потребителите, които се намират в различни населени места, между които няма редовен междуселищен транспорт. Това налага пътуванията да се извършват с автомобил, който ще бъде осигурен от кандидата. Кандидатът ще осигури и шофьор за гарантиране навременното изпълнение на дейностите по предоставяне на мотивациоонна и психологическа подкрепа, извършване на индивидуална супервизия на персонала, извършване на контрол върху качеството на предоставяните услуги. Шофьорът е служител на кандидата и не получава възнаграждение по Проекта. В бюджета на проекта са заложени единствено средства за гориво на автомобила. За предоставянето на здравни услуги е предвидено назначаването на медицински специалист за срок от 18 месеца. 84.00 84.00
Кандидатстване , оценка и подбор на персонала на Център за социални услуги в домашна среда: Целта на дейността е да се подбере персонал за предоставяне на социални услуги за лична помощ, комунално-битови дейности и социално включване от Център за социални услуги в домашна среда. Нормативна база за изпълнение на дейността е Процедурата за подбор на персонал и "Процедура за прием и отговор на жалби и сигнали". С оглед изпълнение на специфичната цел на Проекта: "Създаване на 55 работни места в сектора на социалната икономика и осигуряване на възможност за преодоляване на бедността на безработни лица", целева е групата на безработни лица, с постоянен или настоящ адрес на територията на община Черноочене, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст съгласно член 68 от Кодекса за социално осигуряване. Участието на наети или самонаети лица като кандидати за персонал не е допустимо по настоящия Проект. Персоналът се състои от 28 лица, наети на 6 часов работен ден и 27 лица, наети на 4 часов работен ден на длъжност "личен асистент" код по НКПД 53221002. Персоналът на Центъра ще предоставя социални услуги за лична помощ, социално включване и комунално-битови дейности, като едно лице може да предоставя и трите вида социални услуги. Дейността се осъществява по изработена и утвърдена Процедура за подбор на персонал след публикуване на обява в местен ежедневник и на сайта на общината и проведени информационни дни по кметства. Изпълнението на дейността стартира в началото на третия месец от изпълнението дейностите по Проекта. Спецификата на общината като разпокъсаност и отдалеченост на населените места едно от друго, липсата на редовен междуселищен транспорт, както и традициите на възрастните потребители трудно да допускат лица извън семейството да полагат грижи за тях, често налага човекът, полагащ грижи за потребителя да бъде член от семейството на потребителя. Натрупаната през годините практика доказва, че почти винаги при отпадане на потребител поради смърт или друга причина, лицето предоставящо социални услуги подава заявление за напускане. С оглед коректното усвояване на средствата по бюджета, поддържане на постоянен брой на персонала на Центъра и включване на максимален брой потребители на социални услуги, дейността/в частта и подбор/ ще бъде изпълнявана през целия период на предоставяне на услугите, но единствено при възникване на необходимост от подбор на ново лице, което да предоставя социалните услуги, т.е кандидатстването и оценката ще се извършат на два етапа, а подборът ще бъде постоянен при необходимост. Подборът ще бъде документиран с Протокол на комисията за оценка и подбор на персонала. 1 808.26 1 808.26
Обучение, назначаване и освобождаване на персонала на Центъра: Дейността цели да се проведе въвеждащо и надграждащо обучение на персонала на Център за социални услуги в домашна среда за да се повиши компетентността и ефективността на персонала и да се гарантира качествено и ефективно предоставяне на социални услуги и удовлетворяване на индивидуалните потребности на потребителите; да се създаде организация по назначаване и освобождаване персонала на центъра с оглед коректното и навременно изпълнение на дейностите по Проекта. Дейността ще се осъществява при спазване разпоредбите на Кодекса на труда, "Правилник за устройството и организацията на дейността на Център за социални услуги в домашна среда", "Процедура за недопускане на двойно финансиране", Методология за провеждане на обучения /неразделна част от процедурата по ЗОП за избор на изпълнител/, "Процедура за прием и отговор на жалби и сигнали". Предвидено е извършването на два вида обучение - въвеждащо и надграждащо. Въвеждащото обучение се провежда за един работен ден и е 8 учебни часа. Обучението се осъществява след щателно извършена проверка за наличие на двойно финансиране. Въвеждащо обучение преминават единствено кандидатите, които не са преминали обучение по други програми и проекти, финансирани от ЕСФ и републиканския бюджет. Въвеждащо обучение преминават 30 кандидати за предоставяне на услугата, като в този брой е предвидено обучението само на кандидатите, които ще бъдат