Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 246 TREES
Български

Programme: All

Planning region: Silistra

Description

VINTAGE APPS LTD is a family business, whose main needs are to increase competitiveness and strengthen market presence.

With this project proposal, the company has as its main goals to increase its production capacity and improve its market presence. They will be achieved through the implementation of:
1. Activity to improve production capacity, through the purchase of DMA, through which the company, in addition to improving its production capacity, will also acquire new technologies for introducing circular models with an emphasis on applying more sustainable methods of providing services (reducing the amount of input materials, reducing electricity consumption and the carbon footprint of the company's activity)
2. Activity to improve market presence by creating an online store

The implementation of the project and the activities included in it will lead to an increase in the production capacity of the company, the development of its potential for sustainable growth and the improvement of its market presence.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствения капацитет на семейното предприятие: Настоящото проектно предложение е свързано с изпълнението на инвестиции по основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД, попадаща в код по КИД 62.01 Компютърно програмиране, сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения“. Офисът на фирмата се намира в гр. Силистра, където ще се изпълнява и проекта. Като част от дейността е предвидено доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на Преносима работна станция за проектиране, разработване, тестване и поддръжка на мобилни апликации (2 бр.), Настолна работна станция за проектиране, разработване, тестване и поддръжка на мобилни апликации (1 бр.) и Сървър и масив (1 бр.). Чрез закупуването на новото оборудването ще се повиши производствения капацитет на фирмата и ще се постигне ресурсна ефективност на производствения процес, чрез придобиване на нова технология за въвеждане на кръгов модел с акцент върху прилагане на по-устойчиви методи за предоставяне на услуги. Като част от основната си дейност ВИНТИДЖ АППС ЕООД е специализирана в разработване и поддържка на софтуерни приложения (мобилни апликации). Основните етапи при разработване на софтуерни приложения са: определяне функционалности и дизайн (визия) на приложението, разработване, тестване, внедряване (реално пускане на приложението) и поддръжка. В сферата на компютърното програмиране е от изключителна важност да се поддържа максимално актуално оборудване, за да може да се разработват, тестват и внедряват софтуерни приложения (мобилни апликации), които са съвременни и приложими за пазара. ВИНТИДЖ АППС ЕООД се е специализирала в разработката на софтуерни приложения за iOS и разполага с висококвалифицирани служители, които да разписват програмния код. Тясно място в дейността на фирмата е липсата на актуално съвременно оборудване за съхранение, разработване, тестване и поддръжка на софтуерните приложения. Към момента фирмата използва оборудване (мобилни и настолна работни станции, мобилни телефони и таблети), което не е актуално и с недостатъчна функционалност за да се обезпечи качествената и бърза работа на служителите и съответно разработката на актуални и приложими за пазара софтуерни приложения (мобилни апликации). Наличните мобилни и настолна работни станции са с ниска производителност (с 8 ядрени процесори), която не може да покрие обема работа, която служителите могат да извършат. Често се случва наличното оборудване да забие или да работи по-бавно поради големия обем информация и сложност на разработваните приложения. Това създава висок риск от не запазване на част от написания програмен код, което в последствие може да доведе до грешки в работата на разработването приложение, чието откриване и отстранява забавят процеса на работа. Бавната работа на наличното оборудване възпрепятства повишаването на производствения капацитет на фирмата. Друг недостатък на работния процес в момента е, че за съхранение на информацията (програмния код) фирмата не разполага със собствено сървърно оборудване, а използва външни облачни услуги за съхранение на информация. Този начин на работа не позволява паралелна работа на служителите по програмния код за едно и също приложение, защото информацията не може да се запазва едновременно. Това забавя процеса на работа, тъй като отделните служители трябва да се изчакват за да могат да работят, всеки по своята част от дадено софтуерно приложение (мобилна апликация). Това е също причина фирмата да не може да подобри производствения си капацитет. Друг основен етап, в които фирмата изпитва трудности и който не позволява повишаване на производствения капацитет е този свързан с тестване на разработваните софтуерни приложения (мобилни апликации). След разписване на програмния код следва съществена част от софтуерната разработка - проверка на изработения продукт на реално мобилно устройство (телефон и таблет) в различни сценарии (с интернет от WIFI, без интернет, с мобилен интернет - 4G, 3G и други). Продължава в т. Начин на изпълнение 74 000.00 0.00
Подобряване на пазарното представяне на семейното предприятие: Настоящото проектно предложение е свързано с изпълнението на инвестиции по основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД, попадаща в код по КИД 62.01 Компютърно програмиране, сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения“ съгласно КИД-2008. Като част от дейността е предвидено създаването на онлайн магазин, чрез който ще се подобри пазарното присъствие на фирмата. Основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД е компютърно програмиране като дружеството е специализирано в разработване и поддържка на софтуерни приложения (мобилни апликации). Сектора на ИКТ услугите и създаване на софтуерни приложения (мобилни апликации) е силно конкурентен и динамичен. С напредването на технологиите и дигитализацията все повече фирми се насочват към предлагане на услугите си в интернет. Към настоящия момент фирмата не разполага с онлайн магазин, чрез който да предлага на потенциални клиенти вече разработени от фирмата базови (шаблонни) софтуерни приложения (мобилни апликации) в интернет. За да подобри пазарното си присъствие и да развие потенциала си, дружеството осъзнава необходимостта от създаването на онлайн магазин, който да е функционален, с адаптивен дизайн и позволяващ лесно и самостоятелно обновяване на информацията посредством система за управление на съдържанието и продуктите. Онлайн магазинът ще спомогне за повишаване нивото на дигитализация на дейността на дружеството. Чрез създаването на онлайн магазин фирмата ще подобри пазарното си присъствие, като развиe каналите си за продажби и създаде възможност за достигане до нови целеви групи потребители. Създаденият онлайн магазин ще е само за продуктите/услугите на фирмата част от основния й код на икономическа дейност и ще отговоря на заложения минимален обхват от Приложение 18 на Условията за кандидатстване. Създаването на онлайн магазин ще допринесе за въвеждане на кръгов модел в дейността на фирмата, свързан с прилагане на по-устойчиви методи за предоставяне на услуги. Използване на виртуализация (чрез онлайн магазина) допринася за намаляване на физическите ресурси и отпадъците. Осигуряването на онлайн присъствие на предлаганите от фирмата продукти/услуги ще намали необходимостта от създаване на печатни рекламни материали (единствен канал за реклама към момента), с което ще се намали количеството използвани физически ресурси и съответно ще се намали и количеството генериран отпадък. 10 000.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: Дейността включва ползването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата и е изпълнена преди неговото подаване. 2 990.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).