Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

By providing of hourly mobile integrated health and social care, a network of services in a home environment aimed at disabled people and elderly people over 65, living in the Harmanli municipality will be built. Specific activities will include provision of medical care, social support and psychological counseling, according to the individual needs of each user. This will improve the quality of life and the opportunities for social inclusion of people with disabilities and older people over 65, reduce the risk of institutionalization and the process of social adaptation will be supported. Approved users will receive up to two hours per day free hourly mobile integrated health and social care according to their needs. For this purpose, medical workers, domestic assistants, psychologist, service coordinator (dispatcher) and driver will be appointed. With the opportunity to purchase a vehicle, service users in remote areas of the Harmanli municipality will be able to access their services, thus will be ensured their faster and timely service and the necessary support.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора в община Харманли: Дейността цели да се осигури качествено предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда на потребителите на услугата с оглед пълно задоволяване на потребностите им съгласно целите на проекта.Основната цел е предоставяне на качествена,почасова интегрирана услуга в домашна среда, съответстваща на индивидуалните потребности на потребителите.С цел осигуряване на интегрирани услуги в домашна среда,както и здравословни и безопасни условия на живот,всеки потребител ще може да получава социална,психологическа и здравна подкрепа в зависимост от своята индивидуална потребност.Проектът ще обхване всички населени места на общината,където е установена нужда от интегрирана грижа.В предвид тежкото здравословно състояние на голяма част от лицата от целевите групи и обективните възможностите за текучество,процедурата за кандидатстване на потребителите в проекта ще остане отворена през целия период на предоставяне на услугата. През 4-тия месец ще се извърши подбор на 65 потребители,а през останалите месеци подбор на потребители ще се извършва при необходимост.Кандидат-потребителите или техния законен представител подават заявление по образец,ЕР наТЕЛК/за лицата с увреждания/за хора над 65г.с ограничения или в невъзможност за самообслужване, актуален медицински документ,копие на документ за самоличност.Специалистите наети по Проекта извършват индивидуална оценка на потребностите от интегрирана услуга,с активното участие на лицето или законния му представител.Комисията за оценка и подбор заседава,води протокол и излиза с окончателно Решение, изготвя списък на всички оценени кандидати с определения брой часове.За всеки потребител ще се оформи досие,в което ще се съхраняват подадените и изработени документи.Кандидатстването и подборът на домашните помощници и медицински специалисти в проекта ще се извърши през 3-ти месец от стартиране на проекта.Те подават заявление по образец,копие на ЛК,диплома за завършена образователна степен,автобиография.Комисията за подбор провежда интервю с кандидатите и всеки преминал успешно интервюто, подлежи на обучение.Кандидатстването и подборът на координатор/диспечер и психолог ще се извърши през 2-ри месец от стартиране на проекта.Кандидатите подават заявление по образец,копие на ЛК,диплома за завършено образование,автобиография и комисията за подбор провежда интервю с тях.Получилият най-висока оценка ще бъде назначен на работа.Позицията е от ключово значение за осъществяване на качествена грижа и ефективност на предлаганата услуга.Координаторът/диспечер изготвя,поддържа и актуализира документация свързана с индивидуалните планове за грижа,участва в изготвянето на оценка на потребностите на кандидат-потребителите.За изпълнението на услугата ще бъде назначен шофьор,притежаващ необходимите документи,отговарящи за заемането на длъжността.Всички одобрени кандидати,предоставящи услугата,ще бъдат назначени съгласно КТ,а с одобрените кандидат-потребители на услугата ще бъде сключен договор за услуга.Ще бъдат закупени Ръкавици за еднок.употреба-кутия от 100бр.–30*15,00лв.,Риванол-100 гр.–38бр.*1,50лв.,Йодасепт–100гр.–40бр.*3,85лв. ,Еднокр. чаршафи–30пак.*7,00лв.,Тест ленти за урина-5к.*21лв., абокати-100бр.*1,50лв.,Спринцовки с игли-54бр.*2,50лв.,Марли стерилни 20бр.*10,15лв.,Марли нестерилни 100бр.15*6,99лв.,Лепенки 15бр.*5,40лв.,Апарат за кръвно–3бр.*40,00лв.,Глюкомер–5бр.*30,00 лв.,Лентички за глюкомер-20бр.*25,00лв.,Еднокр.маски по 50бр.–10бр*8,00лв.;Канцеларски материали и консумативи:класьор-50*2.8лв.;химикали-120бр.*0.3лв.;Тетр. А4 за дневници - 70бр.*2лв.;копирна хартия-45*5.6лв.;дневник ЕДСД-1бр.*4лв.;папка ПВЦ 200бр.*0.3=6лв.;Лепило 5бр.*1=5лв.;Тиксо-5бр.*1.1лв.;Телчета за телбот-10*0.6лв.;тетрадка а5-5бр.*3.5лв. телбот-1бр.*4=4лв.;перфоратор-2бр.*10лв.;Тонери-5бр.*56лв.;Режийни разходи за помещение и разходи за поддръжка на транспортно средство:Тел. разговори–360,00 лв.;Интернет–360,00лв Ел.енергия–960лв.;Гориво на автомобила–2260лв.;„Гражданска отговорност"–280,00 лв. 123 637.57 123 598.29
Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране: Психологът от екипа за предоставяне на услугата ще посещава в домашна среда бенифициентите, за които е оценено, че имат нужда от работа с психолог или подкрепа и мотивация в посока независим живот. Психологическата подкрепа ще е дозирана и съобразена с индивидуалните потребности на всеки потребител на услугата.Ще се провежда в съответствие с психологическата етика. Психологът ще подпомага социалното развитие и умения на потребителите да се свързват с околните и да общуват ефективно. Ще търси възможности за установяване и поддържане на връзка със семействата или роднините на потребителите и организира срещи. Ще участва в изготвянето на оценка на потребностите на кандидат-потребителите. Ще подпомага социалната интеграция и адаптация, при установен риск от социална изолация. 5 292.00 0.00
Обучение и супервизия на персонала: Обучението на персонала по предоставяне на услугата ще се извърши от специалисти с подходяща квалификация и професионален опит. Всички медицински специалисти и домашни помощници, които са ангажирани с предоставянето на патронажни грижи ще преминат въвеждащо и надграждащо обучение по програмата, разработена от Министерство на здравеопазването в рамките на компонент 1 по процедура "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания". Опитът при изпълнение на сходни проекти показва, че поради различни обстоятелства се наблюдава текучество на наетите лица и това налага да бъдат обучени и допълнителен брой лица, кандидати за предоставяне на услугата. Съгласно т.11 от Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания , изготвена към проект BG05M9OP001-2.028-001("Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания- Компонент 1"), с цел ефективно използване на ресурсите ще се извърши супервизия през шестия и през дванадесетия месец на предоставяне на услуга. Супервизията ще се извършва от психолога назначен по проекта. Основната цел на супервизията е повишаване на качеството на работата чрез подобряване на работната ситуация, както и избягване на професионалното прегаряне. Основната задача на тази дейност ще бъде да се осъществява психологическа подкрепа при разрешаването на редица житейски казуси възникнали по време на предоставяне на социалната услуга. Съветът и подкрепата са част от добрия емоционален баланс на общуването, които са изключително важна предпоставка за високо качество на предоставяните социални услуги. 2 110.00 1 860.00
Оборудване на подходящо помещение и закупуване на транспортно средство за извършвне на мобилна работа : Във връзка с постигането на целите на проекта свързани с осигуряването на интегрирани мобилни здравно-социални услуги е необходимо закупуването на специализирано административно оборудване. Чрез него ще се създадат условия за качествено предоставяне на социалната услуга. За нуждите на проекта ще бъдат закупени преносим компютър, скенер, лекарски шкаф за съхранение на медицинските консумативи и лек автомобил за извършването на мобилните услуги. За целите на проекта ще бъде използвано помещение в сграда, находяща се на ул. "Янко Сакъзов"-16, която е ремонтирана по изпълнението на проект "Социални услуги за жителите на община Харманли" по схема "Независим живот". Със закупеното превозно средство ще се осигури достъп на нуждаещите се от услугите потребители, живеещи в отдалечените населени места в община Харманли, като по този начин ще се осигури по-бързото им и своевременно обслужване и ще им се окаже нужната подкрепа. Опитът, който Община Харманли е придобила при изпълнението на сходни проекти показва, че голяма част от жителите в малките населени места в общината са самотноживеещи възрастни хора с невъзможност от самообслужване и силно ограничен достъп до подобен тип социални и здравни услуги, което неминуемо води до лошо качество на живот и институционализация. 32 550.00 31 819.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).