Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Silistra

Description

From 2018 NEW PROJECTS CONSULT Ltd. is a registered farmer, according to Ordinance 3 of 1999. , which produces "Velika" dessert grapes, organic apples, organic pears, organic quinces, organic plums and organic peaches. From 2020 NEW LIGHT PROJECTS Ltd. delivers fresh fruits on the territory of Sofia to direct end users.The idea of ​​the collective project "Creation and development of a short supply chain VELIKA" is to provide support for horizontal and vertical cooperation between the agricultural producer NEW PROJECTS CONSULT Ltd. and the trader NEW LIGHT PROJECTS Ltd. in the supply chain, as well as promotion of activities in the local context related to the development of short supply chains on the territory of the Republic of Bulgaria. The planned activities are aimed exclusively at creating, organizing and strengthening supply chains for the products produced by the farmer NEW PROJECTS CONSULT Ltd., which are "short" through horizontal and vertical cooperation.
The implementation of Activity 1 will provide material and technical support for the collective project of cooperation for the creation and development of a short supply chain "VELIKA" on the territory of the Republic of Bulgaria. The implementation of Activity 2 will promote the short chain "VELIKA" that it exists and through specific communication activities will present the benefits of purchasing a short supply chain "VELIKA" to a minimum of 2730 end users from 27 regional cities of Bulgaria. The planned Activity 3 aims to create 24 cold storage points for direct sales of the offered agricultural products from the short supply chain VELIKA. The implementation of the project of the farmer NEW PROJECTS CONSULT Ltd. will provide an opportunity to offer the products in the form of a "short" chain, which will improve its competitiveness and help its better integration into the food chain.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност №1 Текущи дейности във връзка със сътрудничеството: Дейността ще бъде стартирана през първия месец и ще бъде приключена през 27-мия месец на проекта. Основна цел на настоящата дейност е оптимално техническо и финансово управление на проект "Създаване и развитие на къса верига на доставки ВЕЛИКА" Екипът на проекта се състои от: -Координатор на проекта – на пълно работно време – 8 часа, трудови правоотношения; -Асистент на проекта – на пълно работно време – 8 часа, трудови правоотношения; -Технически сътрудник– на пълно работно време – 8 часа, трудови правоотношения; След подписване на административния договор ще бъде проведена еднодневна среща с участие на управителя на Обединение за къса верига на доставки ВЕЛИКА ДЗЗД, на която ще се детайлизира плана за изпълнение на дейностите по проекта, разпределят конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа, разработи стратегия за популяризиране на проекта, уточни и детайлизира плана за наблюдение върху изпълнението и мониторинга на проекта и се сключат трудовите договори по проекта. Ежемесечно екипа на проекта и управителя на Обединение за къса верига на доставки ВЕЛИКА ДЗЗД ще провеждат работна среща, на която ще се утвърждава месечния план за действие и наблюдение върху изпълнението и мониторинга на проекта. 148 515.00 0.00
Дейност №2 Дейности за популяризиране на къси вериги на доставки: Дейността ще бъде стартирана през първия месец и ще бъде приключена през 27-мия месец на проекта. Основна цел на настоящата дейност е да уведомява потребителите, че късата верига на доставки „ВЕЛИКА“ съществува и да се представят ползите от покупките от късата верига на доставки „ВЕЛИКА“. По проекта са предвидени изпълнение на следните комуникационни дейности за популяризиране на късата верига на доставки „ВЕЛИКА“: 1.Еднодневни работни срещи с минимум 5 участници: -Провеждане на 6 еднодневни работни срещи в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен; -Провеждане на 2 еднодневни работни срещи в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол; 2.Провеждане на еднодневни информационни семинари с минимум 10 участници -Провеждане на 6 еднодневни информационни семинара в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен; -Провеждане на 2 еднодневни информационни семинара в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол; 3.Провеждане на еднодневни информационни конференции с минимум 20 участници -Провеждане на 6 еднодневни информационна конференция в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен; -Провеждане на 2 еднодневни информационни конференции в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол; 4.Създаване и поддържане на електронна страница на къса верига за доставки „ВЕЛИКА“ 5.Публикации в печатни регионални медии -по 6 броя в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен; -по 2 броя в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол. 6.Едноминутни излъчвания в регионални медии- -по 6 броя в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен; -по 2 броя в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол. 7. Предпечатен дизайн и отпечатване на брошури за популяризиране на резултатите от проекта -по 100 броя в гр.София, гр.Бургас, гр.Пловдив, гр.Варна, гр.Стара Загора, гр.Плевен за всяка календарна година; -по 50 броя в гр.Благоевград, гр.Добрич,гр.Кърджали, гр.Кюстендил, гр.Разград, гр.Велико Търново, гр.Ловеч, гр.Русе, гр.Търговище, гр.Видин, гр.Монтана, гр.Силистра, гр.Хасково, гр.Враца, гр.Пазарджик, гр.Сливен, гр.Шумен, гр.Габрово, гр.Перник, гр.Смолян и гр.Ямбол за всяка календарна година. 79 530.00 0.00
Дейност №3 Дейности, свързани с изпълнението на проекта за сътрудничество: Дейността ще бъде стартирана през първия месец и ще бъде приключена през шестия месец на проекта. Основна цел на настоящата дейност е материално обезпечаване на късата верига на доставки „ВЕЛИКА“ с 24 хладилни пункта за директни продажби на предлаганите селскостопански продукти от къса верига на доставки „ВЕЛИКА“ Екипът на проекта ще подготви тръжната документация и ще проведе избор на изпълнител по 24 хладилни пункта, с оглед принципа за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Изборът ще се извърши в съответствие и с Условията за изпълнение по Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-16.004 по подмярка 16.4 „Подкрепа за хоризонтално и вертикално сътрудничество между участниците във веригата на доставки“ от мярка 16 „Сътрудничество“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., като на всеки етап ще бъде съгласуван с екипа на Управляващия орган на ОП РЧР, а при промяна на нормативната база, кандидатът ще се съобрази със съответните нови изисквания и указания. Идеята на посочената дейност да се обособят 24 хладилни пункта за директни продажби на предлаганите селскостопански продукти от къса верига на доставки „ВЕЛИКА“ във 24 областни града, с изключение на гр. София, гр. Стара Загора и гр. Плевен. 12 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).