наети по проекта. Въвеждащото обучение се извършва след подбора на кандидатите през 4 месец от стартиране дейностите по Проекта. Въвеждащото обучение се извършва съвместно от кандидата чрез управата на Център за социални услуги в домашна среда и избрана фирма изпълнител чрез процедура по ЗОП. Надграждащо обучение преминават всички 55 лица, предоставящи социални услуги. Надграждащото обучение е 16 учебни часа и се провежда в два последователни почивни дни. Надграждащото обучение се провежда най-рано 6 месеца след стартиране предоставянето на социални услуги. Надграждащото обучение се извършва съвместно от кандидата чрез управата на Център за социални услуги в домашна среда и избрана фирма изпълнител чрез процедура по ЗОП. Подбраните и преминали въвеждащо обучение кандидати се назначават на трудов договор в началото на 5 месец от стартирането дейностите по Проекта. Кандидатите се назначават на 6 часов работен ден - 28 лица и на 4 часов работен ден -27 лица. Натрупаният опит и практика показват, че в повечето случаи едно лице, предлагащо социални услуги обслужва само един потребител, което налага лицата да се назначават на 6 или 4 часов работен ден и да предоставят и трите вида социални услуги. Много рядко едно лице предоставя услуги на повече от един потребител и то само ако потребителите са членове на едно домакинство. Освобождаването на кандидатите се извършва в края на 22 месец от стартирането дейностите по Проекта, като заповедите се изготвят от управителя на Центъра и се подписват от кмета на общината. След освобождаването на персонала досиетата се архивират. 1 380.00 1 419.99
Кандидатстване, социална оценка и подбор на потребителите на социални услуги: Цели: да се осигури достъп до кандидатстване на всяко желаещо лице от целевата група по Проекта; да се създаде ефективна организация за кандидатстване и прием на заявления от кандидат-потребители на социални услуги след провеждане на информационни дни по кметства за информиране на целевата група потребители; да се извърши качествена социална оценка на потребностите на кандидатите за потребители от услуги за лична помощ, социално включване, комунално-битова помощ, мотивационна и психологическа подкрепа, на базата на която да се извърши класирането и подбора на потребителите. Целева е групата на хора и деца с увреждания и лица над 65 години в частична или пълна невъзможност да се обслужват сами или в риск от социална изолация с постоянен или настоящ адрес на територията на община Черноочене. Подборът на кандидатите се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. Дейността се осъществява въз основа на: "Правилник за устройството и организацията на дейността на Център за социални услуги в домашна среда" и Методология за гарантиране качеството и мултидисциплинарния подход на услугите, предлагани от Център за социални услуги в домашна среда. Дейността стартира в началото на 3 месец. Предвидена е възможност за нов подбор при възникване на такава необходимост след отпадане на потребител поради смърт или други причини. Кандидатите подават: заявление образец – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице; документ за самоличност – за справка; декларация за липса на двойно финансиране по образец; копие на ЕР на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, ЛКК, амбулаторен картон, епикриза или друг документ удостоверяващ здравословното му състояние; пълномощно или удостоверение за законен представител – при кандидатстване чрез упълномощено лице или законен представител. Комплектът документи се подава в Център за социални услуги в домашна среда в предварително обявените срокове и се приема от управителя на центъра или социалния работник. Заявленията се входират и се описват във входящ дневник. За всеки кандидат се оформя досие с подадените документи. Социалната оценка на индивидуалните потребности се извършва от Комисия, като за целта се провежда анкета със всеки кандидат или негов представител в дома на потребителя и се попълва формуляр за оценка на потребностите, в който се определя необходимостта от видовете социални услуги и мотивационна и психологическа подкрепа в часове дневно или месечно, както и общият брой необходими часове месечно. Формулярът се прилага в досието на кандидата и досиетата се предават на председателя на Комисията за подбор на потребители, назначена със заповед на кмета на общината. В комисията за подбор на потребители участват управителят на Центъра, социалният работник, лице с висше медицинско образование, ръководителят и координаторът на Екипа по организация и управление на Проекта. Комисията попълва Решение/образец/ за всеки потребител, в което присъжда необходимия му брой часове общо месечно. Решението се прилага в досието на кандидата. Комисията класира кандидатите като ги подрежда в списък в низходящ ред по броя на получените часове месечно. Списъкът с класираните кандидати се обявява на информационните табла, а всеки кандидат се информира с писмо за резултатите от класирането. 3 225.46 3 225.46
Подкрепа дейността на Център за социални услуги в домашна среда, предоставяне на социални и здравни услуги на потребители, според индикираните индивидуални потребности в социалната им оценка, контрол по качеството на предоставените услуги.: Дейността има за цел осигуряване на по-добро качество на живот на 65 лица и деца с увреждания и хора над 65 години от община Черноочене в частична или пълна невъзможност да се обслужват сами и в риск от бедност и социална изолация чрез осигуряване достъп до ключови социални и здравни услуги за водене на независим и пълноценен живот. Дейността ще създаде условия за независим и достоен живот на 65 възрастни и хора с увреждания чрез подобряване на достъп до социални услуги и тяхното качество, разширяване на мрежата на тези услуги в община Черноочене. Дейността ще спомогне за осигуряване на комплексна подкрепа на над 60 семейства , които полагат основно към момента грижи за хора с увреждания и възрастни хора в невъзможност да се обслужват сами. Дейността ще осигури достъпа на 55 безработни лица до трудовия пазар. Дейността се изпълнява въз основа на: "Правилник за устройството и организацията на дейността на Център за социални услуги в домашна среда" и Методология за гарантиране качеството на мултидисциплиналния подход на услугите, предлагани от Център за социални услуги в домашна среда. Дейността се осъществява чрез управата и персонала на Център за социални услуги в домашна среда и е неразривно свързана с дейностите по предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа на нуждаещите се потребители, както и с дейността по консултиране и супервизия на персонала, предоставящ услугите. . Дейността включва предоставяне на социални услуги за лична помощ, социално включване и комунално-битови дейности на 65 потребители съобразно индивидуалните им потребности, включени на един етап. Дейността се извършва в дома на потребителя от избраният от него личен асистент. Дейността се извършва от 55 лични асистенти, които ще предоставят и трите вида социални услуги и могат да обслужват едно или повече лица, като 28 са назначени на 6 часов работен ден, а 27 на 4 часов работен ден, съобразно връчената им длъжностна характеристика, разработена от управителя и утвърдена от кмета на общината. Персоналът предоставящ услугите се снабдява с предпазни средства и работно облекло - латексови ръкавици, предпазни маски, медицински ортопедични чехли, снабдени чрез процедура по ЗОП. За изпълнение на дейността се попълва дневник на потребителя по утвърдения образец, който се съхранява в дома на потребителя и се предава в Центъра след изтичането на съответния месец. В дневника на потребителя се отразяват всички извършени проверки по качеството на предоставените услуги, извършената мотивационна и психологическа подкрепа, което се удостоверява с подписа на отговорника по дейността. В дневника на потребителя ежедневно полагат подписи потребителят или неговият законен представител, както и лицето, предоставящо социалните услуги. За изпълнението на дейността управителят попълва присъствена форма по образец и я предава на счетоводителя на Проекта. В изпълнение на дейността се извършва ежемесечен контрол по качеството в дома на всеки един потребител от Екипа на Центъра и ежемесечен повторен контрол по качеството на 30 % от потребителите от Екипа по организация и управление. Контролът се извършва на базата предварително изготвен график, като за целта се попълва формуляр за посещение на място, в който се отразяват констатациите от извършената проверка и се полагат подписите на потребителя и проверяващия. При повторния контрол върху качеството се изготвя списък на посетените потребители с подпис на потребителя или неговия представител. Ръководителят на Екипа изготвя ежемесечен Доклад за резултатите от проверката, който се приема с подпис от кмета на общината. Дейността включва и предоставяне на здравни услуги съгласно индивидуалните потребности на потребителя. 427 035.53 426 743.21
Предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите според тяхната индивидуална потребност: Дейността цели създаване на устойчив емоционален и психически комфорт на нуждаещите се потребители чрез оказване на мотивационна и психологическа подкрепа, въз основата на индивидуалните им потребности, индикирани в социалната им оценка. Дейността ще изпълни специфичната цел на Проекта: "разширяване обхвата на социалните услуги и въвеждане на нови видове услуги", като нов вид услуга, предоставяна от Център за социални услуги в домашна среда. Необходимостта от дейността е индикирана в Анализ на потребността от социални услуги в община Черноочене за периода 2015-2020 година, приет на сесия на Общинския съвет на 09.06.2015 година. По данни на Дирекция социално