Description
The project proposal aims to establish and equip two residential care facilities for adults with mental disorders and one Specialized Support Center for people with disabilities and their families in the village of Pravda, Dulovo Municipality. The planned social services will provide essential accommodation and support for vulnerable groups within society, ensuring integrated care and professional assistance. The project locations have been strategically selected to meet the needs of the local community and improve the quality of life for people with mental disorders and disabilities. By creating a safe and supportive environment, this project will contribute to the social integration and personal development of its users. This initiative will improve living conditions for individuals with mental disorders and disabilities, support their families, and help raise public awareness of the needs of vulnerable groups. Implementing this proposal will enable Dulovo Municipality to reinforce its commitment to social responsibility and enhance the quality of life of its residents. The project will include the construction of modern and functional facilities to meet users' needs, the purchase of necessary equipment, including medical and therapeutic apparatus, the implementation of training programs for qualified personnel to provide quality services, and other supporting activities. With the successful completion of this project, Dulovo Municipality will set an example of social responsibility and innovation in social services that address the needs of society’s most vulnerable members.

Activity | Contracted Amount | Reported Amount |
---|---|---|
Дейност 1 Строителство на две резидентни грижи за пълнолетни лица с психични разстройства и един център за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства в село Правда, Община Дулово: Съгласно Условията за кандидатстване, в рамките на тази дейност са включени инвестиционно проектиране, процедури по приложимото законодателство, строителен надзор, авторски надзор и строителство. Дейността включва изпълнението на всички необходими дейности за изграждане на две резидентни грижи за пълнолетни лица с психични разстройства и един център за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства в село Правда, Община Дулово и кандидатстване по настоящата процедура. 1. В рамките на тази дейност ще бъдат изпълнение следните под-дейности: - Процедурата за избор на изпълнител за инвестиционно проектиране на обекта е в ход, като ще бъде осъществена съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и приложимите нормативни разпоредби. - Ще бъдат предприети всички необходими съгласувателни процедури. - Ще бъде възложено изготвянето на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, съгласно ЗУТ 2. В етап на изпълнение на проекта, в рамките на тази дейност, ще се изпълнят следните под-дейности: 2.1 Изграждане на резидентна грижа за пълнолетни лица с психични разстройства“ (РГПЛПР) в новообразувано УПИ XII-575, УПИ XIII-355 и УПИ XIV-356, кв.28 по плана на с. Правда, общ. Дулово, обл. Силистра. В рамките на тази под-дейност ще бъдат изградени 2 (две) сгради за по 15 (петнадесет) човека всяка за предоставяне на социалната услуга РГПЛПР. Едната сграда ще бъде изградена в УПИ XIII-355 в квартал 28 по регулационния план на с. Правда, общ. Дулово, АПОС № 1746/10.02.2020 г., с площ 1085 кв.м. с предназначение „За обществено обслужване“, а втората сграда в УПИ XIII-575 в квартал 28 по регулационния план на населеното място, АПОС № 1655/07.06.2018 г., с площ 1965 кв.м. с предназначение „За обществено обслужване“. Предвидена е и доставка и инсталиране върху сградите или в близост до тях на фотоволтаична инсталация (ФЕЦ). 2.2 Изграждане на център за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства“ (ЦСПЛУТС) в с. Правда, общ. Дулово, в урегулиран поземлен имот – част от дворно пространство, квартал 28, п. I, пл. 356 по регулационния план на населеното място, АПОС № 290/11.11.1999 г., с обща площ 2500 кв. м. Предвидена е и доставка и инсталиране върху сградата или в близост до нея на фотоволтаична инсталация (ФЕЦ). 2.3. Изпълнение на авторски надзор. Изпълнението на дейността ще се възложи по реда на ЗОП при спазване Закона за авторското право. Тя включва изпълнение на авторския надзор по време на извършването на строително-монтажните работи, в съответствие с изискванията на действащото законодателство, както и съгласно разработения и одобрен инвестиционен проект, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в проектната документация и договора за изпълнение на СМР. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът носи отговорност за изпълнението на строежа в съответствие с одобрения инвестиционен проект и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Дейността е необходима във връзка с правилното реализиране на проекта и извършване на строително монтажните работи. В изпълнение на задълженията си проектантът има право на свободен достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. | 3 774 000.00 | 0.00 |