подпомагане, в общината са регистрирани 462 лица с увреждания, от които 60 с чужда помощ. Тези лица са в частична или пълна невъзможност да се обслужват сами, а голяма част от тях са в риск от бедност и социална изолация. Седемнадесет от лицата с увреждания са деца със специфични потребности, които се удовлетворяват в дневни центрове в областния град поради невъзможността да получат специфичните услуги в общината. Расте и броят на възрастните над 65 години, които частично или изцяло са в невъзможност да се самообслужват и се нуждаят от услуги като лична помощ, комунално-битови услуги, услуги за социално включване. Съществува значителен брой лица, които са силно демотивирани за живот, с нарушен емоционален и психически комфорт. Тази група лица се нуждае от мотивационна и психологическа помощ за преодоляване на негативни емоционални състояния и възвръщане на желанието им за пълноценен и независим живот. След обстоен анализ на данните от Дирекция социално подпомагане, данните от кметовете на населени места и натрупаният опит в областта на предоставянето на социални услуги в семейна среда, в общината са идентифицирани потребности от предоставяне периодична мотивационна и психологическа подкрепа на голяма част от лицата с увреждания и възрастните, които са в невъзможност от самообслужване или риск от социална изолация. Често това са лицата с нововъзникнали травми или заболявания, които трудно се адаптират към новите условия на живот. Индикиран е проблем с нежеланието и липсата на мотивираност на лицата да получават психологическа подкрепа в домовете. Дейността ще се предоставя от дипломиран психолог. Дейността ще се предоставя в рамките на индикираните потребности в дома на нуждаещите се потребители, съобразно заложените в индивидуалния план часове. Предвидена е възможност за актуализация на индивидуалния план при взаимно съгласие на психолога и потребителя и при отпадане на необходимостта от предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа. В този случай подкрепа ще бъде оказана на друг потребител, с индикирана потребност. Дейността е обезпечена с човешки и материален ресурс, достатъчен за качественото и ефективното и изпълнение. 7 385.43 7 356.62
Консултиране и супервизия на персонала предоставящ услугите: Дейността има за цел да се подобри качеството и ефективността на предоставените услуги чрез повишаване знанията, капацитета и мотивацията на персонала, предоставящ услугите. Обект на дейността са всички 55 лица, които ще предоставят социални услуги в дома на потребителя. Чрез супервизията персоналът ще осъзнае професионалната си идентичност и смисъла на професионалната си дейност, ще се научи да оценява ефекта от извършената от него работа, ще подобри организацията си на работа, ще подобри работната си атмосфера, ще израсне професионално. В рамките на дейността се извършва консултиране и супервизия на персонала предоставящ услугите. Консултирането се извършва в Центъра за социални услуги в домашна среда при заявена потребност от лице, предоставящо услугата или едновременно с индивидуалната и групова супервизия на персонала. При необходимост консултиране се извършва по телефона или чрез други средства за комуникация. Консултирането на персонала се извършва от управителя и социалния работник, то е перманентно, устно и не се отчита с отчетни документи. Супервизията се извършва от социалния работник. Супервизията е индивидуална и групова. Индивидуалната супервизия е насочена към разрешаване на проблемни ситуации и конфликти възникнали между потребителя, членовете на неговото семейство и лицето, предоставящо услугите или вътрешни емоционални конфликти, възникнали в процеса на професионалната дейност на лицето, предоставящо услугите. Индивидуалната супервизия се провежда при спазване на принципите на доверие, уважение, доброволност и конфиденциалност. Натрупаната практика и опит в предоставянето на социални услуги по домовете показват, че лицата, предоставящи услуги почти винаги са членове на семейството на потребителя и са в близки родствени връзки. Това създава определени трудности при дефинирането на конфликтите като професионални или семейни. Индивидуалната супервизия се извършва ежемесечно, по предварително изготвен график в дома на потребителя, т.е работното място на лицето, предоставящо услуги. Груповата супервизия се извършва в края на всяко шестмесечие или 3 пъти за срока на предоставяне на услугите, като е предвидена възможност при възникване на необходимост, групова супервизия да бъде извършена по искане на социалния работник при индикиране на повтарящи се проблемни ситуации. Груповата супервизия е ориентирана към проблеми, възникнали между членовете на персонала и екипа на Центъра, осъществява се в село Черноочене, в зала осигурена от кандидата и се извършва от социалния работник. 5 064.75 5 064.76

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).