Дейност 3 Организация и управление, мерки за информация и комуникация : 1. Организация и управление на проекта Дейността има за цел да постигне изпълнение на предвидените дейности качествено, съобразно заложените срокове и предвидените финансови ресурси. Екипът от подбрани, квалифицирани специалисти, ще гарантира качественото и своевременно изпълнение на проектните дейности, осъществяването на план-графика, постигането на проектните цели, както и правилното разходване на предоставените от ПВУ средства. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът за управление, който се планира да бъде сформиран от външни експерти за управление на проекта избрани по реда на ЗОП. Външните експерти за управление на проекта ще контролират финансовото и техническото изпълнение на дейностите, като осигуряват експертна помощ по отношение на коректното планиране на изпълнението на проекта, спазването на нормативната уредба и изискванията на програмата, ще осъществяват текущ мониторинг и контрол над дейността на избраните строители и доставчици на услуги както и ще подготвят необходимите технически и финансови отчети към финансиращия орган. . 2. Мерки за информация и комуникация По време на изпълнението на проекта общината ще информира обществеността за получената подкрепа, като: Включи на своя уебсайт – кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. На видимо място ще се постави временен билборд с големи размери. Постоянна обяснителна табела ще се поставя до една седмица след отстраняване на билборда. Ще бъдат организирани две публични събития в процеса на изпълнение на проекта. Разходите за изпълнение на тази дейност са описани в Бюджета по праекта в Раздел III. РАЗХОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА, т.4 Разходи за организация и управление – в размер до 3% от допустимите преки разходи ( ПО: BG-RRP-11 , фонд: МВУ ), както следва: т.4.1 Разходи за организация и управление | 113 220.00 | 0.00 |
Продължение на Дейност 1 Строителство на две резидентни грижи за пълнолетни лица с психични разстройства и един център за специализирана подкрепа за лица с увреждания и техните семейства в село Правда, Община Дулово: 2.4. Упражняване на строителен надзор. За да се осигури качествено изпълнение на строително-монтажните работи, е необходимо да бъде осигурен строителен надзор в процеса на извършване на строителните дейности и мероприятия. Обхватът на договора ще включва осъществяване на строителен надзор по време на изпълнението на всички дейности включени в инвестиционния проект. Строителният надзор ще се възложи по реда на ЗОП на изпълнител, притежаващ необходимия лиценз, съгласно ЗУТ за упражняване на строителен надзор. Изпълнителят на строителния надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение. На базата на заключенията от извършения строителен надзор ще се пристъпи към окончателната приемно-предавателна процедура на обекта. Съгласно Раздел II "Участници в строителството и взаимоотношенията между тях" от ЗУТ, изпълнителят ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа; осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; осъществяване на инвеститорски контрол; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството. Разходите за изпълнение на тази дейност са описани в Бюджета по праекта както следва: В Раздел 1. Разходи за СМР ( ПО: BG-RRP-11 , фонд: МВУ ) 1.1 Разходи за строително-монтажни работи за РГПЛПР 1 1.2 Разходи за строително-монтажни работи за РГПЛПР 2 1.3 Разходи за строително-монтажни работи за ЦСПЛУТС В Раздел 2. Разходи за услуги – до 10% от стойността на СМР ( ПО: BG-RRP-11 , фонд: МВУ ) т.2.1 Разходи, свързани със заснемания, технически и работни проекти и с авторски надзор т.2.3 Разходи за строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ, финансирани със средства от Механизма т.2.4 Разходи за оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал.4 и чл.169 от ЗУТ | 0.00 | 0.00 |
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN